Assetto Corsa Competizione

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja k1nggg
  • Aloitettu Aloitettu
Juu se pädin/ratin yhteensovitus ei vielä toimi, varsinkin kun ei sitten voi itse säätää visual wheeliä ~360asteeseen, jonka pädiohjaus/tattien liikerata vaatisi. Nyt ilmeisesti koko ajan se default 900 astetta tms ja kun tatin liikerata pienempi, niin liike kertautuu visuaalisesti.
 
Ei vaan pysty pelaamaan (tätäkään) simua cockpit näkymällä. Varsinkaan jos asettaa FOV arvon laskurin mukaan (27 astetta). Tuolloin menee yhdellä 34" ultrawidellä niin kapeaksi ja pieneksi se suikale missä tie näkyy. Olen siis ajanut tätä (kuten DR2.0) dashcam näkymällä. Minulla on sitten 5" kännykkä ja 7" tabletti yhdistettynä SimHub:n ja noissa on mittaristot ja infonäytöt (en tykkää HUD:sta näytössä pl. se tutka mikä varoittaa lähellä olevista autoista).
 
On tolla Ferrarilla ja Porschella ns. kiireinen ohjaamo kun koittaa käskyttää mutkiin. Audi tuntui jotenkin tasopainoisimmalta autolta näistä uusista. Aiemmin tullut ajettua paljon AMG mersulla.
 
Fefe ja possuhan on iha muuta kuin gt3, ja muutenkin erilaisia. Possussa ei tc:tä, fefe kiinteä bb.
Ja itseasiassah audi oli ainut gt3 auto, tykkäsin kans sen tasapainosta kun olen pelkkää mclarenia ajanut tähän asti.
Bmw m2 on kans kiva pysyy lapasessa ilman tctä, toivottavasti siihen luokkaan tulee jatkossa lisää autoja.
Pitäisi löytyy oikeat rengaspaineet näihin uusiin
 
Coachdaven discordissa oli paineet:
The following cars that have been added to the Challenger DLC require the following optimum pressures:

- Ferrari 488 Challenge EVO - 27 psi
- BMW M2 CS Racing - 27 psi
- Lamborghini Super Trofeo ST 2 EVO - 27 psi
- Porsche 992 GT3 Cup Car - 27.6 psi
- Audi R8 GT3 EVO 2 - 27.6 psi
 
Täytyy taas tämän tämän pc-versiotakin enemmän ajella kun tulee uusi näyttis, 3080 Tuf gaming niin pitkästä aikaa, muiden uusien osien kanssa, on tarpeeksi taas tehoa tähänkin. Vanhalla prossulla ja 1070:llä ei enää viitsinyt kun fps jäi/olisi jäänyt turhan alas.
 
Kesäkuun 30. päivä tulee jälleen uusi DLC. Tällä kertaa US ratapaketti:

EDIT: oho, onpa hinnakas julkaisun yhteydessä: 17,99€. Ehkä vähän liikaa pelkästään kolmesta radasta. Pitänee odotella alea.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli hommattua American Track Pack.
Watkins Glen ja COTA tuntuu mukavilta radoilta, Indianapolis ei oikein iskenyt meikälle. Watkinsin kanssa tuli yllättävän paljon ongelmia eturenkaiden lämpöjen ja paineiden kanssa, ne tuntuu nousevan turhan korkealle.

En oikein osaa/tiedä mitä pitäisi säädöille tehdä vai onko ajotavassani jotain sopimatonta tuolle radalle, en ole muualla moiseen törmännyt.
 
Etuset watkinssissa lämpenee kyllä. Itse säädin paineilla ja ilmanotolla paineet ja lämmöt kuriin.

Eipä.tuossa radassa muuten mitään erikoista ole.
 
overpowerturnaus.png

Tänään pärähti käymään hot lap turnaus yhteistyössä Overpower.gg kanssa. Turnaus sisältää neljä eri rataa, joita ajetaan kaikkiaan 8-viikkoa kahdessa jaksossa. Kaikkia neljää rataa ajetaan siis kahteen kertaan ja parhaat ajat jäävät ylös. Näistä neljästä radasta TOP10 ajajaa saavat pisteitä 10-1pistettä. Yhdeksäs viikko sisältää TOP 10 ajajille Finaaliradan jolla ratkaistaan voittaja. Voittajalle overpower.gg toimittaa OP GT Lite simulaattorin rungon arvoltaan 399€ ! Hyppää mukaan discordin kautta: Join the ACCLeagueFinland Discord Server!

HOTLAP pelimuoto toimii niin että palvelin on auki 24/7. RAdalle voi mennä koska tahansa ajamaan omaa parasta aikaa. Tulokset päivittyvät kerran tunnissa nettisivuille.
Löydät osallistumisohjeet kun liityt ensin discordiin.
 
Viimeksi muokattu:
Olen yrittänyt Facessa epätoivoisesti selittää tätä yksinpeli ongelmaa, mutta ei jengi tajua :D Assetto Corsa Competizione PC/PLAYSTATION | How I can speed up time in racing, if I want to quit and move to next track in career | Facebook

Eli siis, joko en osaa, tai sitten tää peli ei oikeasti tue sellaista yksinkertaista ratkaisua että jos päätän keskeyttää kisan, niin se kisa oikeasti keskeytyy ja mennään careerissa tai championshipissä eteenpäin. Ainoa vaihtoehto on tehdä niin, on jäädä odottamaan kunnes race time loppuu ja AI ajaa varikolle. Muuten jos poistun sessiosta, niin seuraavalla kerralla aloitan saman kisan uudelleen. En ole törmännyt tälläiseen ongelmaan aikaisemmin. Edes Time Accelerationia ole saatavilla.

ps. alkaa tuntua vahvasti että tämä ei ole oikea valinta yksinpeluulle, vai onko?
 
Olen yrittänyt Facessa epätoivoisesti selittää tätä yksinpeli ongelmaa, mutta ei jengi tajua :D Assetto Corsa Competizione PC/PLAYSTATION | How I can speed up time in racing, if I want to quit and move to next track in career | Facebook

Eli siis, joko en osaa, tai sitten tää peli ei oikeasti tue sellaista yksinkertaista ratkaisua että jos päätän keskeyttää kisan, niin se kisa oikeasti keskeytyy ja mennään careerissa tai championshipissä eteenpäin. Ainoa vaihtoehto on tehdä niin, on jäädä odottamaan kunnes race time loppuu ja AI ajaa varikolle. Muuten jos poistun sessiosta, niin seuraavalla kerralla aloitan saman kisan uudelleen. En ole törmännyt tälläiseen ongelmaan aikaisemmin. Edes Time Accelerationia ole saatavilla.

ps. alkaa tuntua vahvasti että tämä ei ole oikea valinta yksinpeluulle, vai onko?

Googlen haku: Ura-moodissa ei ole kisan skippausta, odotettava, että Ai ajaa loppuun.
 
Koneen päivittelyn yhteydessä tuli taas latailtua ACC ja painuttua LFM servuille ajelemaan kisaa ja on tää vaan prkl hauskaa hommaa kuukausienkin tauon jälkeen. Tän viikon rata on vähän kusinen, mut GT4 kisoja on tullu kans pari ajeltua. Ja tosiaan nyt kun on kilkattimet kohdillaan, nii kaivoin vanhan kunnon Rift ÄSSÄN kanssa naftaliinista ja se päässä, hudi pois päältä (pl. Se läheisyysindikaattori) ja grafiikat miltei korkeimmillaan, on meinaan näyttävää ja immersoivaa hommaa. :thumbsup:
 
Katalonia iha mukava rata, mutta gt4:ssa Zolder joka huomattavasti aloittelijaystävällisempi.

Low fuelilla myös uutuutena Livery tool jolla saa omat ja kaverien skinit näkyviin (maksumuurin takana)
 
Nyt näin gt4 sarjaan innostuneena koen että varmasti gt2 sarja tulee olemaan hyvä lisä pelille näin viime metreillä ennen AC2:sen julkaisua. Lisäksi Red bull ring uutena ratana myös oikein hyvä lisä nykyiseen track pooliin. (Olisin itse toivonut Hockenheimia)
 
Vähän kallis oli tuo lisäri( n.18e.) ... ostin mutta olis ollu kiva saada 2-3 uutta rataa yhden sijaan.
 
steamissä alessa bundle missä on myös gt2 päkki, joka yksinään on kalliimpi kuin tuo bundle :rolleyes:
1706286268876.png
 
Nyt on acc jäänyt täysin paitsioon kun vähät pelitunnit on mennyt wrc:lle. Vähän kyllä polttelis taas assulle tulla koittamaan. Mitäs te olette mieltä tuosta GT2 packista te ketkä sitä olette itse päässyt koittamaan? Onko niin suuri ero gt3 että on kuin uutta peliä ajaisi vai huomaako eron lähinnä kurvinopeuksista ja kierrosajoista?
 
no pähkinänkuoressa gt2 autot kulkee suorilla kovaa, mutkissa täytyy ajaa malliin gt4. kierrosajoissa jäävät ainakin red bullilla parisen sekuntia gt3:lle. äkkiseltään kun LFM kisan kun ajoin niin aika tasaisia kisoja, vaikea päästä ohi noilla autoilla.
 
Kovasti houkuttaisi palailla tämän pariin, mutta mulla on ollu sekä ACC:n että AC:n kanssa sama ongelma FFB:n osalta, jonka takia ihan mahdotonta ollut ajaa ns. limiiteillä. Ratti siis tekee ihan ihme kummitteluja, kun auto yliohjaa, antaa kyllä tunteen että perä irtoaa, ja kun otat kiinni niin et ehdi edes aloittaa tuomaan takaisin kun rattiin tulee outo isku ja heittää auton vastakkaiseen suuntaan, vaikka en tee mitää hölmöilyjä kuten liian nopeaa nostoa kaasulta tms. Myöskään muissa simuissa GTL, GTR2, AMS2, RBR, DR2.0, WRC jne, tätä ongelmaa ei ole, joten tuntuu että jotain on pahasti pielessä ratin asetuksissa... Mulla on T300RS rattina, jos joku vaikka osaisi antaa ihan rautalanagsta vääntäen neuvot FFB-asetuksille:)
 
ACC:n ominaisuus ainakin tuntuu olevan tuo snap oversteer jota lähes mahdoton saada kiinni ajoissa.
 
Snap oversteer tulee vastaan kyllä muissakin simuissa, mutta tarkoitan nyt ihan kaikenlaista yliohjaamista, niissä toistuu tuo sama ongelma jonka kuvailin, ja uskoisin että ongelma on ratin asetuksissa koska muissa simuissa tuota kummittelua ei ole ollut.

Erityisesti hitaissa nopeuksissa korostuu.
 
Tuli nyt viikonloppuna harjoiteltua tuota Red Bull rataa Maseratilla ja hauskaa oli. Muutaman public lobby -kisan kävin ajamassa myös ja näyttää että Maserati on tällä hetkellä suosituin noista uusista GT2 autoista. Aika monessa kisassa oli SA 80 vaatimus, joten pahimmilta sekoiluilta välttyi kisoissa ja meno oli siistiä.
 
Osaako joku sanoa miten sen vasemmassa alalaidassa näkyvän sijoitustilaston saisi muutettua niin että se näyttää rataposition eikä sen hetkistä sijoitusta esim aika-ajoissa?
 
Vastaan itse itselleni, koska kokeilin alla olevan linkin asetuksia:


Ja tulipa muuten ekan kerran hyvää ajaa tästä ACC:stä mitä kokeilin. Nyt tuntee yliohjaamisen ja pystyy kontrolloimaan sitä, hyödäntäen slip anglea tietynlaisissa mutkissa:)



Pieni videokin piti väsäillä, kierroksessa takuulla tekemistä ja ylipäänsäkin tämän simun ajamisen opettelemisessa, mutta parasta oli se että pystyy viemään auton pidon rajoille joka ei aiemmin onnistunut lainkaan FFB:n ihme kummittelujen takia ja oikeastaan luovutin 3 vuotta takaperin juuri siitä syystä ettei T300RS:lle yksinkertaisesti löytynyt järkeviä asetuksia silloin:facepalm:
 
Aina vähän kerrassaan jatkanu tutulla auto+rata-kombolla, ja sain ainakin jonkinasteisen oman tavoitteen rikki:



Toki vielä pitäisi raapaista se 4-5 sekkaa pois jollakin ilveellä, että kannattaisi muita vastaan ajaa radalla:facepalm:

Muutoin joka tapauksessa oon kyllä tykästyny tähän, nyt kun ratti puhuu samaa kieltä pelin kanssa. Esimerkiksi TC:n on voinu pudottaa sieltä 4:stä 1:een ja auto on silti hallittavissa suht. helposti. Ehkei ihan samalla lailla voi ajaa mitä AMS2:ssa, mutta kuitenkin yliohjaamista pystyy hyödyntämään ja auton "rotateittamaan" mukavasti kaasulla:)

Vahingon kautta mun AMS2:lle suunnatulla kanavalla onkin nyt paljon ACC-aiheisia videoita:D
 
Mulla on jäänyt ACC todella vähälle. Lauantaina kävin aamuyöstä parissa kaljassa ajamassa yhden public monzan ja olin postitiivisesti yllättynyt kuinka rehdisti porukka ajoi. Servun SA raja tais olla 70. Samana iltana kävin AC ajamassa samaa rataa myös yhden kisan ja sielläkin oli tosi hyvää ja puhdasta vääntöä.
 
Aina vähän kerrassaan jatkanu tutulla auto+rata-kombolla, ja sain ainakin jonkinasteisen oman tavoitteen rikki:

Eikös sulla ole liika rengaspaineita? Jos en ole väärin ymmärtänyt niin uusimman versionumeron puitteissa optimaaliset rengaspaineet ovat välillä 26.0 - 27.2
 
Eikös sulla ole liika rengaspaineita? Jos en ole väärin ymmärtänyt niin uusimman versionumeron puitteissa optimaaliset rengaspaineet ovat välillä 26.0 - 27.2

En oo rengaspaineita itse asiassa säätäny erikseen, vaan ne on mitkä Aggressive preset- setupissa asetettuna valmiiksi eli takana 24.3/25.8 ja edessä 24.8/26.4. Ainoot joita muuttanu on TC tohon 1:een ABS:t 3:een, jarrubalanssia taaemmas ja preload lukosta 100Nm.
 
Rengaspaineet on yksi tärkeimmistä (ja helpoimmista) jutuista mitä säätää kohdilleen. Ne ei presetissä välttämättä ole sinne päinkään. Riippuu lämpötilasta.
 
Rengaspaineet on yksi tärkeimmistä (ja helpoimmista) jutuista mitä säätää kohdilleen. Ne ei presetissä välttämättä ole sinne päinkään. Riippuu lämpötilasta.

Jos haluat enemmän avata aihetta, niin täällä ollaan silmät auki ja korvat höröllään.
 
Jos haluat enemmän avata aihetta, niin täällä ollaan silmät auki ja korvat höröllään.

Säädät renkaiden paineet niin että kun olet ajanut muutaman kierroksen ne paineet on pettman antamassa väleissä. 26,5 on aika turvallinen arvo. Kun radan lämpö muuttuu pitää myös paineita säätää optimipidon saamiseksi.
 
eikö se ole ilman lämpötila...
" As a general rule of thumb, for every 1 degrees Celsius of increase/decrease in ambient temperature, decrease your tire pressure by 0.1 PSI and vice versa. "
edit: tuoreempi linkki
 
eikö se ole ilman lämpötila...

Joo vähän yksinkertaistin asioita. Mutta lämtötilan mukaan pitää säädellä, olisko AC:ssa toisinpäin että radan tai ilman lämpö ei vaikuta juurikaan. ACC:ssa sitten toisinpäin (tai samoinpäin...) Mutta paineet on tärkeät, se lienee se pointti mitä kannattaa seurata.
 
Myös rengaslämmöillä on vaikutusta.

Niin, jotta olisi mahdollisimman epäselvää, niin puhuin edelleen tuossa AC:sta :) Missä (renkaiden) lämmöt ei vaikuta juurikaan jos on edes jotenkuten siellä päin. Tosin nyt alkaa ilmeisesti olla modeja missä vaikuttaa enemmän. Eli AC:ssa ei kannata säätää paineita että renkaat olisi oikeissa lämmöissä vaan niin että paineet on oikein. ACC:ssa paineet myös on tärkeimmät, jos renkaat on kylmät mutta paineet oikein niin sitten pitää säätää jotain muuta kuin paineita jos pito on jotain muuta kuin mitä olettaisi.
 
Hmmm.. kokeilin muutamalla sessiolla pudottaa rengaspaineita siten että renkaiden paineet lämpöisenä ovat tuossa ikkunassa jota suositellaan, tein myös x-määrän muita muutoksia setuppiin, mutta kierrosajat menivät huonompaan suuntaan, auto muuttui aliohjaavammaksi etenkin hitaissa mutkissa ja oli luokattoman vaikea kääntää sisään. Parhaillaankin jäin n. pari kymmenystä siihen mihin aggressive prestillä pystyin. Äsken kokeilin säilyttää omat muutokset setupissa jättäen ainoastaan rengaspaineet siihen mitä tossa presetissä on alkujaan ja heti lähti kymppejä pois ajasta:)



Auto on jotenkin noilla oletuspaineilla vaan eloisampi ja halukkaampi kääntymään. Laitoin tohon videon loppuun vielä katsauksen omiin muokkauksiin setupissa, jos jollekin herää siitä ajatuksia.
 
Kovasti houkuttaisi palailla tämän pariin, mutta mulla on ollu sekä ACC:n että AC:n kanssa sama ongelma FFB:n osalta, jonka takia ihan mahdotonta ollut ajaa ns. limiiteillä. Ratti siis tekee ihan ihme kummitteluja, kun auto yliohjaa, antaa kyllä tunteen että perä irtoaa, ja kun otat kiinni niin et ehdi edes aloittaa tuomaan takaisin kun rattiin tulee outo isku ja heittää auton vastakkaiseen suuntaan, vaikka en tee mitää hölmöilyjä kuten liian nopeaa nostoa kaasulta tms. Myöskään muissa simuissa GTL, GTR2, AMS2, RBR, DR2.0, WRC jne, tätä ongelmaa ei ole, joten tuntuu että jotain on pahasti pielessä ratin asetuksissa... Mulla on T300RS rattina, jos joku vaikka osaisi antaa ihan rautalanagsta vääntäen neuvot FFB-asetuksille:)
ACC:ssa olen itse saanut erittäin nautinnollisen ffb:n seuraavilla asetuksilla:

Gain: 70 riippuu ratista, oma Fana DD Pro 8nm
Dynamic damping : 100
Dampening : 50 Vähentää ffb:n "velttoutta" suorilla
Min. ffb: 0
Road effects 0-20 isompi lukema antaa enemmän "tuntumaa" tien pinnasta

Steering ratio: Mätsää auton ratioon ja käy ratin softasta muuttamassa myös. Vaihtoehtoisesti laittaa 10 astetta ja muuttaa pelkästään ratin asetuksesta. Esim. Porsche pelissä 10 ja fanan control panelissa 800.
 
Lataappas vaikka Armamentario hudi ja sieltä auki rengasmoduuli. Korkeilla paineilla kokeileppa ajaa vaikka 5 kierrosta putkeen vs optimipaineilla sama, huomaat eron.

Matalapaineinen rengas kaatuu helposti alle mutkissa josta voi aliohjausta syntyä ja on ne rengaslämmötkin voinut olla alle optimin.

Korkeilla paineilla kun ajat kisaa niin aikaseksi saat grainia renkaisiin ja pito todnäk häviää suhteellisen nopeesti.
 
Hmmm.. kokeilin muutamalla sessiolla pudottaa rengaspaineita siten että renkaiden paineet lämpöisenä ovat tuossa ikkunassa jota suositellaan, tein myös x-määrän muita muutoksia setuppiin, mutta kierrosajat menivät huonompaan suuntaan, auto muuttui aliohjaavammaksi etenkin hitaissa mutkissa ja oli luokattoman vaikea kääntää sisään. Parhaillaankin jäin n. pari kymmenystä siihen mihin aggressive prestillä pystyin. Äsken kokeilin säilyttää omat muutokset setupissa jättäen ainoastaan rengaspaineet siihen mitä tossa presetissä on alkujaan ja heti lähti kymppejä pois ajasta:)



Auto on jotenkin noilla oletuspaineilla vaan eloisampi ja halukkaampi kääntymään. Laitoin tohon videon loppuun vielä katsauksen omiin muokkauksiin setupissa, jos jollekin herää siitä ajatuksia.



Ihan ekana vinkkinä kyllä sanoisin että lopeta hotlapin ajaminen ja siirry practiceen, ainakin jos tavoite on päästä ajamaan oikeita kisoja eikä olla vain hotlap hero. Hotlappia kun ajelee niin joka kierroksen alussa paineet resetoituu ja tulee upouudet renkaat alle, niin ei tarvii rengaskulumista välittää, jolloin pystyy ajelemaan "mikkihiiri"-setupeilla jotka kisassa olis potentiaalisesti ajokelvottomat muutamassa kierroksessa. Rengaspaineissakin esim menee yleensä pari-kolme kierrosta tasoittua, kun taas hotlap resetoi ne joka kierroksella lähtöpisteeseen eli kuin suoraan rengaslämmittimistä otetut. :)

Optimi-ikkuna paineille tosiaan 26.0-27.0, mutta toisin kuin vanhemmissa versioissa, 1.9 jälkeen ei ole katastrofi mennä vähän ikkunan ulkopuolelle. Itse kuitenkin ajelen tuolla 26.5-27.0 rangella pääsääntöisesti (high-aero-radat vaatii isommat paineet että rengas pysyy tukevana eikä sivuvalli jousta liikaa, tai muut radan osat voi vaikuttaa miten isoiksi paineet päästää e.g. Paul Ricard menee paineet osan kierrosta 27.3 että on jotain jäljellä vielä Mistralin lopussa Signesiin ja varsinkin Beaussetiin kääntäessä), makuasia suurimmaksi osaksi kyllä, mutta mitä pienemmät paineet sitä isompi todennäköisuus että ilmaa pääsee karkuun kanttareihin osuessa (jolla ei välliä hotlapissa kun renkaat resetoituu joka kierros, mutta voi vaikuttaa kun siirryt kisoihin) kun sivuvalli taipuu eikä pysy tiiviinä vannetta vasten.

Ohjaustuntumaan myös vaikuttaa se onko paineet tasan vs edessä isommat kuin takana vs takana isommat kuin edessä. Näyttää videolla olevan merkittävästi isommat paineet edessä kuin takana, ni kokeileppa vaikka laittaa eteen 26.8 ja taakse 26.3, ja nämä numerot siis renkaat kuumina... näyttäisi kyllä videolla siltä että jos tiputat oikean puolen renkaiden paineita setup screenilla noin 1.0psi (ts. 10 clickiä), niin vaikuttaisi sillä menevän about tuohon ehdottamaani luokkaan. Hotlap-moden takia vasemman puolen renkaat ovat alhaiset kierroksen alussa ja korkeat kierroksen loppupuolella, joten ne voinee jättää siihen missä ovat kun joutuu kompromissin tekemään pelimoodin takia.


Sit vielä parit mainokset Aris:in kanavasta:

7 steps to custom setup playlist (vanha video ni paineet on väärin, mutta muuten validia infoa yhä):


Alottelevalle setup-säätäjälle Setup Engineer Bot FTW (tai esim ACC Engineer app, jonka setup vinkit on suoraan SEB:stä poimittu):


Sekä kun Zandvoortia ajelet, niin heitetään vielä Zandvoort track walk:
 
Tuo engineer app kyllä vaikuttaisi pätevältä, mutta noita track guide- pätkiä olen jo katsellut enkä niistä oikein saa enempä irti, koska oon monesti huomannu jo valmiiksi jarrutavani oikeissa paikoissa ja käyttäneeni rataa kuten noissa oppaissakin, joten uskoisin että auton saaminen säätöihin olisi tällä hetkellä olennaisinta, nyt kun ratin asetukset ovat löytyneet tähänkin simuun. Jonkinlainen käsitys kuitenkin on simuajosta sekä ajotekniikoista, ja oon esim. AMS2:ssa saanu ihan hyviä kierrosaikoja kellotettua paljon vaikeammilla autoilla.
 
Tuo engineer app kyllä vaikuttaisi pätevältä, mutta noita track guide- pätkiä olen jo katsellut enkä niistä oikein saa enempä irti, koska oon monesti huomannu jo valmiiksi jarrutavani oikeissa paikoissa ja käyttäneeni rataa kuten noissa oppaissakin, joten uskoisin että auton saaminen säätöihin olisi tällä hetkellä olennaisinta, nyt kun ratin asetukset ovat löytyneet tähänkin simuun. Jonkinlainen käsitys kuitenkin on simuajosta sekä ajotekniikoista, ja oon esim. AMS2:ssa saanu ihan hyviä kierrosaikoja kellotettua paljon vaikeammilla autoilla.
kuulostaa niin samalle, yhdessä välissä koitin hinkata ja ei vaan parane ajat. sadasosia ehkä sieltä täältä mutta ei voi sanoa parannukseksi.
ostin jopa dave academy subin pariksi kuukaudeksi. mutta ei mitän vaikutusta aikoihin.
peli on vielä koneella mutta ei taida kauaa kun on näitä muita tullut..
 
Juu track guide tuli linkattua kun sanoit olevasi 4-5s perässä siitä että kannattaisi muita vastaan ajaa... En tullut tarkistaneeksi Zandvoortin kierrosaikoja ja luotin kommenttiisi.

Toki vielä pitäisi raapaista se 4-5 sekkaa pois jollakin ilveellä, että kannattaisi muita vastaan ajaa radalla:facepalm:

Vai meinasitko tässä että vaan Alieneita vastaan ajelu kannattaa? Nopein AOR hotlap 1.9.x ajalta on 33,7; niin kyllähän tolla 38.x jo luulis ajavan pubbeja tai LFM vaikkei split 1 voitosta taistelisikaan. LFM kierrosaikoja kun katsoo niin kärkiajat Zandvoortille näyttäis olevan 34,4 ja 104% 38,2.

Jos muuten haluut ns. ilmaista kierrosaikaa, säädä sääolosuhteista lämpötila alemmas; kylmempi ja tiiviimpi ilma ni enemmän downforcea (toki myös dragia) ja moottoritehoa. ;)
 
ja jos sitä aikaa hinkkaa practiessa niin siinähä oli radalle se fast vai optimum millä sai parhaimmat ajat
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 749
Viestejä
4 494 832
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Oliverr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom