Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla alkaa verisuonet poksua tosta DNA:n mainoksesta, jossa käkkäräpää blondi laulaa jotain nopeudesta. Juu nopeesti nousee paineet![]()
En tiedä millä katsot Youtubea mutta en muista milloin olisin omilla laitteilla nähnyt Youtubesta mainosta.Froosh froosh beibi.
Tämä on itse asiassa niin helvetin ärsyttävä mainos, että on tullut jopa harkittua Youtubesta maksamista.
Onko Androidiin joku blokkeri nykyään?En tiedä millä katsot Youtubea mutta en muista milloin olisin omilla laitteilla nähnyt Youtubesta mainosta.
Missä kiven alla oot elänyt, kun 2017 lähtien ollut Vanced ja ennen sitäkin pärjäsi xposed framework-moduulilla. Alkuperäinen Vanced on nyt suljettu mutta forkkeja on tarjolla. Vaihtoehtoja on myös Smart Tube ja Newpipe…Onko Androidiin joku blokkeri nykyään?
En tiedä millä katsot Youtubea mutta en muista milloin olisin omilla laitteilla nähnyt Youtubesta mainosta.
Asentamalla Smart Tuben.Kerro ihmeessä miten blokkaat mainokset telkkarin youtube sovelluksessa, sillä edes pihole ei sitä tee. Kaikki ei dataa kännykällä ja pc:llä jossain nurkassa.
Asentamalla Smart Tuben.
Kyllä vaan. Saat myös sponsorblockin kaupanpäälle!Säilyykö tuon sovelluksen kautta omat listat ja subsciptionit?
Kyllä vaan. Saat myös sponsorblockin kaupanpäälle!
Jos jollain ei ole vielä Chromessa blokkeria niin "YouTube NonStop" toimii loistavasti.Froosh froosh beibi.
Tämä on itse asiassa niin helvetin ärsyttävä mainos, että on tullut jopa harkittua Youtubesta maksamista.
Samaten Braven käyttö.Jos jollain ei ole vielä Chromessa blokkeria niin "YouTube NonStop" toimii loistavasti.![]()
Luuletteko että ne samat hipit siellä veivaavat jäätelökonetta? Firma on pitkään ollut monikansallista elintarvikejätti Unileveriä ja kotikutoisen oloinen hippi-imago on vain tuotedifferointia.Olisko tämä:
![]()
Kannattaa muistaa, että nämä Ben ja Jerry papat on hippejä jotka perusti firman joten ei ylläri, että kaikenlaisia aivopieruja heiltä tulee.
Nyt oli todella hyvä vinkki! Tällaisesta ollut tietoinenkaan/ajatellut edes googlata. Kaikki ärsyttävimmät mainokset pois kertaheitollaAsentamalla Smart Tuben.
Juu, täältäkin kyllä ääni tuolle SmartTubelle, toimii loistavasti "Chromecast with Google TV":ssä eikä mainoksia näy. Muutenkin jotenkin toimii mukavammin ja kätevämmin kuin orkkis-youtube. Olihan tuossa vähän hommaa että sai asetukset säädettyä oman mielen mukaan mutta on kyllä ihan eri planeetalta kuin vakio youtube.Nyt oli todella hyvä vinkki! Tällaisesta ollut tietoinenkaan/ajatellut edes googlata. Kaikki ärsyttävimmät mainokset pois kertaheitolla
Tuntuu toimivan paljon paremmin kuin YouTube 4 vai jopa 5 vuotiaassa, jo todella lagisessa Sonyn Android TV:ssä. Asennusta varten File Exploreria ladatessa esim. kauppa kaatui ainakin 10 kertaa. Myös mainoksien näyttö YouTubessa ottaa välillä TV:n kunnon päälle. Ensivaikutelmat tuosta SmartTubesta erittäin hyvät.
Valio aikanaan myi jäätelönsä Nestlélle, Foneri taisi tulla R&R Ice Cream ja Nestlén jäätelötoimintojen yhdistämisestä, johon Nestlé jäi osakkaaksi, toinen osakas ranskalainen PAI parteners, joka oli R&R takana.Se, mitä luulet Valiojöätelöksi onkin pingviinijäätelöä jonka omistaa Froneri Finland, monikansallisen elintarvikejätin Nestlén tytäryhtiö. Voit siis rauhassa syödä jäätelösi luottaen siihen että et tue kuin kovaa kapitalismia.
Valio aikanaan myi jäätelönsä Nestelélle, Foneri taisi tulla R&R Ice Cream ja Nestelén jäätelötoimintojen yhdistämisestä, johon Nestelé jäi osakkaaksi, toinen osakas ranskalainen PAI parteners, joka oli R&R takana.
Jos tänäpäivänä ostaa kaupasta purkin jossa lukee Valio Jäätelö , niin se ymmärtääkseni on Valion, ei Fonerin (jolla PIngviini tavaramerkki).
Edit, taitaa olla "virallinen" nimi olla Valio Jäätelöfabriikki , haiskahtaa joko vanhan sopparin kiellolta, tai sitten mainostoimiston idealta. Ehkä molempia, sitä voi miettiä onko fabriikki hyvä valinta tuotteistukseen, ehkä ei ole enään sitä vanhaa aitoa Igmannia kilpailemassa.
Mutta tuo vanha Valion jäätelö (pigviini) ja Ingman jäätelöt (jonka osti Unilever), niin pitää kyllä sivuilta varmistaa kummas omistuksessa ne nyt olikaan.
Nämä itseironuset kamppikset/spotit selkeesti jakavat muelipiteitä ja herättävät tunteita. Ja tämähän on juuri mainoksen onnistumisen kannalta hyvä merkki! _ob Omasta mielestäni tup Bögö on hyvinkin onnistunut kampanja, ja tekijät tosiaan tietävät mitä tehdä ja keitä puhutella.Hesburgerin nyt televisiossa pyörivä Bökö- ja Vegbökö-kampanja on kyllä todella ärsyttävä.![]()
Nämä itseironuset kamppikset/spotit selkeesti jakavat muelipiteitä ja herättävät tunteita. Ja tämähän on juuri mainoksen onnistumisen kannalta hyvä merkki! _ob Omasta mielestäni tup Bögö on hyvinkin onnistunut kampanja, ja tekijät tosiaan tietävät mitä tehdä ja keitä puhutella.
Sen sijaan tämmöinen geneerinen isom organisaatiom tuottama trendipaska ärsyttävimmällä soundrackilla mitä kuvitella saattaa, nostaa niskavillat pystyyn joka kerta kun tulee vastaan:
^ ja tästä en edes löytänyt sitä ärsyttävintä (Suomi?)versiota, jossa tuon kamalan biisin laulantaa kuuluu reilusti enemmän![]()
Joku voisi jopa sanoa että ovat hoitaneet hommansa esimerkillisesti. Moni voisi jopa ottaa mallia.Itse käytän Oral-B:n sähköhammasharjaa mutta se markkinoinnin, brändäämisen ja ylenpalttisen tuotekehittelyn määrä mitä tuo lafka harrastaa on jotain aika sairasta.
Joku voisi jopa sanoa että ovat hoitaneet hommansa esimerkillisesti. Moni voisi jopa ottaa mallia.
No helppoahan se on, kun poskettomat markkinointiresurssit suuryhtiöillä. Ei siitä niin vain pienet "ota mallia". Ja muutenkin tässä on nyt kyse yksittäisistä spoteista/kamppiksista, ei bränditunnettuudesta.Joku voisi jopa sanoa että ovat hoitaneet hommansa esimerkillisesti. Moni voisi jopa ottaa mallia.
Mulla alkaa verisuonet poksua tosta DNA:n mainoksesta, jossa käkkäräpää blondi laulaa jotain nopeudesta. Juu nopeesti nousee paineet![]()
Tuo on kyllä ärsyttävä kamppis, vaikka olenkin tyytyväinen DNA:n asiakas. En ole vaihtamassa. Mutta toisaalta sekin on mieleenjäävä. Kaikkien aikojen parhaimpia ja palkituimpia kamppiksia on Elämä On, ja olen tämän kampanjan takana olleen maestron luennolla henk.koht. ollut mukana. Että DNA:n tie tässä suhteessa on kyllä ollut aika huikea, vaikkei se ehkä aina yksittäoselle tallaajalle näin välittyisikään.Pakko vinkua TAAS tosta saatanan DNA:n mainoksesta
Vaihtakaa nyt helvetissä liittymänne Elisalle tai Telialle, kiitos jo etukäteen
E: ainiin, eihän siitä pääse irti ennenaikojaan edes kuolemalla, semmoinen Norjan operaaddori meillä täällä Finskeis
Tuo on kyllä ärsyttävä kamppis, vaikka olenkin tyytyväinen DNA:n asiakas. En ole vaihtamassa. Mutta toisaalta sekin on mieleenjäävä. Kaikkien aikojen parhaimpia ja palkituimpia kamppiksia on Elämä On, ja olen tämän kampanjan takana olleen maestron luennolla henk.koht. ollut mukana. Että DNA:n tie tässä suhteessa on kyllä ollut aika huikea, vaikkei se ehkä aina yksittäoselle tallaajalle näin välittyisikään.
Muutenkin mainoksia alkaa olemaan ostavan yleisön mielestä liikaa - ja tähän markkinarakoon syntyi suoratoistopalvelut ja maksukanavat. Minä maksan netflixille ja HBO:lle ja mietin että kauanko: usein Areenasta löytyy enemmän kataottavaa.Jep ihan tajuttoman ärsyttävää että mainoskatkot ei riitä mainostamiseen, paskaa täytyy tunkea ruutuun vielä kesken ohjelmankin! Harmi ettei tuollaisesta mainostamisesta ole mitään lakia, toisin kuin tuotesijoittelusta tai että täytyy selkeästi erottua mikä on ohjelmaa - mikä mainosta, siksi mainosintrot ja outrot eikä voi hypätä suoraan mainokseen kesken ohjelman. Kiva porsaanreikä keksitty tällä näin.
Muutenkin mainoksia alkaa olemaan ostavan yleisön mielestä liikaa - ja tähän markkinarakoon syntyi suoratoistopalvelut ja maksukanavat. Minä maksan netflixille ja HBO:lle ja mietin että kauanko: usein Areenasta löytyy enemmän kataottavaa.
Voi olla, että jäisi ilman mainostakin jo vammaisen brändäyksen takia. Hesburgerin uudet kausituotteet ovat muutenkin poikkeuksetta paskaa, eikä sieltä voi ostaa kuin kerros- ja megaburgereita.Kyllä jää Bökö-hamppari kokeilematta.
Niinpä, nimenomaan kokonaisuus brändäyksineen ja mainoksineen on niin luotaantyöntävä kuin olla voi.Voi olla, että jäisi ilman mainostakin jo vammaisen brändäyksen takia. Hesburgerin uudet kausituotteet ovat muutenkin poikkeuksetta paskaa, eikä sieltä voi ostaa kuin kerros- ja megaburgereita.
Hesburger on aina profiloitunut alemman sosiaaliluokan ja elämämkolulaisten ruokapaikaksi. Normaalit ihmiset kokevat kalluille suunnatut mainokset luotsantyöntävänä. Hyvin se on silti pärjännyt.Niinpä, nimenomaan kokonaisuus brändäyksineen ja mainoksineen on niin luotaantyöntävä kuin olla voi.
Tiistaina tuli neloselta jokakesäiseen tyyliin Bond ja tuoreempia vedoksia muodossa Skyfall.
Aika räikeällä tavalla mainostaa Nelonen omia ohjelmiaan, kuten kuvasta näkyy:
Muutamaan otteeseen siis ruudun täytti spiraali, joka vetäytyi efektillä nurkkaan mainostaen tulevaa Big Brotheria.
Luulisi esitysoikeuksia myyvillä tahoilla olevan joitain vaatimuksia siitä mitä heidän materiaalinsa päälle ympätään. Ainakin näin räikeissä tapauksissa. Luulohan ei toki ole tiedon väärti.
Tämä koskee jossain määrin kaikkia pikaruokaloita. Erityisesti perinteiseen hampurilaiseen perustuvia, koska naudanliha ei ole juuri nyt trendikästä.Hesburger on aina profiloitunut alemman sosiaaliluokan ja elämämkolulaisten ruokapaikaksi. Normaalit ihmiset kokevat kalluille suunnatut mainokset luotsantyöntävänä. Hyvin se on silti pärjännyt.
Tämä koskee jossain määrin kaikkia pikaruokaloita. Erityisesti perinteiseen hampurilaiseen perustuvia, koska naudanliha ei ole juuri nyt trendikästä.
Lisäksi näitä hyödykkeitä markkinoidaan yhtenä segmenttinä keskenkasvuisille. Korostuneesti McD tekee niin. Ehkä onkin kohtuutonta tarttua erityisesti Bököön tai Hesen saatanan majoneeseihin ja juustoihin. Myönnetään, että melkoista syöpää ovat alan mainokset yleisesti.