Ärsyttävimmät mainokset tuotteista joita en koskaan sen vuoksi ostaisi

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Edelleenkin kaikista vittumaisin mainos on rahalaitoksen raina.

Telkkarin kaukosäädin on monta kertaa ollut lähellä lähteä lennostoon.

Mikä vittu siinä on, ettei noita pikavippejä saada pois telkkarista, mutta jotain saatanan huumeiden käyttäjien käyttöhuoneita ollaan tuomassa kovalla tohinalla suomeen, vaikka käyttö ja hallussapito on laitonta.

 
Froosh froosh beibi.

Tämä on itse asiassa niin helvetin ärsyttävä mainos, että on tullut jopa harkittua Youtubesta maksamista.
 
Mulla alkaa verisuonet poksua tosta DNA:n mainoksesta, jossa käkkäräpää blondi laulaa jotain nopeudesta. Juu nopeesti nousee paineet :poop:

Motonetin mainokset myös nykyään tuommoista laulun loirotusta. Että pistää ärsyttämään.
Vielä kun Kaalimato tai muu runkkukauppa rupeaa tekemään radiomainontaa samaan tapaan laulamalla, kuin tuo motonetti noista eri tuotteistaan ja missä tarvii mitäkin ja mitä sillä tehdään, oikeestaan vois ollakin vaihteeksi hauskakin.
 
Onko Androidiin joku blokkeri nykyään?
Missä kiven alla oot elänyt, kun 2017 lähtien ollut Vanced ja ennen sitäkin pärjäsi xposed framework-moduulilla. Alkuperäinen Vanced on nyt suljettu mutta forkkeja on tarjolla. Vaihtoehtoja on myös Smart Tube ja Newpipe…
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä varmaan 80% tulee kateltua telkkarin appilla, mut toisaalta ei oo tarvinnu sisäelimiä myydä Premiumin hinnan takia varsinkin ko maksatan sen firmalla.. :cool:
 
En tiedä millä katsot Youtubea mutta en muista milloin olisin omilla laitteilla nähnyt Youtubesta mainosta.

Kerro ihmeessä miten blokkaat mainokset telkkarin youtube sovelluksessa, sillä edes pihole ei sitä tee. Kaikki ei dataa kännykällä ja pc:llä jossain nurkassa.
 
Olisko tämä:

01_PecanResist_FBOG-1200x600.jpg


Kannattaa muistaa, että nämä Ben ja Jerry papat on hippejä jotka perusti firman joten ei ylläri, että kaikenlaisia aivopieruja heiltä tulee.
Luuletteko että ne samat hipit siellä veivaavat jäätelökonetta? Firma on pitkään ollut monikansallista elintarvikejätti Unileveriä ja kotikutoisen oloinen hippi-imago on vain tuotedifferointia.

Se, mitä luulet Valiojöätelöksi onkin pingviinijäätelöä jonka omistaa Froneri Finland, monikansallisen elintarvikejätin Nestlén tytäryhtiö. Voit siis rauhassa syödä jäätelösi luottaen siihen että et tue kuin kovaa kapitalismia.
 
"Oman kylän kauppa" on jo nimetty, joten kontribuutioni olkoon TV Mix Hedelmä -karkkipussin mainos. Oon tosin maistanu, joten en tiedä pitäiskö sit potea syyllisyyttä.

Sen lisäksi että mainosääni tuntuu olevan enemmän sekaisin kuin karkit (mikä ei koskaan ole hyvä asia) en kyllä ymmärrä, mitä tässä haettiin. Tuntuu vähän pyörän keksimiseltä uudelleen, että karkkipussia promotaan hehkuttamalla, kuinka "parhaat on sekaisin". Yleensä ne tuppaa olemaan sillä lailla karkkipusseissa. Enemmän ihmetyttäis, jos eivät olisi.
 
Nyt oli todella hyvä vinkki! Tällaisesta ollut tietoinenkaan/ajatellut edes googlata. Kaikki ärsyttävimmät mainokset pois kertaheitolla :D

Tuntuu toimivan paljon paremmin kuin YouTube 4 vai jopa 5 vuotiaassa, jo todella lagisessa Sonyn Android TV:ssä. Asennusta varten File Exploreria ladatessa esim. kauppa kaatui ainakin 10 kertaa. Myös mainoksien näyttö YouTubessa ottaa välillä TV:n kunnon päälle. Ensivaikutelmat tuosta SmartTubesta erittäin hyvät.
 
Nyt oli todella hyvä vinkki! Tällaisesta ollut tietoinenkaan/ajatellut edes googlata. Kaikki ärsyttävimmät mainokset pois kertaheitolla :D

Tuntuu toimivan paljon paremmin kuin YouTube 4 vai jopa 5 vuotiaassa, jo todella lagisessa Sonyn Android TV:ssä. Asennusta varten File Exploreria ladatessa esim. kauppa kaatui ainakin 10 kertaa. Myös mainoksien näyttö YouTubessa ottaa välillä TV:n kunnon päälle. Ensivaikutelmat tuosta SmartTubesta erittäin hyvät.
Juu, täältäkin kyllä ääni tuolle SmartTubelle, toimii loistavasti "Chromecast with Google TV":ssä eikä mainoksia näy. Muutenkin jotenkin toimii mukavammin ja kätevämmin kuin orkkis-youtube. Olihan tuossa vähän hommaa että sai asetukset säädettyä oman mielen mukaan mutta on kyllä ihan eri planeetalta kuin vakio youtube.

Ymmärrän kyllä että eri palveluntarjoajien pitää saada jostain rahansa mutta nykyään kun noita mainoksia työnnetään väkisin ihan joka tuutista joka väliin niin kertakaikkiaan niitä on pakko karsia että pysyy järjissään. Tämä IO-tech on hyvä esimerkki hillityistä mainoksista, täällä minulla on mainokset sallittu ja ne eivät silti ärsytä, toisin kuin monessa muussa paikassa.

Täytyy kyllä sanoa että nykyinen hesen bögö-mainos on ehkä jopa vielä ärsyttävämpi kuin "Majoneesi", vaikka tuo majomainoskin sai kyllä verenpaineen nousuun.
 
Se, mitä luulet Valiojöätelöksi onkin pingviinijäätelöä jonka omistaa Froneri Finland, monikansallisen elintarvikejätin Nestlén tytäryhtiö. Voit siis rauhassa syödä jäätelösi luottaen siihen että et tue kuin kovaa kapitalismia.
Valio aikanaan myi jäätelönsä Nestlélle, Foneri taisi tulla R&R Ice Cream ja Nestlén jäätelötoimintojen yhdistämisestä, johon Nestlé jäi osakkaaksi, toinen osakas ranskalainen PAI parteners, joka oli R&R takana.

Jos tänäpäivänä ostaa kaupasta purkin jossa lukee Valio Jäätelö , niin se ymmärtääkseni on Valion, ei Fonerin (jolla PIngviini tavaramerkki).

Edit, taitaa olla "virallinen" nimi olla Valio Jäätelöfabriikki , haiskahtaa joko vanhan sopparin kiellolta, tai sitten mainostoimiston idealta. Ehkä molempia, sitä voi miettiä onko fabriikki hyvä valinta tuotteistukseen, ehkä ei ole enään sitä vanhaa aitoa Igmannia kilpailemassa.

Mutta tuo vanha Valion jäätelö (pigviini) ja Ingman jäätelöt (jonka osti Unilever), niin pitää kyllä sivuilta varmistaa kummas omistuksessa ne nyt olikaan.


Edit:
Edellinen vastaus olikin nosto viimevuosikymmenellä tehtyyn postaukseen (Postaus 11.11.2018 )
 
Viimeksi muokattu:
Valio aikanaan myi jäätelönsä Nestelélle, Foneri taisi tulla R&R Ice Cream ja Nestelén jäätelötoimintojen yhdistämisestä, johon Nestelé jäi osakkaaksi, toinen osakas ranskalainen PAI parteners, joka oli R&R takana.

Jos tänäpäivänä ostaa kaupasta purkin jossa lukee Valio Jäätelö , niin se ymmärtääkseni on Valion, ei Fonerin (jolla PIngviini tavaramerkki).

Edit, taitaa olla "virallinen" nimi olla Valio Jäätelöfabriikki , haiskahtaa joko vanhan sopparin kiellolta, tai sitten mainostoimiston idealta. Ehkä molempia, sitä voi miettiä onko fabriikki hyvä valinta tuotteistukseen, ehkä ei ole enään sitä vanhaa aitoa Igmannia kilpailemassa.

Mutta tuo vanha Valion jäätelö (pigviini) ja Ingman jäätelöt (jonka osti Unilever), niin pitää kyllä sivuilta varmistaa kummas omistuksessa ne nyt olikaan.

Nestelé kuulostaa joltain halpiskännyoperaattorilta..
 
Hesburgerin nyt televisiossa pyörivä Bökö- ja Vegbökö-kampanja on kyllä todella ärsyttävä. :spuking:
Nämä itseironuset kamppikset/spotit selkeesti jakavat muelipiteitä ja herättävät tunteita. Ja tämähän on juuri mainoksen onnistumisen kannalta hyvä merkki! _ob Omasta mielestäni tup Bögö on hyvinkin onnistunut kampanja, ja tekijät tosiaan tietävät mitä tehdä ja keitä puhutella.

Sen sijaan tämmöinen geneerinen isom organisaatiom tuottama trendipaska ärsyttävimmällä soundrackilla mitä kuvitella saattaa, nostaa niskavillat pystyyn joka kerta kun tulee vastaan:


^ ja tästä en edes löytänyt sitä ärsyttävintä (Suomi?)versiota, jossa tuon kamalan biisin laulantaa kuuluu reilusti enemmän :sick:
 
Nämä itseironuset kamppikset/spotit selkeesti jakavat muelipiteitä ja herättävät tunteita. Ja tämähän on juuri mainoksen onnistumisen kannalta hyvä merkki! _ob Omasta mielestäni tup Bögö on hyvinkin onnistunut kampanja, ja tekijät tosiaan tietävät mitä tehdä ja keitä puhutella.

Sen sijaan tämmöinen geneerinen isom organisaatiom tuottama trendipaska ärsyttävimmällä soundrackilla mitä kuvitella saattaa, nostaa niskavillat pystyyn joka kerta kun tulee vastaan:


^ ja tästä en edes löytänyt sitä ärsyttävintä (Suomi?)versiota, jossa tuon kamalan biisin laulantaa kuuluu reilusti enemmän :sick:


Itse käytän Oral-B:n sähköhammasharjaa mutta se markkinoinnin, brändäämisen ja ylenpalttisen tuotekehittelyn määrä mitä tuo lafka harrastaa on jotain aika sairasta.
 
Itse käytän Oral-B:n sähköhammasharjaa mutta se markkinoinnin, brändäämisen ja ylenpalttisen tuotekehittelyn määrä mitä tuo lafka harrastaa on jotain aika sairasta.
Joku voisi jopa sanoa että ovat hoitaneet hommansa esimerkillisesti. Moni voisi jopa ottaa mallia.
 
Joku voisi jopa sanoa että ovat hoitaneet hommansa esimerkillisesti. Moni voisi jopa ottaa mallia.
No helppoahan se on, kun poskettomat markkinointiresurssit suuryhtiöillä. Ei siitä niin vain pienet "ota mallia". Ja muutenkin tässä on nyt kyse yksittäisistä spoteista/kamppiksista, ei bränditunnettuudesta.
 
Pakko vinkua TAAS tosta saatanan DNA:n mainoksesta :wtf:

Vaihtakaa nyt helvetissä liittymänne Elisalle tai Telialle, kiitos jo etukäteen :thumbsup:

E: ainiin, eihän siitä pääse irti ennenaikojaan edes kuolemalla, semmoinen Norjan operaaddori meillä täällä Finskeis
 
Pakko vinkua TAAS tosta saatanan DNA:n mainoksesta :wtf:

Vaihtakaa nyt helvetissä liittymänne Elisalle tai Telialle, kiitos jo etukäteen :thumbsup:

E: ainiin, eihän siitä pääse irti ennenaikojaan edes kuolemalla, semmoinen Norjan operaaddori meillä täällä Finskeis
Tuo on kyllä ärsyttävä kamppis, vaikka olenkin tyytyväinen DNA:n asiakas. En ole vaihtamassa. Mutta toisaalta sekin on mieleenjäävä. Kaikkien aikojen parhaimpia ja palkituimpia kamppiksia on Elämä On, ja olen tämän kampanjan takana olleen maestron luennolla henk.koht. ollut mukana. Että DNA:n tie tässä suhteessa on kyllä ollut aika huikea, vaikkei se ehkä aina yksittäoselle tallaajalle näin välittyisikään.
 
Tuo on kyllä ärsyttävä kamppis, vaikka olenkin tyytyväinen DNA:n asiakas. En ole vaihtamassa. Mutta toisaalta sekin on mieleenjäävä. Kaikkien aikojen parhaimpia ja palkituimpia kamppiksia on Elämä On, ja olen tämän kampanjan takana olleen maestron luennolla henk.koht. ollut mukana. Että DNA:n tie tässä suhteessa on kyllä ollut aika huikea, vaikkei se ehkä aina yksittäoselle tallaajalle näin välittyisikään.

Sehän oli ennenwanhaan suomalainen firma. Hyvät oli mainoksetkin. Telenor osti sitten puljun ja siitä asti ollut kyllä :sick:
 
Vattenfall mainos,mainostetaanko energiaa,
vai ton akan hampaita / hammaskoruja.
 

Liitteet

  • vattenfall.PNG
    vattenfall.PNG
    730,2 KB · Luettu: 64
Tiistaina tuli neloselta jokakesäiseen tyyliin Bond ja tuoreempia vedoksia muodossa Skyfall.

Aika räikeällä tavalla mainostaa Nelonen omia ohjelmiaan, kuten kuvasta näkyy:

Muutamaan otteeseen siis ruudun täytti spiraali, joka vetäytyi efektillä nurkkaan mainostaen tulevaa Big Brotheria.

Luulisi esitysoikeuksia myyvillä tahoilla olevan joitain vaatimuksia siitä mitä heidän materiaalinsa päälle ympätään. Ainakin näin räikeissä tapauksissa. Luulohan ei toki ole tiedon väärti.
 
Samasta mainoksesta olin tulossa – ja tulinkin – motkottamaan. On jotenkin käsittämätöntä, että tyyliin viiden minuutin välein ruudun käytännössä täyttää sinertävä pallero. Perun seuraavaksi digi-Ankan tilauksen ihan vain pienen ihmisen protestina Sanoma-konsernia vastaan. :tup:

DEC3A7AA-7120-4B5C-96F8-272CF69ABC28.jpeg
 
Jep ihan tajuttoman ärsyttävää että mainoskatkot ei riitä mainostamiseen, paskaa täytyy tunkea ruutuun vielä kesken ohjelmankin! Harmi ettei tuollaisesta mainostamisesta ole mitään lakia, toisin kuin tuotesijoittelusta tai että täytyy selkeästi erottua mikä on ohjelmaa - mikä mainosta, siksi mainosintrot ja outrot eikä voi hypätä suoraan mainokseen kesken ohjelman. Kiva porsaanreikä keksitty tällä näin.
 
Jep ihan tajuttoman ärsyttävää että mainoskatkot ei riitä mainostamiseen, paskaa täytyy tunkea ruutuun vielä kesken ohjelmankin! Harmi ettei tuollaisesta mainostamisesta ole mitään lakia, toisin kuin tuotesijoittelusta tai että täytyy selkeästi erottua mikä on ohjelmaa - mikä mainosta, siksi mainosintrot ja outrot eikä voi hypätä suoraan mainokseen kesken ohjelman. Kiva porsaanreikä keksitty tällä näin.
Muutenkin mainoksia alkaa olemaan ostavan yleisön mielestä liikaa - ja tähän markkinarakoon syntyi suoratoistopalvelut ja maksukanavat. Minä maksan netflixille ja HBO:lle ja mietin että kauanko: usein Areenasta löytyy enemmän kataottavaa.
 
Muutenkin mainoksia alkaa olemaan ostavan yleisön mielestä liikaa - ja tähän markkinarakoon syntyi suoratoistopalvelut ja maksukanavat. Minä maksan netflixille ja HBO:lle ja mietin että kauanko: usein Areenasta löytyy enemmän kataottavaa.

Tuo BB mainos oli jo pohjanoteeraus. (silti aion katsoa koko paskan, sen mitä telkusta näkyy, ei mitään 247) Ja tuossa eilen digiboxi teki jotain ja jätti salkkarit tallentamatta. No siitä sitten katsomon kautta ihmettelemään sitä mainosten määrää minkä normaalisti vältän. Kun tapana on vaan tallentaa ohjelmat ja katsoa ne sitten kun pääsee skippaamaan mainokset.

Simpsoneissa oli joku jakso missä Marge tunsi huonoa omatuntoa kun Homer hankki TVIO tms laitteen millä skippaa mainokset, Marge parka alkoi sitten katsoa mainoksia.
 
Ärsyttävästä vaan tuli mieleeni se moi-liittymämainos jokabehtii naukaista MOI superärsyttävällä äänellä ennenkuin saat pikakelattua yli
 
Eilen illalla 8 minuuttia mainoksia yhteen putkeen,sitten taas muutama minuutti ohjelmaa.
1 tunnin aikana noin 36 minuuttia ohjelmaa,24 minuuttia mainoksia.
Repikää nyt tästä huumoria.Terveisiä perseestä.
 
Voi olla, että jäisi ilman mainostakin jo vammaisen brändäyksen takia. Hesburgerin uudet kausituotteet ovat muutenkin poikkeuksetta paskaa, eikä sieltä voi ostaa kuin kerros- ja megaburgereita.
Niinpä, nimenomaan kokonaisuus brändäyksineen ja mainoksineen on niin luotaantyöntävä kuin olla voi.
 
Niinpä, nimenomaan kokonaisuus brändäyksineen ja mainoksineen on niin luotaantyöntävä kuin olla voi.
Hesburger on aina profiloitunut alemman sosiaaliluokan ja elämämkolulaisten ruokapaikaksi. Normaalit ihmiset kokevat kalluille suunnatut mainokset luotsantyöntävänä. Hyvin se on silti pärjännyt.

Kävin vajaa kymmenen vuotta sitten erään liikenneaseman hesessä. Einesburgerilta näyttävän ohuempaakin ohuemman litun välissä oli puolikas tomaattisiivu ja kaksi suikaletta salaattia. Ruuhka laittoi myyjän varmaan oikaisemaan jossain välissä. Kiitos ei enää noita minulle.
 
Tiistaina tuli neloselta jokakesäiseen tyyliin Bond ja tuoreempia vedoksia muodossa Skyfall.

Aika räikeällä tavalla mainostaa Nelonen omia ohjelmiaan, kuten kuvasta näkyy:

Muutamaan otteeseen siis ruudun täytti spiraali, joka vetäytyi efektillä nurkkaan mainostaen tulevaa Big Brotheria.

Luulisi esitysoikeuksia myyvillä tahoilla olevan joitain vaatimuksia siitä mitä heidän materiaalinsa päälle ympätään. Ainakin näin räikeissä tapauksissa. Luulohan ei toki ole tiedon väärti.


Meinasin kommentoida toiseen viestiin, että TV:tä kannattaa katsoa vain tallentavalla digiboksilla, mutta sitten huomasin tämän. Onkohan tässä mietitty jo sitä, että mainosten yli ei voisi kelata niin tehokkaasti? Yhden tulevan ohjelman mainoksella on helppo aloittaa tällainen kokeilu.

Selaimessa on mainostenesto päällä aina ja viime aikoina on tullut opeteltua kuuntelemaan Ylen radiokanavia, kun kaupallisten kanavien mainossonta rupeaa käymään hermoille. Jonkun tekoälyn kun saisi, joka mykistäisi äänen aina, kun mainoksia havaitaan. :smoke:

Viimeksi kun ostin työkaluja, jätin Puuilon pois vaihtoehdoista ihan tietoisesti. Mainosrenkutus ja tuotteiden yleinen laatu ei kumpikaan erityisesti innosta asioimaan siellä.
 
Juu, nuo kesken ohjelman melkein koko ruudun peittävät mainokset kyllä kiukuttaa melkoisesti. Yleensä vielä sattuvat osumaan sellaiseen hetkeen että juuri sillä hetkellä olisi jotain oleellista nähtävää juuri sen mainoslätkän takana.

Toinen mikä on ärsyttänyt viimeaikoina on ne noin "kämmenenkokoiset" mainosläntit vasemmassa yläkulmassa kesken ohjelman. Ne vieläpä välillä bugaavat ikävästi niin että koko ruudun valoisuus kasvaa mainoslätkän näkymisen ajaksi ja himmenee taas normaaliksi mainoksen kadottua. Hetken jo luulin pari päivää sitten että onko telkkari hajoamassa kun kuvan valoisuus heitteli muutaman kerran ohjelman aikana mutta sitten tajusin että se tapahtui vain ja ainoastaan sen mainoslätkän aikana.
 
Hesburger on aina profiloitunut alemman sosiaaliluokan ja elämämkolulaisten ruokapaikaksi. Normaalit ihmiset kokevat kalluille suunnatut mainokset luotsantyöntävänä. Hyvin se on silti pärjännyt.
Tämä koskee jossain määrin kaikkia pikaruokaloita. Erityisesti perinteiseen hampurilaiseen perustuvia, koska naudanliha ei ole juuri nyt trendikästä.

Lisäksi näitä hyödykkeitä markkinoidaan yhtenä segmenttinä keskenkasvuisille. Korostuneesti McD tekee niin. Ehkä onkin kohtuutonta tarttua erityisesti Bököön tai Hesen saatanan majoneeseihin ja juustoihin. Myönnetään, että melkoista syöpää ovat alan mainokset yleisesti.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 491
Viestejä
4 554 110
Jäsenet
74 993
Uusin jäsen
hollow

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom