Ärsyttävimmät mainokset tuotteista joita en koskaan sen vuoksi ostaisi

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
13 073
Alkuperäinen ketjun aloittaja pyytänyt tunnuksensa poistettavaksi

---

Tässäpä avaukseksi pari firmaa joilta en ostaisi ikinä mitään koska pelkästään mainoksetkin nostavat verenpainetta:

- Vitaepro. Aina tulee muka parempi nappi. Bull shittiä sanon mä! Verenpaine toki nousee aina kun näen jonkun "Gösta-Henrikin" mainostavan tuota.

- Unikulma. Lääkäritakkinen hörhö "patjamestari" (????? lol) väittää muka auttaneensa "satoja tuhansia suomalaisia nukkumaan paremmin". Valhe se on paras kauppamies näköjään koskapa eipä tuo tilinpäätöksessä näy.

Saa jatkaa...

e: nyt pamahti telkusta tuo hiton Kinder jäätelömainos, jossa pennut takapenkillä mölyttyään saavat palkkioksi "pingviinikävelyn" jälkeen jäätelöt huh... Ja eikös siellä jo naapurin Moron ja heilansa taaperra samalla tyylillä hakemaan ....
 
Viimeksi muokattu:
Se melatoniini mainos jossa on kaksi lapsiäänellä kirjakieltä puhuvaa isoa kaksosmiestä lähössä patikoimaan aamulla ja pitäisi unta saada.

Se hetki kun yksi vetää taskusta melatoniipurkin ja toinen lausahtaa sillä lapsiäänellä yllättyneenä "melatoniini" :D
 
Se melatoniini mainos jossa on kaksi lapsiäänellä kirjakieltä puhuvaa isoa kaksosmiestä lähössä patikoimaan aamulla ja pitäisi unta saada.

Se hetki kun yksi vetää taskusta melatoniipurkin ja toinen lausahtaa sillä lapsiäänellä yllättyneenä "melatoniini" :D
Ihan kaikki lääkkeiden(melatoniini ravintolisänä on vain muotoseikka) lifestyle-markkinointi. Ei, minä en osta "Suomen ostetuinta parasetamolitablettia". Kuinka aivovammainen pitää olla, jotta ei ymmärrä heti aluksi idean järjettömyyttä? Sama koskee Melarestia, joka "on melatoniini". Ei saatanan vittu. Tai suomalaisten muka suosimat geneeriset antihistamiinit joita mainostetaan jollain helvetin ankealla jollotuksella radiomainoksissa. Vihaa pukkaa. Kyllä minä osaan ostaa halpoja 80-luvun lääkkeitä ilmankin, että joku markan mainostoimisto sylkee niistä huonoa läppää ikään kuin olisivat uusia tuotteita. Koko homma perustuu somesukupolven ja ghettomutsiensa nollatason yleistietoon.
 
Mikä sanoma niissä on? Tulee kyseistä tuotetta niin harvoin ostettua, kun on niin poskettoman hintaistakin.
Olisko tämä:

01_PecanResist_FBOG-1200x600.jpg


Kannattaa muistaa, että nämä Ben ja Jerry papat on hippejä jotka perusti firman joten ei ylläri, että kaikenlaisia aivopieruja heiltä tulee.
 
Grandiosan Pizzaperjantai-mainokset lopettivat aikoinaan ko. pitsan ostamisen. Jotenkin ne olivat vain niin ärsyttäviä, että siinä pakastealtaalla ei tehnytkään enää mieli tuotetta kun tuo renkutus muistui mieleen.
 
Fairy astianpesuaine.Pullollinen fairya pesee koko varuskunnan astiat.
Sanaa paskaa jo vuosikymmeniä mainostettu.Aina vaan testivoittaja.
Haen naapurin Pekalta tyhjän fairypullon,tällä pesee vielä monet astiat.:darra:

Trivago hotellimainokset.Terveisiä perseestä.

Sitten nämä kaikenmaailman lainatarjoukset.Kilpailuta lainasi.
Kaikki lupaa halpaa lainaa ja paskanmarjat.Elämä on laiffii.

Sitten alkaa olemaan kohta joka vitun mainoksessa,
joku julkkis pätemässä ja pullistelemassa.

:sdevil:
 
Viimeksi muokattu:
Lidlin kesällä tulleet kesä on kreisii -mainokset oli niin uskomattoman raivostuttavia että lidliin en menisi vaikka siellä olisi millaiset alennusmyynnin. Niitä tuli vielä niin jatkuvasti että siinä alkoi kyllä jo sienipilvet näkyä mielessä.

Nyt taasen jää fazerin siniset listalta pois jos suklaata tekee mieli, en ole mikään vihainen nahkatukka mutta ei minulle kyllä tosiaankaan tarvitse tuputtaa mitään rasismin vastaista ideologiaa jonkun suklaan välityksellä.
 
Olisko tämä:

01_PecanResist_FBOG-1200x600.jpg


Kannattaa muistaa, että nämä Ben ja Jerry papat on hippejä jotka perusti firman joten ei ylläri, että kaikenlaisia aivopieruja heiltä tulee.

Mihin tää kuva viittaa? Ei nyt heti soita kelloja...

Vai onko ongelma se, että hahmot eivät kaikki ole vaaleita?
 
  • Tykkää
Reactions: hmb
Kaikki pc-raudan gamer-brändit ja e-urheilijoiden naamavärkeillä ja taiteilijanimillä mainostaminen saa sisäisen Ykäni itkemään sitä minkälaiseksi Jonneiluksi pc-harrastus on degeneroitunut.
 
Heh, onneksi en enää oikeastaan näe mainoksia missään. En katso mainoskanavia kuin tallenteina. Suorana tulee katseltua jotain Ylen ohjelmia, onhan heillä Vastuullista (lue Vihervasemmistolaista) viestintää. Ei vaan luontodokkarit menee joskus suorana ja uutiset ja verenpaineen nostattaja A-stupido.
 
Kaikki grillausmainokset joita tulee tuutin täydeltä televisiosta heti kun huhtikuun loppu koittaa, aina jonnekin elokuulle asti. Eikö me suomalaiset muka muuten jaksettaisi grillailla?? VMP

Kaikki jaksaa valittaa joulumainoksista mutta nää on paljon pidemmän ajanjakson vaiva.
 
Mihin tää kuva viittaa? Ei nyt heti soita kelloja...

Vai onko ongelma se, että hahmot eivät kaikki ole vaaleita?

Se on Ben&Jerryn kampanja Trumpia ja rasismia (lue: "rasismia") vastaan.
Mutta ei tämän pitäisi kyllä noiden asiakkaalle tulla yllätyksenä, ainahan nuo ovat ottaneet paketeissaan ja markkinoinnissaan poliittisesti kantaa.

Itseäni ei mainostus haittaa, en kiinnitä niihin huomiota. Internetissä on adblock käytössä, maksullisissa suoratoistopaoleluissa niitä ei ole ja televisiota olen viimeksi katsonut kesällä, kun tuli jalkapallon MM-kisat. Lehti- ja tienvarsimainokset eivät aiheuta hirveästi ärsykkeitä staattisina ja äänettöminä.

Tai no sillon kun on auto käytössä, niin radiota tulee kuunneltua ja jonkun verran ärsyttäviä mainoksia tulee varsinkin radio Cityltä. Lähinnä siis ärsyttää, että samat kolme mainosta pyörivät neljästi tunnissa, jollon ihan hauskastakin mainoksesta tulee ärsyttävä (tulee mieleen vuosien takaa Laakkosen länkkärityylisesti lauletut mainokset)
 
- kaikki Eurosportin kasinomainokset, erityisesti ruotsalaiset
- kaikki Cmore maxin junttien autojen varaosamainokset ja vastaavat, aina samanlainen junttimies jonka tarkoituksena on ilmeisesti olla samalla aaltopituudella elämäm koulu laisten kanssa

Normikanavista en oikeastaan nykyään oikein tiedä kun en käytännössä katso.
 
Yleensä ostan tuotteita kivijalasta ja ruokaa Lidlistä. Lidlin mainonta on ollut aika neutraalia nykyään. Tykkäsin kyllä niistä oudoistakin. Nykyään menee boikottiin kaikki firmat, mitä mainostaa joulua jo marraskuun alussa.
 
vippi vippi vippi vippi VITTU PISTE FI
+ kaikki muut pikivippi/laina/yms paskat. Ei helvetti onneks katson telkkarista vain yhtä ohjelmaa, muuten leviäis pää.

Nämä vippifirmojen yms. roskapankkien mainokset onkin oikeastaan ainoat jotka itseä ihan oikeasti ärsyttävät. Varsinkin kun noissa luodaan nuorille mielikuvia, että on ihan normaalia ja yleistä ottaa kalliita vippejä turhanpäiväisten tavaroiden ostamiseen. Samaan aikaan sitten maksuhäiriöisten määrät on ennätyslukemissa ja kaikenmaailman vipit ja kulutusluotot tapissa.
 
Ne Lidlin elä kuin viimeistä kesäpäivää ja kaikki talvi viittaukset pisti vituttamaan aivan kympillä. Ei kiinnosta talvea ajatella kesällä pätkääkään. Ei tullut kesällä juuri lidlissä käytyä.

Tosiaan viime kesänä se mainos meni ihan reisille, kun hellettäkin piisasi. Olisi vaan jättänyt sen mainoksen yhteen kesään. Saksalaisten mielestä varmaan tosi hauska läppä.
 
Passeli-mainos. Toki sitä ei enää tulee, mutta vituttaa silti vieläkin se aivopesu.
Hirudoid Forte-mainos, "Kiristääkö jalkojasi? Haluaisitko nostaa ne ylös? Oireet voivat johtua pinnallisista laskimotukkotulehduksista"

Sitten Finnkinolla alkumainoksissa tamponiin liittyvät mainokset.
 
Melarest ja ei seiso muu kuin järki..
Ei suositella myöskään melojille ja perämiehille.
 
Kaikki auktoriteetteihin vetoavat paskamainokset.
 
e: nyt pamahti telkusta tuo hiton Kinder jäätelömainos, jossa pennut takapenkillä mölyttyään saavat palkkioksi "pingviinikävelyn" jälkeen jäätelöt huh... Ja eikös siellä jo naapurin Moron ja heilansa taaperra samalla tyylillä hakemaan ....

Vittu tää on paska mainos :rage::mad:
 
En katso mainoksia, joten en oikeastaan joudu boikotoimaan tuotteita sen perusteella. VitaePron terveydelle vaarallinen valeuutismainos ("tuplaa annos – se toimii") on jäänyt formulalähetysten välissä mieleen ja samoin tämä tuore Ben & Jerrysin sjw-kampanjointi.

Olen myös tehnyt kuluttajaviranomaiselle valituksen siitä, että Mynthon (Cloetta) yritti myydä sokeripastilleja sloganilla "makeutettu sokerilla" (tuotteesta 90+ % on sokeria). Valitettavasti tämä slogan on edelleen käytössä, joten se lienee sitten jostain syystä sallittua vaikka onkin kuluttajan huijaamista petoksella.

Toisen valituksen tein R-kioskista, joka myi karkkia petollisin mainoksin. Mainoksen alalaidassa luki pienellä, että tarjouserä on 3 kpl / 2 € mutta mainoksen keskellä oli isolla että 15 kpl / 10 €. Käsittääkseni kyse on kielletystä tavasta markkinoida, koska todellinen tarjoushinta piilotetaan mainoksessa ja yritetään myydä ylisuuria eriä. Ärrä on nyt lopettanut valheellisen mainostamisen tältä osin, johtuipa se kuluttajien valituksista tai ei.

Mainoksista johtuva boikotointini kohdistuu myös myymäläketjuihin eikä vain tuotteisiin.

Mihin tää kuva viittaa? Ei nyt heti soita kelloja...

Vai onko ongelma se, että hahmot eivät kaikki ole vaaleita?

 
Viimeksi muokattu:
Vippimainokset joo, mutta niitä ei tule varsinaisesti boikotoitua kun vippejä en ottaisi muutenkaan.

"Gamer"-brändätyt tuotteet ovat vähän sellainen juttu, jota voisi vaikka boikotoida.
 
"Gamer"-brändätyt tuotteet ovat vähän sellainen juttu, jota voisi vaikka boikotoida.

Vahvempi tunne kuin ärsytys on noiden kohdalla myötähäpeä. Joo, kovimmat tienaavat saman kuin toinen ammattiurheilija jossain muussa lajissa mutta silti. Jonnet teknisissä urheilupaidoissa naamat vakavana ja jotain vitun snaipperisitaatteja siinä alla.

Ja kyse ei siis ole siitä, etten arvoistaisi kovaa suoritusta lajissa kuin lajissa vaan siitä, että nää tyypit olisi uskottavampia jos ne tuotaisiin esille sellaisten uheilijoiden tavalla kuin vaikkapa shakin ja bridgen pelaajat eikä minään vitun atleetteina tai sotilaina. Hirveintä katsottavaa oli se video, missä kuikelot hyppi areenalle hupullisissa sparrausrotseissa ilmanyrkkeillen kuin joku vitun tysoni :facepalm:
 
Kaikki mainokset, joissa lapset lässyttää jotain. Ei onneksi ole jäänyt mieleen kuin Haribon mainos.
"Miksi pilvet itkevät?" "Pilvillä ei ole tunteita"..... eäääh.

Gamer-brändäys on kyl itelle yks kuvotusta aiheuttava asia, ihan sen takia, että en halua kannustaa siihen, että komponentteihin lisätään noita turhia värivalo härpäkkeitä ja viilekkeitä. Alkaa vaan vähän tehä tiukkaa varsiinki kalliimmassa segmentissä löytää jotain muuta ku järisyttävän rumia laitteita vilkkuvaloilla.

Ruottalaiset vedonlyöntimainokset on kieltämättä vähän samanlainen ku tää gamerbrändäys. Vedonlyöjät yhdessä jossain futuristisessa kaupungissa klikkailee ilmassa leijuvia näyttöjä ja pyörittelee tilastoja ja seuraavat peliä jostain hemmetin exceliltä näyttävästä appista sen sijaan, et kattosivat peliä telkusta tai paikanpäällä. Niinku se vedonlyönti olis jotain pörssisijoittamista.

Vaikken nainen olekkaan, nii leipoo ihan tosissaan kiinni nuo naistenvaatemainokset mitä näkyy ku erehtyy seuraamaan ohjelmaa, jonka pääkohderyhmä on ilmeisesti naiset(mainoksista päätellen). Jotenki niiden tyyli on just semmonen mitä minä en voi käsittää, vaikkei sitä aina sanotakkaan, nii jotakuinki ne on tiivistettynä: "Mää nii tykkään hengata uusissa vaatteissa enkä tehä oikeastaa mitää muuta, uudet vaatteet uudet vaatteet lisää vaatteita! Parasta joulussa/kesässä/syksyssä/hautajaisissa/kaikessa on ku päälläni on hieno mekko/paita/jakku/housut...."

Vippi(eli kulutusluotto)mainokset kieltämättä yks semmonen mainosryhmä, että meinaa oma moraali olla koetuksella, meinaa tekis mieli alkaa joskus väkivaltaseks ku näitä tulee.

Subway on myös pitkään nyt pannassa tuon helvetin "Subin kanssa kelpaa liikkua kaupungilla, kyllä ihmiset ottaa sun kanssa selfieitä ku on vaan kolmen euron patonki muovikassissa ja elämä on siten nii ihanaa".

Ylipäätään kaikki tämmönen "elämä on elämystä kun ostat meidän parin euron tuotteen". Viimisimpänä se vesimainos jossa kaks naista kokee "parhaan kesän ikinä" vesipullon kanssa.
 
Nyt kun mietti asiaa, niin kyllä monta helvetillistä mainosta tuleekin mieleen. Juurikin nuo @perato n vesimainokset. Ei saakeli. Elämään sisältöä makuvedellä ja Lada Nivalla. Niinkuin parikymppiset naiset tajuais sitä. AaaAa!!1!

Vähän aikaa sitten oli joku pikakuppinuudelimainos, jossa taas parikymppinen tytsy mässytti sitä pikaruokaa silleen letti liehuen ja suu auki. Tottakai semmosessa 1M loft-asunnossa, helppoa opiskelija-elämää viettäen. Ruuaksi toki sitten euron nuudelia.
 
Helenin Helena Aurinkoinen mainokset aiheutti ikuisen boikotin Helenin tuotteisiin.
 
Fairy astianpesuaine.Pullollinen fairya pesee koko varuskunnan astiat.
Sanaa paskaa jo vuosikymmeniä mainostettu.Aina vaan testivoittaja.
Haen naapurin Pekalta tyhjän fairypullon,tällä pesee vielä monet astiat.:darra:

Trivago hotellimainokset.Terveisiä perseestä.

Sitten nämä kaikenmaailman lainatarjoukset.Kilpailuta lainasi.
Kaikki lupaa halpaa lainaa ja paskanmarjat.Elämä on laiffii.

Sitten alkaa olemaan kohta joka vitun mainoksessa,
joku julkkis pätemässä ja pullistelemassa.

:sdevil:
Mikäs astianpesumainos se on se missä se äiti sanoo lapselleen "Koska jätit tämän huoneeseesi, voit myös pestä sen-" Kuka (edes lapsi) rahtaa huoneeseensa ison likaisen uunivuokan? Vai vetikö se kenties koko vuokallisen kerralla?




Pikavippimainoksen ottaa kans hermoon koska niissä aina rallatetaan yhtä ja samaa. Oikeastaan monet rallatusmainokset aiheuttaa akuuttia verenpaineen nousia. Josta tulikin muuten tämä vuosien takainen lallallaa päähän. Vieläkös muistatte:

 
Mikäs astianpesumainos se on se missä se äiti sanoo lapselleen "Koska jätit tämän huoneeseesi, voit myös pestä sen-" Kuka (edes lapsi) rahtaa huoneeseensa ison likaisen uunivuokan? Vai vetikö se kenties koko vuokallisen kerralla?

Kyl mä ainakin syön suoraan vuoasta jos siinä on enää yksi annos jäljellä. Miks liata ylimääräistä lautasta, kun voi syödä suoraan siitä astiasta
 
Tuote on kaikin tavoin muutenkin niin oksettava, että jopa ilman vihamainoksia on käsittämätöntä että joku ostaa. Sama kuin söisi jalkakäytävältä lapioituja ruumiineritteitä.
Vanukkaaksi silkaa paskaa kieltämättä, en käsitä miten lapset voi tykätä :D
 
Panadol cocain lentokentä............
Vippi ............yms lendot
kaikki lääkemainokset vagisanista buranaan
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 554
Viestejä
4 557 105
Jäsenet
74 999
Uusin jäsen
Roope12345

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom