Ärsyttävimmät mainokset tuotteista joita en koskaan sen vuoksi ostaisi

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Ärsyttävien mainosten sarjassa on kyl mobiilipelien mainokset. Nyt paria mobiilipeliä pelannut tässä syksyn ja kummassakin ominaisuutena "saat ilmaista tavaraa kun katsot mainoksen", joten melkonen siivu mainoksia on tullut "katsottua". Jostain syystä nämä noudattaa paljolti samaa kaavaa, joista yleisin tuntuu olevan:
FAIL. Eli videolla joku pelaa peliä(tai ei välttämättä edes sitä peliä, mutta jotain joka muistuttaa sitä) ja se epäonnistuu siinä törkeästi, ruutuun pamahtaa iso FAIL teksti. Tähän sortuu niin 'isot nimet' kuin pikkupelitkin. Tähän vielä yhdistettynä joku "aivojesi ikä on...99v FAIL".

Toinen mitä en ymmärtänyt ollenkaan oli:
Pelin sisäisillä tavaroilla mainostaminen. "Saat kymmenen tuhatta kultaa ja SSR ja ja ja ja sata nostoa ja kolme vetoa ja kuus ylpättiä." Varmaan tällainen mainos toimii niille, jotka on pelannut, mutta eikait heitä enää uudestaan tarvi houkutella? Suurimman osan ajasta, ei mitään hajua mitä siis olisin ollut saamassa ja mikä merkitys sillä varsinaisesti pelin pelaamiseen olisi ollut.

Ensimmäinen varmaan vetoaa johonkin "olen älykkäämpi" tuntemukseen ja jälkimmäinen "Fomo"on? Jännä on myös, että samasta pelistä voi olla samalla teemalla joku 20 erilaista variaatioita.
 
Ja monesti nuo mobiilipelien mainokset eivät vastaa yhtään oikeasti sitä mainostettua peliä. Mainoksessa saattaa olla vaikka jotain logiikkapuzzleja mutta itse peli onkin jotain idle-clickeriä tai grindausta eikä mainostettua asiaa löydy koko pelistä. Aika monta tuollaista on tullut vastaan ja noista on kyllä tullut pistettyä arvostelun muodossa palautetta.
 
Spotifyssa tulee Premiumissa aina DNA-mainoksia jaada jaada -tyyppisiä. Mistä toi tyyppi puhuu? Podcasteissa.

Olen niin täynnä DNA Apuri -mainoksia tätä menoa, että ostan jatkossakin laitteet Elisalta tai Telialta. Ennen suosinut DNA-kauppoja netissä ja myymälässä.

Niin täynnä niitä, että kun oli langattomat kuulokkeet ostoslistalla joululahjaksi niin kävin Telian myymälästä ostamassa vaikka olisin muuten hakenut samaan hintaan DNA vierestä... :mad:
 
Ärsyttävien mainosten sarjassa on kyl mobiilipelien mainokset.
Tämä. Itse en viitsi pelata mitään mobiilipelejä enää, kun katsot samaa mainosvideota noin 3 minuutin välein ja sitä on pakko katsoa vaikka 20 sekuntia että pääsee eteenpäin.

Toki ymmärrän, että mainostulot on tärkeässä roolissa pelin tekijän kannalta sikäli, kun valtaosassa mobiilipelejä käyttäjälle pelaaminen on ilmaista, mutta tuotesijoittelua voisi tehdä esim. pelin sisällä ilman, että se häiritsee yhtään ketään. Toki tuo adsense tjsp taitaa olla helpoin tapa spammata kohdennettua mainontaa, mutta toteutus on täyttä syöpää.
 
En enää muista mikä mainos edes oli mutta aivoihin on tatuoituna että Leasing-autoa ei ole eikä tule.


Oli joku suorastaan loukkaava valemainos siitä että omistaminen ei ole kannattavaa ja olet tyhmä ja ansaitset syödä ruokaa lattialta yms.
 
Viimeksi muokattu:
Keski-ikäistyvä setä avautuu:

1. DNA:n rasittavat apurimainokset. Raskas renkutus ensinnäkin. Ja mitä helvettiä imurit ja kaiuttimet tekevät lähtökohtaisesti kännykkäoperaattorin mainoksessa? Jännää pesua...
2. ...mistä tulee mieleen nämä VR:n pesuteokset ei kun mainokset. Herranperkele. Ovat samalla myös aika suoria kopioita SJ:n mainoksista. Hyvä ettei Maggio laulaa luikauta näissäkin.
3. OP:n kyynelsilmäsetä ja kyynelsilmänainen. Hohhoijaa.
4. Lähitapiolan sattuu ja tapahtuu.

Olen varmaan vanha ja kyyninen, mutta paskojen mainosten takia olen kohdistanut omien pienten rahojen käyttöä kilpailijoille. Raiteilta kilpailu puuttuu, nämä muut kiukut onneksi pystyy purkamaan.
 
Keski-ikäistyvä setä avautuu:

1. DNA:n rasittavat apurimainokset. Raskas renkutus ensinnäkin. Ja mitä helvettiä imurit ja kaiuttimet tekevät lähtökohtaisesti kännykkäoperaattorin mainoksessa? Jännää pesua...
2. ...mistä tulee mieleen nämä VR:n pesuteokset ei kun mainokset. Herranperkele. Ovat samalla myös aika suoria kopioita SJ:n mainoksista. Hyvä ettei Maggio laulaa luikauta näissäkin.
3. OP:n kyynelsilmäsetä ja kyynelsilmänainen. Hohhoijaa.
4. Lähitapiolan sattuu ja tapahtuu.

Olen varmaan vanha ja kyyninen, mutta paskojen mainosten takia olen kohdistanut omien pienten rahojen käyttöä kilpailijoille. Raiteilta kilpailu puuttuu, nämä muut kiukut onneksi pystyy purkamaan.

Vakuutusyhtiön mainoksessa "kaatuu katuvalotolppa" mallia "lyhty" jollaista toista ei ole kuvassa mailla eikä halmeilla :facepalm:

Joutikin, mokoma!
 
Ifolor.. mainostaa videoclipein ja si yhtääkkiä myyvät still kuvakirjaa.. juuh tien ettei paljoa muuta kirjaa voi tehä.mutta vähänkö clippien kanssa se eka tuntuu hienommalta... Ja yli puolet mainoksen ajasta on niitä video clippejä. Jota et saa kuitenkaan
 
Ifolor.. mainostaa videoclipein ja si yhtääkkiä myyvät still kuvakirjaa.. juuh tien ettei paljoa muuta kirjaa voi tehä.mutta vähänkö clippien kanssa se eka tuntuu hienommalta... Ja yli puolet mainoksen ajasta on niitä video clippejä. Jota et saa kuitenkaan
Siis mitä koetat tässä kertoa? Että sulla olisi fyysinen kirja, jonka selattavilla ohuilla sivuilla pyörisi jotain videokuvaa?
 
SAATANAN NETVISOR! :mad:

Voi sviddu, jos ois firma niin tuo ois kyllä viimeinen valinta!
1677099587201.png
 
Varmaan jo ollut, mutta en uhraa hyvää fiilistä tai aikaa etsimiselle.

"Luuria mä metsästän tahdon saada uuden"


Saatana.
 
Ai että on saanut olla tältä saastalta suht rauhassa, kun kuuntelee radiosta Ylen kanavia, töllöstä katsoo lähinnä suoratoistopalveluita ja yle areenaa, ja selaa nettiä adblockkerin kanssa. Lähinnä facebookissa/instarammissa törmää noihin saatanan mainoksiin, silloin kun niitä erehtyy paskalla istuessa selailemaan. Tai kännykällä jotain satunnaista netistä nopeesti tsekatessa. Muuten saa suhteellisen mainosvapaata elämää viettää, kun on vielä suoramarkkinointikiellot ja postiluukussa ei mainoksia -tarra.
 
Ai että on saanut olla tältä saastalta suht rauhassa, kun kuuntelee radiosta Ylen kanavia, töllöstä katsoo lähinnä suoratoistopalveluita ja yle areenaa, ja selaa nettiä adblockkerin kanssa. Lähinnä facebookissa/instarammissa törmää noihin saatanan mainoksiin, silloin kun niitä erehtyy paskalla istuessa selailemaan. Tai kännykällä jotain satunnaista netistä nopeesti tsekatessa. Muuten saa suhteellisen mainosvapaata elämää viettää, kun on vielä suoramarkkinointikiellot ja postiluukussa ei mainoksia -tarra.
Sama. Sillä erotuksella että olen sukupolvea joka on tottunut lataamaan broadcastthenetistä sarjat jne. Tuli kokeiltua mielenhäiriössä mtv:n katsomoa vai mikä helvetti se nyt oli ja luuria metsästettiin ja kanahampurilaista kaupattiin niin perkeleesti että... Jossain mielenhäiriössä päätin kokeilla ihan normaalien kanavien tarjontaa, kun nyt uusi telkkari tuli hankittua. Ohjelma-ajasta aika tarkalleen puolet mainoksia. Luulin monen tv-ohjelman kohdalla että kyseessä on joku erikoispitkä tv-elokuvaversio, kun ohjelma-aika näytti puoltatoista tuntia :facepalm: Kauan kauan sitten mielestäni oli joku raja paljonko mainoksia sai ajallisesti olla ohjelmasisällöstä. Ilmeisesti tätä sääntöä ei enää ole, tai ainakin sitä on höllennetty reilulla kädellä.
 
Aikoinaan tuli itekin waretettua esim. Stargate SG-1, House M.D. kun halusi katsoa heti kun saataville, eikä suomen töllön vuoden-kahden viiveellä. Bonuksena välttyi mainoksilta. Mutta tosiaan aika on ajanut tuostakin touhusta ohi, muistelen että aikaa ennen Windows 10:ä (eli mitä, kahdeksan vuotta sitten? ) minulla on edellisen kerran ollut joku torrent-softa koneella. Mieluusti maksaa sen kympin kuussa jostain suoratoistosta jos on jokin sarja mitä haluaa katsella :) mutta nyt harhauduttiin aika lailla aiheesta, pahoittelut.
 
Sama. Sillä erotuksella että olen sukupolvea joka on tottunut lataamaan broadcastthenetistä sarjat jne. Tuli kokeiltua mielenhäiriössä mtv:n katsomoa vai mikä helvetti se nyt oli ja luuria metsästettiin ja kanahampurilaista kaupattiin niin perkeleesti että... Jossain mielenhäiriössä päätin kokeilla ihan normaalien kanavien tarjontaa, kun nyt uusi telkkari tuli hankittua. Ohjelma-ajasta aika tarkalleen puolet mainoksia. Luulin monen tv-ohjelman kohdalla että kyseessä on joku erikoispitkä tv-elokuvaversio, kun ohjelma-aika näytti puoltatoista tuntia :facepalm: Kauan kauan sitten mielestäni oli joku raja paljonko mainoksia sai ajallisesti olla ohjelmasisällöstä. Ilmeisesti tätä sääntöä ei enää ole, tai ainakin sitä on höllennetty reilulla kädellä.
Suorana tosiaan ei tule katsottua oikeastaan mitään, tallenteista sentään saa kelailtua mainokset ohi. Kyllä noissa mainoksissa on ne säännöt edelleen mutta kanavat ovat keksineet kiertää niitä rajoituksia esimerkiksi sillä että muistaakseni "Ohjelman tarjoaa sejasefirma" tai "Yhteistyössä abcxyz" -mainoksia ei ilmeisesti lasketa mainoskatkon kestoaikaan kun se on "mainoskatkon merkki" tms ja nuohan ovat nykyään pidentyneet ihan perkeleellisen pitkiksi.

Mutta kieltämättä tuo Netvisor ja luurinmetsästys ärsyttää, viimeksimainittua en kyllä hetkeen muista kuulleeni mutta voi olla että sekin rallatus on taas alkanut uuden kierroksen.
 
Kauan kauan sitten mielestäni oli joku raja paljonko mainoksia sai ajallisesti olla ohjelmasisällöstä. Ilmeisesti tätä sääntöä ei enää ole, tai ainakin sitä on höllennetty reilulla kädellä.
Ennen 2015 oli voimassa Laki televisio- ja radiotoiminnasta, joka rajoitti mainosten määrän 12 minuuttiin tunnissa.

1.1.2015 se korvautui lailla sähköisen viestinnän palveluista, jossa rajoitukset on erilaiset ja mahdollistavat esim. suosittuihin aikohin isomman määrän mainoksia.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä noissa mainoksissa on ne säännöt edelleen mutta kanavat ovat keksineet kiertää niitä rajoituksia
Joo, olihan tuolla uudessakin laissa rajoitukset, en vaan löytänyt sitä kohtaa heti kun eivät enää puhuneet minuuteista ..

Mainosten ja teleostoslähetysten osuus kello 6.00:n ja 18.00:n välisenä aikana ja kello 18.00:n ja 24.00:n välisenä aikana ei saa ylittää 20 prosenttia, lukuun ottamatta kanavia, joilla lähetetään pelkästään teleostoslähetyksiä.
Ja tuohon ei tosiaan sisälly spoonsoroinnit, kanavan omat mainokset, yms

Aikaisemmin tuo 20% koski lyhyempää kahden tunnin jaksoa. Nyt voivat periaatteessa olla näyttämättä mainoksia 6:00 - 15:36 ja näyttää pelkkiä mainoksia 15:36 - 18:00 :D
 
Viimeksi muokattu:
Joo, olihan tuolla uudessakin laissa rajoitukset, en vaan löytänyt sitä kohtaa heti kun eivät enää puhuneet minuuteista ..


Ja tuohon ei tosiaan sisälly spoonsoroinnit, kanavan omat mainokset, yms

Aikaisemmin tuo 20% koski lyhyempää kahden tunnin jaksoa. Nyt voivat periaatteessa olla näyttämättä mainoksia 6:00 - 15:36 ja näyttää pelkkiä mainoksia 15:36 - 18:00 :D
Nykyään ainakin jotkut kanavat tuntuvat kikkailevan noilla mainoskatkoilla. Tuon on monesti huomannut kun on joskus yksikseen viikonloppuna ottanut muutaman oluen ja katsellut jotain tallennettua leffaa ja ensimmäinen mainoskatko "2.5h" leffassa tulee jossain tunnin kieppeillä. Kerkiää useammankin oluen ottaa ennen ensimmäistä katkoa ja sitten loput tulevat niin tiuhaan että yhden oluttölkin aikana saattaa tulla parikin mainoskatkoa.
 
Kyllä se on se Netvisor joka eniten triggeröi nykyään. Ei tommosta vitun mölyävää "trendikäs yritysjohtaja" -shittiä erkkikään jaksa epäironisesti kuunnella.
 
Kyllä se on se Netvisor joka eniten triggeröi nykyään. Ei tommosta vitun mölyävää "trendikäs yritysjohtaja" -shittiä erkkikään jaksa epäironisesti kuunnella.
Kyllä tuon spotin/kamppiksen tekijät ovat tasan tarkkaan tietoisia siitä, keitä se triggeröi ja millä tavalla. Asiansa osaava mainostaja on aina kuluttajaa askeleen edellä. Trust me. Siksi onkin hauska seurata tätä lankaa, kun vihaiset kansalaiset toteuttavat osaltaan juuri sitä kamppiksella haettiinkin :D
 
Kyllä tuon spotin/kamppiksen tekijät ovat tasan tarkkaan tietoisia siitä, keitä se triggeröi ja millä tavalla. Asiansa osaava mainostaja on aina kuluttajaa askeleen edellä. Trust me. Siksi onkin hauska seurata tätä lankaa, kun vihaiset kansalaiset toteuttavat osaltaan juuri sitä kamppiksella haettiinkin :D
Mainoksesta vittuuntuminen, etenkin kohderyhmän ulkopuolisten vittuuntuminen, ei tosiaan implikoi mainoksen huonoutta ja usein jopa korreloi onnistumista.

Joka tapauksessa tuollainen näkemys mainosmaakarien ammattitaidosta on turhan ruusuinen. Kun näkee minkä tasoisella työllä nykyään pärjäillään monessa duunissa, on väärin lähtökohtaisesti olettaa jokainen viiden markan mainostoimisto superosaajaksi.
 

Tuo mies kuullostaa ihan Aku Hirviniemeltä. Luulin pitkään radiomainosten perusteella että se on Aku, ennen kuin jossain vaiheessa näin netvisorin mainoksen telkkarissa.
Onkohan käynyt niin, että tämä sama herra on muutamissa muissakin radiomainoksissa ääninä ja olen sitten hieman turhaan boikannu kyseistä tuotetta/palvelua luullen että kyseessä Hirviniemen ääni. Monta vuotta olen lähinnä itseäni viihdyttänyt niin, että jos jonkun tuotteen mainos/palvelu ei miellytä tavalla tai toisella, niin en osta sitä, vaan hankin vaikka hieman kalliimman tai vaikeasti saatavan.

Esim. Other danish guy -mainoksien radioääninä uskon Hirvimiehen olevan ja ennemmin kuljen commandona, kuin ko merkin kalsareita laitan, tosin niissä mainoksissa ärsyttää muutkin asiat kuin mahdollinen Hirviniemi.

Mitä nopeasti tulee mieleen pari muuta ärsyttävää, niin esim. Beely. En koskaan tule asioimaan kyseissä ketjussa, vaikka taksilla mieluummin menen, jos tuo olisi ainoa mahdollisuus hankkia auto.
Vattenfall, pitäisi olla tosi iso ero sähkön hinnassa että kyseisen yrityksen sopimuksen tekisin.
Cittari hoitaa renkutus, lähinnä ärsyttää itse kaupat, ei niinkään mainos ja en ole asioinut "K":n liikkeissä asioi kuin pakon edessä.
 
Tuo mies kuullostaa ihan Aku Hirviniemeltä. Luulin pitkään radiomainosten perusteella että se on Aku, ennen kuin jossain vaiheessa näin netvisorin mainoksen telkkarissa.
Onkohan käynyt niin, että tämä sama herra on muutamissa muissakin radiomainoksissa ääninä ja olen sitten hieman turhaan boikannu kyseistä tuotetta/palvelua luullen että kyseessä Hirviniemen ääni. Monta vuotta olen lähinnä itseäni viihdyttänyt niin, että jos jonkun tuotteen mainos/palvelu ei miellytä tavalla tai toisella, niin en osta sitä, vaan hankin vaikka hieman kalliimman tai vaikeasti saatavan.

Esim. Other danish guy -mainoksien radioääninä uskon Hirvimiehen olevan ja ennemmin kuljen commandona, kuin ko merkin kalsareita laitan, tosin niissä mainoksissa ärsyttää muutkin asiat kuin mahdollinen Hirviniemi.

Mitä nopeasti tulee mieleen pari muuta ärsyttävää, niin esim. Beely. En koskaan tule asioimaan kyseissä ketjussa, vaikka taksilla mieluummin menen, jos tuo olisi ainoa mahdollisuus hankkia auto.
Vattenfall, pitäisi olla tosi iso ero sähkön hinnassa että kyseisen yrityksen sopimuksen tekisin.
Cittari hoitaa renkutus, lähinnä ärsyttää itse kaupat, ei niinkään mainos ja en ole asioinut "K":n liikkeissä asioi kuin pakon edessä.

Santtu Karvonenhan tuo on, oli jo nuorena 25 vuotta sitten irl ihan yhtä ärsyttävä ja luonteeltaan ihan samanlainen ku telkkarissa/mainoksissakin. Säbän pelaamisessa ei ketuttanut mikään muu kuin tuo samassa porukassa ulvomassa about samoja juttuja ku nyt mainoksissa :D Sen takia tuplahyi ja tupla-allergia kun tuon kuulee radiosta tai saatika näkee telkkarista :D Onhan se tietty hienoa, että kun vuosikymmeniä pelleilee niin joskus sentäs pääsee kahteen mainokseen ja johonki sivuosaan jossain tv-sarjassa tai leffassa niin ei tarvinu koko elämäänsä turhaan määkiä.
 
Santtu Karvonenhan tuo on, oli jo nuorena 25 vuotta sitten irl ihan yhtä ärsyttävä ja luonteeltaan ihan samanlainen ku telkkarissa/mainoksissakin. Säbän pelaamisessa ei ketuttanut mikään muu kuin tuo samassa porukassa ulvomassa about samoja juttuja ku nyt mainoksissa :D Sen takia tuplahyi ja tupla-allergia kun tuon kuulee radiosta tai saatika näkee telkkarista :D Onhan se tietty hienoa, että kun vuosikymmeniä pelleilee niin joskus sentäs pääsee kahteen mainokseen ja johonki sivuosaan jossain tv-sarjassa tai leffassa niin ei tarvinu koko elämäänsä turhaan määkiä.
Onpa melkoista tilitystä, liekö katkeruutta toisen menestyksestä? Menestymisestä nimittäin voidaan puhua, jos vilkaiset mitä mies on saanut aikaan: Santtu Karvonen – Wikipedia

Mm. Jussi-palkintoa löytyy. Itselläni ei toki ole henk.koht. kokemuksia hänestä, mutta näyttelijänä suoriutunut oikein hyvin niissä rooleissa mitä olen nähnyt.
 
Itsellä mennyt ihon alle Spotifyssä pyörivä Viking Linen mainos, jossa joku penska hehkuttaa äidilleen risteilyä ja siellä olevia keikkoja. Äiskä piikittelee alussa, mutta kuulee Olli Halosen olevan myös pelipaikoilla ja alkaa hoilaamaan "OLLIII, ja me huudetaan, että antaa tulla vain".

Ai saatana, nousi oikein karvat pystyyn tuon matamin esiintymisestä. Voi olla, että mainos tuo vahvan flashbackin noin jokaikiseen pikkujoulukauteen, jossa samanlaiset keski-ikäiset rouvat vetävät helvetilliset kännit ja alkavat sekoilemaan kuin teinit.
 
Onpa melkoista tilitystä, liekö katkeruutta toisen menestyksestä? Menestymisestä nimittäin voidaan puhua, jos vilkaiset mitä mies on saanut aikaan: Santtu Karvonen – Wikipedia

Mm. Jussi-palkintoa löytyy. Itselläni ei toki ole henk.koht. kokemuksia hänestä, mutta näyttelijänä suoriutunut oikein hyvin niissä rooleissa mitä olen nähnyt.

Tuolla perusteella tässä ketjussa kaikki on vaan katkeria ärsyttävien mainosten menestyjistä :D Hävetkää. Ja ei näyttelemällä Suomessa kovin moni pääse leivän syrjään kiinni / persaukisia nuo on silti ja elämää suurempana draaman tulkitsijana tai koomikkona emme tule muistamaan. Miks oisin kansanedustajan palkkaa 6 h työpäivällä nostavana insinöörinä yhtään katkera toisen menestykselle, kun tekee niin ärsyttäviä mainoksiakin (toi olis ihan yhtä ärsyttävä vaikkei ois nuoruudesta jollain asteella tuttu kaverikaan)...
 
Hieman meinaa oksua pukata suuhun, kun tulee radiosta näiden nykyisten hallituspuolueiden mainoksia, joissa naispuheenjohtajat äänessä. Eniten vitutusta nostaa kuulla Lin ja Annikan äänet.

Kun taas kokoomuksella ihan asialliset mainokset, jotka ei sen kummemmin ärsytä tai muuten herätä mitään. Persujen kamppis vaikuttaa erikoiselle, kun pari sanaa per mainos. Vaikea sanoa ollaanko vielä ihmetyksen vai joko alkaa olla vitutuksen puolella tämän tyylinen mainos.
 
Viimeksi muokattu:
En tule ikinä ottamaan Moi:n liittymää. En vaikka sitä tarjottaisiin ilmaiseksi tai sen käyttämisestä maksettaisiin, sen verran kovasti ottaa sieluun nuo noiden paskat mainokset.
 
En tule ikinä ottamaan Moi:n liittymää. En vaikka sitä tarjottaisiin ilmaiseksi tai sen käyttämisestä maksettaisiin, sen verran kovasti ottaa sieluun nuo noiden paskat mainokset.
Tämä on helppo allekirjoittaa. Eikä pelkästään mainokset, vasn koko brändi on vitun ärsyttävä.
 
Tämä on helppo allekirjoittaa. Eikä pelkästään mainokset, vasn koko brändi on vitun ärsyttävä.

Brändi saattaa ärsyttää (joitakin) mutta monta vuotta asiakkaana olleena täytyy olla tyytyväinen. Pari kertaa käynyt muilla operaattoreilla jonkun tarjouspätkän hajemassa mutta joka kerta palannut.
 
Kariniemen kanamainokset, joiden lopussa soi väärin soitettu nokkahuilubiisi. Särähtää korvaan todella pahasti ja tv menee aina äänettömälle tuon aikana.
 
Frii kanavan tunnari missä henkilöoletettu näkee ison peilin kadulla ja repää tanssimaan.
 
Eniten triggeröi se wolt? foodora? mikälie mainos jossa joku tilaa pizzan keskelle tilaisuutta. Koska mä haluan! V***U miten huonoa käytöstä. Jos joku tekisi noin konsertissa/elokuvissa tms tekisin taas niinkuin kerran yhdelle nuorisoporukalle joka mölysi leffateatterissa. (muutkin oli jo kohteliaasti sanoneet hysss monta kertaa) Kiipeäisin penkkirivien yli ja huutaisin naama punaisena (en ole ihan pieniääninen ja kokoinen ihminen) 10 sentin päästä naamasta, että KÄYTÖSTAVAT VOISI OPETELLA. (<- joo ymmärrän ristiriidan) Auttoi silloin. Oli meinaan hiljaista sen jälkeen.
 
Verkkokauppa.comin mainokset. Poika huutaa ja raivoaa vanhemmilleen jostain toisesta huoneesta kiroillen miten pitää saada uusi sähköscuutti eikä vanha polkupyörä kelpaa. Mitähän vittua ovat ajatelleet kun tekevät tuommoisen perheväkivaltatilannetta lähentelevän mainoksen? Tuntuu tosiaan jääneen ysärille koko pulju, ei ole tarvinut enää nykyään vierailla.
 
Verkkokauppa.comin mainokset. Poika huutaa ja raivoaa vanhemmilleen jostain toisesta huoneesta kiroillen miten pitää saada uusi sähköscuutti eikä vanha polkupyörä kelpaa. Mitähän vittua ovat ajatelleet kun tekevät tuommoisen perheväkivaltatilannetta lähentelevän mainoksen? Tuntuu tosiaan jääneen ysärille koko pulju, ei ole tarvinut enää nykyään vierailla.
Mainokset ovat todella huonoja, lisäksi Arilla voi olla burnout lähellä?
Ne harvat kerrat kun tuolta jotain tilaa, niin kaikki on tuon saman miehen takana, ihme että kestää..
 
Harva taitaa enää uskoa että Ari on oikeasti olemassa. Ihan sama miten monta uutista aiheesta kirjoitetaan, sehän on vain myyttiä ylläpitävää informaatiosotaa. Ei supersankari voi kuolla kesken tarinan. Verkkiksessä vaan laitetaan käsittelijäksi tämä sama legendaarinen nimi 60% kaikista tilauksista. :smoke:
 
Harva taitaa enää uskoa että Ari on oikeasti olemassa. Ihan sama miten monta uutista aiheesta kirjoitetaan, sehän on vain myyttiä ylläpitävää informaatiosotaa. Ei supersankari voi kuolla kesken tarinan. Verkkiksessä vaan laitetaan käsittelijäksi tämä sama legendaarinen nimi 60% kaikista tilauksista. :smoke:
Eikös tuota jossain selitettykin miksi Porokaran nimi on niin monessa tilauksessa? Muistaakseni siinä oli joku juttu että suurelta osin hän vaan käsittelee tilauksen ja antaa alaisilleen kerättäväksi ja lähetettäväksi tms. Eli todellisuudessa keräilijänä on joku ihan muu.

Mutta kieltämättä nuo verkkiksen mainoksetkin ovat usein varsin ärsyttäviä. Ne retromalliset mainokset välissä eivät sentään olleet ihan yhtä ärsyttäviä kuin nuo tavalla tai toisella tappelemiseen tai kinasteluun viittaavat mitä heillä aika usein on.

Muutenkin taas on sellainen kausi että tuntuu että kaikki tekevät ärsyttävämpiä mainoksia, onneksi saa olla etätöissä ettei työmatkoilla tai firmassa tarvitse radiosta kuunnella noita ärsyttävimpiä mainoksia. En muista mikä mainos oli, mutta kun yksi päivä olin autolla liikkeellä niin jotenkin vaan mainoksen taustalta kuului juuri jotain sellaista ääntä että ihan kuin autosta olisi hajonnut jotain. Nuo mainokset ja biisit myös ärsyttävät varsin reippaasti. Nykyisessä kulkineessa ei oikein ole muuta taustamusiikkimahdollisuutta kuin radio, ehkäpä seuraavassa autossa on jo joku nettiradio- tai bluetooth-mahdollisuus että ei radiota tarvitse kuunnella.
 
Ikean musta mies, valkoinen nainen, aasialaiset kaverit ja syöpäsairas satunnaisvieras ovat varmasti jonkun inklusiivisuuskomitean ajatushautomosta peräisin eikä oikeastaan saa minussa aikaan muuta kuin jyrkkeneviä asenteita. Muutenkin jokainen näillä lakeuksilla esitettävä mainos, jossa pohjoismaalaisuus tarkoittaa afrikkalaista saa lähinnä katsomaan muualle. Onneksi telkkari on päällä taustahälynä enää.

Bonus: Hesburgerin (?) muunsukupuolinen epämiesnaisoletetettu omniseksuaali hampparinpurija. Voivat puraista paskaa vaikka.
 
Verkkokauppa.comin mainokset. Poika huutaa ja raivoaa vanhemmilleen jostain toisesta huoneesta kiroillen miten pitää saada uusi sähköscuutti eikä vanha polkupyörä kelpaa.
Samaa sarjaa kuin nyt/äskettäin pyörivässä Telian mainoskampanjassa, ja monessa muussa näitä ennen: perheen isä on munaton nössö, jota pilalle hemmotellut pennut pompottavat mennen tullen. Paitsi tietysti jos isä on ei-valkoinen - silloin perhe-elämä (tai parisuhde) on pelkkää harmoniaa.

Mutta onneksi kyse on vain mainoksista, eihän niissä ole mitään syvempää sanomaa tai tarkoitusta.
 
Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta nykyajan mainokset ovat täyttä paskaa. Värittömiä ja hajuttomia renkutuksia, jenkkityylistä siirappiemotionaalista kuraa ja erilaisilla vähemmistöillä ratsastavaa päälleliimattua ja kaupallistettua inkluusiota.

Sinänsähän suurin osa televisio-ohjelmistakin on nykyään täyttä paskaa. Parhaana esimerkkinä erilaiset reality-sarjat, jossa sosiaalisen median kasvattamat parikymppiset tyhjäpää-elämänkoululaiset nussimassa ja sodomoimassa toisiaan valtakunnallisella kanavalla ja sen jälkeen ikuisesti jossain videopalvelussa. Sen sijaan ennen mainoksissa oli tarinantynkää, sopivan härskiä huumoria ja ironiaa. Näitähän katselee mielummin kuin suurinta osaa nykyajan televisio-ohjelmista.



Jotain hyvääkin: Onneksi laadukastakin katsottavaa löytyy erilaisista striimauspalveluista sarjojen ja leffojen muodossa. Ja ilman mainoksia.
 
Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta nykyajan mainokset ovat täyttä paskaa. Värittömiä ja hajuttomia renkutuksia, jenkkityylistä siirappiemotionaalista kuraa ja erilaisilla vähemmistöillä ratsastavaa päälleliimattua ja kaupallistettua inkluusiota.

Sinänsähän suurin osa televisio-ohjelmistakin on nykyään täyttä paskaa. Parhaana esimerkkinä erilaiset reality-sarjat, jossa sosiaalisen median kasvattamat parikymppiset tyhjäpää-elämänkoululaiset nussimassa ja sodomoimassa toisiaan valtakunnallisella kanavalla ja sen jälkeen ikuisesti jossain videopalvelussa. Sen sijaan ennen mainoksissa oli tarinantynkää, sopivan härskiä huumoria ja ironiaa. Näitähän katselee mielummin kuin suurinta osaa nykyajan televisio-ohjelmista.
Samaa mieltä, nykyajan mainokset ovat aika paskoja. Joskus on tullutkin ihan nostalgiamielessä katseltua youtubesta noita joidenkin tallentamia mainoskatkoja ja välillä sieltä kyllä löytyy todellisia helmiä mainoksista.
 
Mainokset? Mitä ne on? :D

En katso telkkaria ja netissä joka paikassa blockerit päällä. Eipä ole haitannut elämääni vaikken ole enää pitkään aikaan ollut mainoksien uhri.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 620
Viestejä
4 493 830
Jäsenet
74 265
Uusin jäsen
NiuNau

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom