Tuo mies kuullostaa ihan Aku Hirviniemeltä. Luulin pitkään radiomainosten perusteella että se on Aku, ennen kuin jossain vaiheessa näin netvisorin mainoksen telkkarissa.
Onkohan käynyt niin, että tämä sama herra on muutamissa muissakin radiomainoksissa ääninä ja olen sitten hieman turhaan boikannu kyseistä tuotetta/palvelua luullen että kyseessä Hirviniemen ääni. Monta vuotta olen lähinnä itseäni viihdyttänyt niin, että jos jonkun tuotteen mainos/palvelu ei miellytä tavalla tai toisella, niin en osta sitä, vaan hankin vaikka hieman kalliimman tai vaikeasti saatavan.
Esim. Other danish guy -mainoksien radioääninä uskon Hirvimiehen olevan ja ennemmin kuljen commandona, kuin ko merkin kalsareita laitan, tosin niissä mainoksissa ärsyttää muutkin asiat kuin mahdollinen Hirviniemi.
Mitä nopeasti tulee mieleen pari muuta ärsyttävää, niin esim. Beely. En koskaan tule asioimaan kyseissä ketjussa, vaikka taksilla mieluummin menen, jos tuo olisi ainoa mahdollisuus hankkia auto.
Vattenfall, pitäisi olla tosi iso ero sähkön hinnassa että kyseisen yrityksen sopimuksen tekisin.
Cittari hoitaa renkutus, lähinnä ärsyttää itse kaupat, ei niinkään mainos ja en ole asioinut "K":n liikkeissä asioi kuin pakon edessä.