Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myönnetään että noi pätkät ärsyttävät jonkin verran.. Ei suuresti.Lätkän MM-kisojen MTV3-sponsori Moi!:n "murrrr!" -pätkät on ylivoimaisesti ärsyttävintä pitkiin aikoihin! Ja tätä vielä toistetaan jokaisen mainoskatkon yhteydessä.
Moi! on muutenkin aivan saatanallisen vastenmielinen brändi.
Lätkän MM-kisojen MTV3-sponsori Moi!:n "murrrr!" -pätkät on ylivoimaisesti ärsyttävintä pitkiin aikoihin! Ja tätä vielä toistetaan jokaisen mainoskatkon yhteydessä.
Moi! on muutenkin aivan saatanallisen vastenmielinen brändi.
Eihän ne edes mainosta juuri yhtään nykyäänTrivago, mut se on varmaan tääl ollutkin.
K-Marketin ja myös K-Supermarketin mainokset, varsinkin radiossa. Se lässytyksen määrä niiden mainoksissa on raivostuttavaa.
Toivottavasti tuo kiropraktikon Soita-napin takana oleva numero on kiropraktikon henkilökohtainan, alkaapahan oppimaan kun tulee ympäri vuorokauden vahinkosoittojamaanpuolustus.netin foorumia on tullut selattua nyt Venäjän hyökkäyssodan aikaan, ja voi hyvä luoja niitä mobiiliversion mainoksia. Pop-uppeja ja sivun yläreunan täyttäviä mainoksia kiropraktikoista, autokorjaamoista ja sensoreista, ja parhaimmillaan vielä Soita-pikanäppäin mainoksessa mukana. Kuka haluaa tilata sensoreita puhelimitse heräteostoksena?
Homman kruunaa, että kun joistain mainoksista rullaa ohi, niiden call to action -napin väri vaihtuu siniseksi, ikään kuin nappia olisi juuri klikannut. Siinä sitten mikrosekunnin ajan saa miettiä, että lähteekö nyt puolenyön aikaan puhelu johonkin kiropraktikolle.
Olisikohan jäänyt vahingossa aavistuksen vinoon, nopeasti kyhätyltä bannerilta vaikuttaa muutenkin.En koskaan ostaisi verkkokupasta mitään ihan vaan olemattoman asiakaspalvelun, enkä niinkään tämän mainoksen vuoksi, mutta mitä ihmettä tässä foorumin ylälaidasta kaapatussa mainoksessa tapahtuu?
![]()
Onko alaspäin lörpsähtävä mainosteksti jonkinlainen metafora tuotteen tehoista?
Kyllä, tunnistan itsestäni lieviä OCD:n piirteitä.
On siinä Gimpin mielestä E- ja R-kirjainten välillä 18,34 astetta jyrkkä pudotus. Alarivin I:n ja N:n välillä on vain 11,31 astetta. Myönnän, etten silmällä havainnut eroa ylä- ja alarivien lörpsähdyksessä.Itse en kyllä kiinnittäisi huomiota näin vähäiseen muutokseen, näyttää olevan 2px alempana oikea reuna kuin vasen. Tekee jotain asteen murto-osia?
Hittolainen teidän kanssa... Aiemmin en huomannut tuota lerpahdusta mutta nyt kun kerran katsoi tarkemmin niin sen näkee heti joka silmäyksellä.On siinä Gimpin mielestä E- ja R-kirjainten välillä 18,34 astetta jyrkkä pudotus. Alarivin I:n ja N:n välillä on vain 11,31 astetta. Myönnän, etten silmällä havainnut eroa ylä- ja alarivien lörpsähdyksessä.
Eräässä K-kaupassa oli tuon kampanjan alkaessa ovensuussa iso kyltti "Koululaisilta reppujen kanssa PÄÄSY KIELLETTY". Oli kyllä kadonnut viikon päästä, kenties joku kävi hieman kyselemässä kyltin ja kiusaamisvapaan alueen yhteensopivuutta.Toinen Keskon, yhtä ontolta kalskahtava kampanja on "kiusaamisvapaa kauppa", no mullahan onkin ollu aina ongelmana se, että kauppareissulla henkilökunta alkaa aina heti sisään päästyäni kiusaamaan...
Siis juma-vittu-lauta mikä tyhmyyden ilmentymä, ulospäin aukeavassa ovessa ihan selvästi riippulukko, mitä porukat sitten rynkyttää kuin viimeistä päivää, ja sisäpuolella tuoli mukamas estämässä oven aukeamisen.
Ilmeisesti. Koko brändi luotiin aikanaan vähän peelon oloiseksi ilmeisen harkitusti. Kohderyhmänä elämänkoululaiset jotka eivät haluaisi asiallisen oloisen yrityksen palvelua vaan vähän vittu rempseämpää ja hiukan halvemmalla, eikä huonouskaan haittaa "kun toimii se samalla lailla silti vaikka joku hintti sanois mitä".Yrittääkö DNA ärsyttää mainoksillaan tahallaan?
Itse olen ollut tyytyväinen DNA:n asiakas jo vuosikaudet. Muiden operaattorien sijaan suosittelen nimenomaan DNA:ta. Ja mitä mainontaan tulee, on se kautta aikain ollut ehdottomasti parasta ja oivaltavinta mitä näihin teleopeeaattoreihin tulee; tärkeinpänä eaimerlkinä tietysti palkittu Elämä On -kampanja.Ilmeisesti. Koko brändi luotiin aikanaan vähän peelon oloiseksi ilmeisen harkitusti. Kohderyhmänä elämänkoululaiset jotka eivät haluaisi asiallisen oloisen yrityksen palvelua vaan vähän vittu rempseämpää ja hiukan halvemmalla, eikä huonouskaan haittaa "kun toimii se samalla lailla silti vaikka joku hintti sanois mitä".
Kaikki operaattorit koen ikävinä, mutta DNA:n erityisen ikävänä ja vastenmielisenä. Olen siis aiheen mukaisesti jo kauan joutunut valitsemaan käytännössä kahdesta yhden ollessa auttamatta pois laskuista.
Mitä itse olen laivalla Suomen satamiin liikkunut, niin yhtälailla dna:lla toimii 4g kuin muillakin operaattoreilla. Käytännön eroa ei huomaa. Jossain kohtaa dna on ainoa, joka löytää 4g:n, hetken päästä se taas saattaa olla ainoa, joka ei löydä. Ainakin laiva väylillä saaristossa on lähes kokoajan 4g-peitto.Ekat ~5v kun DNA oli uusi yhtiö, niiden mobiiliverkko ei ollut vielä yhtä hyvä kuin muilla operaattoreilla, ja puhelut ei kuuluneet välttämättä yhtä hyvin. Mutta 3G:n käyttöönoton ja ylipäätään datankäytön mukaantulon jälkeen mitään isoja eroja ei ole enää ollut, kaikilla on katveita tietyissä paikoissa ja Telia taitaa olla vahvin saaristossa + ylä-Lapissa.
Mitä itse olen laivalla Suomen satamiin liikkunut, niin yhtälailla dna:lla toimii 4g kuin muillakin operaattoreilla. Käytännön eroa ei huomaa. Jossain kohtaa dna on ainoa, joka löytää 4g:n, hetken päästä se taas saattaa olla ainoa, joka ei löydä. Ainakin laiva väylillä saaristossa on lähes kokoajan 4g-peitto.
Ja esim. Leville Dna toi ensimmäisenä operaattorina 4g-peiton.
Kyllä laivaväylillä kuuluvuus pelaa kaikilla operaattoreilla hienosti, sitäpaitsi laivan kyydissä ollaan aika korkealla, mikä edesauttaa kuuluvuutta. Ongelmat tulee merenpinnan tasossa metsäisillä ja kallioisilla saaristoalueilla, kaukana lähimmistä isommista keskuksista ja laivaväylistä. Paikalliset luottavat Teliaan.
K-kaupan "oman kylän kauppa" mainostempaus ärsyttää enemmän kuin mikään muu. Tai siis se koko ajan suu auki oleva ylipirteä teeskenneltyä murretta vääntävä nainen siinä mainoksessa.
Itseäni ärsyttää suunnattomasti Lidlin mainokset jotka ovat yleensä aika pitkiä ja tulevat monta kertaa päivässä.
Näistä pahimpia ovat ne joulun aikoihin tulevat "olipa kerran" mainokset![]()
Niin ja vieläpä puhuvat paskaa tossa mainoksessa! Kyllä siellä on liimapuulevyä ja etten olisi peräti halkoja nähny oleen myöskin myynissä.Puuilon radiomainokset. Aina kun se tulee radiosta kuulen "Puuilon" "Kuopiona". Eli tähän malliin: "Eikun morjensta pöytään, täältä tarvikkeet löytää, rehti palveleva on aina Kuopio! Ei valikoimast löydy puuta, mutta melkein kaikkee muuta, jos haluut tehdä sen itse, tule Kuopioon!". Niin samankuuloinen sana ja äänitetty epäselvästi että helposti muuttuu Kuopioksi
![]()
K-Marketin ja myös K-Supermarketin mainokset, varsinkin radiossa. Se lässytyksen määrä niiden mainoksissa on raivostuttavaa.
Ainakin tv-mainokset ovat parantuneet kun sitä akkaa ei päästetä enää ääneen, nyt se vaan ilmenee..![]()
Kuka mahtaa olla se radioääni noissa K-marketin mainoksissa? Just se "lässyttäjä", niitä oman kylän tarinoita kertoo.
Käsittääkseni se ei ole sama akka, joka k-supermarketin tv-mainoksissa (se entinen tubettaja, tms.).
Ettei ois ot.
Nykyään harva mainos ei vit*ta. Omasta mielestä hauskoja mainoksia ei enää ole juurikaan.
Huvitan itseäni usein ajatuksella, kun kuulen vastenmielisen mainoksen, että toimii juuri päinvastoin. En osta tai käytä sitä palvelua jos on vain mahdollista.
Varsinkin se mainos jossa pariskunta riitelee, nainen huutaa "älä mee" ja mies lähtee ja vuokraa jonkun lomamökin. Pientä viestiä ja nainen lossilla perään ja mökille.DNA kaikki mainokset. Jos olisin asiakas niin harmittaisi miten rahojaan käyttävät. Nyt harmittaa vain mainokset... Vastoin haettua tarkoitusta nämä nostavat kynnystä hankkia palveluita kuin lisätä sitä, suurin osa muista mainoksista ei vaikuta mitenkään.
Iki-inhokki on Vita e Pro tekopirteä mukahauska mainos.
Äh, heillä sentään on niissä täysin tiedostettua itseironiaa. Jos ei tätä metatasoa ole huomannut, niin vähän erikoista...Iki-inhokki on Vita e Pro tekopirteä mukahauska mainos.