Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siirrät ne kuvat ensin tietokoneelle, joko piuhalla luurista tai sit lataat Googlen pilvestä.Mulle tärkeintä olisi saada kuvat googlelta icloudiin, viesteillä ei väliä.
Loppuu tila, enkä viitsi kahdessa paikassa pitää.Miksi kuvat pitäisi saada icloudiin? Googlen Photos on vielä ihan hyvä ilmaisenakin.
Täytyy tutustua miten hoituu.Siirrät ne kuvat ensin tietokoneelle, joko piuhalla luurista tai sit lataat Googlen pilvestä.
Tämän jälkeen sit asennat iCloudin tietokoneelle ja uppaat ne kuvat sinne.
YouTubea kaivamalla tuoreimpien videoiden perusteella edelleen vain beta version ominaisuus vaikka versionumero olisikin suurempi, mutta betan voi ladata APK:na halutessaan esim. täältä:Onko kellään viimeaikaisia kokemuksia tuosta WA:n historian siirrosta? iPhone 13 laitettuna tilaukseen ja tuo historia pitäisi kyllä saada mukaan tai muuten jää vielä luuri pakettiin.
E. Lähinnä siis mietin et joko tuo Moven kautta siirtäminen on siirtynyt julkiseksi vai vielä Betassa? Versio on kyllä WA:n ohjetta uudempi.
YouTubea kaivamalla tuoreimpien videoiden perusteella edelleen vain beta version ominaisuus vaikka versionumero olisikin suurempi, mutta betan voi ladata APK:na halutessaan esim. täältä:
*Netistä löytyy kyllä maksullisia tiedonsiirto-ohjelmia, mutta itse en uskaltanut maksaa, kun rahat piti maksaa sokkona. Testisiirtoa ei onnistunut tehdä ja jos homma maksun jälkeen epäonnistuu, niin rahoja oli liki mahdoton saada takaisin. Jos kiinnostaa, niin hakee "Whatsapp transfer from android to iphone".
Juu, olen aikanaan siirtänyt historian toiseen suuntaan kolmannen osapuolen ohjelmalla kun virallista tukea ei ollut. Päivitin nyt tuohon betaan ja koitan sitä kautta Movea ja jos ei toimi niin mietitään uudestaan.
Tämä ei muuten pidä paikkaansa.Esim. Whatsappin median käsittely iPhonessa: Jos lataat kuvan/videon keskustelusta ja poistat sen puhelimen muistista, niin se katoaa lopullisesti myös keskustelusta.
Tämä ei muuten pidä paikkaansa.
Siis jos joku lähettää sinulle vaikka kuvan whatsapissa ja se tallentuu omiin kuviisi, jolloin poistat sen saman kuvan omista kuvistasi, niin se poistuu jotenkin myös whatsapp keskustelusta? Juuri koitin tuota eikä minulla mitään poistunut keskustelusta..?Kerro toki, miten saa kuvat takaisin keskusteluihin. Olisi suuri apu, kun itse en saanut edes Whatsapp tuen kautta. Myönsivät ongelman ja lupasivat kyllä ottaa asian korjattavaksi joskus tulevaisuuden versiossa.
Mutta MCMC:lla on jotain sisäpiirin tietoa, tai sitten et ymmärtänyt ongelmaa?
iPhonen Whatsappista löytyy asetuksista suoraan kohta, että "siirrä keskustelut Androidille".
En tiedä toimiiko ongelmitta, muttei enää tarvitse ylimääräisiä ohjelmia, kuten Androidista iPhoneen. Tekee kyllä mieli palata Androidiin ja palaankin, jos sopivan kokoinen puhelin löytyy.
Mä en ole ikinä tallentanut whatsapissa jaettuja medioita puhelimen galleriaan ja mulla näkyy sovelluksessa kaikki mediat ihan normaalisti. Yhdessä keskustelussa 3000 kuvaa/videota vuodesta 2015 ja ensimmäinen kuvakin löytyi whatsapin kautta, vaikka puhelinkin on vaihtunut tuohon mennessä jo muutamaan kertaan.Siis jos joku lähettää sinulle vaikka kuvan whatsapissa ja se tallentuu omiin kuviisi, jolloin poistat sen saman kuvan omista kuvistasi, niin se poistuu jotenkin myös whatsapp keskustelusta? Juuri koitin tuota eikä minulla mitään poistunut keskustelusta..?
Siis jos joku lähettää sinulle vaikka kuvan whatsapissa ja se tallentuu omiin kuviisi, jolloin poistat sen saman kuvan omista kuvistasi, niin se poistuu jotenkin myös whatsapp keskustelusta? Juuri koitin tuota eikä minulla mitään poistunut keskustelusta..?
Kuulostaa omituiselta. En ole tallennellut kuvia wa:sta, ja lähetän päivittäin kuvia jotka poistan puhelimesta, mutta ei ne keskusteluista mihinkään häviä
Tämä!!!Joo whatsapissa lähetettyjen medioiden laatu on kyllä luokattoman huonoa, eikä se sovellu kuin lähinnä meemien lähettämiseen ryhmäkeskusteluissa.
Itse olen ottanut whatsapin asetuksista ios:llä tuon ”save to camera roll” asetuksen pois päältä.
Muuten koko softa on mielestäni käyttökelvoton kun se paskoo luurin kirjaston täyteen ihan turhaa kamaa.
Eikö PC:lle kuvat saa parhaiten asentamalla whatsapin pc-client?Tuo "save to camera roll" on mielestäni pakko pitää päällä, jos haluaa siirtää Whatsapp medioita vaikka PC:lle. Muuten ne tallentuu jonnekin piilotettuun puhelimen kansioon, joka ei näy missään tiedostohallinnassa. iPhone on ihan kuin yö ja päivä verrattuna Androidiin, jossa lähes puhelimen koko sisältö näkyi, niin iPhonella näkyy vain kuvat kansio.
Itse pidän apissa kaikki automaattiset median lataukset pois päältä, niin puhelimen muisti ei täyty juuri ollenkaan, kun pelkät tekstit eivät vie tilaa.
Apin puolesta puhuu sen yleisyys ja jossain tilanteissa ne heikotkin kuvat ajaa asian. Isot valokuvat ynnä muut tulee tottakai jaettua muuta kautta.
Soivatko hälytykset sitten telkkarista? Airplayn idea on kait peilata sisältö "linjatasoisena" telkkarille ja sen jälkeen telkkarin kaukosäätimellä säädetään äänenvoimakkuus?Onkos ketään muu törmännyt seuraavaan?
Airplayllä sisältöä apple tv:lle -> Puhelimen äänet (ilmoitukset jne.) menevät täysille eikä näitä pysty pienentämään, puhelin kyllä näyttää nämä pienellä mutta oikeasti ovat maksimilla.
Kyllähän yksittäiset tärkeät kuva voi käsin tallentaa kamerarullaan ja näkyvät siellä. Itse olen useammassa WA-ryhmäkeskustelussa ja parhaimmillaan päivässä voi tulla toista sataa täysin turhaa kuvaa/videota, joten olisi hölmöä tallentaa kaikki automaattisesti puhelimen kamerarullaan.Tuo "save to camera roll" on mielestäni pakko pitää päällä, jos haluaa siirtää Whatsapp medioita vaikka PC:lle. Muuten ne tallentuu jonnekin piilotettuun puhelimen kansioon, joka ei näy missään tiedostohallinnassa. iPhone on ihan kuin yö ja päivä verrattuna Androidiin, jossa lähes puhelimen koko sisältö näkyi, niin iPhonella näkyy vain kuvat kansio.
Itse pidän apissa kaikki automaattiset median lataukset pois päältä, niin puhelimen muisti ei täyty juuri ollenkaan, kun pelkät tekstit eivät vie tilaa.
Apin puolesta puhuu sen yleisyys ja jossain tilanteissa ne heikotkin kuvat ajaa asian. Isot valokuvat ynnä muut tulee tottakai jaettua muuta kautta.
Eivät, muuten normaalisti puhelimesta paitsi täysillä, eikai näiden edes pitäisi siirtyä telkkariin, en ainakaan muista, että koskaan olisi ilmoitukset siirtynyt, ainoastaan sisältö. Ja volumea tosiaan ei sen takia pysty muuttamaan kun airplay asettaa täysille ja säätö hoituu sitten muualta, tässä tapauksessa apple tv:n kakella soundbarista. Asetuksista toki voi vielä mennä säätelemään, mutta ei vaikutusta / ei toimi oikein vaan äänet silti liian kovat vaikka veivaisi edes takaisin.Soivatko hälytykset sitten telkkarista? Airplayn idea on kait peilata sisältö "linjatasoisena" telkkarille ja sen jälkeen telkkarin kaukosäätimellä säädetään äänenvoimakkuus?
Vähän kuten se, että DVD-soittimessa tjsp. ei ole volumea, vaan volume säädetään sen telkkarin tai vahvistimen säädöllä mihin se on kytketty.
Juuri tämän takia itselläkin automaattinen lataus pois päältä Vielä kun voisi asettaa että tietyiltä yhteystiedoilta lataisi automaattisesti ja toisilta (tai ryhmistä) ei, niin olisi kaikkein helpoin.Kyllähän yksittäiset tärkeät kuva voi käsin tallentaa kamerarullaan ja näkyvät siellä. Itse olen useammassa WA-ryhmäkeskustelussa ja parhaimmillaan päivässä voi tulla toista sataa täysin turhaa kuvaa/videota, joten olisi hölmöä tallentaa kaikki automaattisesti puhelimen kamerarullaan.
Kyllähän yksittäiset tärkeät kuva voi käsin tallentaa kamerarullaan ja näkyvät siellä. Itse olen useammassa WA-ryhmäkeskustelussa ja parhaimmillaan päivässä voi tulla toista sataa täysin turhaa kuvaa/videota, joten olisi hölmöä tallentaa kaikki automaattisesti puhelimen kamerarullaan.
Senhän saa ryhmän/kontaktin asetuksista.Juuri tämän takia itselläkin automaattinen lataus pois päältä Vielä kun voisi asettaa että tietyiltä yhteystiedoilta lataisi automaattisesti ja toisilta (tai ryhmistä) ei, niin olisi kaikkein helpoin.
Kappas, ei täysin sitä mitä (automaattinen lataus), mutta close enough. Kiitos!Senhän saa ryhmän/kontaktin asetuksista.
Ei ole kokemusta, että miten tuo toimii jos laitat henkilön X kuvat tallentumaan camera rolliin ja X lähettää ryhmään Y, josta tallennus on pois päältä.
Tuo "save to camera roll" on mielestäni pakko pitää päällä, jos haluaa siirtää Whatsapp medioita vaikka PC:lle. Muuten ne tallentuu jonnekin piilotettuun puhelimen kansioon, joka ei näy missään tiedostohallinnassa. iPhone on ihan kuin yö ja päivä verrattuna Androidiin, jossa lähes puhelimen koko sisältö näkyi, niin iPhonella näkyy vain kuvat kansio.
ei pidä paikkaansa.
mulla on pois päältä tuo save to camera roll, testasin äsken vaimo lähetti whatsapilla kuvan jonka tallensin manuaalisesti puhelimeen.
piuha kiinni ja kuva löytyy dcim/202207 hakemistosta aivan normaalisti ihan windowsin tiedostonhallinnalla.
Save to camera roll optiolla se lataa automaattisesti kaikki wa-kuvat, jos niitä kuvia ei tallenna manuaalisesti tai automaattisesti niin eihän niitä tietenkään löydy tiedostonhallinnastaTuo on sama asia, kuin kameran rulla. Vaatii muutaman klikkauksen enemmän, kun joutuu tekemään käsin.
Save to camera roll optiolla se lataa automaattisesti kaikki wa-kuvat, jos niitä kuvia ei tallenna manuaalisesti tai automaattisesti niin eihän niitä tietenkään löydy tiedostonhallinnasta
Safarin hakurivin saa tarvittaessa myös yläreunaan. Alhaalla se on mielestäni silti paljon kätevämpi.Hitto että saa totutella tähän uuteen päivitykseen. Osoitekenttä alhaalla, ilmoitusikkunat vaihtui, instagram meni ihan ripuliksi (ei voi vierittää, vaan päivitys kerrallaan ja paljon turhia joita ei seuraa ja mainoksia välissä)
En sanoisi huonoksi päivitykseksi, pl. Insta, mutta totuttelua vaatii etenkin safari, kun aina tottunut yläreunasta painamaan.
instagram meni ihan ripuliksi (ei voi vierittää, vaan päivitys kerrallaan ja paljon turhia joita ei seuraa ja mainoksia välissä)
Mä oon tästä samaa mieltä, totuttelukysymys.Safarin hakurivin saa tarvittaessa myös yläreunaan. Alhaalla se on mielestäni silti paljon kätevämpi.
Oli tuo vanha versio käytettävyydeltään vähän sama, kuin näppäimistö olisi ylhäällä.Mä oon tästä samaa mieltä, totuttelukysymys.
Minulla on seuraavat valinnat kohdassa "Tallennustila ja data":
Kun ym. valinnat ovat poissa, niin kameran rulla ei lataa, ainakaan minulla, mitään automaattisesti. Ainoastaan, kun klikkaan median auki, niin kameran rulla tekee kopion. Testasin tämän juuri iPhonella. Minua kikkailu sekoittaa uutena iPhonen käyttäjänä, kun Android näytti kuvat suoraan ilman kopiointia. Ymmärtäisin, jos kameran rulla muuttaa tallennuskansion puhelimen kuva-kansioon, mutta se säilyttääkin alkuperäiset WA järjestelmäkansiossa. WA tuen mukaan appi ei pysty vaikuttamaan medioiden tallennussijaintiin, kun kysyin asiasta, joten on tehty tuollainen laastariviritys.
Alkaa olla hankala ymmärtää sitä varsinaista ongelmaa.
Pelkästään avaamalla median se ei itselläni tallennu kameran rullaan tai muaallekkaan, ainostaan jos lataan kuvan
Onko kukaan siirtänyt WhatsApp -historiaa Android -> iOS? WhatsAppiin on juuri tullut tuki tälle toiminnolle - tosin ei ole vielä kuin rajatun käyttäjäryhmän saatavilla.