- Liittynyt
- 16.10.2016
- Viestejä
- 2 127
Koskee vain ranked pelejä näillä näkymin.Tämä on hyvä
Koskee vain ranked pelejä näillä näkymin.Tämä on hyvä
Tämä kyllä kanssa hyvä uudistus. Tuo pelkästä taposta pisteiden saaminen on melko hölmöä, kun tuollaisessa squadipelissäkin on välillä aika tuuripeliä kuka sen viimeisen kudin ampuu. Kiva tehdä joku 1000 damagea rundin aikana ja saada vain 1 tappo, kun tiimikaverilla on samaan aikaan jollain 300 damagella 5 tappoa.-kill assistit tulossa mukaan
Itse en kyttää yhtään tapoja. Damage ratkaisee.Tämä kyllä kanssa hyvä uudistus. Tuo pelkästä taposta pisteiden saaminen on melko hölmöä, kun tuollaisessa squadipelissäkin on välillä aika tuuripeliä kuka sen viimeisen kudin ampuu. Kiva tehdä joku 1000 damagea rundin aikana ja saada vain 1 tappo, kun tiimikaverilla on samaan aikaan jollain 300 damagella 5 tappoa.
No en minäkään kyttäisi tappoja muuten muttakun rankedissa niistä saa pisteitä rankiin ja damagesta ei. Silloin kun en pelaa rankedia niin ihan yhtälailla katson lähinnä tuota damagea enkä tappoja. Imo ajatusmoka tuon rankedin pistejärjestelmän suunnittelussa, kun periaatteessa se paljon huudeltu "kill stealing" on ehkä helpoin tapa kasvattaa rankkia.Itse en kyttää yhtään tapoja. Damage ratkaisee.
Aa okei. En tiennyt tuosta, mutta hyvä että tulee kill assist peliin.No en minäkään kyttäisi tappoja muuten muttakun rankedissa niistä saa pisteitä rankiin ja damagesta ei. Silloin kun en pelaa rankedia niin ihan yhtälailla katson lähinnä tuota damagea enkä tappoja. Imo ajatusmoka tuon rankedin pistejärjestelmän suunnittelussa, kun periaatteessa se paljon huudeltu "kill stealing" on ehkä helpoin tapa kasvattaa rankkia.
Onneksi en rankedia pelaa. Joskus ollu reilu 2k damagea ja pari tappoaTämä kyllä kanssa hyvä uudistus. Tuo pelkästä taposta pisteiden saaminen on melko hölmöä, kun tuollaisessa squadipelissäkin on välillä aika tuuripeliä kuka sen viimeisen kudin ampuu. Kiva tehdä joku 1000 damagea rundin aikana ja saada vain 1 tappo, kun tiimikaverilla on samaan aikaan jollain 300 damagella 5 tappoa.
Mikä on sun ping esim. speedtestissä? Ruuhka-aikaan? Itselläni 100/10 kaapeli eikä lagaa. Erikseen sitten ollut pari peliä, jotka on oikeasti lagannut ihan kunnolla - eikä pelkästään meikäläisellä.Onko muilla enemmän lagia rankedia pelatessa, kuin normaalisti?
Minulla palaa prediction error varoitus ylänurkassa käytännössä kokoajan rankedissa, eli se alaspäin pykälissä suuntaava viiva. Normaali modissa harvoin näkyy ja muutenkin sulavampaa menoa.
PC:llä pelailen ja serverivalinta aina nopeimpana. Platina tällä hetkellä ja alkaa pelit vaikeutua.
Yhteytenä tosin 4g, mutta masto käytännössä näköetäisyydellä 700m päässä. Oli muuten aika downgrade, edellisen asunnon kuidusta, mutta ei oikeen haluttaisi maksaa reilua tonnia puhelinlangan kytkemisestä, että saisi ADSL:än. Haluttaisi eka katsoa 5g tuleminen sitten joskus. Kuitua tuskin tulee saamaan alle 10k€ tähän. Saa nähä pitäiskö kuitenkin alkaa taipua puhelinlankaan.
Mietin, että kokoaako ranked useamman serverin väkeä laajemmalta alueelta samaan peliin tjsp. Tällä ilmeisesti iso vaikutus. Joskus kaverin peli oli päättänyt yhdistää Sao pauloon, kun pelattiin samassa squadissa ja kaikki tapahtui itsellä sekunnin viiveellä, vaikka itse olin nopeimmalla serverillä. ~70ms
Jos pingaa vaikka ftp.funet.fi, pingi on ~35 tienoilla ja noin joka 4 nousee 40-45, joten ei paha vaihtelu käsittääkseni 4g yhteydeksi.Mikä on sun ping esim. speedtestissä? Ruuhka-aikaan? Itselläni 100/10 kaapeli eikä lagaa. Erikseen sitten ollut pari peliä, jotka on oikeasti lagannut ihan kunnolla - eikä pelkästään meikäläisellä.
Nyt kultasesta liivistä on jotai hyötyäki Aivan turha oli se finisherijuttu aiemmin. JackFragsin videosta bongasin että Gibraltarin suojakuvun sisällä tiimikavereilla ois fast use kans käytössäGolden Body Shield takes the old Fast Use perk from the backpack
Jossain videossa muistaakseni myös mainittiin, että tuo finisheribonus siirrettiin yleiseksi ominaisuudeksi. Eli finisherit täyttävät jatkossa shieldit aina kaikille.Nyt kultasesta liivistä on jotai hyötyäki Aivan turha oli se finisherijuttu aiemmin. JackFragsin videosta bongasin että Gibraltarin suojakuvun sisällä tiimikavereilla ois fast use kans käytössä
Harmi että ei tullut ajallaan7.02GB päivitys tuli. Latinkiin siis.
Ei itsellänikään ennen kuin käynnistin konsolin uudelleen. [emoji6]Xboxille ei ole vielä tullut päivitystä ainakaan mulle.
Eikö sen alunperin 2000 pitänyt tulla ladattavaksi ja myöhästyi pari tuntia?Noo.... PC:lle tuli.
Yleensähän nuo on vissiin tulleet siinä 20:00 Suomen aikaa, joten olisiko viitannut siihen. Tietysti nyt tuon Battlepassin laskurin perusteella pystyi aiemmin päivästä päättelemään, että tulee 21 tai 22 (riippuen millä logiikalla kello toimii, kun ei ollut kuin tuntitarkkuus).Noo.... PC:lle tuli.
Näinhän kaikkialla on arveltu vaikka varsinaista virallista kellonaikaa ei kait oltu annettu. Battlepassin aikalaskuri näytti hieman klo20 jälkeen, että season 2 olisi jäljellä 1 tunti.Eikö sen alunperin 2000 pitänyt tulla ladattavaksi ja myöhästyi pari tuntia?
Mun mielestä taas aivan päinvastoin. Tämä kartta on huomattavasti parempi. Antaa mahdollisuuden paljon taktillisempaan pelitapaan. Useampi voitto jo tullut hyödyntämällä hahmojen ominaisuuksia tietyssä lokaatiossa, toki vanhassakin näin pysty tekemään, mutta huomattavasti heikommin. Toki samaa mieltä siitä että loottia on paljon vähemmän. En tiedä onko tämä aina huono asia, mutta ajoittain, jos useampia tappioita tulee sen takia että ei saa asetta niin rupeehan se syömään.Tuo uusi kartta on aivan susipaska suoraan sanoen. Loottipaikkoja vähemmän, tuntuu että se joka ekana kerkeää jonnekin vie sen tilanteen. Alkuperäisessä kartassa oli paljon enemmän paikkoja ja vaihtoehtoja.
Lukemattomia eriä hävinnyt siihen kun meidä squadi ei löydä aseita.
Tämä! Ensimmäisissä peleissä ei onnistunut tuon käyttö, mutta nyt tajunnut miten käytetään. 4-10x thermal kiinni ja voitto on taattu. Tulisikohan nerffi latausaikaan?Charge rifle on kanssa kova. En yllättyisi jos sitä nerfattaisiin piakkoin.
At the start of a match, you and 34 other solo players will drop into an eerily-lit Kings Canyon and fight to the death… with a dark twist. Once you die you will respawn as an undead version of your Legend and join the powerful “Shadow Squad”.
As part of the Shadow Squad, you will lose your ability to use weapons and your legend abilities will be stripped, but in return, you will be given increased movement and jump speed, along with a brutal melee attack. You’ll also have the ability to scale walls and be given unlimited respawns via skydive.
The battle rages until there are only ten living Legends left, who must then join forces and make it to an evac ship while the Shadow Squad attempts to stop them at all costs.
Ohhoh kuulostaa upealtaTänään tuli seuraavasti eventistä, joka on 15.10 - 5.11 infoa:
Apex Legends – Fight or Fright Collection Event
Lootin määräähän on kuitenkin semihelppoa kasvattaa jos vain se on pielessä. Kyllähän sitä lootin jakautumista ja määrää muokattiin ekassakin kartassa. Osittain samaa mieltä tuosta lootin jakautumisesta, jotenkin se tuntuu epätasaiselta tässä vs. Kings Canyon. Yhdessä pelissä löysin mm. ekan minuutin aikana 4 phoenixia mutten juurikaan aseita/armoria. Mielestäni kartta itsessään on kuitenkin hyvin toimiva. Mahdollistaa hieman pidemmän matkan taisteluita ja tuo mielestäni paremmin korkeuselementtejä peliin kuin Kings Canyon (ja samalla tässä on ehkä hieman vähemmän sellaisia korkeita camppipaikkoja, johon pääsisi vain Pathfinderilla/Pathfinderin avulla).Tuo uusi kartta on aivan susipaska suoraan sanoen. Loottipaikkoja vähemmän, tuntuu että se joka ekana kerkeää jonnekin vie sen tilanteen. Alkuperäisessä kartassa oli paljon enemmän paikkoja ja vaihtoehtoja.
Lukemattomia eriä hävinnyt siihen kun meidä squadi ei löydä aseita.
Charge rifle on kyllä kieltämättä tehokas mutta samalla mielelläni tosi tilannekohtainen. Jos vihollinen on avomaastossa niin tuolla kyllä teilaa melko tehokkaasti ja se on myös erinomainen ase "area denial" käyttöön. Toisaalta taas sellaisissa tilanteissa, joissa vihollinen pystyy ottamaan suojaa ja peakkaamaan ei tuo ole erityisen toimiva, kun järkevä vihollinen menee takaisin suojaan sen säteen latautumisen aikana.Tämä! Ensimmäisissä peleissä ei onnistunut tuon käyttö, mutta nyt tajunnut miten käytetään. 4-10x thermal kiinni ja voitto on taattu. Tulisikohan nerffi latausaikaan?
Crypton ultimate tuntui myös aluksi ihan turhalta, mutta vasta eilen tajusin, että sen voi jättää paikalleen, eikä tarvi kutsua takaisin. Vaatii tietty, että tiimissä on kaksi muutakin peluria, jotta hyödyn saa maksimoitua.
Eikös näiden headshot multiplieria nostettu hieman tuon skullpiercerin poistamisen kompensoinniksi?Tuo uusi charge rifle on mun mielestä vähän turhan tehokas vehje. Lisäksi en ymmärrä miksi skullpiercer poistettiin longbowista.
E: Longbow ja Wingman ylipäätään tarvitsee jotain buffia. Tuntuu jotenkin hyödyttömiltä pätsin jälkeen.
Saattaa olla, mutta tuntuu nuo aseet jotenkin tosi köykäsiltä käyttää. Longbow nyt on vielä ihan ok keskimatkalle, mutta Wingman ei vain toimi omassa kädessä. Sitäpaitsi jos Flatline tai R-301 saa sen Anvil Receiverin kiinni, niin nämä vie Wingmania ihan 100-0.Eikös näiden headshot multiplieria nostettu hieman tuon skullpiercerin poistamisen kompensoinniksi?
Ei voi modailla muistaakseni eli ne on mitä on ku ne saa sieltä loottiraketista/muilta pelaajilta. Kraber on kyllä pirun hyvä. se EMG ja haulikko ei taas niin hyviä, mutta kyllä nekin menee.Onko nuo Legendary-aseet aina semmoisia mitä ei voi/tarvi modata? Ei oo usein tullu vastaan.
Juu, kultaisia aseita ei pysty modaamaan. Noitahan on kahta erilaista versiota, care packageista tulevia (Kraber, Mastiff ja L-Star) sekä sitten ihan niiden tavallisien aseiden kultaisia versioita, joissa on heti valmiiksi kaikki parhaat attachmentit (joskin tähtäimet nyt on makuasia). Esimerkiksi siitä uudesta charge riflestä löytyy kultainen versio, jossa on periaatteessa purppura lipas+perä ja kultainen tähtäin.Onko nuo Legendary-aseet aina semmoisia mitä ei voi/tarvi modata? Ei oo usein tullu vastaan.
L-Star ei tosissaan mikään kovin kummoinen ole, turhan rampautettu, mutta tuo Mastiff haulikko on kyllä kova oikein käytettynä. Taitaa olla kuitenkin korkeampi damage potentiaali ja ROF kuin peacekeeperissa. Tuon Mastiffin kanssa kannattaa huomioida se, että se on "tarkempi" (eli vähemmän hajaumaa pelleteissä) kun tähtää. Peacekeeperillä ja EVAlla ei tällaista ominaisuutta ole, joten noita kannattaa käyttää hieman eri tyylillä (Mastiff lähes aina ADS ampuessa ja peacekeeper+EVA lonkalta).se EMG ja haulikko ei taas niin hyviä, mutta kyllä nekin menee.
Joo tuo charge rifle on nykyään joka kädessä. Laserit viuhuu puolin ja toisin. Nerffiä odotellessa..
Oma lempikaksikko tällä hetkellä charge rifle+ 301/flatline/devotion hopilla.