Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Korjasivat jotain tänää. Pääseekö nyt pelailee kaarlos? Uus King Canyon on ollut kyllä jees.
Mikähän tossa on siis? Mikä ihmeen shadow ban?Ei. Tosta on redditissäkin paljon ongelmia postattuna - monet satoja euroja peliin syytäneet ovat saaneen accounttinsa jumiin samalla tavalla ja joutuvat siten pelaamaan altti-accounteilla tai olemaan pelaamatta kokonaan.
Onneksi ei ole penniäkään tässä kiinni niin ei häiritse, mutta Fortniten satojen eurojen accountti saattaisi kieltämättä kirpaista jos tulisi tuollaiset jo kuukauden kestäneet "shadowbannit" vai miksikä noita nyt sitten kutsuukaan kun ei vaan voi pelata.
Mikähän tossa on siis? Mikä ihmeen shadow ban?
Step 1: Disconnect from the internet when you are in the loading screen ends (around 4 seconds)
Step 2: If successful, it will into the lobby screen. Then connect again to the Internet and spam to collect all rewards Do this fast it's important!
Step 3: If this didn't work, try again it could take a couple of tries. If you try this on steam and it doesn't work, try this with the Origin client.
Onko tämän pelin nettikoodi edelleen kuraa, vai onko sille tehty jotain? Tulihan tätä pelattua julkaisun aikaan, mutta sittemmin loppui kiinnostus mm. tuon surkean nettikoodin takia.
Onpa muuten huikea toi arena-moodi! Alkoi jo nii maistumaan puulta toi battle royale.
Ei anna vielä vaihtaa versiota. Eiköhän tuo tule vaihdettaviksi sitten tuon klo 20 patchin jälkeen.Onko joku saanut jo tänään julkaistavaa virallista PS5-versiota ladattua? Mulla ei anna ees vaihtoehtoa vielä ladata, vaikka olen netin ohjeita noudattanut. Kyllä on taas Xboxin Smart Delivery ikävä, mille naureskelin ennen kuin konsolit julkaistiin. Vai joutuuko odottamaan tuohon klo 20.00, kun päivitys menee liveksi.
Ps4-päivitys latautui automaattisesti ja asentuminen odottaa klo 20.00. Luulis, että PS5-versio olis sama, että voisi ladata jo.
Niin justiin. Katsotaanpa kohta.Ei anna vielä vaihtaa versiota. Eiköhän tuo tule vaihdettaviksi sitten tuon klo 20 patchin jälkeen.
No jo on. Mikähä homma toi o?
Tuossa kattelen myös omaa vuoden takaista postausta. Missä o console 120FPS tai jos ei oo tulossa, nii antakaa mun siirtää mun PS5 account PC:lle tai tehkää cross progression.
Tympäsee, koska skineihi o käytetty nii paljo rahaa, että en halua vain aloittaa alusta PC:llä.
Tää ois kyllä mahtava ja skinivarastoni kiittäis. Mikä lähde? Onko jotain uutta?Cross progression on tulossa mutta päivämäärää ei ole annettu.
Tää ois kyllä mahtava ja skinivarastoni kiittäis. Mikä lähde? Onko jotain uutta?
Olen käyttänyt tähä peliin varmaan helposti joku 700 euroa. Ja on tätä pelattuki.
Tää ois kyllä mahtava ja skinivarastoni kiittäis. Mikä lähde? Onko jotain uutta?
Olen käyttänyt tähä peliin varmaan helposti joku 700 euroa. Ja on tätä pelattuki.
Voi kuulostaa paljolta, mutta jos miettii, minkälaista se on näitten Game As A Service -pelien kanssa, niin kyllähän sitä menee. Esim. CODin vuosipäivitys maksaa pleikkarilla aina noin 100 euroa (tämä siis se kalliimpi versio, millä saa early accessin ja kilkkeitä). Sit jos ostat battlepasseja joku 3-4 (vuodessa) nii menee taas 30-40 euroa (osa tieten säästää battlepassien kolikot seuraavan ostamisee). Sit yksi skini siihen (joku ghilliesuit tai muuten tumma skini Warzonea varten), niin onki mennyt 150-160 euroa. Tämä sitten joka vuosi uudestaa. En varmaankaan edes ostaisi CODeja, jos en tykkäisi niiden yksinpeleistä. Multiplayerista ja Warzonesta menee mielenkiinto yleensä parissa kuukaudessa.700e okei itse en edes battle passia osta joka kausi
Voi kuulostaa paljolta, mutta jos miettii, minkälaista se on näitten Game As A Service -pelien kanssa, niin kyllähän sitä menee. Esim. CODin vuosipäivitys maksaa pleikkarilla aina noin 100 euroa (tämä siis se kalliimpi versio, millä saa early accessin ja kilkkeitä). Sit jos ostat battlepasseja joku 3-4 (vuodessa) nii menee taas 30-40 euroa (osa tieten säästää battlepassien kolikot seuraavan ostamisee). Sit yksi skini siihen (joku ghilliesuit tai muuten tumma skini Warzonea varten), niin onki mennyt 150-160 euroa. Tämä sitten joka vuosi uudestaa. En varmaankaan edes ostaisi CODeja, jos en tykkäisi niiden yksinpeleistä. Multiplayerista ja Warzonesta menee mielenkiinto yleensä parissa kuukaudessa.
Olen nyt nelisen vuotta tätä Apexia pelaillut ja keskimäärin rahaa on mennyt siis noin 175 euroa vuosi. Olen aika monesti käyttänyt tähän Apexiin siksi rahaa, että peliä ei lopetettaisi. Tää on varmaan ainoa peli, jossa on riittävän korkea taitokatto, että jaksaa vääntää vuodesta toiseen. Lisäks ranked toimii meikästä tosi hyvin tällaiselle pelaajalle, joka pääsee timanttiin, mutta ei meinaa pysyä siellä. Olen siis tosi tyytyväinen Respawniin pelinkehittäjänä, vaikka minua ihmetyttää, miksi 120FPS (konsoleille) ja cross-progression ei ole vieläkää laitettu peliin. Tietenkin aina sitä toivoisi, että myös skinejä ja muita muutoksia tulisi samaan tahtiin kuin vaikka Fortnitessa, mutta se on melko kova vaatimus. Tästä tuliki mieleen, että vois varmaa koittaa Fortnitea, kun siihen on tullut se no build -pelimuoto.
Ps5 pelaan ja ohjain driftaa vain apexissa kun pelaa. Menussa ei driftaa eikä muissa peleissä . Vähä outoa. Ei auta movement deadzonen miuttaminen largeksi eikä ohjaumen resetointi No tällä mennään
No se driftaus loppui yhtä mystisesti kuin alkoikin. Ei driftannut hetkeen mutta sitten alkoi taas yhtäkkiä ja edelleen vain apexissa ja vain silloin kun pelaa : D
Itse koitin viikonloppuna palata tähän peliin noin 2v tauon jälkeen. Sanottakoon että pelimotivaatiota nakertaa pelata timanttilobbyissa kun itsellä provisional rankki näyttää pronssia. Taitaa olla käytössä jo se uudistettu SBMM, jonka ”end goal is to create fairer matches and experiences that are more fun for all.” Ei tunnu kovin kivalta eikä hauskalta ottaa 100-0 pannuun viholliselta ja huomata jälkikäteen että ruudun toisella puolella kaverilta löytyy master-rankki monelta eri kaudelta.