Apex Legends (Titanfall Battle Royale)

-kill assistit tulossa mukaan

Tämä kyllä kanssa hyvä uudistus. Tuo pelkästä taposta pisteiden saaminen on melko hölmöä, kun tuollaisessa squadipelissäkin on välillä aika tuuripeliä kuka sen viimeisen kudin ampuu. Kiva tehdä joku 1000 damagea rundin aikana ja saada vain 1 tappo, kun tiimikaverilla on samaan aikaan jollain 300 damagella 5 tappoa.
 
Tämä kyllä kanssa hyvä uudistus. Tuo pelkästä taposta pisteiden saaminen on melko hölmöä, kun tuollaisessa squadipelissäkin on välillä aika tuuripeliä kuka sen viimeisen kudin ampuu. Kiva tehdä joku 1000 damagea rundin aikana ja saada vain 1 tappo, kun tiimikaverilla on samaan aikaan jollain 300 damagella 5 tappoa.

Itse en kyttää yhtään tapoja. Damage ratkaisee.
 
Itse en kyttää yhtään tapoja. Damage ratkaisee.

No en minäkään kyttäisi tappoja muuten muttakun rankedissa niistä saa pisteitä rankiin ja damagesta ei. Silloin kun en pelaa rankedia niin ihan yhtälailla katson lähinnä tuota damagea enkä tappoja. Imo ajatusmoka tuon rankedin pistejärjestelmän suunnittelussa, kun periaatteessa se paljon huudeltu "kill stealing" on ehkä helpoin tapa kasvattaa rankkia.
 
No en minäkään kyttäisi tappoja muuten muttakun rankedissa niistä saa pisteitä rankiin ja damagesta ei. Silloin kun en pelaa rankedia niin ihan yhtälailla katson lähinnä tuota damagea enkä tappoja. Imo ajatusmoka tuon rankedin pistejärjestelmän suunnittelussa, kun periaatteessa se paljon huudeltu "kill stealing" on ehkä helpoin tapa kasvattaa rankkia.

Aa okei. En tiennyt tuosta, mutta hyvä että tulee kill assist peliin.

Huom. Olen aika uusi vielä tässä niin ei kaikkea ole huomannut :)
 
Vielä kun tulisi rejoinaus, itsellä kun kaatuilee Apex joka kolmannessa pelissä. (uuden Ryzenin vikoja)
 
Tämä kyllä kanssa hyvä uudistus. Tuo pelkästä taposta pisteiden saaminen on melko hölmöä, kun tuollaisessa squadipelissäkin on välillä aika tuuripeliä kuka sen viimeisen kudin ampuu. Kiva tehdä joku 1000 damagea rundin aikana ja saada vain 1 tappo, kun tiimikaverilla on samaan aikaan jollain 300 damagella 5 tappoa.
Onneksi en rankedia pelaa. Joskus ollu reilu 2k damagea ja pari tappoa :beye:
 
Onko muilla enemmän lagia rankedia pelatessa, kuin normaalisti?
Minulla palaa prediction error varoitus ylänurkassa käytännössä kokoajan rankedissa, eli se alaspäin pykälissä suuntaava viiva. Normaali modissa harvoin näkyy ja muutenkin sulavampaa menoa.
PC:llä pelailen ja serverivalinta aina nopeimpana. Platina tällä hetkellä ja alkaa pelit vaikeutua.

Yhteytenä tosin 4g, mutta masto käytännössä näköetäisyydellä 700m päässä. Oli muuten aika downgrade, edellisen asunnon kuidusta, mutta ei oikeen haluttaisi maksaa reilua tonnia puhelinlangan kytkemisestä, että saisi ADSL:än. Haluttaisi eka katsoa 5g tuleminen sitten joskus. Kuitua tuskin tulee saamaan alle 10k€ tähän. Saa nähä pitäiskö kuitenkin alkaa taipua puhelinlankaan.

Mietin, että kokoaako ranked useamman serverin väkeä laajemmalta alueelta samaan peliin tjsp. Tällä ilmeisesti iso vaikutus. Joskus kaverin peli oli päättänyt yhdistää Sao pauloon, kun pelattiin samassa squadissa ja kaikki tapahtui itsellä sekunnin viiveellä, vaikka itse olin nopeimmalla serverillä. ~70ms
 
Onko muilla enemmän lagia rankedia pelatessa, kuin normaalisti?
Minulla palaa prediction error varoitus ylänurkassa käytännössä kokoajan rankedissa, eli se alaspäin pykälissä suuntaava viiva. Normaali modissa harvoin näkyy ja muutenkin sulavampaa menoa.
PC:llä pelailen ja serverivalinta aina nopeimpana. Platina tällä hetkellä ja alkaa pelit vaikeutua.

Yhteytenä tosin 4g, mutta masto käytännössä näköetäisyydellä 700m päässä. Oli muuten aika downgrade, edellisen asunnon kuidusta, mutta ei oikeen haluttaisi maksaa reilua tonnia puhelinlangan kytkemisestä, että saisi ADSL:än. Haluttaisi eka katsoa 5g tuleminen sitten joskus. Kuitua tuskin tulee saamaan alle 10k€ tähän. Saa nähä pitäiskö kuitenkin alkaa taipua puhelinlankaan.

Mietin, että kokoaako ranked useamman serverin väkeä laajemmalta alueelta samaan peliin tjsp. Tällä ilmeisesti iso vaikutus. Joskus kaverin peli oli päättänyt yhdistää Sao pauloon, kun pelattiin samassa squadissa ja kaikki tapahtui itsellä sekunnin viiveellä, vaikka itse olin nopeimmalla serverillä. ~70ms

Mikä on sun ping esim. speedtestissä? Ruuhka-aikaan? Itselläni 100/10 kaapeli eikä lagaa. Erikseen sitten ollut pari peliä, jotka on oikeasti lagannut ihan kunnolla - eikä pelkästään meikäläisellä.
 
Mikä on sun ping esim. speedtestissä? Ruuhka-aikaan? Itselläni 100/10 kaapeli eikä lagaa. Erikseen sitten ollut pari peliä, jotka on oikeasti lagannut ihan kunnolla - eikä pelkästään meikäläisellä.

Jos pingaa vaikka ftp.funet.fi, pingi on ~35 tienoilla ja noin joka 4 nousee 40-45, joten ei paha vaihtelu käsittääkseni 4g yhteydeksi.
Ruuhkaa ei tunnu olevan oikeastaan ikinä ja aina tulee lähes täyttä kaistaa 130-150mbs.
Pingi iso, koska sijainti pohjoiseen napapiiristä.

Ekaa kertaa 20v fps pelaamisen aikana, kun on langaton netti, mutta muutoin tuntunut tasaisemmalta, kuin olisin uskonut. Toki piuhoja pitkin olisi huomattavasti parempi.
Tuo ongelma tosiaan jostain syystä korostuu rankedissa.

Mietinnässä ollut myös, josko ulkoantennilla saisi tasaisemman yhteyden, mutta en tiedä paranisiko se tuosta.
 
Nyt olen tovin ollu jumissa platinum 4. Kyllä pisteitä tulee kun on tiimi missä kommunikaatio ym. natsaa mutta monesti ei natsaa niin pisteitä ropisee pois. Joku ulkomaalainen sanoi rankedista että predator rankilla on myös pelaajia keistä ei uskoisi. Toinen vastas siihe et jotkut tiimit on tehny sillein et jos menee huonosti ni yks poistuu pelistä ja menettää pisteitä mutta 2 muuta ei.

Se yks nostaa ne 2 ja sit ne 2 nostaa sen yhden jne. sillein "huijaavat" kuten he asian ilmaisi. Kyllä on päiviä ja hetkiä kun osuu ja päiviä kun ei. En vieläkään ole tottunut ampumaan aina päähän ohjaimella.

Tietokoneella ja hiirellä kun pcllä vielä pelasin se päähän ampuminen tuli automaattisesti jostain. Pelaan 12v vanhalla pioneer plasmalla mikä on vain hd ready enkä tiedä mikä input lagi tässä on tai onko sillä iso merkitys että jos ostaa 1ms 60hz pelinäytön et osuuko paremmin vai ei tai sujuuko muuten paremmin jos kuulemma monitorilla pelaaminen on sujuvampaa
 
Joo kyllä on platinassa pisteet tiukassa kun pelaa soloq. 1 ok peli ja perään pari "samantien takaisin lobbyyn" ja lopputulos +-0RP.

Nämä Shroudin pohdinnat kuvastaa aika hyvin nykyään kaikkia ylempiä rankkeja:



tl;dr Porukka vaan juoksee (niin omat kuin vihut) kohti vihuja välittämättä yhtään kuka kuolee.


edit. Ajattelin ettei tuo niin vaikea olisi vetää nuo puuttuvat pisteet platinasta diamondiin jos +20RP/päivä. Nyt alkaa tuntua että haaveeksi jää :lol:
 
Solo quena ittekki pelaan. Aattelin, että platinassa pääsisi etenemään helpommalla, kun kulta tason peleissä meni vielä todella hyvin, mutta aikamoista pisteitten ees takas veivausta on ollu kyllä.

Homma kyllä helpottuisi ko pelaisi järkevästi ja tiimi oottelisi puskematta jokaisen päälle. Tuntuu vain että tiimikavereita ei paljon kiinnosta. Tekisi usein mieli jättää menemättä mukana, mutta kun tiimipeli. Parhaat lähtee puskemaan avoimeen ylämäkeen haulikon kanssa, kun toinen tiimi istuu mäen päällä suojassa 100 metrin päässä ja katsoo meitä kokoajan.

Itsehän en tietenkään tähän ikinä syyllisty. :vihellys:
 
Uutta karttaa ja hahmoakin tosiaan:



E: Linkki korjattu (toimi kyllä vielä eilen)
 
Viimeksi muokattu:


Crypto gameplayta uudessa mapissa. Ohessa parit mielenkiintoiset muutokset:

Hop-ups
  • Double Tap: Fires 2 shots in rapid succession with every trigger pull. For the G7 Scout and the Eva-8 Shotgun. (Purple)
  • Anvil Reciever: Makes semi auto shots do more damage, with a slower rate of fire and uses two ammo. For the R-301 and VK47-Flatline. (Gold)
Item Changes
  • Golden Backpack perk changed to Guardian Angel: Revived allies have increased shields and health when you revive them (50 shields and 70 health on revive)
  • Golden Body Shield takes the old Fast Use perk from the backpack
 
Golden Body Shield takes the old Fast Use perk from the backpack
Nyt kultasesta liivistä on jotai hyötyäki :tup: Aivan turha oli se finisherijuttu aiemmin. JackFragsin videosta bongasin että Gibraltarin suojakuvun sisällä tiimikavereilla ois fast use kans käytössä
 
Nyt kultasesta liivistä on jotai hyötyäki :tup: Aivan turha oli se finisherijuttu aiemmin. JackFragsin videosta bongasin että Gibraltarin suojakuvun sisällä tiimikavereilla ois fast use kans käytössä

Jossain videossa muistaakseni myös mainittiin, että tuo finisheribonus siirrettiin yleiseksi ominaisuudeksi. Eli finisherit täyttävät jatkossa shieldit aina kaikille.

Hahmomuutosten osalta ilmeisesti myös Bangaloren ja Bloodhoundin ultimateja tehostettu sekä Pathfinderin tacticalin kantamaa lyhennetty (vai olisko ollut ultimaten).

Lisäksi uudelta kartalta poistettu disruptor roundsit ja skullpiercer. Karttaa ei voi myöskään itse valita vaan ainakin jonkun aikaa vain tämä uusi on pelattavissa.
 
Tuo fast heal kultaisen suojan kanssa on hyvä siitäkin, että tietää kellä se on. Reppuna se oli vähän OP.
 
Noo.... PC:lle tuli.

Yleensähän nuo on vissiin tulleet siinä 20:00 Suomen aikaa, joten olisiko viitannut siihen. Tietysti nyt tuon Battlepassin laskurin perusteella pystyi aiemmin päivästä päättelemään, että tulee 21 tai 22 (riippuen millä logiikalla kello toimii, kun ei ollut kuin tuntitarkkuus).

Eikö sen alunperin 2000 pitänyt tulla ladattavaksi ja myöhästyi pari tuntia?

Näinhän kaikkialla on arveltu vaikka varsinaista virallista kellonaikaa ei kait oltu annettu. Battlepassin aikalaskuri näytti hieman klo20 jälkeen, että season 2 olisi jäljellä 1 tunti.
 
Tuo uusi kartta on aivan susipaska suoraan sanoen. Loottipaikkoja vähemmän, tuntuu että se joka ekana kerkeää jonnekin vie sen tilanteen. Alkuperäisessä kartassa oli paljon enemmän paikkoja ja vaihtoehtoja.

Lukemattomia eriä hävinnyt siihen kun meidä squadi ei löydä aseita.
 
Viimeksi muokattu:
Tuo uusi kartta on aivan susipaska suoraan sanoen. Loottipaikkoja vähemmän, tuntuu että se joka ekana kerkeää jonnekin vie sen tilanteen. Alkuperäisessä kartassa oli paljon enemmän paikkoja ja vaihtoehtoja.

Lukemattomia eriä hävinnyt siihen kun meidä squadi ei löydä aseita.
Mun mielestä taas aivan päinvastoin. Tämä kartta on huomattavasti parempi. Antaa mahdollisuuden paljon taktillisempaan pelitapaan. Useampi voitto jo tullut hyödyntämällä hahmojen ominaisuuksia tietyssä lokaatiossa, toki vanhassakin näin pysty tekemään, mutta huomattavasti heikommin. Toki samaa mieltä siitä että loottia on paljon vähemmän. En tiedä onko tämä aina huono asia, mutta ajoittain, jos useampia tappioita tulee sen takia että ei saa asetta niin rupeehan se syömään.

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
 
Crypton ultimate on kyllä todella kova oikeissa tilanteessa.

Uusi kartta on myös mukavaa vaihtelua. Käytännössä edellisen kartan osasin ulkoa missä podit, lootit jne löytyy joten ihan mukavaa nyt taas oppia jotain uutta. Ja ainahan se uusi ulkoasu virkistää, varsinkin uuden väripaletti on mieleeni.
Charge rifle on kanssa kova. En yllättyisi jos sitä nerfattaisiin piakkoin.
 
Charge rifle on kanssa kova. En yllättyisi jos sitä nerfattaisiin piakkoin.
Tämä! Ensimmäisissä peleissä ei onnistunut tuon käyttö, mutta nyt tajunnut miten käytetään. 4-10x thermal kiinni ja voitto on taattu. Tulisikohan nerffi latausaikaan?

Crypton ultimate tuntui myös aluksi ihan turhalta, mutta vasta eilen tajusin, että sen voi jättää paikalleen, eikä tarvi kutsua takaisin. Vaatii tietty, että tiimissä on kaksi muutakin peluria, jotta hyödyn saa maksimoitua.
 
Tänään tuli seuraavasti eventistä, joka on 15.10 - 5.11 infoa:
Apex Legends – Fight or Fright Collection Event

At the start of a match, you and 34 other solo players will drop into an eerily-lit Kings Canyon and fight to the death… with a dark twist. Once you die you will respawn as an undead version of your Legend and join the powerful “Shadow Squad”.

As part of the Shadow Squad, you will lose your ability to use weapons and your legend abilities will be stripped, but in return, you will be given increased movement and jump speed, along with a brutal melee attack. You’ll also have the ability to scale walls and be given unlimited respawns via skydive.

The battle rages until there are only ten living Legends left, who must then join forces and make it to an evac ship while the Shadow Squad attempts to stop them at all costs.
 
Tuo uusi kartta on aivan susipaska suoraan sanoen. Loottipaikkoja vähemmän, tuntuu että se joka ekana kerkeää jonnekin vie sen tilanteen. Alkuperäisessä kartassa oli paljon enemmän paikkoja ja vaihtoehtoja.

Lukemattomia eriä hävinnyt siihen kun meidä squadi ei löydä aseita.

Lootin määräähän on kuitenkin semihelppoa kasvattaa jos vain se on pielessä. Kyllähän sitä lootin jakautumista ja määrää muokattiin ekassakin kartassa. Osittain samaa mieltä tuosta lootin jakautumisesta, jotenkin se tuntuu epätasaiselta tässä vs. Kings Canyon. Yhdessä pelissä löysin mm. ekan minuutin aikana 4 phoenixia mutten juurikaan aseita/armoria. Mielestäni kartta itsessään on kuitenkin hyvin toimiva. Mahdollistaa hieman pidemmän matkan taisteluita ja tuo mielestäni paremmin korkeuselementtejä peliin kuin Kings Canyon (ja samalla tässä on ehkä hieman vähemmän sellaisia korkeita camppipaikkoja, johon pääsisi vain Pathfinderilla/Pathfinderin avulla).


Tämä! Ensimmäisissä peleissä ei onnistunut tuon käyttö, mutta nyt tajunnut miten käytetään. 4-10x thermal kiinni ja voitto on taattu. Tulisikohan nerffi latausaikaan?

Crypton ultimate tuntui myös aluksi ihan turhalta, mutta vasta eilen tajusin, että sen voi jättää paikalleen, eikä tarvi kutsua takaisin. Vaatii tietty, että tiimissä on kaksi muutakin peluria, jotta hyödyn saa maksimoitua.

Charge rifle on kyllä kieltämättä tehokas mutta samalla mielelläni tosi tilannekohtainen. Jos vihollinen on avomaastossa niin tuolla kyllä teilaa melko tehokkaasti ja se on myös erinomainen ase "area denial" käyttöön. Toisaalta taas sellaisissa tilanteissa, joissa vihollinen pystyy ottamaan suojaa ja peakkaamaan ei tuo ole erityisen toimiva, kun järkevä vihollinen menee takaisin suojaan sen säteen latautumisen aikana.

Crypto on samoiten kanssa todella tilannekohtainen hahmo. Jos squadissa on 2 hyvää ja aggressiivista pelaajaa, ja mielellään mikkikommunikaatiota, niin tuo vihujen spottaaminen voi olla todella arvokasta ja itse voi käytännössä aktiivisesti käytellä sitä dronea, kun ne 2 muuta taistelevat. Suurimmalla osalla random squadeista tuo taas ei toimi ollenkaan, kun monet pelaajat ovat melko passiivisia/huonoja taisteluissa. Näiden kanssa melkein parasta tuo dronen asettaminen tarkkailemaan passiivisesti jotain ovea/kulkuväylää, että näkee esim. jos vihut juoksevat pois tai jos toinen squadi tulee selkään. Bannerien poimiminen dronella on kanssa todella näppärää ja tuo on sellainen mitä on päässyt etenkin randomeiden kanssa hyödyntämään. Ei tarvitse riskeerata omaa henkeään pelastaakseen vihollissquadin keskelle kuolluta tiimikaveria ja saahan tuolla haettua bannerit zonen ulkopuoleltakin. Toisaalta vähän kyllä siinä ja siinä pitäisikö tuon dronen tuhoutua zonen sisällä, joko instana tai sitten vaikka 5-10s oleskelun jälkeen.
 
Siitä aseiden saamisesta.. Hypättiin squadin kanssa siihe kaupunkiin (en muista nimeä). Koko talossa ei ollut yhtään asetta yhdessäkään kerroksessa. Piti juosta kilometri muualle mutta liian myöhäistä. Tiedä sitten todennäköisyyksiä, mutta vastaavia sattuu muuallakin.
 
Täsmälleen samaa sattui vanhassakin kartassa.

Tuosta Crypton Dronen käytöstä raatojen bannerien hakuun zonen ulkopuolelta:
Erittäin kätevää, mutta jos tiimi on joutunut splittaamaan taistelun tiimellyksessä, ei range äkkiä riitäkään. Ja toisaalta parin ekan rundin jälkeen ei usein ole respawnipaikkojakaan juuri jäljellä. Ihan hirmuisesti tätä ei mielestäni tarvi nerffata.
Veikkaisin ennemmin käyvän niin, että jengi oppii ampumaan tuon aina alas, joten sen hyöty jää vähäiseksi pitkän cooldownin vuoksi.
 
Tuo uusi charge rifle on mun mielestä vähän turhan tehokas vehje. Lisäksi en ymmärrä miksi skullpiercer poistettiin longbowista.

E: Longbow ja Wingman ylipäätään tarvitsee jotain buffia. Tuntuu jotenkin hyödyttömiltä pätsin jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän tuo uusi kartta on hyvä. Itse en tykkää käyttää uutta charge rifleä.

Onhan se tehokas mutta en tarvi sitä. Voittoja on tullu ihan mukavasti rangedissakin agressiivisella pelityylillä riippumatta siitä onko vastustajilla charge riflet vai ei.

Itse rakastan monia aseita. Mastiff, prowler fire modella, r 99, r301, pescekeeper, spitfire, P2020 lisäosalla Re 45 ilmankin lisäosaa. Harvoin käytän sniperiä. Sitten on g7, longbow tai tripletake jos alussa ne on ainoat aseet mitä kouraan saan mutta ne vaihtuu pois heti kun löydän jonkun mainisenistani aseista.
 
Tuo uusi charge rifle on mun mielestä vähän turhan tehokas vehje. Lisäksi en ymmärrä miksi skullpiercer poistettiin longbowista.

E: Longbow ja Wingman ylipäätään tarvitsee jotain buffia. Tuntuu jotenkin hyödyttömiltä pätsin jälkeen.

Eikös näiden headshot multiplieria nostettu hieman tuon skullpiercerin poistamisen kompensoinniksi?
 
Eikös näiden headshot multiplieria nostettu hieman tuon skullpiercerin poistamisen kompensoinniksi?

Saattaa olla, mutta tuntuu nuo aseet jotenkin tosi köykäsiltä käyttää. Longbow nyt on vielä ihan ok keskimatkalle, mutta Wingman ei vain toimi omassa kädessä. Sitäpaitsi jos Flatline tai R-301 saa sen Anvil Receiverin kiinni, niin nämä vie Wingmania ihan 100-0.

Tuo headshottien tekeminen tässä pelissä kun ei ole ihan itsestäänselvää. Sen verran kova meno yleensä päällä.
 
No ei tuo anvil receiverinkään saaminen mikään ihan täysin varma juttu ole. Wingman ei tarvitse kuin suuremman lippaan ollakseen hyvä ja siinä on muita etuja verrattuna muihin aseisiin, mm. pistoolin tuoma nopeampi ADS-liikkuvuus ja pienempi panosten tarve. Ehkä sille voisi siksi peruslippaan kooksi laittaa takaisin sen 6 panosta mutta muuta buffia ei kyllä tarvitse.
 
Onko nuo Legendary-aseet aina semmoisia mitä ei voi/tarvi modata? Ei oo usein tullu vastaan.

Sattu viime matsin loppuvaiheilla löytyyn ekan kerran Kraber. 50 snipu, voittohan sieltä sitten napsu kun oli sopivasti etäällä vihuistakin. :)

Aloin pelaan eilen PC:llä tätä, kun ilmestyessä pelailin PS4:lla jonkun aikaa. Paljon helpompaa kyllä hiirellä - vaikka lukuisia FPS:ia konsoleilla pelannutkin - ja näyttää toki nätimmältä.

Otan matsitkin talteen niin voi joskus tehdä Ultimaattisimmat Mokat(tm) - koosteen muiden naurettavaksi. :p
 
Onko nuo Legendary-aseet aina semmoisia mitä ei voi/tarvi modata? Ei oo usein tullu vastaan.

Ei voi modailla muistaakseni eli ne on mitä on ku ne saa sieltä loottiraketista/muilta pelaajilta. Kraber on kyllä pirun hyvä. se EMG ja haulikko ei taas niin hyviä, mutta kyllä nekin menee.
 
Onko nuo Legendary-aseet aina semmoisia mitä ei voi/tarvi modata? Ei oo usein tullu vastaan.

Juu, kultaisia aseita ei pysty modaamaan. Noitahan on kahta erilaista versiota, care packageista tulevia (Kraber, Mastiff ja L-Star) sekä sitten ihan niiden tavallisien aseiden kultaisia versioita, joissa on heti valmiiksi kaikki parhaat attachmentit (joskin tähtäimet nyt on makuasia). Esimerkiksi siitä uudesta charge riflestä löytyy kultainen versio, jossa on periaatteessa purppura lipas+perä ja kultainen tähtäin.

se EMG ja haulikko ei taas niin hyviä, mutta kyllä nekin menee.

L-Star ei tosissaan mikään kovin kummoinen ole, turhan rampautettu, mutta tuo Mastiff haulikko on kyllä kova oikein käytettynä. Taitaa olla kuitenkin korkeampi damage potentiaali ja ROF kuin peacekeeperissa. Tuon Mastiffin kanssa kannattaa huomioida se, että se on "tarkempi" (eli vähemmän hajaumaa pelleteissä) kun tähtää. Peacekeeperillä ja EVAlla ei tällaista ominaisuutta ole, joten noita kannattaa käyttää hieman eri tyylillä (Mastiff lähes aina ADS ampuessa ja peacekeeper+EVA lonkalta).
 
Kultainen homopyssy on kyllä kova. Ja ne jotka ei tiedä mikä on homopyssy, niin tunnetaan myös nimellä charge rifle. Pitää "nauttia" näistä viimeisistä hetkistä sen kanssa, ennen kuin se nerffataan. Toisaalta ihan hyvä, koska se on ihan op ase.

Oma lempikaksikko tällä hetkellä charge rifle+ 301/flatline/devotion hopilla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 310
Viestejä
4 508 898
Jäsenet
74 351
Uusin jäsen
Hopis

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom