Apex Legends (Titanfall Battle Royale)

Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Mitä hittoa nää randomit tänään on? Eka paskat välittää mitä ehdottelen jumpmasterina -> droppaa soolona ja mennään perään ja kuolaan. Toka porukka jätti kitumaan zonelle eikä nostanut ja muutaman pelin päästä jumpmasteri heitti mulle kunnian ja päätti hypätä solona o_O
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 047
Jos et pelaa rankkipelejä niin ne kaikki muut tuuhiot on jääny sinne normaaliin.
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 333
No on siellä rankedissakin näitä tohloja. Heti hypätään alas, ja kultaliigassa menee heti 2 pistettä kun jäät jalkoihin, koska riippuu täysin tuurista saatko sinä vesipyssyn vai peacekeeperin.

Eilen saatiin yksi erittäin pätevä randomi joukkoon. Oli kuin kala vedessä, pingas, ilmotti vihuista, pystyi ampumaan ja niin edespäin. Pelattiin sen kanssa 5 matsia, joista kolme voitettiin. Näitä randomeita kun kasvaisi puussa. :cigar2:
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
En tiedä onko vika mun netissä vai servereissä, mutta nyt on muutamassa pelissä alkanut peli lagittamaan siinä vaiheessa kun vihu osuu muhun. Lopputuloksena ainakin tuntuu että tipahdan aivan hetkessä normaaliin verrattuna
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
69
Minä olen tosi huono. Mulla päälle 2600 peliä ja vain päälle 1200 tappoo ja damage on päälle 467000 kun vastaan tulee pelaajia keillä 300 peliä ja 1000 tappoo tai 1900 peliä ja yli 9000 tappoo. Itse pelaan konsolilla. Nytkin oon jumittunu rankeissa gold 3:seen ja 2 kertaa joutunu takas neloseen eli sahaan tota väliä edestakas varmaan ikuisesti :D

Toki tiimikavereilla on vaikutus et kommunikoivatko mitenkään ja miten pelaavat. Itse pingailen, vihut ilmoitan ym. parhaani yritän. Olishan se kiva löytää vakitiimi missä kemiat kohtaa niin tulis ehkä voittojakin enemmän.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Randomien kanssa hankittu taso ei kyllä ole oikea mittari. Pitäis olla oma seurue, jonka kanssa vetää rankedia. Sitten siinä kun jämähtää, niin ollaan aika lähellä omaa tasoa. :)
No jaa, samaan squadiin saattaa mahtua hyvin eritasoista porukkaa vaikka olisikin aina sama porukka. Kaksi muuta saattaa jarruttaa yhtä kovempaa pelaajaa nousemasta omalle tasolleen kun loppujen lopuksi kyseessä on tiimipeli. Itse olen pari päivää pyörinyt goldissa kun soolona pelailen ja tuo taitaa olla se oikea taso, ainoa yhdistävä tekijä matsien välillä on se että olen itse ollut pelaamassa. Täytyy vain pelata paremmin jos haluaa nousta, ei kaikkea voi laittaa tiimikavereiden syyksi. Uskon että pitkällä aikavälillä hyvien ja huonojen tiimikavereiden osuus on kaikilla aikalailla sama.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
69
Kyllä joka päivä tulee muutama voitto mutta sitten alkaa tulemaan takkiin ja pisteitä ropisee pois.Tykkään pelata agressiivisesti ja monesti muu squadi ei tykkää.

Nyt löyty tiimikaveri jonka kanssa kemiat kohtaa. 2 peliä pelattiin ja 2 voittoo sit sen piti lähtee mutta tässä pohdin että jatkanko pelejä kun kauhee polte olis vai odotan kun se tulee taas pelaamaan:D

Yhden ranked ottelun pelasin ilman tota tiimikaveria ja tietenkin ne 2 mun squadista poistu pelistä ennen hyppyä joten yksin jouduin alusta asti menee.

Koko pelin ajan juoksin ja pyörin kuin puolukka sanonko missä eikä yhtään vihua tullu vastaan. Sitten kun oli 3 squadia jäljellä minä mukaan lukien niin ringissä tuli 2 vihua jostain takaa yhtäkkiä ja kuolin enkä yhtään laukausta kerennyt ampuu kun en kerennyt edes kääntyy mutta ainakin sain pisteitä.

Kuitenkin tulin siihen lopputulokseen että ehkä nopeammin etenen tuon tiimikaverin kanssa rankedissa eli odotan sitä ja pelaan normipelejä muuten.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
69
Tuli vaan mieleen että käyttääköhän kuinka moni konsoleissa sitä XIM apex adapteria yleensäkkin peleissä minkå avulla pystyy apexiakin pelaamaan hiirellä ja näppiksellä ja sen mitä olen lukenut niin on aika epäreilua niitä kohtaan ketkä pelaa ohjiamella. Yks pc pelaaja joka pääasiassa pelaa apexia pc:llä sanoi kun on myös Xboxilla pelannut että hiiri ja näppis yhdistelmällä osuu paljon helpommin kuin ohjaimella.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 047
"Respawn Entertainment developers say they have ways of detecting those control scheme advantages, and they’re not cool with it"

"Respawn’s community manager said “The short answer is: we don’t condone it.” Tests are underway, internally for now, on figuring out who is mixing methods; keyboard-and-mouse use not only provides faster and more accurate weapon aiming, that aiming can also pick up an assist in console play, if it’s believed they’re using a gamepad."

Noin viikon vanhasta uutisesta.
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 333
Kaveri pelaa konsolilla, kuten minäkin ja osumatarkkuus perusohjaimella on jotain käsittämätöntä. Se on taidoista kiinni vain.

Säädöt vain kohdilleen ja peukaloiden herkistystä. Ei muuta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
206
Varmasti on myös paljon noita hiirellä pelaajia, kuten on Overwatchissa. Ihan hirveää ollut viimeiset 5 seasonia, kun on smurffeja ja hiiripelaajia tiimit täynnä. Toivottavasti saavat blokattua ne tästä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 309
Kaveri pelaa konsolilla, kuten minäkin ja osumatarkkuus perusohjaimella on jotain käsittämätöntä. Se on taidoista kiinni vain.

Säädöt vain kohdilleen ja peukaloiden herkistystä. Ei muuta.
Ihan hyvin tuolla ohjaimellakin pelissä pärjää, jos muilta osin pelitaidot ovat kohdillaan.Peli painottaa selkeästi enemmän liikkumista kuin puhdasta tähtäämisen tarkkuutta. Herran nimeltä Snip3down (ex-halo ammattilainen) striimit ovat hauskaa katsottavaa, kun kaveri pistää pataan pädillä hiiripelaajia PC:n puolella. Rankediakin näemmä grindannut jo diamond II asti.



Sen sijaan huijausongelma näkyy vaan pahentuvan, mitä olen esim. VissTSM:n ja Shroudin striimejä seuraillut. Itsellenikin osui ensimmäinen selkeä aimbottaaja kohdilleen, kun spectatessa osumat olivat pelkkää headshottia. Toivottavasti ovat Respawnilla hereillä tämän suhteen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 047
Onkos muilla ollut uudemmilla nvidian ajureilla (431.60) outoa kaatumisongelmaa?
Useamman kerran jo peli jäätynyt, ainoa tapa päästä pois on joko ctrl-alt-del ja kirjautua ulos, tai painaa resettiä. Alt-tabilla näkee kuitenkin ettei kone ole täysin jumissa ja näyttiksen kellotuksetkin otin varalta pois tästä RTX romusta. Ei edellisillä, olikohan kesäkuun ajureilla ollut tuommoista?

Tietty sekin jännittää onko näyttis menossa paskaksi, alle puoli vuotta vanha mutta onhan näissä vissiin ollut noita ihme hajoamisia. Kuitenkin normaalisti kaikki toimii kun boottaa, mutta nyt on niin monta kaatumista ollut lyhyen ajan sisään että ei ihan normaalia.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
361
Eilen tuli soolomoodi ja sinällään kyllä hauskaa, mutta jengi teamaa noissa aika paljon. Ilmeisesti samaan peliin pääsee ihan liian helpolla. Tavallaan joutuu enemmän kuseen jos tappaa yhden, kun hän pystyy sitten muille kertomaan spectatessa missä menee ja mitä tekee. Redditissä puolet viesteistä valitusta teamaajista ja puolet noista järjettömän hintaisista eventti packeista.

Esim tällästä :lol::confused:
Playing Solos, got ambushed by a gang of Gibbys : apexlegends
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 309
Eilen tuli soolomoodi ja sinällään kyllä hauskaa, mutta jengi teamaa noissa aika paljon. Ilmeisesti samaan peliin pääsee ihan liian helpolla. Tavallaan joutuu enemmän kuseen jos tappaa yhden, kun hän pystyy sitten muille kertomaan spectatessa missä menee ja mitä tekee. Redditissä puolet viesteistä valitusta teamaajista ja puolet noista järjettömän hintaisista eventti packeista.

Esim tällästä :lol::confused:
Playing Solos, got ambushed by a gang of Gibbys : apexlegends
Ihan hyvästä gunskill-treenistä tuo solomode menee, mutta kyllähän tuosta paistaa lävitse että pelin on alunperinkin ajateltu olevan tiimipohjainen peli. Itemien dropratejakin on näemmä säädetty normimodesta, sillä ainakin level 3 armoria löytyy huomattavasti useammin. Samalla omat kuolemat tuntuu tulevan järjestään Alternator /w distruptor hopup & Peacekeeper -kombosta, tuon kanssa ei paljoa dps-hippasille lähdetäkään. Näiden dropratea voisi varmaankin hieman miettiä uudestaan ainakin solomoden osalta, mikäli pelin metasta halutaan monimuotoisempaa?

Tuo on kyllä uskomattoman säälittävää että solossakin pitää käydä päälle tiiminä kun ei muuten pärjää. :D Toivottavasti Respawn on tämänkin suhteen hereillä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Mulla oli tää peli asennettuna monta kuukautta mutta poistin sen pelaamatta kertaakaan.



Aika kusipäistä porukkaa töissä tuolla Respawnilla. Niin törkeetä rahastustakin. :tdown:

Jälleen yksi peli joka pilattu ahneudella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Onhan nuo hinnat tosissaan ihan älyttömiä mutta onneksi on vain kosmetiikkaa. Tietty olisi kiva jos olisi mahdollisuus myös grindaamalla hankkia nuo tai jos nuo loot boxit olisi edes fiksun hintaisia. Henkilökohtaisesti toki sama maksavatko 1€ vai 7€ per loota, kun en rahaa ala kuitenkin noihin käyttämään. (Hauska muuten tuo 'en koskaan edes pelannutkaan mutta nyt peli pilalla'.)

Onko muuten muilla ongelmaa, että tiimikavereiden pelihahmojen puhe kuulostaa säröytyneeltä/rakeiselta. Ihan niinkuin puhuisivat johonkin heikkolaatuiseen radioon. Kaikki muut äänet kyllä kuulostavat normaalilta mutta tuo pisti jotenkin silmään. Peli tuli asennettua uusiksi uudelle koneelle ja en muista huomanneeni moista aiemmin.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 343
Kovin ovat Respawnilla kujalla, jos joutuvat yhteisöltä kuuntelemaan parasta myyntistrategiaa. Jos hinnat ovat korkeat, on niille varmaan silti riittävästi ostajia, jotta suurin mahdollinen tuotto saavutetaan. Tietty eri asia, jos suurin tuotto ei ole tavoite ja peliä markkinoidaan "pelaajat edellä".
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 309
Mulla oli tää peli asennettuna monta kuukautta mutta poistin sen pelaamatta kertaakaan.



Aika kusipäistä porukkaa töissä tuolla Respawnilla. Niin törkeetä rahastustakin. :tdown:

Jälleen yksi peli joka pilattu ahneudella.
Sitten kun samalla kerrot muille miten tämä vaikuttaa itse pelin pelattavuuteen kun peli on kuulemma pilattu tällä?

Onhan tuo hinnoittelu vähintäänkin koomista, oikeastaan isoin ongelma tuon kanssa että eventin kosmeettisia kamoja ei saa auki pelaamalla. Toisaalta samaa paskaahan tuo on esim. fortniten kohdalla, kai olet muistanut käydä ulisemassa sielläkin vastaavasta?

Respawnilla tuskin on ollut tuohon hinnoitteluun hirveästi sanottavaa, kun EA on antanut tulikomennot millä edetään.

edit: Aculite käynyt myös pelaamassa solo modea:



Kohtuullisen hyvä aimi kaverilla, huh huh. :wtf: Eikä tuo Pathfinderin hanskaaminenkaan ihan heikommasta päästä ole. :D
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 516
Toisaalta samaa paskaahan tuo on esim. fortniten kohdalla, kai olet muistanut käydä ulisemassa sielläkin vastaavasta?
Näinpä. Pelihän on ilmainen pelata, joten miksipä noista valittamaan. Itse koen ylipäätään hölmönä hahmojen skineihin sijoittamisen FPS-pelissä jossa nahan näkee lähinnä kahdesti pelin aikana (laskeutuessa ja kuollessa), nimimerkillä aika ison läjän skinejä Fortnitessa ostaneena.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 202
Onko muuten muilla ongelmaa, että tiimikavereiden pelihahmojen puhe kuulostaa säröytyneeltä/rakeiselta. Ihan niinkuin puhuisivat johonkin heikkolaatuiseen radioon.
Paskalta kuulostaa juuh. Harvoin saa selvää mitä puhuvat
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 047
On tuossa pelin omassa VOIPissa joku vika.
Katselin jotain striimiä niin pelasivat 2 premadella ja kolmas random.
Kaikkien äänet kuulosti pelin VOIPissa ihan rupelilta, kun taas tämän kaksikon discord/teamspeak oli ihan normaali.

Itsekin alkuun ihmettelin että miten voi olla kaikilla joku markan mikki josta ei mitään selvää saa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Paskalta kuulostaa juuh. Harvoin saa selvää mitä puhuvat
Eihän nuo pelihahmot juuri mitään järkevää sano niin ääniä voi hiljentää kyllä mutta kumma homma, että noissa on niin heikko laatu. Normivolyymeilla rehellisesti sanottuna välillä särkee korviin nuo dialogit, kun ovat sen verran heikkolaatuisia ja rakeisia.

On tuossa pelin omassa VOIPissa joku vika.
En siis tarkoittanut squadissa oleva pelikaverin (ihmisen) milkipuhetta vaan ihan pelihahmon valmista dialogia. Nämä kaikki "we are spread out", "taking fire", "mozambique here" sun muut mitä huutelevat pitkin matsia.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 202
Eihän nuo pelihahmot juuri mitään järkevää sano niin ääniä voi hiljentää kyllä mutta kumma homma, että noissa on niin heikko laatu. Normivolyymeilla rehellisesti sanottuna välillä särkee korviin nuo dialogit, kun ovat sen verran heikkolaatuisia ja rakeisia.



En siis tarkoittanut squadissa oleva pelikaverin (ihmisen) milkipuhetta vaan ihan pelihahmon valmista dialogia. Nämä kaikki "we are spread out", "taking fire", "mozambique here" sun muut mitä huutelevat pitkin matsia.
Jaa ei mulla tuo dialogi mitenkään säröile vaan VOIP
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 359
Pelihamojen puhe ihan normaalia täälläkin ja hyvin saa selvää. Auttaisiko peliasennuksen korjaus tms.?
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 333
Voicechat on varmaan huonompi jotta riittää kaistaa itse pelille. Ainakin ps puolella on ihan silkkaa paskaa se squadin ääni. Mutta sitten kun laittaa oman ryhmän pleikkarin kautta, niin on aivan eri maailmasta. Ääni on kirkasta ja selkeää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
361
Uutta eventtiä tulossa huomenna.



Wraith Town Takeover

Syndicate construction crews have unearthed part of a decayed Project: Wraith facility in Kings Canyon. Jump in to discover for yourself the mysterious remains of the research site, including a functional prototype portal that can be used to get an early jump on the base – or to escape and reinitiate skydive. And be sure to keep an eye out for other hidden lore details.

Limited-Time Mode: Armed and Dangerous

In the same spirit of Wraith’s escape, we’re introducing a brand new LTM, Armed and Dangerous, where weapons are limited to snipers and shotguns while overall loot is much harder to come by.

As with previous modes, keep on the lookout for in-game surveys and let us know your feedback. We’re planning to roll out more of these modes in the future, so your thoughts are much appreciated!

Apex Legends Voidwalker Event

Haulikko ja sniper eventti voi olla ihan hauska :)
 
Liittynyt
22.05.2019
Viestejä
29
Voidwalkerista tuli myös tarina pätkää ulos



Ihan hyvin tehty pätkä imo.
 
Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
1 351
No ei se sitten voi olla raudasta kiinni. Vahva veikkaus nVidian ajureihin. Vanhemmilla ei bugannu. Tuo vaan säikäytti kun tuli noita kuvassa näkyviä vihreitä laatikoita mitkä yleensä merkkaa hajonneita mikronin muisteja.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Yksi juttu ärsyttää.. Välillä tulee aivan liian kovatasosia vastaan ja tulee runditolkulla vaa pataa. Joku matchmaking pitäs olla pelissä.
 
Liittynyt
08.12.2018
Viestejä
1 504
Kyllä rankedissakin tulee väärän tason jätkää vastaan. Itse hyörin silvereissä ja samassa tiimissä monesti 20 ja 1200 killssin tyyppejä. Minkäs teet.
Toi sniper/shotgun mode on kyllä arpahommaa. Saatko mitään kamoja, varsinkaan armoria heti alkuun. Tuntuu että kypärät varsinkin on kortilla tuossa, jolloin henki on herkässä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
349
Juu, itse eksyin platinumiin eikä mulla ole mitään asiaa olla tällä levelillä. kaikki pelaajat aivan eri luokkaa kuin oma "osuu puuhun jos se kaatuu päälle" taidoilla. Pitäisi kyllä olla mahdollisuus rankin tippua.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Rankedissa tulee tasasemmin samantasoisempia vastaa eli ei niin suuria heittoja kuin normaalissa, jossa tosiaa taso vaihtelee aloittelijan ja esportsin väliltä. Sniper/shotgun on aika mielenkiintoista mutta tosiaan alussa aika lottoa, että saatko myös kumman aseen. Ei snipalla paljoa hauleja haasteta siellä sisätiloissa.
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
40
Eipä nuo tappojen määrät paljoa kerro, jos ei ole tietoa pelatusta ajasta ja voittojen määrästä. Toki osa on aloittanut vähän jälkijunassa kiipeämisen. Itse tuli vasta nyt alettua pelaamaan rankedia ja kulta 2 menossa muistaakseni. Tappoja kyllä main hahmolla yli 1500 ja yhteensä ehkä noin 3000, mutta on tuota jo monta sataa tuntia tullut pelattuakin, joten keskiarvona ei varmaan kummoinen.

Rankedia ei ole aiemmin tullut oikein pelattua, kun ei ole oikein pelikavereita tähän ja tuppaan suoriutumaan peleissä paineen alla yleensä vähän huonommin, kuin löysin rantein.

Pelit tuntuu vielä aika helpolta ja yllättäen helpommilta kuin normaali moodissa, jossa saattaa tulla huomattavasti kovempia ryhmiä vastaan. Kai johtuu siitä, että nämä porukat on jo pääosin huomattavasti kultaa korkeammalla, tai sitten porukka vaan pelaa paremmin tiiminä.

Molempien eventtien moodit on kyllä ollu mukavia ja on kyllä tämän hetkisessä eventissä omat haulikko ja snipu taidot kehittynyt huomattavasti. Enää ei tule läheskään yhtä paljon niitä 11 damage laukauksia peacekeeperillä, kun oppinut hahmottamaan paremmin, että kuinka hitaita ne pelletit oikeasti onkaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
361
Season 3 "Meltdown" alkaa 1.10. Ohessa siihen liittyen Crypton taustatarinaa:



Rankedin uudistuksista on myös reippaasti juttua:
Apex Legends Ranked League Series 2

Nykyisessa rankedissa yli 5h rankedia pelanneiden levelijako on seuraava:
  • 5.1% Bronze
  • 40.0% Silver
  • 35.7% Gold
  • 16.8% Platinum
  • 2.1% Diamond
  • 0.2% Apex Predator
Tässä myös jotain poimintoja:
-kill assistit tulossa mukaan
-ladder (ranked players will no longer just have their RP shown - but will now see their standing worldwide"
-leaver penalties enabled
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 459
Viestejä
4 162 761
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom