Android - Ohjelmat ja pelit

Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
178
Itsellä ei tugassa skulaa nuo amp-sivut, mutta muuten ihan jees
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
178
Mä meen näköjään v55. Mullakin toimii siis washington postin sivut, mutta kun googlaa "washington post amp pages" ja kokeilee jotain niistä amp linkeistä, niin ei natsaa. Voi toki olla että korjattu jo 58ssa
 
Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
133
Mikähän mahtaa olla vikana kun latasin tuon SetCpu:n ja se jumittuu root oikeuksien myöntämisen jälkeen?

Asennus tapahtuu moitteetta, sovelluksen avaa se kysyy root oikeuksia ja jos ne hylkää niin sovellus käynnistyy normaalisti. Jos sille antaa valtuudet, jää vain kuva seisomaan ruudulle,eikä mitään tapahdu.

Samsung Galaxy S4 (GT-I9505)
LineageOS 14.1 (20170412)(uusin)
Uusin SuperSu käytössä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
208
Osaako joku sanoa tuliko S-mobiiliin joku root tarkistus tmv kun ei käynnisty uusimman päivityksen jälkeen koko softa vaan force cloussaa. Eukolla sama vika.
Googleplayn kommenteissa paljon kohtalotoverita.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 764
Osaako joku sanoa tuliko S-mobiiliin joku root tarkistus tmv kun ei käynnisty uusimman päivityksen jälkeen koko softa vaan force cloussaa. Eukolla sama vika.
Googleplayn kommenteissa paljon kohtalotoverita.
Toimii rootatulla ja LineagoOS:n perustuvalla rommilla Oneplus 3:ssa. Myös sormenjälkitunnistus toimii.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
208
Toimii rootatulla ja LineagoOS:n perustuvalla rommilla Oneplus 3:ssa. Myös sormenjälkitunnistus toimii.
Ok. Tattis tiedosta. Susi softa siis vain. Itsellä Kitkat ja eukolla MM ja molemmilla FC:ää koko softa. No titaniumilla sitten restorea vaan kunnes korjaavat softan.
 

halkoliiteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
401
Asentanu sen S-pankin uudestaan? Mulla teki samaa ja lähti toimimaan, kun asensi vain uudestaan.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
61
Kysytään myös täällä, kun suattaa hukkua tuonne Huawei P9 ketjuun.

Oletteko käyttänyt jotain ladattavaa akun seuranta -sovellusta, jolla näkisi kattavammin kulutukset? Itse olen käyttänyt GSam Battery Monitoria, jossa näyttää Combinet App CPU vievän suurimman osan tehosta. Tämä tapahtuu, koska sovellus ei pysty erittelemään mikä sovellus käyttää eniten CPUta.

Ja puhelinta ei ole rootattu, mikä taitaa hankaloittaa sopivan sovelluksen löytämistä :think:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 408
BetterBatteryStatsiin taisi on adb shell -kikka, joka siis ei ole roottaus, mutta komennon antamalla (adb shellissä) saa ylennetyt oikeudet.

XDA:sta löytyy ohje ja myös sovelluksen pro-versio ilmaiseksi.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
208
Sanokaas joku kuvien uppaus ohjelma/mesta Androidille, josta löytyisi aijaa.com:n tyyliset valmiit linkit erikokoisille thumbnaileille foorumiposteja varten?
 

freekevin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
549
Sama täällä. Nyt siirryin takaisin, on kehittynyt paljon, ei mitään ongelmia.
Tuubabrowseri alkoi taas paskomaan eikä näytä esim. tänne upotettuja twitter tilejä eikä youtubehommelit toimi selaimessa. Pari päivitystä tullut ohjelmaan vähän ajan sisällä.

Voi voi kun on taas vaikeaa näiden selaimien kanssa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 408
Onko pakko käyttää noita Chromium-forkkeja? Adblockerin saa muutakin kautta (roottaamatta).

Itse käytin useampaa noista ja viimeisenä TugaBrowseria. Meni hermot epävakauteen.

Lisäksi sittemminhän Google Sync ei noissa enää onnistu (ilmeisesti/muistaakseni), mikä on aika dealbreaker mulle.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 251
Onko pakko käyttää noita Chromium-forkkeja? Adblockerin saa muutakin kautta (roottaamatta).

Itse käytin useampaa noista ja viimeisenä TugaBrowseria. Meni hermot epävakauteen.

Lisäksi sittemminhän Google Sync ei noissa enää onnistu (ilmeisesti/muistaakseni), mikä on aika dealbreaker mulle.
Itse käytin pidemmän aikaa Tugabrowseria kunnes se päätti tuhota kaikki noin 2000 salasanaani Google-tililtäni ja muutenkin toimi miten sattui. Sen jälkeen vaihdoin takaisin Chromeen ja ostin tuon Adguardin. Onhan siitä se ilmainenkin versio, mutta sillä ei voi estää sovellusten mainoksia. En ole aivan varma miten nuo Chromium-selainten mainosten estot on toteutettu, mutta käsittääkseni suurin ero perinteisissä selainlisäosissa ja erillisessä Adguard-sovelluksessa on mainosten todellinen estäminen. Adguard ei pelkästään piilota mainoksia vaan jättää ne kokonaan lataamatta. Tämä on varsinkin kännykässä erittäin suuri plussa ja nopeuttaa esimerkiksi mainoksilla täytettyjen tietotekniikkafoorumien selaamista huimasti.

Aiheesta on aika paljon keskustelua toisessa ketjussa, mutta tuota ostoprosessia pystyy tavallaan huijaamaan käyttämällä sivuston mobiiliversiota ja valitsemalla valuutaksi ruplan. Näin hinta on vain murto-osan eurohinnoista.

Adguard – ultimate automatic ad blocking

Ilmaiseksi saa elinikäisiä lisenssejä jos jaksaa osallistua käännösprojekteihin.
Looking for translators
 

freekevin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
549
Saako chromen uuden välilehden näyttämään kirjanmerkit noiden ärsyttävien sivustoehdotuksien ja viimeeksi vierailtujen sivujen sijaan?
 

Pertti Kosunen

Basic Input/Output System
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 107
Pitäisi saada kotiruudulle recents menuun linkki-ikoni, millä onnistuu?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
372
Jos nova launcher sattuu olemaan käytössä, löytyy widgetien alta "nova-actions"-kohdasta mahdollisuus tehdä mm. tuollainen ikoni.
 

Pertti Kosunen

Basic Input/Output System
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 107
LineageOS Trebuchet launcheria ei huvittaisi vaihtaa. Softa nav-barilla ainakin pääsee recentsiin, jos ei parempaa keksi.
 

freekevin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
549
chrome://flags ja sietä disabloit haluamasi "Show X on new tab page..."
Disabloin jonkin verran noita show... juttuja. Nyt ei näy enää räätälöityjä uutisia, mutta ei kirjanmerkitkään ilmestyneet uudelle tabille.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 386
Tarvis kakkosluuriin whatsapin ns. toimisi samalla periaatteella kuin tietokoneelle asennettava, että ykkösluurista scannata vain. Mikä on paras versio tähän?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
208
Etsin kamera-applikaatiota, jossa on kaikki tarvitsemani yhden kosketuksen saatavilla:
Video 720p 120fps
Video 1080p/720p
Photo max resoluutio

Ohessa kuva Umin oivasta kamera softasta jossa keskellä on kaksiosainen nappi, josta saa kuvattua joko videota tai sitten ottaa normi kuvan ja oikealla yhden kosketuksen takana mahdollisuus vaihtaa 120fps/normi kuvanlaatua videoihin.
Screenshot_2017-05-14-08-47-09.png
 

Dessu

ᴰᵉˢˢᵘ
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
562
Etsin kamera-applikaatiota, jossa on kaikki tarvitsemani yhden kosketuksen saatavilla:
Video 720p 120fps
Video 1080p/720p
Photo max resoluutio

Ohessa kuva Umin oivasta kamera softasta jossa keskellä on kaksiosainen nappi, josta saa kuvattua joko videota tai sitten ottaa normi kuvan ja oikealla yhden kosketuksen takana mahdollisuus vaihtaa 120fps/normi kuvanlaatua videoihin.
Mistä tuon kamera softan löytää? Minulla Umi Z ja ainakin vakiokamera näyttää erilaiselle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Mikä olisi hyvä musiikkisoitin joka osaisi sujuvasti streemata omalta palvelimelta musiikkia? Vai onko sellaista edes? Eli kun olen kesälomareissulle lähdössä niin haluaisin kännykällä kuunnella kotona olevalta palvelimelta omasta musiikkikirjastosta musaa streeminä.
Ilmaisista en ole tuota löytänyt, joten saa olla maksullinenkin jos vaan toimii. En ole halunnut sokkona noita ostaa vaikka joskus moista ominaisuutta mainostavatkin.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
208
Ei käy. Vaatii Plexin asennuksen serverikoneeseen ja tohon mun NASsiin ei saa sellaista.
En toki tiedä mikä kone sulla on NAS:ina mutta useat juurikin ajavat Plexiä NAS:ilta. NAS:n haitta on vaan, että tehot ei riitä videoiden transkoodaukseen välttämättä. Mutta en tosiaan tiedä tarpeeksi asiasta ja jos tutkit ja päädyit yo. tulokseen niin näin on sitten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
En toki tiedä mikä kone sulla on NAS:ina mutta useat juurikin ajavat Plexiä NAS:ilta. NAS:n haitta on vaan, että tehot ei riitä videoiden transkoodaukseen välttämättä. Mutta en tosiaan tiedä tarpeeksi asiasta ja jos tutkit ja päädyit yo. tulokseen niin näin on sitten.
Muistaakseni Zyxel NAS362. Videoita ei ole tarvis verkon yli katsoa, mutta musiikin streemaus olis jees.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 468
Viestejä
4 163 131
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom