Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole käyttänyt, mutta joskus tuli suosittelu vastaan: App Cloner – Android-sovellukset Google PlayssaOnkos kellään suositella ns. multi account softaa Whatsappille, Easyparkille yms.? Nykyisin käytössä Paraller Space mutta täynnä bloattia ja mainosta...
Tarkoituksena on pyörittää muutaman eri puhelinnumeron tilejä yhdessä luurissa.En ole käyttänyt, mutta joskus tuli suosittelu vastaan: App Cloner – Android-sovellukset Google Playssa
Jos tuo edes toimii tähän tarkoitukseen, esim. Whatsappihan on sidottu numeroon?
ei tainnut linkki osuaSiitä lähtien kun Quickpic myytiin vuonna 2015 Cheetah mobilelle olen etsinyt korvaavaa galleria-sovellusta. Nougatiin siirtymisen mukana vanha päivittämätön quickpic alkoi kaatuilemaan usein joten oli pakko löytää joku korvike. Käytin n. kuukauden Piktures-sovellusta, joka on ok, mutta ei sitä mitä hain.
Tänään sen vihdoin löysin, Simple gallery. Kevyt, nopea ja sisältää tarvittavat säädöt. Lisäksi sovellus on ilmainen ja open source.
Simple Calendar – Android-sovellukset Google Playssa
Samaa olen käyttänyt. QuickPiciä ei enää ikävä kuin ehkä vähän paremman gif-toiston takia.Siitä lähtien kun Quickpic myytiin vuonna 2015 Cheetah mobilelle olen etsinyt korvaavaa galleria-sovellusta. Nougatiin siirtymisen mukana vanha päivittämätön quickpic alkoi kaatuilemaan usein joten oli pakko löytää joku korvike. Käytin n. kuukauden Piktures-sovellusta, joka on ok, mutta ei sitä mitä hain.
Tänään sen vihdoin löysin, Simple gallery. Kevyt, nopea ja sisältää tarvittavat säädöt. Lisäksi sovellus on ilmainen ja open source.
Simple Gallery – Android-sovellukset Google Playssa
edit. linkki korjattu
En tiiä kokeilitko jo, mutta sieltä "recording issue" -> samsunh nougat. Voi jeesaa.ACR lakkasi toimimasta Sgs7 edgen nougat päivityksen jälkeen. Onko hyvää vaihtoehto puhelujen nauhoitukseen ?
Joskus asiat ovat vaan liian yksinkertaisia hoitaa. En uskonut että tuollaisesta "recorging issuesta" voisi oikeasti olla jotain apuakin.En tiiä kokeilitko jo, mutta sieltä "recording issue" -> samsunh nougat. Voi jeesaa.
Hyvä kysymys! Googlen cachesta vielä löytyy sivu. Arvostelujen perusteella vaikuttaisi, että jotain ongelmia ollut. Myös beta testaus sovellus on kadonnut. Joltain random sivulta apk:n (v. 6.0.6) voi ladata mutta kannattaa miettiä kahteen kertaan pankkikortin tietojen syöttämistä .Mihin on kadonnut Veikkaus-sovellus Play-kaupasta..?
Varmaan Google taas vaihteeksi poistanut rahapeli säännöstensä takia.Mihin on kadonnut Veikkaus-sovellus Play-kaupasta..?
Mihin on kadonnut Veikkaus-sovellus Play-kaupasta..?
Mihin on kadonnut Veikkaus-sovellus Play-kaupasta..?
No näinhän siinä kävi:Varmaan Google taas vaihteeksi poistanut rahapeli säännöstensä takia.
Syy poistoon on se, että Google ei enää hyväksy sovelluskauppaansa rahapelipalveluita sisältäviä applikaatioita. Räsäsen mukaan Veikkaus käy yhä keskusteluja Googlen kanssa.
- Meillä on ollut tiedossa, että Google on viime aikoina poistanut rahapelisovelluksia muiltakin eurooppalaisilta toimijoilta. Olemme tienneet, että meillekin näin saattaa käydä.
Jatkossa Android-käyttäjät voivat ladata Veikkauksen sovelluksen suoraan Veikkauksen sivuilta ilman Google-välikäsiä. Tällä hetkellä sovellusta ei kuitenkaan ole vielä saatavana.
Firefoxilla onnistuuOnko mitään kikkakolomosta millä saa kuuluumaan youtuben niin että näppäimet ovat lukossa?
edit: stream ilmainen youtube-soittimella saa niin että on taustalla, että voi tehdä muuta mutta kun lyö näytön kiinni niin sanoo että utuben käyttöehdot eivät salli soittaa videoita tällöin..
Firefoxilla onnistuu
Kokeilin Firefoxia niin onnistui. Kokeilin ennen kuin vastasin ensimmäisen kerran ja kokelin vielä äsken toisen kerran.Kokeilin firefoxia niin ei onnistunut, tuo bugi on korjattu. Oletko itse kokeillut?
Kokeilin Firefoxia niin onnistui. Kokeilin ennen kuin vastasin ensimmäisen kerran ja kokelin vielä äsken toisen kerran.
Käytössä Sony Xperia Z3 Android 6.0.1. Kokeilin ilman ruudunlukitusta ja vielä kuviolukituksen kanssa. Molemmilla kerroilla Youtube soi taustalla, vaikka näyttö oli sammuksissa.
Toimiiko muilla S-mobiilin viimeisin versio? Mulla app kaatuu viimeisimmän päivityksen jälkeen heti käynnistyksessä. Päivityksessä tuli ilmeisesti paperiset tunnuslkukutaulukot korvaava toiminto, joten onkohan ohjelmaan lisätty root-tarkistus Nordean tunnusluvut-ohjelman tapaan...
Toimii, rootattu
No Solid Explorer
hallitsee sftp:n (muistaakseni vaatii lisäosan, on asennuksesta niin kauan), olen itse joskus käyttänyt paljonkin, mutta ei automaattisesti siirtele tiedostoja AFAIK.
Makuja on monia, itse pidän Google Kuvat ohjelmasta todella paljon. On kovassa käytössä.
Edit. Ja pahoittelut, etten tarjonnut suorastaan mitään Sftp-softaa, mutta Solid Explorer on niin mukava käyttää. Esim. vaaka-asennossa sinulla on kohde ja lähde kansio näkyvissä, senkun raahaat siirrettävät tiedostot kohteeseen.
FolderSync voisi olla tohon sopiva: FolderSync Lite – Android-sovellukset Google Playssa
Pitkä aika kun käyttänyt, mutta kuvauksen mukaan tulee ftp-protokollia.
Tiedäthän että Google Photosissa olevat kuvat myös saa drive.google.com näkymään "Google Photos" kansion alle? (En tiedä oliko tähän joku asetus) Tällöin niitä voi laittaa kansioihin. Tämä kansiorakenne tosin ei näy sen varsinaisen Photos-ohjelman tai photos.google.com näkymän puolella.
Hyviä uudistuksia. AnySoftKeyboardissa on nuolinäppäimet, mutta muuten en ole tottunut sitä käyttämään.Uusi versio Googlen näppäimistöstä, hyviä uusia ominaisuuksia.
Gboard v6.2 Adds Cursor Control, Cut/Copy/Paste Buttons, and Prepares for Handwriting Support
Gboard - the Google Keyboard 6.2.18.151907649 APK Download by Google Inc. - APKMirror
K-9 Mail – Android-sovellukset Google PlayssaSähköpostiohjelma tekisi mieli päivittää johonkin muuhun kuni microsoftin tekeleeseen. Suosituksia pätevistä vaihtoehdoista?
Blue mailia ovat kehuneetSähköpostiohjelma tekisi mieli päivittää johonkin muuhun kuni microsoftin tekeleeseen. Suosituksia pätevistä vaihtoehdoista?
Sähköpostiohjelma tekisi mieli päivittää johonkin muuhun kuni microsoftin tekeleeseen. Suosituksia pätevistä vaihtoehdoista?
En noista mitään ymmärrä kun en käytä, käytän vain kaikkien vakoilujen äitiä Gmalia tyytyväisenä, mutta hauskaa oli kun etsi Playstä tuota TypeAppia niin tuloksissa nökötti vierekkäin sitten se ja BlueMail. Tarpeeksi hauskaa laittaakseni kuvan.BlueMailin käyttäjille tiedoksi, että Playstä löytyvä TypeApp on ihan selvästi samasta koodista tehty, mutta Playssä se on eri yrityksen nimellä. Tarpeeksi hämärää minulle.
Mutta tuubabrowseri kaatuili jatkuvasti niin siirryin YuBrowseriin .Huomasin saman, Xda Labsista asensin Tugabrowserin. Living on the edge, alpha-kanava eli uusin versio.