Android - Ohjelmat ja pelit

Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
65
Onkos kellään suositella ns. multi account softaa Whatsappille, Easyparkille yms.? Nykyisin käytössä Paraller Space mutta täynnä bloattia ja mainosta...
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
65
En ole käyttänyt, mutta joskus tuli suosittelu vastaan: App Cloner – Android-sovellukset Google Playssa

Jos tuo edes toimii tähän tarkoitukseen, esim. Whatsappihan on sidottu numeroon?
Tarkoituksena on pyörittää muutaman eri puhelinnumeron tilejä yhdessä luurissa.

Tuli kokeiltua, mutta Whatsappin kopiointi ei näköjään onnistu Android 7.0+ laitteilla eikä Easyparkkia antanut asentaa jostain syystä (liekkö sitten Lineageos aiheuttaa ongelmia yhteensopivuuden kanssa vai mikä lie).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
372
Siitä lähtien kun Quickpic myytiin vuonna 2015 Cheetah mobilelle olen etsinyt korvaavaa galleria-sovellusta. Nougatiin siirtymisen mukana vanha päivittämätön quickpic alkoi kaatuilemaan usein joten oli pakko löytää joku korvike. Käytin n. kuukauden Piktures-sovellusta, joka on ok, mutta ei sitä mitä hain.

Tänään sen vihdoin löysin, Simple gallery. Kevyt, nopea ja sisältää tarvittavat säädöt. Lisäksi sovellus on ilmainen ja open source.

Simple Gallery – Android-sovellukset Google Playssa

edit. linkki korjattu
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
1 498
Siitä lähtien kun Quickpic myytiin vuonna 2015 Cheetah mobilelle olen etsinyt korvaavaa galleria-sovellusta. Nougatiin siirtymisen mukana vanha päivittämätön quickpic alkoi kaatuilemaan usein joten oli pakko löytää joku korvike. Käytin n. kuukauden Piktures-sovellusta, joka on ok, mutta ei sitä mitä hain.

Tänään sen vihdoin löysin, Simple gallery. Kevyt, nopea ja sisältää tarvittavat säädöt. Lisäksi sovellus on ilmainen ja open source.

Simple Calendar – Android-sovellukset Google Playssa
ei tainnut linkki osua
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 408
Siitä lähtien kun Quickpic myytiin vuonna 2015 Cheetah mobilelle olen etsinyt korvaavaa galleria-sovellusta. Nougatiin siirtymisen mukana vanha päivittämätön quickpic alkoi kaatuilemaan usein joten oli pakko löytää joku korvike. Käytin n. kuukauden Piktures-sovellusta, joka on ok, mutta ei sitä mitä hain.

Tänään sen vihdoin löysin, Simple gallery. Kevyt, nopea ja sisältää tarvittavat säädöt. Lisäksi sovellus on ilmainen ja open source.

Simple Gallery – Android-sovellukset Google Playssa

edit. linkki korjattu
Samaa olen käyttänyt. QuickPiciä ei enää ikävä kuin ehkä vähän paremman gif-toiston takia.

Simple Galleryä ennen käytin vähän aikaa LeafPiciä, joka aika samantyylinen, mutta kehitys tuntuu pysähtyneen mikä on ongelma lukuisten olemassa olevien bugien takia ja siinä ajassa Simple Gallery on jo mennyt ohi ominaisuuksissa.
 

freekevin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
549
ACR lakkasi toimimasta Sgs7 edgen nougat päivityksen jälkeen. Onko hyvää vaihtoehto puhelujen nauhoitukseen ?
 

freekevin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
549
En tiiä kokeilitko jo, mutta sieltä "recording issue" -> samsunh nougat. Voi jeesaa.
:facepalm: Joskus asiat ovat vaan liian yksinkertaisia hoitaa. En uskonut että tuollaisesta "recorging issuesta" voisi oikeasti olla jotain apuakin. :eek:
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
40
NimbleBitin pelit on ollut lähes kaikki semmosia, jotka koukuttaa itseä melko pahasti.

Pari päivää sitten tullut uusi peli ulos ja kahvitauot ja vessareissut tuppaa nyt venymään... :kahvi:
Bit City – Android-sovellukset Google Playssa

Tässä on vähän uutta lähestymistapaa otettu idle/clicker -peleihin. Voin suositella.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 066
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
627
Mihin on kadonnut Veikkaus-sovellus Play-kaupasta..?
Eipä tule kyllä ikävä. Vai onko sitä kehitetty lähiaikoina? Viimeksi kun testasin, sovellus oli täysin hyödytön, koska se oli oikeastaan vain Veikkauksen mobiilisivu puettu "sovellukseksi". Ja toimi oikeastaan vielä huonommin kuin sama sivu selaimella.

Toivottavasti poisveto tarkoittaa sitä että kokonaan uusittu sovellus olisi tulossa.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 066
Mihin on kadonnut Veikkaus-sovellus Play-kaupasta..?
Varmaan Google taas vaihteeksi poistanut rahapeli säännöstensä takia.
No näinhän siinä kävi:
Syy poistoon on se, että Google ei enää hyväksy sovelluskauppaansa rahapelipalveluita sisältäviä applikaatioita. Räsäsen mukaan Veikkaus käy yhä keskusteluja Googlen kanssa.

- Meillä on ollut tiedossa, että Google on viime aikoina poistanut rahapelisovelluksia muiltakin eurooppalaisilta toimijoilta. Olemme tienneet, että meillekin näin saattaa käydä.

Jatkossa Android-käyttäjät voivat ladata Veikkauksen sovelluksen suoraan Veikkauksen sivuilta ilman Google-välikäsiä. Tällä hetkellä sovellusta ei kuitenkaan ole vielä saatavana.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
361
Onko mitään kikkakolomosta millä saa kuuluumaan youtuben niin että näppäimet ovat lukossa?

edit: stream ilmainen youtube-soittimella saa niin että on taustalla, että voi tehdä muuta mutta kun lyö näytön kiinni niin sanoo että utuben käyttöehdot eivät salli soittaa videoita tällöin..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
305
Onko mitään kikkakolomosta millä saa kuuluumaan youtuben niin että näppäimet ovat lukossa?

edit: stream ilmainen youtube-soittimella saa niin että on taustalla, että voi tehdä muuta mutta kun lyö näytön kiinni niin sanoo että utuben käyttöehdot eivät salli soittaa videoita tällöin..
Firefoxilla onnistuu
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
305
Kokeilin firefoxia niin ei onnistunut, tuo bugi on korjattu. Oletko itse kokeillut?
Kokeilin Firefoxia niin onnistui. Kokeilin ennen kuin vastasin ensimmäisen kerran ja kokelin vielä äsken toisen kerran.
Käytössä Sony Xperia Z3 Android 6.0.1. Kokeilin ilman ruudunlukitusta ja vielä kuviolukituksen kanssa. Molemmilla kerroilla Youtube soi taustalla, vaikka näyttö oli sammuksissa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
361
Kokeilin Firefoxia niin onnistui. Kokeilin ennen kuin vastasin ensimmäisen kerran ja kokelin vielä äsken toisen kerran.
Käytössä Sony Xperia Z3 Android 6.0.1. Kokeilin ilman ruudunlukitusta ja vielä kuviolukituksen kanssa. Molemmilla kerroilla Youtube soi taustalla, vaikka näyttö oli sammuksissa.
6.0.1 OnePlus x käytössä, eikä millään ilveellä jää taustalle soimaan.. Samantien kun painan näppäimet lukkoon loppuu musat..
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
173
Toimiiko muilla S-mobiilin viimeisin versio? Mulla app kaatuu viimeisimmän päivityksen jälkeen heti käynnistyksessä. Päivityksessä tuli ilmeisesti paperiset tunnuslkukutaulukot korvaava toiminto, joten onkohan ohjelmaan lisätty root-tarkistus Nordean tunnusluvut-ohjelman tapaan...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
627
Toimiiko muilla S-mobiilin viimeisin versio? Mulla app kaatuu viimeisimmän päivityksen jälkeen heti käynnistyksessä. Päivityksessä tuli ilmeisesti paperiset tunnuslkukutaulukot korvaava toiminto, joten onkohan ohjelmaan lisätty root-tarkistus Nordean tunnusluvut-ohjelman tapaan...
Täällä toimii (ei rootattu puhelin).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 062
Onko Androidille jotain hyvää sftp clienttiä jolla saisi upattua helposti (tai jopa automaattisesti) kuvat/ym. johonkin muualle kuin Googlen pilveen?
Googlen Photos (vaimikä se nyt viralliselta nimeltään olikaan) on niiiiin surkea.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
No Solid Explorer hallitsee sftp:n (muistaakseni vaatii lisäosan, on asennuksesta niin kauan), olen itse joskus käyttänyt paljonkin, mutta ei automaattisesti siirtele tiedostoja AFAIK.

Makuja on monia, itse pidän Google Kuvat ohjelmasta todella paljon. On kovassa käytössä.

Edit. Ja pahoittelut, etten tarjonnut suorastaan mitään Sftp-softaa, mutta Solid Explorer on niin mukava käyttää. Esim. vaaka-asennossa sinulla on kohde ja lähde kansio näkyvissä, senkun raahaat siirrettävät tiedostot kohteeseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 062
No Solid Explorer
hallitsee sftp:n (muistaakseni vaatii lisäosan, on asennuksesta niin kauan), olen itse joskus käyttänyt paljonkin, mutta ei automaattisesti siirtele tiedostoja AFAIK.

Makuja on monia, itse pidän Google Kuvat ohjelmasta todella paljon. On kovassa käytössä.

Edit. Ja pahoittelut, etten tarjonnut suorastaan mitään Sftp-softaa, mutta Solid Explorer on niin mukava käyttää. Esim. vaaka-asennossa sinulla on kohde ja lähde kansio näkyvissä, senkun raahaat siirrettävät tiedostot kohteeseen.
Teoriassa Google on ihan jep, mutta siellä kuvat pysyvät "samassa kasassa" vaikka kuinka niitä koittaisi eri hakemistoihin laitella.
Ja varsinkin kun tuota sivutilaa on toisaalla lähes rajattomasti, jossa siis nykyään aikalailla kaikki kuvani ovat, niin helpointa olisi kännyfototkin saada suoraan sinne. Siirtelemättä Googlen kautta.

Osaako Solid Explorer siirtää kuitenkin "yhdellä klikkauksella" kaikki kuvat mitä luurissa on? Vai pitääkö valita/tms. yksitellen jotain?

Valikoimaa Storesta löytyy niin maan perkeleesti, että ei oikein aika riitä testaamaan kovin montaa. Sen takia täällä utelen, että josko jollain olisi samat dilemmat olleet ja ratkaisu löytynyt :)
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Jos sinulla on kuvat hierarkkisesti kansioissaan, niin mielestäni osaa, valitset vain pääkansion kopioitavaksi. Mutta osaahan SE tietenkin valita useita tiedostoja/kansioita kerrallaan, vaikkapa vain osan erikseen valiten tai kaikki, valitsemalla painikkeen jolla kaikki kohteet valitaan, tai käänteinen valinta jne. Perusjuttuja tiedostonkäsittelyohjelmalle. Ja SE on todella hyvä em. asiassa.

Joo, Google Kuvien päänäyttö voi hämmentää, itse olen tehnyt paljon jaettuja albumeita (en ole niitä oikeasti jakanut minnekään, mutten ole muutakaan keksinyt), ja tämä on toiminut hyvin, löytyy etsitty asia yleensä varsin näppärästi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 062
Tämä meni nyt pikaiseen testiin, AndFTP

Näyttäisi aika näppärästi siirtelevän... Mutta katsotaan saako tuohon jotain automatiikkaa jne.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 408
FolderSync voisi olla tohon sopiva: FolderSync Lite – Android-sovellukset Google Playssa

Pitkä aika kun käyttänyt, mutta kuvauksen mukaan tulee ftp-protokollia.

Tiedäthän että Google Photosissa olevat kuvat myös saa drive.google.com näkymään "Google Photos" kansion alle? (En tiedä oliko tähän joku asetus) Tällöin niitä voi laittaa kansioihin. Tämä kansiorakenne tosin ei näy sen varsinaisen Photos-ohjelman tai photos.google.com näkymän puolella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 062
FolderSync voisi olla tohon sopiva: FolderSync Lite – Android-sovellukset Google Playssa

Pitkä aika kun käyttänyt, mutta kuvauksen mukaan tulee ftp-protokollia.

Tiedäthän että Google Photosissa olevat kuvat myös saa drive.google.com näkymään "Google Photos" kansion alle? (En tiedä oliko tähän joku asetus) Tällöin niitä voi laittaa kansioihin. Tämä kansiorakenne tosin ei näy sen varsinaisen Photos-ohjelman tai photos.google.com näkymän puolella.
Testataanpa tuotakin, jos tuo AndFTP ei toimi.

Ja ei, en tiennyt tuota.
Pääasiallinen pointti tässä ehkä ennemmin on se, että haluaisin kuvat suoraan sinne missä muukin "tauhka" sijaitsee.
Oikein ärsyttää kun on kuvia/dokkareita/yms. ties ja missä ympäri tiedon valtaväylää :D
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Tosiaan hyvä juttu. Samoin jo ammoin kuolleessa NextApp Keyboardissa oli kursori yms. näppäimet [kuvakaappaus] jo kauan aikaa sitten, mutta kehittäjän kiinnostus kehittää näppäimistöä lopahti jostain syytä. Samapa tuo tänä päivänä, itselleni tuo Gboard on jo pidempään ollut se ainoa oikea (kunnes parempi taas ilmestyy).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 062
Kysytääs vielä tällaista ohjelmaa Androidille, jota olen kaivannut ajoilta Symbian :)

Herätyskello, johon voisi asettaa aikajänteen esim. klo 06-08 ja herätyskello randomisti herättäisi ko. aikavälillä.
Onko olemassa?

Ja kyllä, vuosikaudet moista vailla olen ollut ja eipä ole silmiin osunut :D
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
45
Sähköpostiohjelma tekisi mieli päivittää johonkin muuhun kuni microsoftin tekeleeseen. Suosituksia pätevistä vaihtoehdoista?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 408
K9 tai AquaMail.

Moni mailisofta leikkii samalla palvelua ja kierrättää jotain serveriensa kautta. K9 on open sourcea, AquaMailin osti vastikään toimistosovelluksista tuttu MobiSystems, joten saa nähdä mihin suuntaan se menee ja pysyykö se entisen tekijän kontrollissa. Joku analytics optio sinne jo jossain vaiheessa tuli ilmoittamatta, mutta maksullisessa versiossa sen voi kytkeä pois.

BlueMailin käyttäjille tiedoksi, että Playstä löytyvä TypeApp on ihan selvästi samasta koodista tehty, mutta Playssä se on eri yrityksen nimellä. Tarpeeksi hämärää minulle.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
BlueMailin käyttäjille tiedoksi, että Playstä löytyvä TypeApp on ihan selvästi samasta koodista tehty, mutta Playssä se on eri yrityksen nimellä. Tarpeeksi hämärää minulle.
En noista mitään ymmärrä kun en käytä, käytän vain kaikkien vakoilujen äitiä Gmalia tyytyväisenä, mutta hauskaa oli kun etsi Playstä tuota TypeAppia niin tuloksissa nökötti vierekkäin sitten se ja BlueMail. Tarpeeksi hauskaa laittaakseni kuvan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 408
Vuoden takaa jossa vertailtu mitä sanotaan tai väitetään privacy statementeissä:

General - Email - which apps keep it private

Insecure email clients:
Boxer**
Inbox**
Gmail**
MailWise**
CloudMagic*****
TypeMail******
MyMail******
Microsoft Outlook******
BlueMail******
Mailbox*****
Alto******
Solmail**
Yahoo Mail**

Secure email clients:
AquaMail*
K-9*,
Nine*
Maildroid***
K-@ Mail*

Status unknown:
Touchdown****

* Has privacy statement, does not store or share information.
** Has privacy statement, does store and share information.
*** No privacy statement or could not find. Developer says no information is kept or shared.
**** No privacy statement or could not find.
***** Has privacy statement, does not share information. Does download email to their servers.
****** Has privacy statement, does share information. Does download email to their servers.

NOTE: Not all sites ranked '**' store passwords. Some do. However, if assigned a 2 star rank they admit they may share information for ads or other purposes. Read the privacy statements for details.

NOTE: Clients ranked '*****' (5 stars) or '******' (6 stars) download your email to a server for distribution, rather than the email client accessing and downloading your email directly to you from the mailserver. The email client server may be operated by another party under contract to the email client company. For example, TypeMail uses Amazon Web Services servers.
Any client that downloads your email to a server must be considered very questionable!

Toki jos käyttää esim. Gmail-osoitetta kuten itsekin niin voi kysyä onko paljon väliä, mutta ainakin on yksi ylimääräinen välikäsi pois.
 

freekevin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
549
Taas kysymystä nettiselaimista. Alkaa pännimään tämä YuBrowser siihen malliin että tekisi mieli vaihtaa.
Kokoajan tulee sivustoja vastaan jolla tää selain valittaa tietosuojavirhettä.
Yhteytesi ei ole salattu jne. . .

Ja äsken tuli vastaan Amazonin sivu jolle selain ei päästä ollenkaan eikä lisäasetuksista painamalla pääse jatkamaan.

https://www.amazon.de/gp/product/B000MQJKAI/ref=ox_sc_sfl_title_2?ie=UTF8&psc=1&smid=A18OXSWIQSHCM5

Harmi, sillä olen muuten tykästynyt selaimeen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 205
Huomasin saman, Xda Labsista asensin Tugabrowserin. Living on the edge, alpha-kanava eli uusin versio.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 331
Viestejä
4 157 436
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom