{ot}
Tuossa ei ole mitään turhaa jos haluaa että peli näyttää mahtavalta, tämän vuoksi ainakin itse olen käyttänyt juuri elektroniikkaan rahaa.
Tuossa kaveri pelasi samaa peliä perus 2v vanhalla Asuksen 24" 1080p TN näytöllä Gtx1050 n.Med asetuksilla.
Mulla sama peli pyöri 65" 4K Oled näytöllä natiivi resoluutiolla tasaista 60fps max asetuksilla.
Ei voida edes puhua että oltaisiin lähelläkään samaa pelikokemusta, toisella tulee sellainen Wow ilmiö joka on tämän homman suola.
Kyllä se rauta palkitsee ostajansa, ei ole todellakaan turhaa.
Nopeatempoisissa peleissä ei?miten niin?
Kyllä kaikissa peleissä on ollut huomattava vaikutus näytöllä grafiikka/resoluutio asetuksilla sekä raudalla siihen miltä se peli näyttää ja tuntuu.
Ei ole turhaa
Juu ei
{ot}
[offtopic]
Ihmiset on vaan aivan totaalisen pilallehemmoteltuja ja käyttää aivan käsittämättömän määrän rahaa siihen että voi (tyäsin turhaan) pelata hiukan suuremmalla resoluutiolla.
Työpöytäkäytössä sillä resoluutiolla on väliä, nopeatempoisissa peleissä ei.
[/offtopic]
Tuossa ei ole mitään turhaa jos haluaa että peli näyttää mahtavalta, tämän vuoksi ainakin itse olen käyttänyt juuri elektroniikkaan rahaa.
Tuossa kaveri pelasi samaa peliä perus 2v vanhalla Asuksen 24" 1080p TN näytöllä Gtx1050 n.Med asetuksilla.
Mulla sama peli pyöri 65" 4K Oled näytöllä natiivi resoluutiolla tasaista 60fps max asetuksilla.
Ei voida edes puhua että oltaisiin lähelläkään samaa pelikokemusta, toisella tulee sellainen Wow ilmiö joka on tämän homman suola.
Kyllä se rauta palkitsee ostajansa, ei ole todellakaan turhaa.
Nopeatempoisissa peleissä ei?miten niin?
Kyllä kaikissa peleissä on ollut huomattava vaikutus näytöllä grafiikka/resoluutio asetuksilla sekä raudalla siihen miltä se peli näyttää ja tuntuu.
Ei ole turhaa

"Ostampa parin tonnin 4K näytön ja pelaan 1080p"[offtopic]
Perustelut 0.
FullHD-resoluutio on oikein järkevä pelatessa nopeatempoisia pelejä 3840x2160-resoluution näytöllä, eikä 2x-skaalauksesta tule mitään kuvanlaadun heikentymistä verrattuna siihen että olisi fullH-näyttö.
Juu ei
{ot}
Viimeksi muokattu: