Amazon tilaaminen

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 100
Itse käytän keepaa. Lisäosa lisää myös mukavan käppyrän tuotesivulle, josta näkee tuotteen hintahistorian helposti. Siitä näkee ihan suoraan, että onko joku tarjous hyvä vai huijaus.
Kannattaa tosin pitää mielessä ettei toikaan anna täyttä kuvaa koska viime aikoina Amazonissa on yleistynyt että hintaa usein lasketaan kupongeilla varsinaisen hinnanmuutoksen sijaan, ehkäpä juuri siksi että Keepa ei ainakaan toistaiseksi osaa tilastoida niitä. Tämä siis koskee enemmän Amazonin kautta myyviä muita kauppiaita kuin ihan suoraan Amazonin myymää tavaraa toki.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 051
Pitäisi lähettää amazon.it:lle paketti, josta ei siis saa valmiiksi maksettua labelia kuten amazon.de:stä. No palautuksessa on se ongelma, ettei amazon.it anna puhelinnumeroa (edes aspasta pyytämällä), jotta paketin saisi suomesta lähtemään postilla eteenpäin. PostNord ei ilmeisesti anna lähettää ulkomaille ja UPS vaatii myös puhelinnumeron, mutta lisäksi myös sähköpostiosoitteen.

Tähänkö nyt tyssäsi tuotteen palautus. Eli mitä seuraavaksi, apuuva!?
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 400
Ainankin ennen on voinut lähettää postilla ulkomaille ilman puhelinnumeroa.
Jos epäilyttää niin kävisin postin palvelupisteellä.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 051
Ainankin ennen on voinut lähettää postilla ulkomaille ilman puhelinnumeroa.
Jos epäilyttää niin kävisin postin palvelupisteellä.
Kävin toki. Tuo on muuttunut kesäkuussa, eikä onnistu siis enää ilman numeroa. Sama homma on myös DHL, Fedez, Postnord ja matkahuollon kanssa. Amazon tuki ei tietenkään tajua asiaa tai halua ymmärtää, vaikea sanoa. Yrittävät vaan tulostuttaa uutta return labelia, kuin asia muuttuisi sillä :D

Laitoin pakettiin oman numeroni, eihän se italiassa toimi mutta nyt on numero. Tulipa ajeltua monessa eri paikassa tämän paketin kanssa, kun ei tarttunut käsistä minnekään. Toivotaan että menee nyt viimein perille

Edit. Se siitä tavaran vapaasta liikkuvuudesta euroopassa. Jälleen yksi kapula niihin rattaisiin ja kokoajan tuntuu enemmän siltä, että haluaisi ostaa suomesta kaiken
 
Viimeksi muokattu:

tuhkafenix

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
162
Kannattaa tosin pitää mielessä ettei toikaan anna täyttä kuvaa koska viime aikoina Amazonissa on yleistynyt että hintaa usein lasketaan kupongeilla varsinaisen hinnanmuutoksen sijaan, ehkäpä juuri siksi että Keepa ei ainakaan toistaiseksi osaa tilastoida niitä. Tämä siis koskee enemmän Amazonin kautta myyviä muita kauppiaita kuin ihan suoraan Amazonin myymää tavaraa toki.
Joo toi kuponki homma on mietityttänyt minua, että mikä idea siinä on. Miksei vaan alennushinta voimaan. Ja omalla perstuntumalla noi kupongit ovat lisääntyneet.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
670
En tiennyt kupongeista mitään, vaikka olen tilannut Amazonista tänäkin vuonna keskimäärin 9 tilausta per kuukausi.

Siis mistä tuo kuponkihomma käy ilmi ja mistä kuponkeja saa?
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 918
En tiennyt kupongeista mitään, vaikka olen tilannut Amazonista tänäkin vuonna keskimäärin 9 tilausta per kuukausi.

Siis mistä tuo kuponkihomma käy ilmi ja mistä kuponkeja saa?
Yleensä ostoskorissakin näyttää, jos tuotteeseen on kuponki jonka voi käyttää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 339
Mikä on amazon.de:ssä paras tapa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, chatti vai sähköposti? Tuntuu ainakin chatin kautta olevan vaikeaa saada edes englantia osaava asiakaspalvelija linjoille ja aina ensimmäisenä tulee vain viesti että siirretään toiselle asiakaspalvelijalle tai toinen vaihtoehto on, että koko chat-istunto vain kylmästi katkaistaan.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
3 001
Mikä on amazon.de:ssä paras tapa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, chatti vai sähköposti? Tuntuu ainakin chatin kautta olevan vaikeaa saada edes englantia osaava asiakaspalvelija linjoille ja aina ensimmäisenä tulee vain viesti että siirretään toiselle asiakaspalvelijalle tai toinen vaihtoehto on, että koko chat-istunto vain kylmästi katkaistaan.
Chatti on ainakin itsellä toiminut aina, sähköpostia en ole kokeillut. Asiakaspalvelija saattaa tosiaan vaihtua, kun haluaa englannin kielellä keskustella.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
1 141
Mikä on amazon.de:ssä paras tapa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, chatti vai sähköposti? Tuntuu ainakin chatin kautta olevan vaikeaa saada edes englantia osaava asiakaspalvelija linjoille ja aina ensimmäisenä tulee vain viesti että siirretään toiselle asiakaspalvelijalle tai toinen vaihtoehto on, että koko chat-istunto vain kylmästi katkaistaan.
Chatti. Silloin voit saman asiakaspalvelijan kanssa hoitaa asian loppuun asti, ja voit heti korjata mahdolliset väärinymmärrykset.

Itsellä on aina tullut chatissa suoraan englanninkielinen asiakaspalvelija erikseen kysymättä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 540
Viestejä
4 333 725
Jäsenet
72 242
Uusin jäsen
Chaliseus

Hinta.fi

Ylös Bottom