Ei saa muuten kuin palauttamalla.Saako amazonista jotain hyvitystä jos tuote on vasta tulossa, mutta uuden samanlaisen hinta on tippunut 15€? Uutta tilaukseen ja vanha palautukseen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei saa muuten kuin palauttamalla.Saako amazonista jotain hyvitystä jos tuote on vasta tulossa, mutta uuden samanlaisen hinta on tippunut 15€? Uutta tilaukseen ja vanha palautukseen?![]()
Olin tilaamassa toimistotuolia Songmicsiltä Amazonista, mutta tulee yli 9€ toimituskuluja. Eikö siis aina yli 39€ ostoksissa ole ilmaiset postit? Vai pitääkö myyjän olla suoraan Amazon? Koskaan ennen en ole törmännyt tähän, vaikka kaikenlaista on tullut tilattua.
Tämä oli mielenkiintoinen. Ensin tarjosi tosiaan postikuluja. Sitten listasin toimistotuolit, jotka tulisivat ilman postikuluja. Kas, sama tuoli tuli vastaan. Lisäsin ostoskoriin. Kun ostoskorista painoi tuotetta ja päätyi tuotesivulle, taas olisi tullut postikulut, mikäli olisi lisännyt ostoskoriin. Nyt sain kuitenkin ilman postikuluja käsittääkseni ihan samalta myyjältä tämän kautta. En ihan ymmärrä, mitä tapahtui.
Eikö Ranskan Amazonista saa ilmaisia posteja edes Prime jäsenenä? Ostos yli 70e ja yli 9 euroa pyytää posteista, vaikka on Prime voimassa.
Eikö Ranskan Amazonista saa ilmaisia posteja edes Prime jäsenenä? Ostos yli 70e ja yli 9 euroa pyytää posteista, vaikka on Prime voimassa.
Maksoit 10 euroo nopeammasta kuljetuksesta?Nyt tuli oma ennätys tilauksen hajautumissuhteessa, 12 tuotteen .de-tilaus pikatoimituksella tuli kahdeksassa erillisessä UPS-paketissa eri varastoilta. Maanantai-iltana tilaus, tänään ke perillä.
Joo 14 euroa. Tavallisella olisi mennyt toimitus viikon myöhemmäksi.Maksoit 10 euroo nopeammasta kuljetuksesta?
Eipä ole paljon amazonista tullu tilattua mut nyt tarviis, pitääkö siis joka tuotteen olla tuo 39€+ että tulee ilmasiks kaikki tuotteet vai riittääkö se että kokonaissumma on sen 39€?
Free delivery by amazon valittuna jne.
Nyt tuli oma ennätys tilauksen hajautumissuhteessa, 12 tuotteen .de-tilaus pikatoimituksella tuli kahdeksassa erillisessä UPS-paketissa eri varastoilta. Maanantai-iltana tilaus, tänään ke perillä.
Kyllä Expedited-tilauksista on tullut jo pidempään (vuosia) automaattinen palautus jos myöhässä (lähetyshetken arviosta laskettuna, kai).Onko Amazon kauankin hyvittänyt toimituskulut myöhästelyistä?
Ehkä se on, mutta ei vain muista. Joulua ennen 2 pakettia 5:stä tuli päivän myöhässä, niin expedicted toimitukset hyvitettiin automaattisesti.
Ei sentään, kuriirin kommentti oli että olen selvästi ollut kilttiTuliko kahdeksan eri kuriiria oven taakse jonottamaan?![]()
Kyllä Expedited-tilauksista on tullut jo pidempään (vuosia) automaattinen palautus jos myöhässä (lähetyshetken arviosta laskettuna, kai).
Muissakin tapauksissa olen kyllä aina saanut pyytämällä postikuluhyvityksen jos myöhässä, näitä nyt ei kyllä ole vuosiin enää ollut itsellä.
Ei sentään, kuriirin kommentti oli että olen selvästi ollut kiltti![]()
Nyt tuli oma ennätys tilauksen hajautumissuhteessa, 12 tuotteen .de-tilaus pikatoimituksella tuli kahdeksassa erillisessä UPS-paketissa eri varastoilta. Maanantai-iltana tilaus, tänään ke perillä.
Itsellä tuli kaikkinensa 35e tuote (39 normaalihinta) ilmaisilla posteilla (kokonaishinnan laskenta oli hiukan epäselvä)Eipä ole paljon amazonista tullu tilattua mut nyt tarviis, pitääkö siis joka tuotteen olla tuo 39€+ että tulee ilmasiks kaikki tuotteet vai riittääkö se että kokonaissumma on sen 39€?
Free delivery by amazon valittuna jne.
Itsellä tuli kaikkinensa 35e tuote (39 normaalihinta) ilmaisilla posteilla (kokonaishinnan laskenta oli hiukan epäselvä)
Mites amazonin palautusoikeus? Sivuilla lukee että hyvittävät palautusoikeudet 14 päivän aikana palautetuista tuotteista. Pidennetty palautusoikeus nyt joulutilauksille. Ilmankostutin pari viikkoa käytössä ollut joka on umpisurkea. Tilattu yli kk sitten, oli joululahja. Pitääkö itse maksaa palautuskulut? Luulisi ainakin että hyväksyy palautuksen kun samaa tuotetta oli käytettynä amazon warehousessa.
Tarkoitatko Warehouse Deals -tuotteita, eli tässä tapauksessa tätä BenQ-näyttöä?Oletteko tilanneet outlet tuotteita amazon.de:stä. EW3270U:ta katselin ja aspa löysi "description" kohdan jossa selostettiin erot uuteen. Minä en tuota kohtaa löytänyt tai ei minulle näkynyt ei sitten millään. Voiko olla typerästi että eivät jostain syystä näytä eli pitää chatissa kysellä mikä ero uuteen. Vaikutti vähän siltä.
Painamalla "New & Used (66) from €270.00" -linkkiä tulee myös lisää vaihtoehtoja, joissa käytettyjen kohdalla on Condition -teksti.Kleine optische Mängel an den Seiten des Artikels. Kleine Schönheitsfehler an der Unter- oder Rückseite des Artikels. Der Artikel wird ohne Schrauben/Halterungen geliefert. Andere Videoeingangs-Kabel fehlen. Der Artikel wird in der Originalverpackung zugestellt Die Verpackung wird beschädigt sein.
Onko kokemusta DHL-return connect paketeista, että voiko noita johonkin matkahuollon/DHL/Posti lokeroon jättää? Postin sivuille kun naputtelee JJD-lähetystunnuksen palautuksen suhteen niin tarjoaa 8,90€ maksua M-paketista....
Ei huvittaisi kiikutella näitä lähipostiinkaan. (Jossa toki sen ilman maksuja saisi palautettua)
Näin meikäläinenkin on toiminut, mutta laiskuus iskisi ja lähempänä olisi pakettiautomaattiMä vein lähimpään asiamiespostiin jossa luukulla vielä varmistin että onnistuu, reilut pari viikkoa taisi kestää että tuli kuittaus vastaanotetusta lähetyksestä ja rahat palautui tilille.
Jos sen sinne saisi survottua niin helpommalla pääsis. (Ei vain huvittaisi 8,90€ maksaa siitä että avaavat luukun Postilta)Minkähän ihmeen takia tän Indiana Jones laatikon hinta nousee noin kympillä, kun sen laittaa ostoskoriin (amazon.it)?
Indiana Jones 4-Movie Collection (4 4K Ultra-HD + 5 Blu-Ray Disc) (Box Set): Amazon.it: Harrison Ford, Harrison Ford: Film e TV
Compra Indiana Jones 4-Movie Collection (4 4K Ultra-HD + 5 Blu-Ray Disc) (Box Set). SPEDIZIONE GRATUITA su ordini idoneiwww.amazon.it
Normaalisti alv ero on noilla hinnoilla tyyliin euron eikä kympin.
Amazon.it sanoi:Accetti inoltre i Termini e le condizioni d'uso di AmazonGlobal.

Näyttäisi olevan Italiaan toimitettuna kirjojen ALV eli 4%. Varmaan mukana tulevan kartan vuoksi, mutta kun blu-ray-levyt ovat se pääasia niin oikeasti todennäköisesti pitäisi veloittaa blu-ray-levyjen ALV eli kyseessä lienee virhe.Minkähän ihmeen takia tän Indiana Jones laatikon hinta nousee noin kympillä, kun sen laittaa ostoskoriin (amazon.it)?
Indiana Jones 4-Movie Collection (4 4K Ultra-HD + 5 Blu-Ray Disc) (Box Set): Amazon.it: Harrison Ford, Harrison Ford: Film e TV
Compra Indiana Jones 4-Movie Collection (4 4K Ultra-HD + 5 Blu-Ray Disc) (Box Set). SPEDIZIONE GRATUITA su ordini idoneiwww.amazon.it
Normaalisti alv ero on noilla hinnoilla tyyliin euron eikä kympin.
Okei tuo hinta oli vielä eilen, menin suoraan Today's deals -> Warehouse deal's alta tuonne.Tarkoitatko Warehouse Deals -tuotteita, eli tässä tapauksessa tätä BenQ-näyttöä?
Kun valitsen tuon Used -vaihtoehdon oikeasta sivupalkista niin minulle kyllä tulee näkyviin ihan normaalisti Condition Description, eli tässä tapauksessa (Used - Good -luokituksen vaihtoehto):
Painamalla "New & Used (66) from €270.00" -linkkiä tulee myös lisää vaihtoehtoja, joissa käytettyjen kohdalla on Condition -teksti.
Kun tuota kautta menee noihin alennuksiin, näkyy Condition Description hieman eri tavalla, eli pitää klikata oikean sivupalkin "Used: Good | Details" -kohdan "Details"-sanaa:Okei tuo hinta oli vielä eilen, menin suoraan Today's deals -> Warehouse deal's alta tuonne.

Ei näe, paketti voidaan aina lähettää mistä tahansa EU-varastosta - Suomeen useimmiten Saksa/Tšekki/Puola-varastoilta jos siellä on vain varastosaldoa.Viime tilaukseni lähettäjä oli amazon.es (paketissa) vaikka tein tilauksen amazon.de :stä. Tämän olisi nähnyt ehkä etukäteen vai?
Ilmeisesti 3. osapuolen lähettämä tuote, kun Amazonin itse myymien tuotteiden pitäisi aina lähteä Euroopasta.Tilasin Amazon.de:stä Fiskarsin erään työkalun (ei löydy suomesta kun kuitenkin joku kysyy) ja se lähti jenkeistä. Tuleeko tähän Suomen päässä tullimaksut päälle?
Itsellä on aina tullut täysi palautus kun olen jättänyt noutamatta. Pari kertaa olen noin tehnyt.Amazon.de:stä tulossa tuote jota en tarvitsekkaan. Ajattelin vaan ilmoittaa palautuksesta amazonille, ohjata lähetyksen omapostissa johonkin noutopisteeseen ja jättää noutamatta.
Amazonin sivujen mukaan tuosta saattaisi kuitenkin aiheutua jotain kuluja: "When the carrier returns an undeliverable package to us, we issue a full refund (including delivery charges, except for some handling charges)."
Onko kellään kokemusta?
Eipä ole ikinä Ups toimittanu omalla kohdalla ovelle asti.Toinen tilauskerta peräjälkeen kun amazonista tuleva UPS toimitus "yritetään" toimittaa kotiin ja viedään noutopisteeseen kun olen ollut kokoajan kotona ja ovella liiketunnistinkamerat. Viimeksi taivuin noutamaan, koska tarvitsin tavaran nopeasti. Nyt tykitän aspan kautta uudelleentoimitusta niin kauan kunnes ovella oikeasti käydään. Kunnon kusetusmeininkiä.
Kaiken kruunasi suomenkielinen asiakaspalvelu. Tarkoittaen sitä, että alun automaattivalinnat selosti nauhoitettu suomalainen nainen. Valinnat tehtyä dialogi käytiin intialaisen miehen kanssa englanniksi täysin varoittamatta. No itseltäni britti onnistuu, mutta voin vaan kuvitella miten joku Ritva Irmeli saa apua ongelmiinsa.Eipä ole ikinä Ups toimittanu omalla kohdalla ovelle asti.
Viimesestä joka piti toimittaa ovelle olin yhteydessä asiakaspalveluun ja sieltä osattiin sanoa että niillä ongelmia ollut jonkun palvelun käyttöönotossa josta ongelmia. Paskapuhetta sanon minä kun ei kerran kertaakaan vaivauduta soittamaan siihen paketissa olevaan numeroon, tai käyttämään osoitteessa olevaa ovikoodia.
Noi puhelut on kyllä niin sattumankauppaa mitä sattuu kohdalle. Välillä onnistuu jopa ihan suomeks ja sit välillä saa tosiaan rallienglannilla vääntää hiki hatussa että kumpikaan ymmärtää yhtään mitään.Kaiken kruunasi suomenkielinen asiakaspalvelu. Tarkoittaen sitä, että alun automaattivalinnat selosti nauhoitettu suomalainen nainen. Valinnat tehtyä dialogi käytiin intialaisen miehen kanssa englanniksi täysin varoittamatta. No itseltäni britti onnistuu, mutta voin vaan kuvitella miten joku Ritva Irmeli saa apua ongelmiinsa.
Varmistin asian nyt myös asiakaspalvelusta ja näinhän se menee. Palautuksen voi tosiaan ihan hyvin hoitaa jättämällä lähetyksen noutamatta tai kieltäytymällä sen vastaanottamisesta eikä mitään ylimääräisiä kuluja synny. Tällöin ei kuulemma tarvitse myöskään erikseen ilmoittaa palautuksesta, vaan tilaus peruuntuu ja rahat palautuu automaattisesti kunhan lähetys on saapunut takaisin heille.Itsellä on aina tullut täysi palautus kun olen jättänyt noutamatta. Pari kertaa olen noin tehnyt.
Tällä tapaa palautettaessa käsittelyssä kestää hetki, tai ainakin viimeksi 26.1. oli Postin viimeinen paketin noutopäivä ja automaattinen rahanpalautus tuli vasta 30.3.
Kuljettajilla, niillä vähillä, on tällä hetkellä hieman erikoisvaltuudet myös noutopisteelle toimituksissa.
Valitettavasti pääkaupunkiseudulla on ollut paljon viivästyksiä toimituksissa ja moni lähetys ei ole varastolta toimitukseen lähtenyt sillä reittejä on jäänyt ajamatta. Syy on henkilökuntavajaus sairaslomien ja karanteenien vuoksi.
Pahoittelut vaivasta.
Hyvää viikon jatkoa
Ystävällisin terveisin / Kind regards,
UPS Customer Resolution Group
Eikös se toimitusyritys sinne kotiin ole ihan oleellinen osa tuota palvelua mitä myyvät? Varmasti lisää liiketoiminnan kannattavuutta lopettaa kotitoimitukset kaikessa hiljaisuudessa poistamatta sitä palvelukuvauksesta. Kuulostaa aivan käsittämättömältä että noin voisi Suomessa joku firma toimia. Ja siis vielä tuohon tyyliin, että kusetetaan se kotitoimitus muka yritetyksi, jotta paketin päätyminen noutopisteeseen olisi paperilla normaalia tai vähintäänkin vastaanottajan syy. Ei jeesus mitä touhua.Itellä kanssa meni pari pakettia UPS:lla suoraan noutoon. Laitoin viestiä ja sain vastineeksi:
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.