Amazon tilaaminen

tunke

Villi kuski
NOSTO
Liittynyt
19.04.2017
Viestejä
420
Tämä tuotehan ylittää jo yksinään tuon ilmaisiin posteihin vaadittavan 39 euron rajan. Siksi kai siinä lukee FREE delivery. Mutta jos lisäilet koriin alle 39 euron arvoisia tuotteita, niin niissä näkyy ne postikulut, mutta siellä ostoskorin viimeisessä vaiheessa ennen maksun vahvistusta postikulut menee nollaan jos tilauksen arvo on yli 39 euroa. Kunhan kaikki tuotteet on fullfilled by amazon.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 540
Saako amazonista jotain hyvitystä jos tuote on vasta tulossa, mutta uuden samanlaisen hinta on tippunut 15€? Uutta tilaukseen ja vanha palautukseen? :D
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
393
Olin tilaamassa toimistotuolia Songmicsiltä Amazonista, mutta tulee yli 9€ toimituskuluja. Eikö siis aina yli 39€ ostoksissa ole ilmaiset postit? Vai pitääkö myyjän olla suoraan Amazon? Koskaan ennen en ole törmännyt tähän, vaikka kaikenlaista on tullut tilattua.
Tämä oli mielenkiintoinen. Ensin tarjosi tosiaan postikuluja. Sitten listasin toimistotuolit, jotka tulisivat ilman postikuluja. Kas, sama tuoli tuli vastaan. Lisäsin ostoskoriin. Kun ostoskorista painoi tuotetta ja päätyi tuotesivulle, taas olisi tullut postikulut, mikäli olisi lisännyt ostoskoriin. Nyt sain kuitenkin ilman postikuluja käsittääkseni ihan samalta myyjältä tämän kautta. En ihan ymmärrä, mitä tapahtui.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
842
Tämä oli mielenkiintoinen. Ensin tarjosi tosiaan postikuluja. Sitten listasin toimistotuolit, jotka tulisivat ilman postikuluja. Kas, sama tuoli tuli vastaan. Lisäsin ostoskoriin. Kun ostoskorista painoi tuotetta ja päätyi tuotesivulle, taas olisi tullut postikulut, mikäli olisi lisännyt ostoskoriin. Nyt sain kuitenkin ilman postikuluja käsittääkseni ihan samalta myyjältä tämän kautta. En ihan ymmärrä, mitä tapahtui.
Tuolla myyjällä näyttää olevan tuotteista 2 versiota, Amazonin toimittama ja heidän oma toimittama.
 

Err

Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
704
Amazon.com tilaus meni pätevästi, 3. päivä illasta laitoin tilaukseen ja tänään DHL toi paketin ovelle. Tuo "AmazonGlobal Priority Shipping" oli tyyliin dollarin kalliimpi joten sama oli ottaa nopeampi toimitus.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 207
Eikö Ranskan Amazonista saa ilmaisia posteja edes Prime jäsenenä? Ostos yli 70e ja yli 9 euroa pyytää posteista, vaikka on Prime voimassa.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 085
Eikö Ranskan Amazonista saa ilmaisia posteja edes Prime jäsenenä? Ostos yli 70e ja yli 9 euroa pyytää posteista, vaikka on Prime voimassa.
Prime ei vaikuta Suomen-toimituskuluihin missään Amazonissa. Mutta Saksan Amazonista tosiaan saa ilmaispostit Amazonin toimittamiin tavaroihin, kun niitä ostaa vähintään 39 eurolla (Primellä ei merkitystä).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 547
Jotain sekoilua nyt. Amazon.de laitoin tilauksen ja painelin iloisesti kunnes tuli spostiin että maksu ei onnistu. No siellä oli vanhan kortin tiedot. Kävin peruuttelemassa tilauksen ja laitoin ajantasaiset korttitiedot.
Tilasin ja maksukin lähti tililtä. Kuitenkin sieltä tulei viestiä että "could not verify", "payment revision needed" jne. Chattailin ekaksin jonkun pimatsun kanssa ja kertoi että kaikki ok ja parin tunnin päästä pitäisi näkyä ok.
Eipä näkynyt ja seuraava chattikamu sanoi että ne tutkii ja hutkii.

Joku tuolla meni pieleen. ENkä nyt viitsisi lähteä peruuttelemaan/uudelleen tilaamaan taas kun rahat on jo tililtä lähteneet.
 
Liittynyt
01.04.2021
Viestejä
21
Hei, miten tuo palautus toimii nykyään Amazon.dessä. Voinko vaan tulostaa ja lätkäistä sen DHL Return Connect lippusen paketin päälle ja jättää postiin? Ja ottaako kaikki postin pisteet näitä vastaan? Kiitos avusta jo etukäteen.
 

Max Cherry

Team Retro
Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
535
Voit tosiaan tehdä noin Amazon.de palautuksissa. Tarkista kuitenkin verkosta lähellä olevat DHL Return Connect pisteet. Itse jätin palautuksen paikalliselle R-Kioskille, mikä oli minulle uutinen, että tekevät yhteistyötä DHL:n kanssa. Plus jonokin oli aika lailla lyhyempi näihin aikoihin kuin postissa.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
1 128
Nyt tuli oma ennätys tilauksen hajautumissuhteessa, 12 tuotteen .de-tilaus pikatoimituksella tuli kahdeksassa erillisessä UPS-paketissa eri varastoilta. Maanantai-iltana tilaus, tänään ke perillä.
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
350
Nyt tuli oma ennätys tilauksen hajautumissuhteessa, 12 tuotteen .de-tilaus pikatoimituksella tuli kahdeksassa erillisessä UPS-paketissa eri varastoilta. Maanantai-iltana tilaus, tänään ke perillä.
Maksoit 10 euroo nopeammasta kuljetuksesta?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Eipä ole paljon amazonista tullu tilattua mut nyt tarviis, pitääkö siis joka tuotteen olla tuo 39€+ että tulee ilmasiks kaikki tuotteet vai riittääkö se että kokonaissumma on sen 39€?
Free delivery by amazon valittuna jne.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 137
Onko Amazon kauankin hyvittänyt toimituskulut myöhästelyistä?
Ehkä se on, mutta ei vain muista. Joulua ennen 2 pakettia 5:stä tuli päivän myöhässä, niin expedicted toimitukset hyvitettiin automaattisesti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 137
Eipä ole paljon amazonista tullu tilattua mut nyt tarviis, pitääkö siis joka tuotteen olla tuo 39€+ että tulee ilmasiks kaikki tuotteet vai riittääkö se että kokonaissumma on sen 39€?
Free delivery by amazon valittuna jne.
Yhteensä kaikki tuotteet, jotka fullfilled by Amazon
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 186
Nyt tuli oma ennätys tilauksen hajautumissuhteessa, 12 tuotteen .de-tilaus pikatoimituksella tuli kahdeksassa erillisessä UPS-paketissa eri varastoilta. Maanantai-iltana tilaus, tänään ke perillä.
Tuliko kahdeksan eri kuriiria oven taakse jonottamaan? :)
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
1 128
Onko Amazon kauankin hyvittänyt toimituskulut myöhästelyistä?
Ehkä se on, mutta ei vain muista. Joulua ennen 2 pakettia 5:stä tuli päivän myöhässä, niin expedicted toimitukset hyvitettiin automaattisesti.
Kyllä Expedited-tilauksista on tullut jo pidempään (vuosia) automaattinen palautus jos myöhässä (lähetyshetken arviosta laskettuna, kai).

Muissakin tapauksissa olen kyllä aina saanut pyytämällä postikuluhyvityksen jos myöhässä, näitä nyt ei kyllä ole vuosiin enää ollut itsellä.
Tuliko kahdeksan eri kuriiria oven taakse jonottamaan? :)
Ei sentään, kuriirin kommentti oli että olen selvästi ollut kiltti :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 137
Kyllä Expedited-tilauksista on tullut jo pidempään (vuosia) automaattinen palautus jos myöhässä (lähetyshetken arviosta laskettuna, kai).

Muissakin tapauksissa olen kyllä aina saanut pyytämällä postikuluhyvityksen jos myöhässä, näitä nyt ei kyllä ole vuosiin enää ollut itsellä.

Ei sentään, kuriirin kommentti oli että olen selvästi ollut kiltti :)
Jes, ehkä se on ollut niin, kun liian hyvin ne tilaukset osuu ikkunaan :)
Mieleen tuli vain joku vanhempi tilaus, kun vastaus oli ”voi, voi” kun tiedustelin hyvitystä.
 
Liittynyt
08.12.2019
Viestejä
649
Nyt tuli oma ennätys tilauksen hajautumissuhteessa, 12 tuotteen .de-tilaus pikatoimituksella tuli kahdeksassa erillisessä UPS-paketissa eri varastoilta. Maanantai-iltana tilaus, tänään ke perillä.
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää mitä Amazon maksaa UPS/Postille näistä ihan vain vertailupohjalta kun itse olen samalla alalla töissä ja lähetellään viisinumeroisia lukuja paketteja per vuosi. Amazonilta varmaan lähtee päivässä saman verran tosin Euroopassakin :D

Hinnoittelu lienee ainakin tyyliin €/kg eikä per lähetys tms.
 

bb12

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
602
Eipä ole paljon amazonista tullu tilattua mut nyt tarviis, pitääkö siis joka tuotteen olla tuo 39€+ että tulee ilmasiks kaikki tuotteet vai riittääkö se että kokonaissumma on sen 39€?
Free delivery by amazon valittuna jne.
Itsellä tuli kaikkinensa 35e tuote (39 normaalihinta) ilmaisilla posteilla (kokonaishinnan laskenta oli hiukan epäselvä)
 
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
480
Mites amazonin palautusoikeus? Sivuilla lukee että hyvittävät palautusoikeudet 14 päivän aikana palautetuista tuotteista. Pidennetty palautusoikeus nyt joulutilauksille. Ilmankostutin pari viikkoa käytössä ollut joka on umpisurkea. Tilattu yli kk sitten, oli joululahja. Pitääkö itse maksaa palautuskulut? Luulisi ainakin että hyväksyy palautuksen kun samaa tuotetta oli käytettynä amazon warehousessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 056
Mites amazonin palautusoikeus? Sivuilla lukee että hyvittävät palautusoikeudet 14 päivän aikana palautetuista tuotteista. Pidennetty palautusoikeus nyt joulutilauksille. Ilmankostutin pari viikkoa käytössä ollut joka on umpisurkea. Tilattu yli kk sitten, oli joululahja. Pitääkö itse maksaa palautuskulut? Luulisi ainakin että hyväksyy palautuksen kun samaa tuotetta oli käytettynä amazon warehousessa.
Jos tuotteella on pidennetty palautusoikeus voimassa, niin pistä palautukseen. Palautuskulujen maksu riippuu tuotteesta. Joko maksat itse tai Amazon ilmoittaa että palauta DHL:n kautta, jolloin saat valmiit palautuslaput ja ei tarvitse maksaa itse mitään.

Ps. osta Ufox.
 

bb12

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
602
Oletteko tilanneet outlet tuotteita amazon.de:stä. EW3270U:ta katselin ja aspa löysi "description" kohdan jossa selostettiin erot uuteen. Minä en tuota kohtaa löytänyt tai ei minulle näkynyt ei sitten millään. Voiko olla typerästi että eivät jostain syystä näytä eli pitää chatissa kysellä mikä ero uuteen. Vaikutti vähän siltä.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
1 128
Oletteko tilanneet outlet tuotteita amazon.de:stä. EW3270U:ta katselin ja aspa löysi "description" kohdan jossa selostettiin erot uuteen. Minä en tuota kohtaa löytänyt tai ei minulle näkynyt ei sitten millään. Voiko olla typerästi että eivät jostain syystä näytä eli pitää chatissa kysellä mikä ero uuteen. Vaikutti vähän siltä.
Tarkoitatko Warehouse Deals -tuotteita, eli tässä tapauksessa tätä BenQ-näyttöä?
Kun valitsen tuon Used -vaihtoehdon oikeasta sivupalkista niin minulle kyllä tulee näkyviin ihan normaalisti Condition Description, eli tässä tapauksessa (Used - Good -luokituksen vaihtoehto):
Kleine optische Mängel an den Seiten des Artikels. Kleine Schönheitsfehler an der Unter- oder Rückseite des Artikels. Der Artikel wird ohne Schrauben/Halterungen geliefert. Andere Videoeingangs-Kabel fehlen. Der Artikel wird in der Originalverpackung zugestellt Die Verpackung wird beschädigt sein.
Painamalla "New & Used (66) from €270.00" -linkkiä tulee myös lisää vaihtoehtoja, joissa käytettyjen kohdalla on Condition -teksti.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
958
Onko kokemusta DHL-return connect paketeista, että voiko noita johonkin matkahuollon/DHL/Posti lokeroon jättää? Postin sivuille kun naputtelee JJD-lähetystunnuksen palautuksen suhteen niin tarjoaa 8,90€ maksua M-paketista....

Ei huvittaisi kiikutella näitä lähipostiinkaan. (Jossa toki sen ilman maksuja saisi palautettua)
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 884
Onko kokemusta DHL-return connect paketeista, että voiko noita johonkin matkahuollon/DHL/Posti lokeroon jättää? Postin sivuille kun naputtelee JJD-lähetystunnuksen palautuksen suhteen niin tarjoaa 8,90€ maksua M-paketista....

Ei huvittaisi kiikutella näitä lähipostiinkaan. (Jossa toki sen ilman maksuja saisi palautettua)
Mä vein lähimpään asiamiespostiin jossa luukulla vielä varmistin että onnistuu, reilut pari viikkoa taisi kestää että tuli kuittaus vastaanotetusta lähetyksestä ja rahat palautui tilille.

Sieltä DHL:n sivuiltahan sä näet ne oikeat palautustavat ja nuo lokerot eivät tainneet kuulua joukkoon. Itse ainakin haluaisin kuittauksen todistukseksi siitä että kuljetusyhtiö on vastaanottanut lähetyksen.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
958
Mä vein lähimpään asiamiespostiin jossa luukulla vielä varmistin että onnistuu, reilut pari viikkoa taisi kestää että tuli kuittaus vastaanotetusta lähetyksestä ja rahat palautui tilille.
Näin meikäläinenkin on toiminut, mutta laiskuus iskisi ja lähempänä olisi pakettiautomaatti :love2: Jos sen sinne saisi survottua niin helpommalla pääsis. (Ei vain huvittaisi 8,90€ maksaa siitä että avaavat luukun Postilta)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
434

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 884
Minkähän ihmeen takia tän Indiana Jones laatikon hinta nousee noin kympillä, kun sen laittaa ostoskoriin (amazon.it)?

Normaalisti alv ero on noilla hinnoilla tyyliin euron eikä kympin.
Ilmeisesti myyjänä on Amazon.com eli jenkkiamazon, silloinhan siihen hintaan tulee päälle alvit kokonaisuudessaan.

Amazon.it sanoi:
Accetti inoltre i Termini e le condizioni d'uso di AmazonGlobal.

e: No jaa, tuolla lukee myös "Venduto da: Amazon EU S.a.r.L." eli paha sanoa mistä tuo sitten aiheutuu. :hmm:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
434
@0nanias joo, aika mystinen on. Hieman kalliimmat steelbookitkaan ei kallistu kuin sen euron tjsp eli ei se ainakaan hinnasta tai tuoteryhmästä ole kiinni. Noilla hinnoilla melkeen järkevintä ostaa steelbookit cdonista..
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
1 128
Minkähän ihmeen takia tän Indiana Jones laatikon hinta nousee noin kympillä, kun sen laittaa ostoskoriin (amazon.it)?

Normaalisti alv ero on noilla hinnoilla tyyliin euron eikä kympin.
Näyttäisi olevan Italiaan toimitettuna kirjojen ALV eli 4%. Varmaan mukana tulevan kartan vuoksi, mutta kun blu-ray-levyt ovat se pääasia niin oikeasti todennäköisesti pitäisi veloittaa blu-ray-levyjen ALV eli kyseessä lienee virhe.
 

bb12

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
602
Tarkoitatko Warehouse Deals -tuotteita, eli tässä tapauksessa tätä BenQ-näyttöä?
Kun valitsen tuon Used -vaihtoehdon oikeasta sivupalkista niin minulle kyllä tulee näkyviin ihan normaalisti Condition Description, eli tässä tapauksessa (Used - Good -luokituksen vaihtoehto):

Painamalla "New & Used (66) from €270.00" -linkkiä tulee myös lisää vaihtoehtoja, joissa käytettyjen kohdalla on Condition -teksti.
Okei tuo hinta oli vielä eilen, menin suoraan Today's deals -> Warehouse deal's alta tuonne.
 

bb12

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
602
Viime tilaukseni lähettäjä oli amazon.es (paketissa) vaikka tein tilauksen amazon.de :stä. Tämän olisi nähnyt ehkä etukäteen vai?
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
1 128
Okei tuo hinta oli vielä eilen, menin suoraan Today's deals -> Warehouse deal's alta tuonne.
Kun tuota kautta menee noihin alennuksiin, näkyy Condition Description hieman eri tavalla, eli pitää klikata oikean sivupalkin "Used: Good | Details" -kohdan "Details"-sanaa:
1641310953681.png

Viime tilaukseni lähettäjä oli amazon.es (paketissa) vaikka tein tilauksen amazon.de :stä. Tämän olisi nähnyt ehkä etukäteen vai?
Ei näe, paketti voidaan aina lähettää mistä tahansa EU-varastosta - Suomeen useimmiten Saksa/Tšekki/Puola-varastoilta jos siellä on vain varastosaldoa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 362
Tilasin Amazon.de:stä Fiskarsin erään työkalun (ei löydy suomesta kun kuitenkin joku kysyy) ja se lähti jenkeistä. Tuleeko tähän Suomen päässä tullimaksut päälle?
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
1 128
Tilasin Amazon.de:stä Fiskarsin erään työkalun (ei löydy suomesta kun kuitenkin joku kysyy) ja se lähti jenkeistä. Tuleeko tähän Suomen päässä tullimaksut päälle?
Ilmeisesti 3. osapuolen lähettämä tuote, kun Amazonin itse myymien tuotteiden pitäisi aina lähteä Euroopasta.

Joka tapauksessa ei tule tullimaksuja päälle. Jos paketti jää tulliin ja joudut tekemään tuontiselvityksen ja tuotteen arvo alle 150 euroa, valitse "olen jo maksanut ALVin tilatessa" -kohta ja käytä Amazon.de:n IOSS-numeroa IM4420001201 jolloin maksuja ei tule, ja tee Postin käsittelymaksun vapautuspyyntö. Muissa tapauksissa myyjän tulee korvata mahdolliset tullimaksut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
154
Amazon.de:stä tulossa tuote jota en tarvitsekkaan. Ajattelin vaan ilmoittaa palautuksesta amazonille, ohjata lähetyksen omapostissa johonkin noutopisteeseen ja jättää noutamatta.

Amazonin sivujen mukaan tuosta saattaisi kuitenkin aiheutua jotain kuluja: "When the carrier returns an undeliverable package to us, we issue a full refund (including delivery charges, except for some handling charges)."

Onko kellään kokemusta?
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
1 128
Amazon.de:stä tulossa tuote jota en tarvitsekkaan. Ajattelin vaan ilmoittaa palautuksesta amazonille, ohjata lähetyksen omapostissa johonkin noutopisteeseen ja jättää noutamatta.

Amazonin sivujen mukaan tuosta saattaisi kuitenkin aiheutua jotain kuluja: "When the carrier returns an undeliverable package to us, we issue a full refund (including delivery charges, except for some handling charges)."

Onko kellään kokemusta?
Itsellä on aina tullut täysi palautus kun olen jättänyt noutamatta. Pari kertaa olen noin tehnyt.

Tällä tapaa palautettaessa käsittelyssä kestää hetki, tai ainakin viimeksi 26.1. oli Postin viimeinen paketin noutopäivä ja automaattinen rahanpalautus tuli vasta 30.3.
 
Liittynyt
08.06.2017
Viestejä
98
Toinen tilauskerta peräjälkeen kun amazonista tuleva UPS toimitus "yritetään" toimittaa kotiin ja viedään noutopisteeseen kun olen ollut kokoajan kotona ja ovella liiketunnistinkamerat. Viimeksi taivuin noutamaan, koska tarvitsin tavaran nopeasti. Nyt tykitän aspan kautta uudelleentoimitusta niin kauan kunnes ovella oikeasti käydään. Kunnon kusetusmeininkiä.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 939
Toinen tilauskerta peräjälkeen kun amazonista tuleva UPS toimitus "yritetään" toimittaa kotiin ja viedään noutopisteeseen kun olen ollut kokoajan kotona ja ovella liiketunnistinkamerat. Viimeksi taivuin noutamaan, koska tarvitsin tavaran nopeasti. Nyt tykitän aspan kautta uudelleentoimitusta niin kauan kunnes ovella oikeasti käydään. Kunnon kusetusmeininkiä.
Eipä ole ikinä Ups toimittanu omalla kohdalla ovelle asti.
Viimesestä joka piti toimittaa ovelle olin yhteydessä asiakaspalveluun ja sieltä osattiin sanoa että niillä ongelmia ollut jonkun palvelun käyttöönotossa josta ongelmia. Paskapuhetta sanon minä kun ei kerran kertaakaan vaivauduta soittamaan siihen paketissa olevaan numeroon, tai käyttämään osoitteessa olevaa ovikoodia.
 
Liittynyt
08.06.2017
Viestejä
98
Eipä ole ikinä Ups toimittanu omalla kohdalla ovelle asti.
Viimesestä joka piti toimittaa ovelle olin yhteydessä asiakaspalveluun ja sieltä osattiin sanoa että niillä ongelmia ollut jonkun palvelun käyttöönotossa josta ongelmia. Paskapuhetta sanon minä kun ei kerran kertaakaan vaivauduta soittamaan siihen paketissa olevaan numeroon, tai käyttämään osoitteessa olevaa ovikoodia.
Kaiken kruunasi suomenkielinen asiakaspalvelu. Tarkoittaen sitä, että alun automaattivalinnat selosti nauhoitettu suomalainen nainen. Valinnat tehtyä dialogi käytiin intialaisen miehen kanssa englanniksi täysin varoittamatta. No itseltäni britti onnistuu, mutta voin vaan kuvitella miten joku Ritva Irmeli saa apua ongelmiinsa.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 939
Kaiken kruunasi suomenkielinen asiakaspalvelu. Tarkoittaen sitä, että alun automaattivalinnat selosti nauhoitettu suomalainen nainen. Valinnat tehtyä dialogi käytiin intialaisen miehen kanssa englanniksi täysin varoittamatta. No itseltäni britti onnistuu, mutta voin vaan kuvitella miten joku Ritva Irmeli saa apua ongelmiinsa.
Noi puhelut on kyllä niin sattumankauppaa mitä sattuu kohdalle. Välillä onnistuu jopa ihan suomeks ja sit välillä saa tosiaan rallienglannilla vääntää hiki hatussa että kumpikaan ymmärtää yhtään mitään.
Ton takia yrittäny hoitaa kaikki tekstimuodossa.
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
154
Itsellä on aina tullut täysi palautus kun olen jättänyt noutamatta. Pari kertaa olen noin tehnyt.

Tällä tapaa palautettaessa käsittelyssä kestää hetki, tai ainakin viimeksi 26.1. oli Postin viimeinen paketin noutopäivä ja automaattinen rahanpalautus tuli vasta 30.3.
Varmistin asian nyt myös asiakaspalvelusta ja näinhän se menee. Palautuksen voi tosiaan ihan hyvin hoitaa jättämällä lähetyksen noutamatta tai kieltäytymällä sen vastaanottamisesta eikä mitään ylimääräisiä kuluja synny. Tällöin ei kuulemma tarvitse myöskään erikseen ilmoittaa palautuksesta, vaan tilaus peruuntuu ja rahat palautuu automaattisesti kunhan lähetys on saapunut takaisin heille.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 409
Viestejä
4 198 124
Jäsenet
70 904
Uusin jäsen
yayko8787

Hinta.fi

Ylös Bottom