Itse joudun myös päivittämään prosessoria, i5-3570k ei enää vain riitä Battlefieldin kanssa
Olen ajatellut ostavani tuon 5600X:n kun tuntuisi olevan aika tasapainossa hinta/performanssi ja siihen emoksi sitten alunperin katsoin Jimmsin päivityspaketista tuota TUF Gaming B550-PLUSssaa, mutta tarjouksessa olisi astetta paremmat (?) ROG Strix B550-F Gaming ja sitten MSI MAG B550 Tomahawk.
Tuo Tomahawk olisi vissiin virransyötöltään sitä parasta A-sarjaa, mutta minulla ei ole käyttöä kahdelle Internet-piuhalle. Muutenkin kehuttu emolevy, ei siinä.
Strix nyt on ilmeisesti myös näitä parempia B550-emoja, nyt kun on saatu korjattua ne ekan (ekojen?) revision virheet.
X570 en halua koska pikkutuuletin ei herätä luottamusta pidemmän päälle, kuten nykyisestä prossusta huomaa niin ei ole kiirettä päivittää kun kerran löytää riittävän hyvän. Ja hintaeroakin on sen verran että mieluummin ostaa midrangesta paremman kuin paskan top tierin.
Onko jollain kokemusta noista, etenkin paremman luokan Strix tai Tomahawk? Molemmat saisi noin 140:llä eurolla mikä on PLUSsan perushinta ainakin Gigantissa...