AM4 emolevyt

Gigabyte B550 Aorus Pro V2 lankkuun oli tullut F18 biossi ja ylläri pylläri, tikulta asetusten palautus ei onnistunut. Tuntuu olevan Gigabytellä enemmän sääntö kuin poikkeus. Ilmeisesti ns. "viralliseen" versioon ei saa ladattua "beta" version asetuksia..

Crosshair 8 Hero Wifi:n kanssa ei ole ollu ongelmaa, kuten ei ollut Crosshair 6 Hero:n kanssa.

Gigabyte B550 Aorus Pro V2 lankkuun oli tullut F18 biossi ja ylläri pylläri, tikulta asetusten palautus ei onnistunut. Tuntuu olevan Gigabytellä enemmän sääntö kuin poikkeus. Ilmeisesti ns. "viralliseen" versioon ei saa ladattua "beta" version asetuksia..

Crosshair 8 Hero Wifi:n kanssa ei ole ollu ongelmaa, kuten ei ollut Crosshair 6 Hero:n kanssa.
Kiitos tiedosta. Tiedän jättää väliin omalla lankulla.

Minä olen ottanut puhelimella valokuvat biossin asetuksista oleellisin osin. Lähinnä mitä voltteja olen manuaaliseen pbo curveen (vai mikä se oikea termi nyt on) laittanut.

Ei ole ollut luottoa siihen, että asetusten palautus koskaan onnistuisi. Ihan hienoa kyllä, jos on olemassa emoja, joilla se onnistuu.

Sama "ominaisuus" oli aiemmin Gigabyten X570 Aorus Masterilla. Ei voinut luottaa siihen, että tallennetut asetukset olisi saanut ladattua takaisin. Onneksi biosissa on myös screenshot-mahdollisuus, jolla voi tallentaa kuvat tikulle.

Statistiikka

Viestiketjuista
291 365
Jäsenet
80 045
Uusin jäsen
MestariMake

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom