- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 3 513
Onnistuisikohan jos lähettäisi akku viallisen takaisin tuonne samalla kun ostaa gen3? Joskus aiemmin kirjoittelin kun sain ouralta takuusta uuden, mutta edelleen olen sitä käyttänyt kun minulla on sormus aina laturissa paitsi silloin kun nukun ja laturi etäohjattavan pistorasian kautta ohjelmoitu olemaan 20min päällä päivässä niin akku pysyy aina täytenä. Ilman laturia kestää noin 2 yötä. Tuo uusi ollut kaapissa jo varmaa 1.5v käyttämättömänä kun oletin nykyisen hajoavan eikä pystynyt myymäänkään ilman laturia.
Tuskin uuttakaan sormusta käyttäisin esim. treenatessa kun tanko hinkkaa siihen koko ajan ja muutenkin hieman epämiellyttävä päivällä käyttää kun tosiaan aika herkästi osuu eri paikkoihin. Myöskin itellä se ongelma, että sormuksen täydellinen koko olisi 10.5, mutta oura ei myy puolikkaita kokoja niin 11 on vähän liian löysä ja yöllä välillä herjaa katkoksista ja 10 taas oli varsinkin kesällä liian tiukka.
Tuskin uuttakaan sormusta käyttäisin esim. treenatessa kun tanko hinkkaa siihen koko ajan ja muutenkin hieman epämiellyttävä päivällä käyttää kun tosiaan aika herkästi osuu eri paikkoihin. Myöskin itellä se ongelma, että sormuksen täydellinen koko olisi 10.5, mutta oura ei myy puolikkaita kokoja niin 11 on vähän liian löysä ja yöllä välillä herjaa katkoksista ja 10 taas oli varsinkin kesällä liian tiukka.