Älysormukset

Vahvistin oman eilen 16.11. koossa yhdeksän ja kyseessä kultainen malli. Tuli vain geneerinen ilmoitus et lähettävät kahden viikon sisällä. Itse tilauksen laitoin sisään 2.11. ja sizing kitistä on tullut seurantakoodi 11.11. mutta sen mukaan sitä ei ole edes postitettu.
 
Vahvistin oman eilen koossa yhdeksän ja kyseessä kultainen malli. Tuli vain geneerinen ilmoitus et lähettävät kahden viikon sisällä.

Minulle ei tullut edes mitään aika-arviota, vain tuo tieto että 15. päivä alkaa toimitukset, mikä on todella hyödyllistä kun tieto siitä tulee 16. päivä. Onhan tämä aivan käsittämätöntä, tulee tosiaan se vaikutelma että siellä manuaalisesti hoidetaan jokainen tilaus ja vastataan mitä sattuu

Your new Oura Ring shipment is being prepared by our team and will ship beginning November 15.

ja loppuun terveiset

Congratulations again, we can’t wait for you to receive your new ring.

joo, en itsekään malta odottaa jos rehellisiä ollaan
 
Ihan uskomaton sotku tämä näiden julkaisu. Luulisi et siellä olisi joku uskaltanut sanoa, ettei ole hyvä idea pakottaa tuota subscription-mallia kaikilla ja yrittää saada kaikkia vanhoja asiakkaita ostamaan uusia sormuksia tosin pienen aikaikkunan sisällä. Olisivat nyt suoraan tarjonneet kaikilla vanhoille asiakkaille kuukausimaksuttoman jäsenyyden ja antaneet vaikka pari kuukautta aikaa hyödyntää nuo alennuskoodit. Nyt näyttää siltä et kaikki kanavat täyttyvät valituksesta, aspa on tukossa ja tilaukset lähetetään sitten jossain vaiheessa.
 
Ihan uskomaton sotku tämä näiden julkaisu. Luulisi et siellä olisi joku uskaltanut sanoa, ettei ole hyvä idea pakottaa tuota subscription-mallia kaikilla ja yrittää saada kaikkia vanhoja asiakkaita ostamaan uusia sormuksia tosin pienen aikaikkunan sisällä. Olisivat nyt suoraan tarjonneet kaikilla vanhoille asiakkaille kuukausimaksuttoman jäsenyyden ja antaneet vaikka pari kuukautta aikaa hyödyntää nuo alennuskoodit. Nyt näyttää siltä et kaikki kanavat täyttyvät valituksesta, aspa on tukossa ja tilaukset lähetetään sitten jossain vaiheessa.

Myynnin kannalta tietysti hyvä että odotukset ylittyy reilusti mutta kokonaisuutta ja firman mainetta miettien ei ehkä niinkään
 
Mietin itekkin tuota Gen3 päivittämistä. Tuli ostettua toukokuussa gen2 ja tolloin selasin aikalailla koko netin läpi, että onko gen3 tulossa kohtapuoliin sillä oli mennyt suurin piirtein saman verran aikaa Gen2 julkaisusta, kuin gen1 ja gen2 päivitysvälistä eli noin 2 vuotta. Päätin kuiteskin vaan tilata ton gen2 sillä ainahan sitä saa odottaa uutta ja hienompaa ja parempaa :D Nyt ois 75e alennus ja lifetime membership tarjous tuossa sovelluksessa.

Gen 3 uusista ominaisuuksista kuitenkin aika moni oli itselleni jo turhia:

- Workout heart rate tiedot saan Apple Watchin kautta joka synccaa tiedot Oura sovellukseen
- Period prediction on miehelle turha :D
- Wellness content library ei oikeastaan kiinnosta pätkän vertaa
- Improved battery life siinä mielessä turha että oma sormus vasta max 6kk vanha eli ei ole akunkestossa eroa juurikaan siihen hetkeen kun tämä oli uusi
- Daytime heart rate measuring kans Apple watchin kautta, toki se ei ole yhtä tarkka varmastikaan kuin Oura gen3 eikä se mittaa ja analysoi sitä sykettä sillä päämäärällä, että siitä saisi lisätietoa valmiuteen ja aktiivisuuteen tms.

264e päivitys kuitenkin Gen2+AW5 omistajana on aika turha, harmi etten voi sitä lifetime membershippiä ja alennusta antaa eteenpäin jollekin, joka sitä tarvitsee.
 
Tuli mieleen vielä tätä ketjua lukiessa tuosta Ouran kommunikoinnin farssista seki, että heidän nettisivuillakin suositellaan akkua pitämään normaalissa käytössä 30-80% latauksessa ja sitten samalla sivulla eri ”artikkelissa” lukee että suosittelevat pitämään vähintään 40%:ssa.

Tämähän ei ole iso asia, mutta huvittavaa vaan että on kaksi eri ohjetta samaan asiaan ja vielä kun ollut juuri puhetta kommunikoinnin erilaisuudesta :D
 
Myynnin kannalta tietysti hyvä että odotukset ylittyy reilusti mutta kokonaisuutta ja firman mainetta miettien ei ehkä niinkään
Varmasti juuri näin. Siellä on varmasti Excelissä laskettu muutamia myyntiskenaarioita, joista todettu tämän vaihtoehdon tuovan parhaat tulokset. Olisi tosin kiva tietää onko ne odotukset ylittynyt vai kenties alittunut. Tuota tarjousaikaa pidennettiin, kampanjahintaa on tarjottu nyt kaikille uusille asiakkaille, sieltä on tullut liuta markkinointimaileja plus toimarin pitkä maili, jossa selitteli miksi nyt kannattaa päivittää jne. Näistä merkeistä voi jo päätellä ettei ihan tavoitteisiin ole ylletty.

Olen itsekin pohtinut et perun koko tilauksen ja ajan tämän vanhan sormuksen loppuun. Sitten vuoden kahden kuluttua voi taas katsella missä mennään ja mitä Ouralla on tarjota. Mutta katsotaan nyt sitten kun se sormus joskus tulee, että tarjoaako se mitään uutta hyödyllistä. Tilauksen peruminen tuskin edes onnistuu kun aspaan ei saa yhteyttä.

Tuo subscription-malli ärsyttää eniten vaikka ymmärrän sen liiketoiminnan kannalta. Tuntuu vain väärältä, että 300-500€ laitehankinnan päälle pitäisi maksaa kuukausimaksua. Mieluummin maksaisin maksimissaan 20€ kuukausimaksua, jos sillä saisi aina pidettyä uusimman sormuksen sormessa ja Ouralta uuden jos nykyiseen tulee jotain ongelmia. Varsinkin EUn ulkopuolella tuo on aiheuttanut paljon närää, että ovat lyhentäneet takuun vuoteen. Aikaisemmissa malleissa on ollut paljon ongelmia akun kuolemisen kanssa ja ainakin itse pohtisin vielä enemmän tämän hankkimista jos takuu olisi vain vuoden.
 
Varmasti juuri näin. Siellä on varmasti Excelissä laskettu muutamia myyntiskenaarioita, joista todettu tämän vaihtoehdon tuovan parhaat tulokset. Olisi tosin kiva tietää onko ne odotukset ylittynyt vai kenties alittunut. Tuota tarjousaikaa pidennettiin, kampanjahintaa on tarjottu nyt kaikille uusille asiakkaille, sieltä on tullut liuta markkinointimaileja plus toimarin pitkä maili, jossa selitteli miksi nyt kannattaa päivittää jne. Näistä merkeistä voi jo päätellä ettei ihan tavoitteisiin ole ylletty.

Itse olen tulkinnut tätä niin että tavoitteet ylittyi reilusti eikä näin isoon ostomäärään oltu varauduttu, joten antoivat lisäaikaa päivitykseen ettei jää joltain hankkimatta. Sen takia kaikki nämä ongelmat mistä täälläkin puhutaan.
 
Facebookista luin, että 15.9. jälkeen ostetuille sormuksille on tarjottu Gen3 Gen2:n tilalle ilmaiseksi. Vanha on pitänyt luovuttaa ennen kuin on saanut uudemman.
 
Facebookista luin, että 15.9. jälkeen ostetuille sormuksille on tarjottu Gen3 Gen2:n tilalle ilmaiseksi. Vanha on pitänyt luovuttaa ennen kuin on saanut uudemman.

Jos oikein muistain niin tämän ketjun perusteella jotkut on saaneet uuden ilmaiseksi tilalle eikä vanhaa ole tarvinnut palauttaa. Nopalla taitavat heittää sen henkilökohtaisen tarjouksen.
 
Jos oikein muistain niin tämän ketjun perusteella jotkut on saaneet uuden ilmaiseksi tilalle eikä vanhaa ole tarvinnut palauttaa. Nopalla taitavat heittää sen henkilökohtaisen tarjouksen.

Jep, itsellä 16.9. ostettu ja appissa -50 €, aspasta -100 € ja yitän vielä tingata tuota ilmaista.

E: 11.11. tilattu Gen3, tänään viesti, että sizing kit lähtenyt Saksasta.
 
Viimeksi muokattu:
Ilmaisen? Oma sormus ostettu syyskuun puolivälissä ja sain aspan (facebook) kautta -100 €. Appi tarjoaa vain -50 €.

Kaveri laittoi innoissaan viestiä, että nyt on kyllä poikkeuksellista uskollisuutta osoitettu vanhoille asiakkaille: Oura tarjoaa vanhan sormuksen omistajille ilmaisen Gen3 sormuksen kiitollisuuden osoituksena. Hänen piti vaan lähettää vanha sormus takaisin, kun oli saanut uuden haltuun. Ostettiin tosiaan samalla viikolla sormukset reilu vuosi sitten. Minulle kiitollisuuden osoitus oli -50e kuponki uudesta, joka oli tietenkin aluksi pienoinen pettymys kun vertasi hänen tarjoukseen. Eli oletettavasti hänen tapauksessaan käynyt jonkinlainen virhe tai sitten näitä jaeltiin arvonnalla myös aiemmin tilanneille.

Todella hämmentävää, ettet saanut suoraan tuota ilmaista sormusta.

Edit: Sai tilattua stealth mallin, vaikka vanha oli heritage silver. Myöhemmin tuli kuitenkin ilmoitus, että lähettävät saman mallin, kuin aiempi oli ollut.
 
Viimeksi muokattu:
Mä laitoin 16.11 aamulla 10 koon mustan tilaukseen ja tuli vaan vahvistusviesti muttei sen jälkeen ole kuulunut mitään. Varmaan toi perus musta on se suosituin koko niin saa hetken odotella. Ite tuskin oisin ostanut ellei olisi saanut tota ilmaista jäsenyyttä loppuelämäksi. Tavallaan se "pakotti" ostamaan kun ei tiedä tuleeko vastaavaa tarjousta enää.
 
Wiredin testi Gen3:sta:

En huomannut, oliko artikkeli jo linkattu tänne, mutta jos ei niin ihan asiallinen arvostelu.

Plussat ja miinukset:
- Kuukausimaksu (vaikka hinta ei ole sieltä älysormusten halvimmasta päästä)
- Takuun lyheneminen (jenkkilässä)
- Lyhyempi 3-4 päivän lataussykli aiempaan 5-6 päivään verratuna (ei lienee suuri yllätys samalla akkukapasiteetilla ja useammalla sensorilla)
- Ominaisuuksien "ennakkotilaus" (syketiheys treenatessa, paranneltu uniseuranta, veren happipitoisuus)
- Android vs. Apple ohjelmistojen erot (Gen2 AAD ei ole vieläkään saatavilla Androidille)

+ Edelleen paras ja kaunein älysormuksista
 
Mä laitoin 16.11 aamulla 10 koon mustan tilaukseen ja tuli vaan vahvistusviesti muttei sen jälkeen ole kuulunut mitään. Varmaan toi perus musta on se suosituin koko niin saa hetken odotella. Ite tuskin oisin ostanut ellei olisi saanut tota ilmaista jäsenyyttä loppuelämäksi. Tavallaan se "pakotti" ostamaan kun ei tiedä tuleeko vastaavaa tarjousta enää.

Ouran markkinointi taisi mennä kohdallasi maaliin.
 
Wiredin testi Gen3:sta:

En huomannut, oliko artikkeli jo linkattu tänne, mutta jos ei niin ihan asiallinen arvostelu.

Plussat ja miinukset:
- Kuukausimaksu (vaikka hinta ei ole sieltä älysormusten halvimmasta päästä)
- Takuun lyheneminen (jenkkilässä)
- Lyhyempi 3-4 päivän lataussykli aiempaan 5-6 päivään verratuna (ei lienee suuri yllätys samalla akkukapasiteetilla ja useammalla sensorilla)
- Ominaisuuksien "ennakkotilaus" (syketiheys treenatessa, paranneltu uniseuranta, veren happipitoisuus)
- Android vs. Apple ohjelmistojen erot (Gen2 AAD ei ole vieläkään saatavilla Androidille)

+ Edelleen paras ja kaunein älysormuksista
Tässä myös toinen arvostelu samanlaisilla huomioilla:

"So far the Oura Ring 3 has impressed me on all the same fronts as the Oura Ring 2, but the new features are either not ready yet or underwhelming, and the new subscription is obviously not great news either. I still love using the ring, but right now the daytime tracking isn’t up to snuff and adds little to the overall experience. I hope that as more of the new features arrive and updates improve the performance of the daytime heart rate tracking, the Oura Ring 3 will seem like more of an upgrade on the 2, but so far it’s not something I’d invest in if I already had the previous ring."
 
- Lyhyempi 3-4 päivän lataussykli aiempaan 5-6 päivään verratuna (ei lienee suuri yllätys samalla akkukapasiteetilla ja useammalla sensorilla)
Edelleen tätä ihmettelen.
Oura itse puhuu 4-7 päivästä, jolloin 3-4 päivää pitäs mun mielest olla suoraan takuukeissi.

Mutta kaikkein eniten ihmettelen sitä, että ouran mukaan akunkesto on nimenomaan parantunut.

Ouran Rai lupaa, että uuden sormuksen akkukesto on edellistä parempi vaikka antureita on enemmän.


”Jos ennen akku kesti viidestä kuuteen päivän, nyt sen pitäisi kestää seitsemän päivää”, Rai kertoo.




Kyllähän virrankulutusta taatusti on saatu pienennettyä, joten ei antureiden lisäys suoraan tarkoita huonompaa.
 
Mulla on semmonen fiilis ettei oura oikein mitenkään voi saada hyviä arvosteluita. Iso osa uusista fiitsöreistä tulossa joskus ensi vuonna ja siten hankala arvostelijoiden hankala antaa uusista jutuista pisteitä.
 
Ouran markkinointi taisi mennä kohdallasi maaliin.

Vain jos he pettää lupauksensa ja antaa noita ilmaisia jäsenyyksiä myöhemmin. Mulla on yks gen 2 oura ollut kaapissa vissiin puolitoista vuotta kun omaan tuli akkuvikaa ja he lähetti uuden, mutta olen tuolla akkuvikaisella mennyt. Joten olisin tolla toisella varmaan voinut mennä vuosia. Tuota kk maksua en olisi halunnut maksaa kuten en muistakaan asioista maksa, mutta toi 270€ minkä sormus maksoi ei mielestäni ole yhtään paha kun vanhaakin on päivittäin tullut käytettyä.
 
Oliko tosiaan niin, että takuun huononnus yhteen vuoteen on vain jenkkien murhe? EU alueellako siis säilyy edelleen takuu 2v eikä akkua ole rajattu siitä ulos?
 
Oliko tosiaan niin, että takuun huononnus yhteen vuoteen on vain jenkkien murhe? EU alueellako siis säilyy edelleen takuu 2v eikä akkua ole rajattu siitä ulos?

Vaikka olisikin rajattu niin luulisi Suomessa menevän virhevastuun piikkiin jos vähän yli vuoden käytön jälkeen tuon hintainen älylaite hajoaa.
 
Onko kellään pääkaupunkiseudulla ylimääräistä sizing kittiä joka voisi lainata sitä vaikka vuorokaudeksi taikka "vaihtaa" kitin vaikka tequila pulloon? x)
 
Tuon ylläolevan arvostelun kommentit akun kestosta olivat pelkästään arvostelijan spekulaatiota: lisää antureita, samankokoinen sormus eli akkukesto tippuu (akun kapasiteettia tai virrankulutuksen pienentämistä ei ole siis huomioitu). Tai vähän epäselvästi sanottu että oliko toi akunkesto nyt nimenomaan tolla uudella gen3 sormuksella vai vertailtiinko siinä gen2 sormusta alussa (5 päivää) ja gen2 sormusta nyt (3-4 päivää).
 
Viimeksi muokattu:
Tuon ylläolevan arvostelun kommentit akun kestosta olivat pelkästään arvostelijan spekulaatiota: lisää antureita, samankokoinen sormus eli akkukesto tippuu (akun kapasiteettia tai virrankulutuksen pienentämistä ei ole siis huomioitu). Tai vähän epäselvästi sanottu että oliko toi akunkesto nyt nimenomaan tolla uudella gen3 sormuksella vai vertailtiinko siinä gen2 sormusta alussa (5 päivää) ja gen2 sormusta nyt (3-4 päivää).

Gen 2 sormustahan siinä vertailtiin, ja gen 3 osalta spekulaatiota. Tosin gen 2 osaltakin kuulostaa oudoilta luvuilta, kun itellä se ainakin alkuun kesti 6-7 päivää. Ja kun sitten 3-4 päivän akkukeston kohdalla vihjasin Ouralle että voisivat päivittää varaustasohälytyksen sellaiseksi että toimii kuluneellakin akulla, niin totesivat että datan perusteella sormukseni akku on viallinen ja lähettivät uuden sormuksen.

Voisin muuten myös olla kiinnostunut sovituskitin ostamisesta pientä korvausta vastaan. Tuossa on ko. kittiä toimittamassa kumminkin 2 maailman kolmesta paskimmasta postilaitoksesta (vain British Mail puuttuu), ja nopeus ei nyt päätä huimaa.
 
Gen 2 sormustahan siinä vertailtiin, ja gen 3 osalta spekulaatiota. Tosin gen 2 osaltakin kuulostaa oudoilta luvuilta, kun itellä se ainakin alkuun kesti 6-7 päivää. Ja kun sitten 3-4 päivän akkukeston kohdalla vihjasin Ouralle että voisivat päivittää varaustasohälytyksen sellaiseksi että toimii kuluneellakin akulla, niin totesivat että datan perusteella sormukseni akku on viallinen ja lähettivät uuden sormuksen.

Piti pariin kertaa lukea koko juttu että ymmärsi onko kyse arviosta koekäytön perusteella vai arviosta spekseihin ja 2nd gen sormukseen perustuen. Mutta taisi tuossa olla jotain kommenttia ihan 3rd gen sormuksen käytöstä
 
Sinänsä mielenkiintoista tuo että Ouran hintamallista ei pidetä tossa toisessa arviossa kun kallis sormus (£224) ja päälle kk-maksu (£4). Kahden vuoden käytöllä hintaa tulee £224 + £4*24 = £320. Whoopin £30 kk-maksu kallis, mutta laite ilmainen, 2 vuodessa tulee kustannuksia 24*£30 = £720.

Kolmen vuoden käyttökustannukset Oura £368 ja Whoop £1080.
 
Sormus on lähetetty, tässä aikataulua siitä miten omalla osalla on mennyt.

Tilaus 28.10
Sovituskitti lähetetty 4.11, (lajittelussa ensimmäinen merkintä 9.11)
Koko varmistettu 15.11 (US10, Heritage Black)
Sormus lähetetty 18.11 (muokkaus, Shipment information received)
 
Viimeksi muokattu:
Ikinä ei tullut mitään ilmoitusta sovitussetistä ja vaikka sormus saapuu nyt iltapäivällä, niin postilaatikossa oli sovitussetti.

Vaimolle tuli setti jo aikaisemmin ja dhl:llä. Mulla tuli Saksan postin kautta ja Suomen posti toi laatikkoon. Jännä.

Tutkin nyt tarkemmin noita muovirinkuloita ja 100% identtiset mun vanhan sovitussetin kanssa. Ei pienintäkään eroa. Kumpikaan ei myöskään vastaa oikean sormuksen kokoa, vaan heittää yllättävän paljonkin.

Olen siis entistä varmempi, että sormuksen runko on 100% sama, eikä siinä ole muutoksia, joten sama koko käy ongelmitta kuin ennenkin.

Noh katsotaan iltasella kun on Gen 3 kourassa, että mikä todellinen ero on Gen2:een.
 
Tutkin nyt tarkemmin noita muovirinkuloita ja 100% identtiset mun vanhan sovitussetin kanssa. Ei pienintäkään eroa. Kumpikaan ei myöskään vastaa oikean sormuksen kokoa, vaan heittää yllättävän paljonkin.

Mihin suuntaan sovitussetin koko heittää vs. sormus?
 
Piti oikein rekisteröityä kun näin että täällä höpötellään Ourasta. Oma Gen 3 sovituskitti tulee ehkä parin viikon päästä ja mietin olisiko kellään Tampereen ympäristössä asuvalla antaa lainaksi omaa sovituskittiään että saisin prosessia vähän nopeutettua? Gen3 tai gen2 molemmat käy. Jos joltain löytyy, niin yv:llä saa yhteyden tai puhelimella 040 835 7916. Ja noudolla totta kai ettei tarvi mihinkään kuskailla.
 
Mun ja vaimon oikeat sormukset on isompia kuin sovitussetin sormukset.
Esim koon 13 sovitussetin sormus on oikeaa sormusta 0,65mm pienempi, joka kyllä tuntuu sormessa jo selvästi.

T.Hanks... aika erikoista kyllä, lieneekö tässä syy miksi näitä löytyy pitkin kyliä baari-iltojen jälkeen :D .

Onko muilla samanlaisia kokemuksia kokoeroista? Pitäs tässä vkonlopun aikana päättää oikea koko...
 
Tänään tulee sormus. Sovitinsetistä numero 12 tuntui tiukemmalta kuin mun edellinen gen2 12 kokoinen sormus oli. Jännittää onko se oikea sormus sitten isompi? Tai ehkä se pinta vain on liukkaampi ja tuntuu siksi isommalta?
 
Viimeksi muokattu:
Sovitinsetti saapui vihdoin tänään. Entinen sormus mulla ollut nro 9 ja pitänyt sitä vasemmassa keskisormessa. Ajattelin kuitenkin nyt vaihtaa sormuksen etusormeen, joten sizing kitin puolesta numero 10 olisi vasempaan etusormeen ehkä se oikea koko. Oikeaan sormeen pitäisi sitten ottaakin koko 11.

Eli jos nämä oikeat sormukset on vielä selkäesti isompia niin vaikeaksi menee.
 
T.Hanks... aika erikoista kyllä, lieneekö tässä syy miksi näitä löytyy pitkin kyliä baari-iltojen jälkeen :D .

Onko muilla samanlaisia kokemuksia kokoeroista? Pitäs tässä vkonlopun aikana päättää oikea koko...
Täällä on myös vanha gen2 sormus kokoa 13 ja sovituskitin koko 13 on mielestäni ihan samaa kokoa.
 
Heti julkaisupäivän iltana tilatun sormuksen piti eilen saapua, eipä näkynyt. Nyt se on ollut käsittelyssä Kööpenhaminassa jo toista vuorokautta, ja toimitusaika-arvio katosi taivaan tuuliin. Joku kuljetusviivekin tuonne aiempaan toimipisteeseen on kirjattu. DHL "toimittaa" jo tutuksi tulleeseen tyyliin. Eipä tuon kanssa mikään kiire ole arvosteluiden perusteella, kunhan ei tarvitsisi perään soitella ja tulee ehjänä perille.

Sormus vaihtui kokoa pienempään 10->9, kun edellisen gen2-sormuksen kanssa ei sovitellessa osannut päättää missä sormessa se kätevimmin lopulta istuu, ja koko 10 oli sopiva useammassa sormessa molemmissa kätösissä. Vasemmassa keskisormessa oli lopulta vähiten tiellä, mutta silloin tällöin harvoin näkyy unitiedoissa katkoksia ja sormuskin pyörii snadisti sormessa päivän aikana välillä, joten kokoa pienempään päädyin.
 
Sovituskitti tuli tämän viikon keskiviikkona, varmistin samana iltana koon. Hetki sitten tuli viestiä, että sormus lähetetty. Eli aika tarkalleen meni 2vrk postitukseen koon varmistamisesta. Normi musta 12
 
Sovituskitti tuli tämän viikon keskiviikkona, varmistin samana iltana koon. Hetki sitten tuli viestiä, että sormus lähetetty. Eli aika tarkalleen meni 2vrk postitukseen koon varmistamisesta. Normi musta 12

Näyttääkö seuranta että sormus on jo liikkeella vai pelkkä "Shipment information received"? tiistaina aamupäivällä vahvistin itse sormuksen koon, eilen tuli viesti että sormus on lähetetty mutta seurannan mukaan vasta tosiaan tullut toi Shipment information eikä itse tuotetta
 
Näyttääkö seuranta että sormus on jo liikkeella vai pelkkä "Shipment information received"? tiistaina aamupäivällä vahvistin itse sormuksen koon, eilen tuli viesti että sormus on lähetetty mutta seurannan mukaan vasta tosiaan tullut toi Shipment information eikä itse tuotetta

On pelkästään "Shipment information received". Vaikka nyt tuo tosiaan onkin ennakkoilmoitus, niin ainakin voi todeta, että Ouralla on tavaraa mitä lähettää? Varmaan BF jne. kuormittaa DHL:ää jonkin verran, mutta ainakaan ei tarvitse odottaa Ouran" sormustehdasta".
 
30.10 Tilattu ja tänään tuli sizing kit. 11 sopiva koko etusormeen ja keskisormeen joten äkkiä Ouralle confirm ring sizeä jotta saisi rinkulan asap:tup:
 
16.11. varmistin mustan sormuksen koon ja nyt tuli seurantakoodi. Sizing kittiä ei ole näkynyt, vaikka postitettu aikoja sitten.
 
DHL ilmottaa edelleen et sormus on tänään täällä maalla, vaikka seurannan mukaan se on Kööpenhaminassa.
 
Maanantai 1.11 tilattu sormus ja luonnollisesti samalla sizing kit.
Keskiviikko 17.11. vahvistettu sormuksen koko (en jaksanut odotella Gen3 sizing kittiä, joten käytin vanhaa Gen2 kittiä testaukseen).
Perjantai 19.11 päivällä tuli viesti että sormus on lähetetty + nyt illalla tuli DHL:n viestiä arvioidusta toimitusajasta (24.11.) ja mahdollisuus vaihtaa kotiinkuljetus noudoksi palvelupisteeltä.
Melko jouheaa menoa sormuksen kanssa verrattuna Sizing kittiin... Niin ja sormus oli Heritage Black koossa 10.
 
Sormus saapui eilen illalla. Unidata on tällä hetkellä ihan samannäköinen kuin gen2-sormuksen kanssa. Ainoa uutuus minkä huomasin on applikaation etusivulla oleva päiväajan syke. Täällä kun on aamu niin en osaa sanoa mitä tuohon päiväajan sykkeeseen tulee. Ainakin vaikuttaisi siltä, että palauttavat hetket tulisivat tuohon näkyviin. Tarvii kokeilla jotain meditaatio/hengitysharjoitusta myöhemmin tänään ja katsoa näkyykö se palauttavana.

Illalla ennen nukkumaanmenoa huomasin, että vihreät ledit olivat tovin päällä sormuksessa.

Sormus tuntuu ihan samankokoiselta kuin gen2 sormus. Ainakin mulla sormien koko vaihtelee päivästä toiseen sen verran ettei voi sanoa sormuksen koon muuttumisesta mitään pelkän tuntuman pohjalta.
 
Ainakin tuo sovitussetti tosiaan ihan tuotenumeroa yms myöten tasan sama kuin Gen2 sovitussetti, eli en nyt oikein sitten tiedä mitä nämä Ouran maininnat hieman muuttuneista kokoluokista sitten oli.
 
Ainakin tuo sovitussetti tosiaan ihan tuotenumeroa yms myöten tasan sama kuin Gen2 sovitussetti, eli en nyt oikein sitten tiedä mitä nämä Ouran maininnat hieman muuttuneista kokoluokista sitten oli.

Jeps, ihmettelin samaa kun työntömitalla mittasin gen2 vs. gen3 -sovituskittien sormuksia, täysin samaa kokoa ainakin koko 10, 11 ja 12 eri kittien kesken..
 
Liekkö sitten keksineet hyvän tavan jakauttaa tilauskuornaa ja lähetyksiä kun porukka odottelee uutta settiä jonka toimitus kestää sen 1,5vko ja siihen päälle sitten mahdollinen testausaika 1-x päivää.
 
Tai sitten gen3 -sovituskitit loppuneet ja lähettävät gen2 -sovituskittejä
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 379
Viestejä
4 554 836
Jäsenet
74 960
Uusin jäsen
kaitamoinen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom