Älysormukset

Sama homma täälläkin, DHL saanut ennakkotiedon paketista 3. päivä ja siellä se on nököttänyt siitä asti.

edit: seuranta päivittynyt, paketti saapunut DHL:n terminaaliin eilen. Ouran edustajat vastailleet ihmisten marinoihin Twitterissä että kysyntä on ollut aika hurjaa ja koettavat räpiköidä parhaansa mukaan. Tiedottamista ois kyllä varaa parantaa aika reippaasti IMO.
 
Viimeksi muokattu:
Itselläni on jo matkalla:

  • 04.11.2021 Shipment information uploaded to Deutsche Post
  • 05.11.2021 Item received at Deutsche Post Mailterminal
  • 06.11.2021 Departure to destination country
 
Pitäisikö Sizing kitin näkyä erillisenä tilauksena tuolla Ouran sivuilla?
Tai Ouran sivujen mukaan ilmeisesti pitäisi, ja erillinen tilausnumero tuli kyllä postilla, mutta Ouran sivuilla tuota ei kyllä näköjään näy (26. päivä tilattu).

Shipment status of both (1) your sizing kit and (2) your ring, once you officially confirm your size.
You’ll be able to track the delivery of your ring once it’s officially shipped.

Edit. No nyt tuli tännekin vihdoin seurantakoodi, saa nähdä, että milloin paketti liikahtaa.
 
Viimeksi muokattu:
Pitäisikö Sizing kitin näkyä erillisenä tilauksena tuolla Ouran sivuilla?
Tai Ouran sivujen mukaan ilmeisesti pitäisi, ja erillinen tilausnumero tuli kyllä postilla, mutta Ouran sivuilla tuota ei kyllä näköjään näy (26. päivä tilattu).

Shipment status of both (1) your sizing kit and (2) your ring, once you officially confirm your size.
You’ll be able to track the delivery of your ring once it’s officially shipped.
Mulla näkyy ainakin vain tuo sormuksen tilaus vaikka sähköpostilla on tullut molemmille omat tilaukset. Sizing kitin lähetyksestä ei myöskään ole kuulunut yhtään mitään.
 
Oli tosiaa sormus tilattu jo kuukausia sitten eikä ollut toimittaneet niin sanoivat että vaihtaa uuteen malliin mutta lähettivätkin vain uuden sizin kitin. Kitin sarjanumero sama, uus hieno qr koodi sisällä ja verratessa sormukset samankokosia nii tuli taas turhaa viivästystä tilauksee
 
Oli tosiaa sormus tilattu jo kuukausia sitten eikä ollut toimittaneet niin sanoivat että vaihtaa uuteen malliin mutta lähettivätkin vain uuden sizin kitin. Kitin sarjanumero sama, uus hieno qr koodi sisällä ja verratessa sormukset samankokosia nii tuli taas turhaa viivästystä tilauksee

Gen3 sormus on marginaalisesti eri kokoinen kuin gen2 sormus. Varmuuden vuoksi laittavat gen3 sormuksen sizing kit:in tilaajille.

gen3 sormuksia aletaan toimittamaan "vasta" 15.11. Sizing kit:in, jos saa ennen 15.11, niin homma menee etiäpäin niin nopeasti kuin vain voi.
 
Kuinka moni Gen2-omistaja on tarttunut tuohon vaihtotarjoukseen? Itse otin oman Stealthini käyttöön syyskuun puolivälissä eli vajaa 2 kk sitten. Ouralta saisin Gen3:n 100 €:n alella. Vähän kahden vaiheilla vaihdon kanssa. Aika paljon saisi vielä laittaa rahaa vaihdossa eivätkä nuo membershipin lisäominaisuudet älyttömästi vakuuta - ainakaan reilun 300 euron edestä..

E: Kuten DCRainmakerin arvostelussakin sanottiin, tuntuu tosi hankalalta löytää eroja Gen2:n ja Gen3:n välillä ja tietoa siitä, mitä tuo membership tarkalleen sisältää.

Osaako joku suorilta sanoa, mitä Gen3:lla (ilman membershipiä) näkee enemmän tai vähemmän verrattuna Gen2:n tuottamaan dataan?

E2: Ja jos päätän tarttua tarjoukseen (100 € ale + lifetime membership), niin pitääkö Gen2 palauttaa?
 
Viimeksi muokattu:
Vihdoin saapui tännekin seurantakoodi sizing kit:lle. Harmi että nuo lähtee etananvauhdilla liikkuvalla Deutsche Post:lla.
 
It's on it's way maili 4.11, DHL seuranta sanoo vieläkin vain Shipment information uploaded to Deutsche Post.

Postin seurannassa näkyy tälle päivälle kirjaus Lähetys on otettu kuljetukseen lähtömaassa. / Lähetys on lähtenyt lähtömaasta.

Hidasta hommaa, mutta toisaalta - eihän sitä vielä kiire ole.
 
Itsellä ollu Gen2 sormus 2019 kesäkuusta asti ja päätin päivittää Gen3 versioon, vaikka asiaa joutuikin vähän aikaa pohtimaan.
Lähinnä tuo päivällä tapahtuva sykkeen seuranta oli se kiinnostava ominaisuus ja kun nyt sai vielä nuo "maksulliset ominaisuudet" kaupan päälle, niin ei voinut vastustaa.
En kyllä usko että tulen käyttämään mitään niistä maksullisen palvelun ominaisuuksista, nykyiselläänkin katson vain joka aamu uni scoren ja siinäpä se käyttö sitten onkin...
 
Kuinka moni Gen2-omistaja on tarttunut tuohon vaihtotarjoukseen? Itse otin oman Stealthini käyttöön syyskuun puolivälissä eli vajaa 2 kk sitten. Ouralta saisin Gen3:n 100 €:n alella. Vähän kahden vaiheilla vaihdon kanssa. Aika paljon saisi vielä laittaa rahaa vaihdossa eivätkä nuo membershipin lisäominaisuudet älyttömästi vakuuta - ainakaan reilun 300 euron edestä..

E: Kuten DCRainmakerin arvostelussakin sanottiin, tuntuu tosi hankalalta löytää eroja Gen2:n ja Gen3:n välillä ja tietoa siitä, mitä tuo membership tarkalleen sisältää.

Osaako joku suorilta sanoa, mitä Gen3:lla (ilman membershipiä) näkee enemmän tai vähemmän verrattuna Gen2:n tuottamaan dataan?

E2: Ja jos päätän tarttua tarjoukseen (100 € ale + lifetime membership), niin pitääkö Gen2 palauttaa?
Ainakin minä tartuin tarjoukseen. Tosin tarjosivat vain -50€ alennusta, joten olisi kiva tietää millä logiikalla osa on saanut 100€ alennuksen.

Mitään ei luonnollisesti tarvitse palauttaa Ouralle.
 
Ainakin minä tartuin tarjoukseen. Tosin tarjosivat vain -50€ alennusta, joten olisi kiva tietää millä logiikalla osa on saanut 100€ alennuksen.
Riippuu missä vaiheessa on sormuksensa hankkinut. -100e on tullut ainakin 2021 vuoden aikana tilanneille, tarkkaa aikajanaa en osaa sanoa, mahdollisesti ihan alkuvuodesta lähtien tilatuille tullut tuo isompi tarjous.
 
Ainakin minä tartuin tarjoukseen. Tosin tarjosivat vain -50€ alennusta, joten olisi kiva tietää millä logiikalla osa on saanut 100€ alennuksen.

Mitään ei luonnollisesti tarvitse palauttaa Ouralle.

Tuo on vaikuttanut siltä, että he jotka ovat tuoreempia sormuksen omistajia, ovat saaneet isomman alen. Mikä sinällään käy ihan järkeen, koska muuten eivät ehkä uudehkoa sormusta lähtisi päivittämään. Tarkkaa rajaa tälle ei toki ole tiedossa miten uusi/vanha käyttäjä on pitänyt olla. Itse ennakkotilannut gen2:n ja 50e ale tuli.
 
Näin vähän arvelinkin. Oma Gen 2 hommattu aika tarkkaan vuosi sitten marraskuun lopulla.
 
Minä jouduin vaatimaan omaa aleani aspan kautta sähköpostilla ja facebookissa.. Lopulta ilmestyi appiin ja sain ihan oman koodinkin.. En tiiä toimiiko molemmat nyt sitten erikseen.
 
Mutta onko jollekulle siis selvää, mitä Gen3:ssa ei ole ilman membershipiä mitä Gen2:ssa nyt on.
 
Mutta onko jollekulle siis selvää, mitä Gen3:ssa ei ole ilman membershipiä mitä Gen2:ssa nyt on.

Ilman jäsenyyttä käytössä on

Can I use my Oura Ring Generation 3 without a Membership?
Yes, but you'll only be able to see your three daily Oura Scores (Readiness, Sleep, and Activity), ring battery, basic profile information, and app settings. In order to access the full suite of features, tailored insights, in-app content, and other dimensions of the Oura app, you must be enrolled in an Oura Membership. The good news is we're giving all new Oura Ring members 6 months of free membership starting when you first pair your Gen3 ring and app.


Tästä tarkemmin fiitsörit
 
Olen lukenut nuo kaikki, mutta minulle ei ole selvää. Osaatko vastata suoraan tuohon kysymykseen --> mitä Gen3:ssa ei ole ilman membershipiä mitä Gen2:ssa nyt on.

Ajattele asia toisinpäin. Vain nuo luetellut asiat tulevat toimimaan, jos sinulla ei ole jäsenyyttä. Jos nuo ominaisuudet riittävät niin turha maksaa jäsenyydestä. Jos haluat personoituja havaintoja datanpohjalta tai käyttää appsin fiitsöreitä kuten ne hengitys/meditaatiojutut niin eivät toimi ilman jäsenyyttä. Täyttä fiitsörisettiä tuskin tietää kukaan, kun eiköhän se appsi ja ominaisuudet kehity tulevien vuosien aikana.
 
Ajattele asia toisinpäin. Vain nuo luetellut asiat tulevat toimimaan, jos sinulla ei ole jäsenyyttä. Jos nuo ominaisuudet riittävät niin turha maksaa jäsenyydestä. Jos haluat personoituja havaintoja datanpohjalta tai käyttää appsin fiitsöreitä kuten ne hengitys/meditaatiojutut niin eivät toimi ilman jäsenyyttä. Täyttä fiitsörisettiä tuskin tietää kukaan, kun eiköhän se appsi ja ominaisuudet kehity tulevien vuosien aikana.

Mulla on Gen2. Mitkä Gen2:en ominaisuuksista eivät ole saatavilla Gen3:ssa ilman membershippiä.
 
Mulla on Gen2. Mitkä Gen2:en ominaisuuksista eivät ole saatavilla Gen3:ssa ilman membershippiä.

gen2:en toimii kuten ennenkin. Ouran sivuilla alla lainaus uusista fiitsöreistä. Gen3:lle helpompi katsoa lista mitä saa ilman jäsenyyttä kuin miettiä toisinpäin. Jos jatkat gen2:lla niin sun laite ja softa toimii kuten ennenkin.

if you’re currently a Generation 2 Oura Ring member and decide to stick with your Gen2 ring without upgrading to Gen3, we’ll continue to support your product with routine software and firmware updates. You’ll still have access to the same features currently available on your Gen2 ring*—many of which, we’ve listed above in ‘Everything You Love(d), Still at Your Fingertips.’ However, because there are extensive technological differences between Gen2 and Gen3, as we continue to release new features, many of them may not be available on Gen2 due to limitations in its interior hardware (i.e., sensors, memory, etc.). Please note that the following newly announced features listed in our article here are limited to Gen3 only due to such limitations:

Daytime Heart Rate

Live Heart Rate

Restorative Time

Period Prediction

Workout Heart Rate

Advanced Sleep Staging Algorithm

Blood Oxygen Measurement SpO2

Guided Audio Sessions, Educational Videos, and Slideshows
 
gen2:en toimii kuten ennenkin. Ouran sivuilla alla lainaus uusista fiitsöreistä. Gen3:lle helpompi katsoa lista mitä saa ilman jäsenyyttä kuin miettiä toisinpäin. Jos jatkat gen2:lla niin sun laite ja softa toimii kuten ennenkin.


Ymmärrän Gen2:n tulevaisuuden. Nuo Ouran kaikki linkit olen selannut läpi eikä minulle vieläkään tullut selväksi, mitä kaikkea Oura3 sisältää ilman membershipiä eli ovatko kaikki Gen2:n ominaisuudet saatavilla. Redditissä asiasta on myös keskustelua ja täälläkään ei taida olla tarkempaa tietoa. Kysyin Ouralta eikä sieltäkään tarkkaa vastausta tullut mutta vahvistus ainakin sille, että Gen3 ilman membershipiä on riisutumpi toiminnoiltaan kuin Gen2.

Screenshot_20211110_055636.jpg
 
Jos Ouraan on yhteydessä mailitse niin lykkäävät alkuun tällaisen FAQ:n. Tästä löytyy ainakin osittain vastauksia näihin yleisimpiin kysymyksiin.

Kiitos yhteydenotostasi. Olemme saaneet lukuisia yhteydenottoja ja kysymyksiä uuteen sormukseen, jäsenyyteen ja alennuksiin liittyen. Olemme koostaneet usein kysytyistä kysymyksistä listan, ja toivomme, että löydät vastauksen niiden joukosta. Käytä muutama minuutti lukeaksesi kysymykset läpi. Jos kysymykseesi ei löytynyt vastausta ja kaipaat edelleen apua, ole hyvä ja vastaa tähän sähköpostiin.

• Tilaukset ja tilausvahvistus •

1. Tilaukseni epäonnistuu. Mitä teen?

Selvitämme parhaillaan kaupassamme esiintyviä ongelmia, jotka kohdistuvat maksujen vahvistukseen. Ongelmaa esiintyy erityisesti tiettyjen pankkien luottokorttien kanssa (esim. Danske Bank). Pyrimme korjaamaan ongelman mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!

2. En ole saanut tilausvahvistusta sähköpostiini.

Suuren kysynnän vuoksi tilausten käsittelyssä on ollut viivettä. Pahoittelemme tätä! Sinun pitäisi saada vahvistus sähköpostiisi 48 tunnin kuluessa tilauksen teosta, mutta jos et kuitenkaan ole saanut tilausvahvistusta tämän ajan kuluessa, vastaathan tähän viestiin.

• Alennuslinkit •
1. Alennuslinkkini ei toimi. Kuinka voin nyt hyödyntää tarjoukseni?
Vastaathan tähän viestiin kertoen tarkemmin ongelmasti. Kiitos jo etukäteen kärsivällisyydestä!

2. Tein tilauksen Gen3 Oura-sormukselle, jonka jälkeen sain tarjouksen sormuksen ostamisesta alennettuun hintaa. Haluaisin hyödyntää tarjouksen, mitä minun pitäisi tehdä?
Vastaathan tähän viestiin. Hyvitämme tilauksellesi alennuksen, johon olet tarjouksen perusteella oikeutettut. Kiitos jo etukäteen kärsivällisyydestä!

3. Miksi sain pienemmän tarjouksen sormuksen päivittämisestä Gen3-malliin kuin ystäväni?
Alennukset, joita olemme tarjonneet nykyisille Ouran käyttäjille perustuvat siihen milloin Oura-tili oli alunperin luotu. Tästä syystä alennukset voivat vaihdella.

• Oura-jäsenyys •

1. Mitä tarkoittaa elinikäinen Oura-jäsenyys?
Elinikäinen Oura-jäsenyys on tarjous, joka on tarkoitettu nykyisille Oura-sormuksen käyttäjille, ja jotka päivittävät sormuksensa uuteen Gen3-malliin. Elinikäinen Oura-jäsenyys on käyttäjillemme kiitos uskollisuudesta. Niin kauan, kun sinulla on käytössäsi sama aktiivinen Oura-tili, on elinikäinen, ilmainen Oura-jäsenyytesi voimassa.

2. Ystäväni vastaanotti tarjouksen elinikäisestä Oura-jäsenyydestä, voinko saada saman tarjouksen?
Jos olet ollut Ouran käyttäjä jo ennen Gen3-sormuksen julkaisua (26.10.2021), oon sinulle lähetetty sähköpostiisi sekä Oura-sovellukseen linkki, joka sisältää tarjouksen Gen3-sormusta ja elinkäistä Oura-jäsenyyttä varten. Nähdäksesi tarjouksen sovelluksen, varmista, että sinulla on viimeisin sovellusversio käytössäsi. Jos olet mielestäsi oikeutettu elinikäiseen Oura-jäsenyyteen, muttet ole vastaanottanut sähköpostia tai ilmoitusta sovelluksessa, vastaathan tähän viestiin.

3. Voinko edelleen käyttää Gen2-sormustani ilman jäsenyyttä?
Ehdottomasti. Jos olet nykyinen Gen2 Oura-sormuksen tyytyväinen käyttäjä, etkä halua päivittää sormustasi uusimpaan malliin, jatkamme Gen2-sormuksen tukemista ohjelmistopäivityksillä ainakin kahden vuoden. Huomioithan, että Oura-jäsenyys koskee ainoastaan Gen3-sormuksia, joten sinulta ei tulla perimään kuukausimaksuja, jos päätät jatkaa Gen2-sormuksen käyttäjänä.

Pääset jatkossa käyttämään samoja ominaisuuksia, joita Gen2- sormuksessa on tälläkin hetkellä, lukuunottamatta ohjattua Moment-ominaisuutta. Sinulla on siis edelleen pääsy Moment-harjoituksiin, mutta teknisistä rajoituksista johtuen ohjatut harjoitukset poistuvat Gen2-sormuksen käyttäjiltä. Huomioithan kuitenkin, että sormusten teknisistä eroista ja komponenttirajoituksista johtuen, kaikki uusimmat ominaisuudet eivät välttämättä ole enää saatavilla Gen2-sormuksessa.

4. Voiko käyttää Gen3-sormusta ilman jäsenyyttä?
Kyllä voit, mutta tällöin sinulla on nähtävissäsi ainoastaan kolme päivittäistä tulostasi (Valmius, Uni ja Aktiivisuus), sormuksen akuntila, profiilin perustiedot sekä sovelluksen asetukset. Jos haluat päästä näkemään ja käyttämään kaikkia ominaisuuksia, yksilöityjä tietoja ja sovelluksen muita sisältöjä, tulee sinulla olla Oura-jäsenyys. Kaikki uudet Oura-sormuksen käyttäjät saavat 6kk ilmaisen kokeilujakson jäsenyyttä varten.

• Sovitussormussetti •

1. Tuleeko minun käyttää uutta sovitussettiä Gen3-sormukseen koon valinnassa, vai voinko käyttää nykyisen Oura-sormukseni kokoa?
Gen3-sormusten koot eroavat hieman Gen2- sormusten koista. Tämän takia suosittelemme käyttämään uutta sovitussormussettiä oikean koon määrittämiseksi. Gen3-tilaus sisältää automaattisesti uuden sovitussormussetin. Suosittelemme käyttämään Gen3-sormusta etu- tai keskisormessa saavuttaaksesi tarkimman datan ja tiedot.
 
Pääset jatkossa käyttämään samoja ominaisuuksia, joita Gen2- sormuksessa on tälläkin hetkellä, lukuunottamatta ohjattua Moment-ominaisuutta. Sinulla on siis edelleen pääsy Moment-harjoituksiin, mutta teknisistä rajoituksista johtuen ohjatut harjoitukset poistuvat Gen2-sormuksen käyttäjiltä. Huomioithan kuitenkin, että sormusten teknisistä eroista ja komponenttirajoituksista johtuen, kaikki uusimmat ominaisuudet eivät välttämättä ole enää saatavilla Gen2-sormuksessa.

Tämähän on ristiriidassa sen kanssa, mitä minulle vastasivat aspasta (ks. edellinen viesti).
 
Tämähän on ristiriidassa sen kanssa, mitä minulle vastasivat aspasta (ks. edellinen viesti).
Tuo Ouran viestintä on kyllä ihan paskaa, mutta ainakin itse olen ymmärtänyt, että gen3:lla ei ilman tilausta tosiaan näe oikein yhtään mitään dataa, eli aika lailla hyödytön. Gen2 ilman tilausta toimii kuten nykyisinkin.
 
Gen3:ssa vuoden takuu ja

"All rechargeable batteries are consumables and have a limited lifespan, so their capacity and performance will gradually decline over time. This is why battery replacement is not included in our standard warranty policy."

:hmm:

15. päivä alkaa ilmeisesti tippumaan arvosteluja.
 
Gen3:ssa vuoden takuu ja

"All rechargeable batteries are consumables and have a limited lifespan, so their capacity and performance will gradually decline over time. This is why battery replacement is not included in our standard warranty policy."

:hmm:

15. päivä alkaa ilmeisesti tippumaan arvosteluja.
No meidän paikallinen kuluttajansuoja varmaan onneksi sanoo, että tuollaisen sormuksen oletettu käyttöikä on enemmän kuin vuosi. Eikö se kännyköilläkin ole pari vuotta?

Tietysti akun hiipumiseen tuo ei auta jos se ei ole merkittävää. Oura on kyllä tähän asti vaihtanut noita sormuksia uusiin käsittääkseni aika kevyesti. Vaikea kuvitella että siellä olisi varaa kiristää politiikkaa kun asiakaspalvelun maine ottaa koko ajan osumaa jo muutenkin.
 
Onko tuo lifetime membership + ale muuten jotenkin sidottu käyttäjätiliin (sähköposti)? Mietin, kun se etu (-100 € + lifetime membership) näkyy minulla nyt appissa ja sain lisäksi facebookissa ouralta oman linkin tarjoukseen, että jos käyttäisin molemmat, kun muutama kaveri varmaan mielellään tarttuisi tarjoukseen. Eli voiko uutta sormusta liittää eri sähköpostiin ja saada silti sen membershipin ikuisesti ilmaiseksi?
 
Onko tuo lifetime membership + ale muuten jotenkin sidottu käyttäjätiliin (sähköposti)? Mietin, kun se etu (-100 € + lifetime membership) näkyy minulla nyt appissa ja sain lisäksi facebookissa ouralta oman linkin tarjoukseen, että jos käyttäisin molemmat, kun muutama kaveri varmaan mielellään tarttuisi tarjoukseen. Eli voiko uutta sormusta liittää eri sähköpostiin ja saada silti sen membershipin ikuisesti ilmaiseksi?
Kyllä on sidottu siihen sun sähköpostilla luotuun tiliin. Eli niinkuan kuin sulla on tuo tili käytössä niin tuo jäsenyys on ilmainen.
 
Sizing kit saapui tänään. Aika samalta sopiva koko tuntuu kuin aikaisemminkin. Ehkä ihan aavistuksen verran pienemmät nuo uudet koot verrattuna gen2:een? Samalla koolla(12) taidan mennä kuin oli aikaisempikin sormus.
Nyt tuli tänne suomeenkin sizing kit ja jos siihen on uskomista niin uudet sormukset ovat aavistuksen isompia kuin vanhat. vanhan 11 läpimittaksi sain 20.8 mm ja sizing kitin vastaava oli 20.95. Seuraava koko molempiin suuntiin oli ~0.85 mm suurempi/pienempi.
 
Nyt tuli tänne suomeenkin sizing kit ja jos siihen on uskomista niin uudet sormukset ovat aavistuksen isompia kuin vanhat. vanhan 11 läpimittaksi sain 20.8 mm ja sizing kitin vastaava oli 20.95. Seuraava koko molempiin suuntiin oli ~0.85 mm suurempi/pienempi.
Pystytkö mittaamaan vanhan 13 koon ja uuden 12koon?
 
Vanhoja kokoja ei ole muita kuin tuo oma mitattavaksi mutta uusi 12 on 21.75 ja 13 on 22.55

Voiko niissä olla noin hurja ero? Kaivoin mun molemmat vanhat setit ja lukemat oli 21.5 (sun uus setti 21.75) ja mun 13 oli tasan 22 (sun uuden setin 22.55). Sit mittasin oikean sormuksen (gen2) kokoa (13) ja todellinen mitta oli 22.5, joka taas on todella lähellä sitä sun uutta kittiä.

Eli olisko sormuksen runko aivan täysin sama kuin ennenkin, eikä niiden koossa ole tapahtunut muutoksia. Mutta aikaisemmin sovitussetti ei ole ollut alkuunkaan niin tarkka?
 
Vihdoin saapui tännekin seurantakoodi sizing kit:lle. Harmi että nuo lähtee etananvauhdilla liikkuvalla Deutsche Post:lla.

9.11. aamuyöllä lähtenyt Suomea kohti seurannan mukaan, sen jälkeen ei mitään merkintää. Ihmeellisen hidasta toimintaa.

Muutenhan tällä ei olisi väliä, mutta jos sormusten kysyntä on yllättänyt Ouran, niin mahdollisimman pian haluaisin oman sormuksen koon varmistaa että pääsee mahdollisimman kärkeen tilauslistalla
 
Itselläni on jo matkalla:

  • 04.11.2021 Shipment information uploaded to Deutsche Post
  • 05.11.2021 Item received at Deutsche Post Mailterminal
  • 06.11.2021 Departure to destination country
Tänään tuli sovituskitti, eli melko hidashan tuo toimitus oli.

11 koko tuntui parhaalta, mutta suosittelivat testaamaan vähintään vuorokauden ennen koon vahvistusta. Onhan tuohon 15. päivään vielä aikaa, joten eipä tuolla mahda vielä niin kiire olla. Testaillaan rauhassa :think:
 
Tänään tuli sovituskitti, eli melko hidashan tuo toimitus oli.

11 koko tuntui parhaalta, mutta suosittelivat testaamaan vähintään vuorokauden ennen koon vahvistusta. Onhan tuohon 15. päivään vielä aikaa, joten eipä tuolla mahda vielä niin kiire olla. Testaillaan rauhassa :think:

Kannattaa tosiaan testata rauhassa. Sormet voi olla aika erikokoiset aamusta/illasta. Mulla vaikuttaa paljon myös ruokavalio siihen miten elimistö kerää nestettä ja se näkyy myös sormien koossa. Jos uittaa käsiä esim. kalastaessa kylmässä vedessä niin sekin vaikuttaa nakkeihin.
 
Tänään tuli sovituskitti, eli melko hidashan tuo toimitus oli.

11 koko tuntui parhaalta, mutta suosittelivat testaamaan vähintään vuorokauden ennen koon vahvistusta. Onhan tuohon 15. päivään vielä aikaa, joten eipä tuolla mahda vielä niin kiire olla. Testaillaan rauhassa :think:
Tuon aikataulun perusteella mun sovituskitti tulee ensiviikon puolivälissä... Lähtenyt lähtömaasta 10.11.

Oletan että kympillä jatkan kun nykyinen on vähän löysä.
 
Tänään tuli sovituskitti, eli melko hidashan tuo toimitus oli.

11 koko tuntui parhaalta, mutta suosittelivat testaamaan vähintään vuorokauden ennen koon vahvistusta. Onhan tuohon 15. päivään vielä aikaa, joten eipä tuolla mahda vielä niin kiire olla. Testaillaan rauhassa :think:

Isoja eroja näköjään toimituksissa, mulla on aiemmin mennyt sanoma Deutsche Postille, eikä pakettia näy vieläkään:

02.11.2021Shipment information uploaded to Deutsche Post
04.11.2021Item received at Deutsche Post Mailterminal
05.11.2021Departure to destination country
10.11.2021Arrival at importing country

Nyt jumissa täällä Suomen puolella ollut keskiviikosta.
 
Tuli kans noi sovituskappaleet tänää. Sama ongelma kuin aikaisemminkin 11 hitusen liian iso ja 10 tuntuu tiukalta. Gen 2 ollu 11 ja sil välillä öisin tullu ettei saa tulosta. Keskisormessa olen pitänyt. Pitäisi varmaan siirtyä pitämään etusormessa. 10 koon kanssa se ei ainakaan onnistuisi.
 
Isoja eroja näköjään toimituksissa, mulla on aiemmin mennyt sanoma Deutsche Postille, eikä pakettia näy vieläkään:

02.11.2021Shipment information uploaded to Deutsche Post
04.11.2021Item received at Deutsche Post Mailterminal
05.11.2021Departure to destination country
10.11.2021Arrival at importing country

Nyt jumissa täällä Suomen puolella ollut keskiviikosta.

Joo. Tuo arrival at importing country on ollut meillä samaan aikaan. Loppumatkassa sitten tullut eroa. Tässä vielä oma seuranta kokonaisuudessaan:
67194981-36ED-4D77-8239-578049686DE2.jpeg
 
Tuli kans noi sovituskappaleet tänää. Sama ongelma kuin aikaisemminkin 11 hitusen liian iso ja 10 tuntuu tiukalta. Gen 2 ollu 11 ja sil välillä öisin tullu ettei saa tulosta. Keskisormessa olen pitänyt. Pitäisi varmaan siirtyä pitämään etusormessa. 10 koon kanssa se ei ainakaan onnistuisi.

Itse ratkaisin Gen2 vastaavan tilanteen, niin että pidän Ouraa päivällä keskisormessa ja yötouhuissa sitten etusessa.
 
03.11.2021Shipment information uploaded to Deutsche Post
08.11.2021Item received at Deutsche Post Mailterminal
09.11.2021Departure to destination country

Sovituskitti seilaa vielä jossain Saksan ja Suomen välillä, jospa se ite sormus jouluksi kerkiäis.
 
Sovituskitti on Suomessa, eli alkuviikosta varmaan pääsee testailemaan.

Kyllä odottavan aika on pitkä.
 

Liitteet

  • Screenshot_20211113-194242.jpg
    Screenshot_20211113-194242.jpg
    193,9 KB · Luettu: 44
Pari viikkoa ollut myös nyt kitti matkalla ja Ouran oudohko viestintä jatkuu edelleen.

Sähköposti alkaa näin:
"Period Prediction
Your exclusive Gen3 Upgrade Offer ($200 value) has been extended to Nov. 29th! Pre-order today to get your ring sooner."

Ihan uusi käyttäjä, eikä tuo mailin tarjouslinkki oikeasti anna mitään 200 alennusta.

Edit: Heti kun pääsi valittamaan niin tippui kitti luukusta
 
Viimeksi muokattu:
Mullakin seuranta näyttää viimeisinpänä tapahtumana että perjantaina iltapäivällä saapui Suomeen. Hetki sitten kuitenkin tuli luukusta paketti.

Vertailin nyt vähän vanhan sizing kitin sormuksia ja kovin vaikeaa on mitään eroja nähdä vaikka miten laittaisi kappaleet vierekkäin. Mitään työntömittaa ei ole että saisi kunnon tuloksia.

Hetken jo arvelin että onko sieltä tullut gen2 sizing kit kun paketitkin melkein identtiset, mutta on tuossa uudessa erilaiset ohjeet kannen sisäpuolella.
Sama JZ90-0030 tunnus kylläkin molemmissa laatikoissa
 
Viimeksi muokattu:
4.11 tehty tilaus, eikä samana päivänä tulleen tilausvahvistuksen jälkeen ole kuulunut mitään. Ouran sivuille kun kirjautuu kertakäyttölinkillä näkyy tilauksen kohdalla:
Status: Pending Fulfillment
Onko muilla ollut näin hidasta vai jokohan tuolta täytyy alkaa kyselemään sizing kitin perään?
 
4.11 tehty tilaus, eikä samana päivänä tulleen tilausvahvistuksen jälkeen ole kuulunut mitään. Ouran sivuille kun kirjautuu kertakäyttölinkillä näkyy tilauksen kohdalla:
Status: Pending Fulfillment
Onko muilla ollut näin hidasta vai jokohan tuolta täytyy alkaa kyselemään sizing kitin perään?

Aikajana:
26.10. Tilaus julkaisupäivänä
3.11. Sizing kitistä lähetysilmoitus seurantakoodilla
8.11. DHL:n mukaan lähetys toimitettu heille kuljetettavaksi
9.11. Lähetys lähtenyt Saksasta
15.11. Sizing kittiä ei vielä näy, eikä seurannassakaan lisätietoja

Että juu, hidasta on. Ja jos miettii että toimitusten pitäisi alkaa tänään, mutta heti julkaisusta tilatessa ei ole vielä edes sizing kit perillä, niin joku voisi jo mielensä pahoittaa. Onneksi on muistissa 2. gen ennakkotilaus, niin osaa suhteuttaa, että jos ennen ensi vappua saa sormuksen niin parempaan suuntaan on menty.
 
Tilasin Ouran 27.10. ja rahat lähti kortilta. 28.10. tuli sähköpostiin tilausvahvistus. 30.10. sähköposti referral-linkistä. 30.10. viesti että tilaus on käsittelyssä ja ensin lähetetään sizing kit. Tänään 4.11. tuli viesti että sizing kit on lähetetty ja seurantakoodi

Päivitetään oma tarina:
4.11. oli siis vain ennakkoilmoitus paketista
9.11. paketti ihan oikeasti tuli Deutsche Postille ja lähti samana päivänä Suomea kohti
12.11. paketti saapui kohdemaahan eli Suomeen - tämä on vieläkin seurannan viimeisin status
15.11. aamupäivällä paketti tuli postiluukusta sisään
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 395
Viestejä
4 555 047
Jäsenet
74 961
Uusin jäsen
miirismoi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom