Älysormukset

Että juu, hidasta on. Ja jos miettii että toimitusten pitäisi alkaa tänään, mutta heti julkaisusta tilatessa ei ole vielä edes sizing kit perillä, niin joku voisi jo mielensä pahoittaa. Onneksi on muistissa 2. gen ennakkotilaus, niin osaa suhteuttaa, että jos ennen ensi vappua saa sormuksen niin parempaan suuntaan on menty.

Ei ole oura ainoa. Whoop 4.0:an tilasin julkaisupäivänä(8.9, 2kk sitten). Saatavuuus edelleen jossain tulevaisuudessa. Se on tätä fyysisen tuotebisneksen vaikeutta etenkin virusaikana. Tuotteita saa tehtyä vain niin monta. Toki ouralla on omat extra vaikeutensa, kun he eivät tunnu saavan odotuksia/viestintää kohdallensa. Tosin sama 5-7 viikkoa tuntuu olevan whoop:llakin lupauksena viikosta toiseen. Ehkä saapuu tänä vuonna, todennäköisesti ei.

1636978066804.png
 
Pari tuntia ollut nyt mallikappale sormessa. Gen2 on kokoa 11 ja vähän löysän oloinen nimettömässä, nyt ollut koko 10 samassa sormessa ja tuntuu aika sopivalta. Toisaalta toi gen2 sizing kitin koko 10 tuntuu melkein samalta että onkohan näissä nyt tosiaan miten isoja eroja sitten kuitenkaan.
 
Sattuisiko kenelläkään olemaan niitä -50€ kuponkeja vielä jäljellä tarpeettomana ja haluaisi lahjoittaa? Olisi tarkoitus hankkia itselle ja tyttöystävälle Ourat niin satasen säästö olisi kiva. Jos löytyy niin saa laittaa yv:tä. Kiitos!
 
Sattuisiko kenelläkään olemaan niitä -50€ kuponkeja vielä jäljellä tarpeettomana ja haluaisi lahjoittaa? Olisi tarkoitus hankkia itselle ja tyttöystävälle Ourat niin satasen säästö olisi kiva. Jos löytyy niin saa laittaa yv:tä. Kiitos!

Kannattaa sitten vielä varmistaa että pitääkö tehdä kaksi erillistä tilausta, jolloin muodostuu kaksi erillistä Oura-tiliä sen sijaan että tilaa kerralla yhdelle Oura-tilille kaksi sormusta.
 
Kannattaa sitten vielä varmistaa että pitääkö tehdä kaksi erillistä tilausta, jolloin muodostuu kaksi erillistä Oura-tiliä sen sijaan että tilaa kerralla yhdelle Oura-tilille kaksi sormusta.
Hyvä vinkki, kiitos! Pitää tarkastaa tuo, erilliset tilit tosiaan tarvitaan. Sainkin jo muutaman alelinkin, kiitos kaikille lähettäneille! Teen tilauksen tänään illalla tai viimeistään huomenna, ilmoittelen sitten toimiko linkit vai ei.
 
Oma sovitussetti odotti postilaatikossa. Kokeilin samaa kokoa kuin nykyinen ja totesin että samalla mennään. Kai sitä pitäisi pitää päivä tai kaks, en jaksa.
Vahvistin koon ja nyt odotellaan toimitusta.
 
Nyt saapui sovitussetti. Gen 2 -sormus oli kokoa 13, mutta tuntuu että koko 12 olisi sopivampi tämän kolmosen osalta. Pitänee kuitenkin päivän ajan malttaa testailla, ennen kuin lyö tilausta sisään.
 
En ainakaan ite mitään eroa nää silmämääräisesti gen 2 ja gen 3 mallikappaleiden välillä eikä gen2 sormuksen ja gen3 mallikappaleen kanssa. Onko joku mittaillut onko oikeasti eroa?
 
Itselle ei koskaan lähtenyt sovitussetti, vaikka tilasin ennen vaimoa.

Meni sit viime viikolla käpy ja päätin tilata sokkona saman koon kuin viimeksi, koska pienempi ei mene millään se on varmaa.

Olin satavarma ettei niillä ole sormuksia kovin montaa varastossa ja sormuksen saanti menee ensivuoteen tms.
Mutta mitä vielä!!
Sormus lähti tänään tulemaan.
6E33F7B6-6CF1-45BC-BC11-FD858F181236.jpeg

Edit: No nyt tuli dhl:ltä jo tekstiviesti sormuksen osalta et paketti toimitetaan 19.11
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä 12 muuten passeli, mutta jättää kevyen painauman etusormeen, mutta nimettömässä aika täydellinen. 13 pysyy myös paikallaan mutta huomattavasti löysempi istuvuus. Varmaan fiksumpi ottaa sitten pienempi koko, jos löysempi heikentää tarkkuutta.
 
Itsellä 12 muuten passeli, mutta jättää kevyen painauman etusormeen, mutta nimettömässä aika täydellinen. 13 pysyy myös paikallaan mutta huomattavasti löysempi istuvuus. Varmaan fiksumpi ottaa sitten pienempi koko, jos löysempi heikentää tarkkuutta.

Itellä 10 tuntuu hitusen tiukalta, mutta 11 löysältä oikeastaan joka sormessa. Joskus öisin tullut tyhjiä kohtia joskin olen pitänyt keskisormessa. Nyt päätin mennä kympillä koska tämä 11 kyllä irtoilee jos päivällä käyttää. Olispa näillä puolikkaat koot käytössä ja saahan ton kerran vaihdettua onneksi.
 
Se uusi sizing kit on aivan sama kuin se vanha gen 2. Ohjeet ovat vain muuttuneet. Olisi tietenkin ollut kiva, että Oura olisi kertonut tämän tilausvaiheessa niin ei olisi turhaan tarvinnut odottaa uusia mallikappaleita.



Itse kuulun myös siihen ryhmään joka kaipaisi puolikkaita kokoja. Edellistä sormusta (gen 2 balance) käytin vihkisormuksen tilalla ja oma vihkisormus on kokoa 17.5. Ouralta oli käytössä koko 7 ja sitä ei voinut jättää yöksi nimettömään turpoamisen takia. Kesällä oli myös päiviä kun sormus alkoi tuntumaan tukalalta. Yöllä ja kesällä sormusta tuli käytettyä pikkurilleissä. Noin muuten se tuntuu hyvältä ja ei lipsu ollenkaan vaikka käsiä saippuoidessa. Koko 8 oli testatessa niin iso, että se tippui suoraan sormesta.

Nyt pohdin sitten uutta sormusta oikean käden keskisormeen ja siinä on taas ongelmia. Koko 9 on yleisesti aika passeli. Sitä pystyy pitämään yön yli ja nyt kylminä päivinäkin sormus pysyy sormessa vaikka tuntuu vähän löysältä. Sen kanssa on kuitenkin sellainen olo, että sormus vähän heiluu ja ettei se ole niin tukevasti sormessa. Ei se ole vielä kertaakaan tippunut mutta esimerkiksi käsiä kuvatessa tuntuu kuin voisi vahingossa vetää sormuksen pois. Koko 8 ei mene sitten ollenkaan viimeisestä nivelestä eli sitä ei voi edes kokeilla. Kaipaisin vähän tiukempaa tunnetta, jotta voisin olla vähän luottavaisemmin mielen.

Taidan nyt kokeiluksi tilata tuon koossa yhdeksän ja jos se osottautuu liian isoksi niin laitan vaihtoon. Olen kokeillut sormusta keskisormessa nyt kolmisen päivää ja ei se ole vielä kertaakaan itsestään lähtenyt.
 
Miten kauan sizing kitin saamisessa about menee? 11.11. itse tilasin Gen3:n.
 
Miten kauan sizing kitin saamisessa about menee? 11.11. itse tilasin Gen3:n.

Ne lähetetään Saksasta Deutsche Postilla, ja siinä menee hyvä tovi. Henk. koht. 3 viikkoa mennyt eikä vieläkään perillä. Huomionarvoista on se, että vaikka Oura julkaisussa väitti kokojen muuttuneen, on tarina nyt sitten tässäkin vaihtunut, kuten yllä olevan viestin twiitistä selviää. Eli jos vain jostain saa käsiinsä gen 2 sizing kitin, niin sillä voi testailla. Ohjeet ovat kaiketi päivittyneet (jos sillä nyt on jotain väliä), ajantasaiset ilmeisesti tuolla: https://support.ouraring.com/hc/en-us/articles/360025590653
 
Se uusi sizing kit on aivan sama kuin se vanha gen 2. Ohjeet ovat vain muuttuneet. Olisi tietenkin ollut kiva, että Oura olisi kertonut tämän tilausvaiheessa niin ei olisi turhaan tarvinnut odottaa uusia mallikappaleita.

Eikös siinä alkuvaiheessa nimenomaan sanottu että sormusten koot ovat hieman muuttuneet, joten lähettävät uudet mallikappaleet.
Jos on vuoden käyttänyt 2nd gen sormusta ja on tyytyväinen niin kai sitä olisi voinut samankokoisen 3rd gen sormuksen tilata jos olisi tiennyt. Sekava viestintä Ouran osalta siis jatkuu.

Jotain positiivista jos hakee niin voi ainakin nyt miettiä olisiko toinen koko sittenkin parempi, vaikka luultavasti päädyn samassa koossa pysymään
 
Onhan tuo ohjeistus muuttunut selvästi ainakin tiukkuuden osalta. Ei mielestäni aiemmin ollut, että sorumus ei saisi lähteä sormesta kuin saippuavedellä. Itse en kyllä noin tiukkaa sormusta sietäisi. Gen2 on mulla kihlasorumuksen tilalla vasemmassa nimettömässä ja juuri sen verran löysä, että sormen suoristamalla sen saa kuivan nihkeästäkin sormesta kevyesti vedettyä pois. Ei ole ollut mitään ongelmia datan kanssa niin varmaan voisi aika hyvällä luottamuksella tilata suoraan gen3 samaa kokoa.
 
Kannattaa huomata myös, että noi testirinkulat on huomattavasti eri tuntuiset kuin aito sormus. Ite menin nyt hieman riskillä ja tilasin 10 koon. Yön kokeilin niin gen 2 11 koko oli pyörinyt sormessa ympäri ja 10 pysynyt paikoillaan mikä varmaan selittää miksi joskus on gappeja datassa. Ehkä tohon tottuu. Saisivat kyllä tehä noita puolittaisia kokoja kun itelläkin 10.5 olisi varma.
 
Onhan tuo ohjeistus muuttunut selvästi ainakin tiukkuuden osalta. Ei mielestäni aiemmin ollut, että sorumus ei saisi lähteä sormesta kuin saippuavedellä. Itse en kyllä noin tiukkaa sormusta sietäisi. Gen2 on mulla kihlasorumuksen tilalla vasemmassa nimettömässä ja juuri sen verran löysä, että sormen suoristamalla sen saa kuivan nihkeästäkin sormesta kevyesti vedettyä pois. Ei ole ollut mitään ongelmia datan kanssa niin varmaan voisi aika hyvällä luottamuksella tilata suoraan gen3 samaa kokoa.

Itsellä Gen2 on just passeli; aamulla pitää ottaa saippuan kanssa pois, iltapäivästä/illasta lähtee vetämällä, mutta on nafti. Hankalaksi menee, jos koot ovat vähän isompia ja pienempi. Veikkaan, että Gen3:ssa menee arpomiseksi koon puolesta. Gen2 oli aika selkeä valinta (koko 11).
 
10,5 olisi ollut itselleni ehkä paras mutta tiputin koon 11 -> 10 kun tuntui sopivammalta testailujen ja ohjeiden jälkeen. Toivotaan ettei tarvitse palata takaisin kokoon 11, vaikka tuossa se 30 päivää aikaa on vaihtaa postikulujen hinnalla.
 
Kannattaa huomata myös, että noi testirinkulat on huomattavasti eri tuntuiset kuin aito sormus. Ite menin nyt hieman riskillä ja tilasin 10 koon. Yön kokeilin niin gen 2 11 koko oli pyörinyt sormessa ympäri ja 10 pysynyt paikoillaan mikä varmaan selittää miksi joskus on gappeja datassa. Ehkä tohon tottuu. Saisivat kyllä tehä noita puolittaisia kokoja kun itelläkin 10.5 olisi varma.

Jep. 12,5 olisi itsellekin paras. Luulisi että jos laitteen koko on noin "helposti" skaalattavissa, niin puolikkaatkin koot onnistuisivat. Varmaan puolet asiakkaista niitä kuitenkin kaipaisi. Sovituskittiäkään ei tarvitisi uusia.
 
Tuli päivitys että ehkä lähettävät gen3 sormuksen kahen viikon sisään. Pukin konttii ehkä?
 
sormus tilattu 5.11 eikä tilausvahvistuksen lisäksi ole kuulunut mitään. Ei siis mitään tietoa siitä, että sovitussettiä olisi edes annettu tiedoksi dhl:lle jne.
Ei nyt hirveästi vakuuta tämä Ouran toiminta. Olisi luullut heidän varautuvan tähän launchiin hieman paremmin.

Mienkähän muuten menee sitten niiden vaatteiden kanssa joita saat jos suosittelet kaverille. Jos ne lähetetään jostain ulkomailta niin menevät tulliin ja jos arvo yli 45 (tämä taisi olla lahjan raja) niin joutuu maksamaan alvit ja huonossa lykyssä tullit. Tullit vissiin siinä tilanteessa, jos sovelluksessa mainittu arvo 250 pitää paikkansa. Tulee "ilmaisille" vaatteille hintaa.

Kukaan ei liene vielä saanut niistä vaatteista sitä linkkiä minne kerrotaan sukupuoli ja koko jne?
 
Miltä teillä näyttää sovelluksen kerro kaverille kohta. Onko vielä 3/3 linkkiä jäljellä vaikka olette jakaneet eteenpäin. Se kuulemma vaihtuu aina kun joku on käyttänyt.
 
Mites muuten tuo Ouran tilaus, jos meinaa joululahjaksi antaa ja siis lätkäistä sizing kitin käteen jouluaattona, niin nyt varmaan jo kannattaisi tilata? Vai onko sizing kitin saatuaan rajattu aikaa, minkä sisään sormus pitää tilata?
 
Miltä teillä näyttää sovelluksen kerro kaverille kohta. Onko vielä 3/3 linkkiä jäljellä vaikka olette jakaneet eteenpäin. Se kuulemma vaihtuu aina kun joku on käyttänyt.
Itsellä ainakin näkyy nyt 0/3 eli kaikki on käytetty. Ei vain ole kuulunut tästäkään sitä postia missä pitäisi olla ohjeet miten nuo ns. tilataan.
Sama tilanne on ainakin parilla kaverillakin
 
Itsellä ainakin näkyy nyt 0/3 eli kaikki on käytetty. Ei vain ole kuulunut tästäkään sitä postia missä pitäisi olla ohjeet miten nuo ns. tilataan.
Sama tilanne on ainakin parilla kaverillakin
Jos painat siellä tell a friend osiossa learn more niin siellä lukee että vaatteet lähetetään tammi-huhtikuussa siinä järjestyksessä jossa ihmiset on saanut refut täyteen, eli ei kiireisinkään refu spämmääjä saa sähköpostia ennen joulukuun loppupuolta. Siinä vaiheessa saa ilmeisesti linkin ja alennuskoodin vaatekauppaan josta saa sitten tilattua verkkarit.
 
Itsellä ainakin näkyy nyt 0/3 eli kaikki on käytetty. Ei vain ole kuulunut tästäkään sitä postia missä pitäisi olla ohjeet miten nuo ns. tilataan.
Sama tilanne on ainakin parilla kaverillakin
Ok, eli ne neljä keille olen linkkini lähettänyt ei ole kukaan tilannut sormusta.
 
En jaksanut odottaa uutta sizing kittiä ja tööttäsin saman kokoisin sormuksen tulemaan kuin gen2. Ohjeiden mukaan sama koko on edelleen ihan ok, sopii kummassakin kädessä kahteen sormeen niin voi vaihtaa tilanteen mukaan paikkaa jos tarvii.
 
sormus tilattu 5.11 eikä tilausvahvistuksen lisäksi ole kuulunut mitään. Ei siis mitään tietoa siitä, että sovitussettiä olisi edes annettu tiedoksi dhl:lle jne.
Ei nyt hirveästi vakuuta tämä Ouran toiminta. Olisi luullut heidän varautuvan tähän launchiin hieman paremmin.

Mienkähän muuten menee sitten niiden vaatteiden kanssa joita saat jos suosittelet kaverille. Jos ne lähetetään jostain ulkomailta niin menevät tulliin ja jos arvo yli 45 (tämä taisi olla lahjan raja) niin joutuu maksamaan alvit ja huonossa lykyssä tullit. Tullit vissiin siinä tilanteessa, jos sovelluksessa mainittu arvo 250 pitää paikkansa. Tulee "ilmaisille" vaatteille hintaa.

Kukaan ei liene vielä saanut niistä vaatteista sitä linkkiä minne kerrotaan sukupuoli ja koko jne?
Tilasin 4.11 ja eilen tuli toimitusvahvistus sovitussetistä. Sopivasti 2h sen jälkeen kun laitoin sähköpostia asiakaspalveluun :D tuskin oli vaikutusta, mutta hauska ajoitus
 
Se uusi sizing kit on aivan sama kuin se vanha gen 2. Ohjeet ovat vain muuttuneet. Olisi tietenkin ollut kiva, että Oura olisi kertonut tämän tilausvaiheessa niin ei olisi turhaan tarvinnut odottaa uusia mallikappaleita.

toi oli hyvä tieto. uskalsin tilata sormuksen suoraan vanhalla koolla.
tulikin jo vahvistus "Great news - the new Oura Ring Gen3 is starting to ship this week, including your ring". Eli aika nopealla aikataululla taitaa sormus saapua.

minulta löytyy vielä pari -50e alennusta jos jossain on tarvetta (nakkaa viesti siis privana).
 
Sizing kit lähtenyt Saksasta 09.11 pikakirjeenä, ei ole lätäkön ylitse vielä päässyt :cautious:
 
Jos Ouran meinaa tilata suosittele kaverille -linkin kautta, niin pitäisikö tilatessa jo olla käytössä sähköposti, jonka kanssa Ouraa tullaan käyttämään? Olen antamassa koodia veljen vaimolle, joka on ostamassa sormusta miehelleen (veljelleni) joululahjaksi ja tämän pitäisi vielä pysyä yllätyksenä.
 
Onko sormus nyt liian pieni kun jättää sormeen selvän painauman? Lähtee kyllä silti helposti pois myös aamulla, mutta tuntuu kokoajan pieni puristus.
 
Tilattiin kaverin kanssa Gen2 sormukset samoihin aikoihin reilu vuosi sitten. Hänelle tuli tarjous ilmaisesta Gen3 -sormuksesta ja minulle -50e uuden hinnasta. Olisi mielenkiintoista tietää, mitkä kriteerit pitää täyttää, jotta saa tuon ilmaisen Gen3 -sormuksen.
 
Sizing kit tuli perille maanantaina 15. päivä, eli toimitusaika oli 20 vuorokautta tilauksesta. Päivitin sormuksen koon systeemiin samana päivänä ja sain varmistusviestin jossa sanottiin että sormuksen pitäisi olla postissa kahden viikon kuluessa. Parille 11. - 12. pvä tilanneelle kaverille tullut jo viestiä että sormus on postissa.
 
Tilattiin kaverin kanssa Gen2 sormukset samoihin aikoihin reilu vuosi sitten. Hänelle tuli tarjous ilmaisesta Gen3 -sormuksesta ja minulle -50e uuden hinnasta. Olisi mielenkiintoista tietää, mitkä kriteerit pitää täyttää, jotta saa tuon ilmaisen Gen3 -sormuksen.

Varmaan jotkut hyvin epämääräiset kriteerit. Itse tilasin alkuvuodesta ja -50€ tarjous tuli.
 
Tilattiin kaverin kanssa Gen2 sormukset samoihin aikoihin reilu vuosi sitten. Hänelle tuli tarjous ilmaisesta Gen3 -sormuksesta ja minulle -50e uuden hinnasta. Olisi mielenkiintoista tietää, mitkä kriteerit pitää täyttää, jotta saa tuon ilmaisen Gen3 -sormuksen.
Siinä on melko varmasti käynyt hänen kohdallaan virhe, joka ei kyllä kuulosta yhtään epätodennäköiseltä kun peilaa näihin erinnäisiin ongelmiin ouran kaupassa mitä tähänkin ketjuun on raportoitu. Käsittääkseni se pitäisi mennä gen 2 tilattu viimeisen parin-kolmen kuukauden aikana -> ilmainen päivitys, aiemmin tänä vuonna -100,- ja sitä vanhemmat -50,-. Toki voi olla että olen väärässä, en edes muista mistä tämän luin.
 
Eivätkös myös early adopterit saaneet tarjouksen ilmaisesta sormuksesta? En tiedä mikä siinä sitten oli kriteerinä.
 
Viimeksi muokattu:
Tilattiin kaverin kanssa Gen2 sormukset samoihin aikoihin reilu vuosi sitten. Hänelle tuli tarjous ilmaisesta Gen3 -sormuksesta ja minulle -50e uuden hinnasta. Olisi mielenkiintoista tietää, mitkä kriteerit pitää täyttää, jotta saa tuon ilmaisen Gen3 -sormuksen.

Ilmaisen? Oma sormus ostettu syyskuun puolivälissä ja sain aspan (facebook) kautta -100 €. Appi tarjoaa vain -50 €.
 
Eilen illasta lähti sormus matkaan. DHL lupailee toimitusta perjantaille.
 
Tilasin tosiaan 26.10 ja en ole saanut vieläkään tuota sizing kittiä ja soittelin postille että mikähän mättää kun ei tuo paketti liiku mihinkään niin posti vahvisti että ei ole edes lähtenyt matkaan koko paketti kohdemaasta.
10.11.2021 Item received at Deutsche Post Mailterminal
Eli siellä se on viikon jo seisonut. eiköhän myöhemmin tilanneet ketkä ovat saaneet jo kitin mene jonossa ohi kun vahvistavat tuon koon niin saa nähä milloin ensi vuonna voi odotella sormusta. Yleensä en kauheasti valita mutta on kyllä ihan perseestä tuo Ouran touhu, ei tuo niiden asiakaspalvelukaan vastaa viesteihin, sieltä tulee vaan nuo geneeriset viestit takaisin että lue yleisesti kysytyt kysymykset. Ilmeisesti koko sizing kit ei ollut tulossa ollenkaan ennenkuin kysyin senkin perään että miksi ei tuu seurantakoodia vaikka muilla myöhemmin tilanneilla on tullut
 
Tilasin tosiaan 26.10 ja en ole saanut vieläkään tuota sizing kittiä ja soittelin postille että mikähän mättää kun ei tuo paketti liiku mihinkään niin posti vahvisti että ei ole edes lähtenyt matkaan koko paketti kohdemaasta.
10.11.2021 Item received at Deutsche Post Mailterminal
Eli siellä se on viikon jo seisonut. eiköhän myöhemmin tilanneet ketkä ovat saaneet jo kitin mene jonossa ohi kun vahvistavat tuon koon niin saa nähä milloin ensi vuonna voi odotella sormusta. Yleensä en kauheasti valita mutta on kyllä ihan perseestä tuo Ouran touhu, ei tuo niiden asiakaspalvelukaan vastaa viesteihin, sieltä tulee vaan nuo geneeriset viestit takaisin että lue yleisesti kysytyt kysymykset. Ilmeisesti koko sizing kit ei ollut tulossa ollenkaan ennenkuin kysyin senkin perään että miksi ei tuu seurantakoodia vaikka muilla myöhemmin tilanneilla on tullut

Jonnekin jumiin varmaan jäänyt tai kadottaneet paketin, mulla ainakin sizing kit lähtenyt päivässä eteenpäin siitä kun saapunut Deutche Post terminaaliin.
 
Tilasin tosiaan 26.10 ja en ole saanut vieläkään tuota sizing kittiä ja soittelin postille että mikähän mättää kun ei tuo paketti liiku mihinkään niin posti vahvisti että ei ole edes lähtenyt matkaan koko paketti kohdemaasta.
10.11.2021 Item received at Deutsche Post Mailterminal
Eli siellä se on viikon jo seisonut. eiköhän myöhemmin tilanneet ketkä ovat saaneet jo kitin mene jonossa ohi kun vahvistavat tuon koon niin saa nähä milloin ensi vuonna voi odotella sormusta. Yleensä en kauheasti valita mutta on kyllä ihan perseestä tuo Ouran touhu, ei tuo niiden asiakaspalvelukaan vastaa viesteihin, sieltä tulee vaan nuo geneeriset viestit takaisin että lue yleisesti kysytyt kysymykset. Ilmeisesti koko sizing kit ei ollut tulossa ollenkaan ennenkuin kysyin senkin perään että miksi ei tuu seurantakoodia vaikka muilla myöhemmin tilanneilla on tullut
Jos sulla on, tai saat jostain käsiisi, gen 2 sizing kit niin käytä sitä, se on ihan saman kokoinen. Katsot vaan uudet ohjeet Ouran sivuilta.
 
Tilasin tosiaan 26.10 ja en ole saanut vieläkään tuota sizing kittiä ja soittelin postille että mikähän mättää kun ei tuo paketti liiku mihinkään niin posti vahvisti että ei ole edes lähtenyt matkaan koko paketti kohdemaasta.
10.11.2021 Item received at Deutsche Post Mailterminal
Eli siellä se on viikon jo seisonut. eiköhän myöhemmin tilanneet ketkä ovat saaneet jo kitin mene jonossa ohi kun vahvistavat tuon koon niin saa nähä milloin ensi vuonna voi odotella sormusta. Yleensä en kauheasti valita mutta on kyllä ihan perseestä tuo Ouran touhu, ei tuo niiden asiakaspalvelukaan vastaa viesteihin, sieltä tulee vaan nuo geneeriset viestit takaisin että lue yleisesti kysytyt kysymykset. Ilmeisesti koko sizing kit ei ollut tulossa ollenkaan ennenkuin kysyin senkin perään että miksi ei tuu seurantakoodia vaikka muilla myöhemmin tilanneilla on tullut
04.11.2021Item received at Deutsche Post Mailterminal
Noin oli mulla, ja posti toi sizing kitin 15.11., eli kauan kesti.
Koon vahvistin tilaukselle eilen, eikä sen jälkeen Ourasta ole kuulunut mitään. Ymmärsin, että käsittelisivät gen3-tilauksia tilausjärjestyksessä, mutta kyllä tässä tulee fiilis, että käsittelevät niitä koonvahvistamisjärjestyksessä, ja oma tulee sitten joskus.
 
Kiinnostaisi tietää miten sormuksen koon ilmoittaneiden tilaukset ovat edenneet, ja myös se minkä värinen sormus on tulossa. Joku taisi sanoa aikaisemmin että parissa tunnissa oli tullut ilmoitus että sormus matkalla
 
Kiinnostaisi tietää miten sormuksen koon ilmoittaneiden tilaukset ovat edenneet, ja myös se minkä värinen sormus on tulossa. Joku taisi sanoa aikaisemmin että parissa tunnissa oli tullut ilmoitus että sormus matkalla
Mulla pitäs sormus olla perjantaina kourassa dhl ilmoituksen mukaan. Stealth koko 13. Ilmoitettu koko viime viikolla.
 
04.11.2021Item received at Deutsche Post Mailterminal
Noin oli mulla, ja posti toi sizing kitin 15.11., eli kauan kesti.
Koon vahvistin tilaukselle eilen, eikä sen jälkeen Ourasta ole kuulunut mitään. Ymmärsin, että käsittelisivät gen3-tilauksia tilausjärjestyksessä, mutta kyllä tässä tulee fiilis, että käsittelevät niitä koonvahvistamisjärjestyksessä, ja oma tulee sitten joskus.

Mulla sama, 15.11. tuli sizing kit mutta seurantakoodi 4.11. ja varsinainen lähetys 9.11.
Eilen vahvistin koon, mitään muuta tietoa ei ole tullut kuin ilmoitus että tilaus on päivitetty. Stealth-mallinen kokoa 10 tulossa itselleni.

Tuossa edellisessä viestissäkin mietin että oisko niillä isommat varastot silveriä ja blackkiä, joita oletettavasti menee eniten. Ja koon puolesta ehkä "keskikokoja" eli varman joku 9-12 se yleisin tilaus. Ihan pelkkää spekulaatiota tämä omalta osalta
 
Mulla on koodi, jolla saa -50€ ja 6kk ilmaisen jäsenyyden, jos joku kaipailee.

edit// kolme koodia vielä jäljellä.
 
Viimeksi muokattu:
Kiinnostaisi tietää miten sormuksen koon ilmoittaneiden tilaukset ovat edenneet, ja myös se minkä värinen sormus on tulossa. Joku taisi sanoa aikaisemmin että parissa tunnissa oli tullut ilmoitus että sormus matkalla
Minunkin sormuksen toimitus on aikataulutettu perjantaiksi. Väri on hopea ja koon vahvistin muistaakseni seuraavana päivänä tilausten avaamisesta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 204
Viestejä
4 452 613
Jäsenet
73 674
Uusin jäsen
Eemeli77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom