Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näköjään shippiillä kuitenkin some päivystäjä on vielä palkkalistoilla, kun ovat blokanneet mut facebookista, palautteen antamisen jälkeen.Säälittävää toimintaa.
Eipä kannata tilata sieltä, itellä ainakin näytti olevan keltasta hartsua sivuilla ja sitten ei ollutkaan.Mahtaako Hartwallin sinistä saada tällä hetkellä mistään? Ainakin alks:sta ja drinksut.comista näyttää olevan loppu.
Edit: Drinksut.comisssa näyttää sittenkin olevan. Olin katsovinani aiemmin tänään ettei olisi.
Jos A24 tilaat, niin ainoa vaihtoehto kuljetukselle Norrlog. Shippii/UPS big buck suoraan tulliin, eivätkä edes nouda juomia ennenkun toimitat A24 tilausvahvistuksen heille, jonka toimittavat tullille suoraan.Minkälaisia kokemuksia viimeajoilta A24 tilauksista? Ajattelin tilata ja käyttää big bucksia (UPS ilmeisesti toimittaa), mutta edellisestä tilauksesta on nyt melkein puoli vuotta aikaa.
Oivoi, Big bucks toimi hienosti vielä viime vuoden lokakuussa ja hintakin oli kohtuullinen. Norrlogin hinta näyttää melko korkealta..Jos A24 tilaat, niin ainoa vaihtoehto kuljetukselle Norrlog. Shippii/UPS big buck suoraan tulliin, eivätkä edes nouda juomia ennenkun toimitat A24 tilausvahvistuksen heille, jonka toimittavat tullille suoraan.
Omakohtaista ei ole antaa, mutta tarkista edes nämä: Juomavarasto - Alkoholia-netista.infoJuomavarasto.com kokemuksia?
Tosiaan nää tuli ja olen 1/2 Norlands Guldin avannu ja joka ikinen tölkki on kolhiintunu. Miten se on mahdollista? Jokaisessa on joku ruttu eikä vaan keissin reunimmaisissa niinkuin yleensä, vaan jokaisessa on jonkinlainen kolhu. Niin NG paketti kuin pahvilaatikkokin täysin ehjiä. Onkohan tossa toisessa keississä sama?Alko24plus tarjous Norrland Guldit+slots kotiutui eilen vajaa pari viikkoa tilauksesta, ei ollu pakettiin kajottu. Norrlog.
Aikoinaan kiinnittänyt samaan huomiota muiden oluiden osalta. Ei muistaakseni merkitystä kaupalla tai olutmerkillä, mutta kolhuja tuntuu olevan järjestäen tölkeissä. En uskalla arvailla syitä, mutta nämä harmaalla alueella toimivat yrittäjät voivat myös hankkia tavaransa sieltä b-laarista mitkä eivät niille paikallisille "prismoille" kelpaa.Tosiaan nää tuli ja olen 1/2 Norlands Guldin avannu ja joka ikinen tölkki on kolhiintunu. Miten se on mahdollista? Jokaisessa on joku ruttu eikä vaan keissin reunimmaisissa niinkuin yleensä, vaan jokaisessa on jonkinlainen kolhu. Niin NG paketti kuin pahvilaatikkokin täysin ehjiä. Onkohan tossa toisessa keississä sama?
Toi on mulla ensimmäinen kerta kun koko 24 päkki on kolhuilla. Satunnaisia on silloin tällöin mutta että kaikki..Aikoinaan kiinnittänyt samaan huomiota muiden oluiden osalta. Ei muistaakseni merkitystä kaupalla tai olutmerkillä, mutta kolhuja tuntuu olevan järjestäen tölkeissä. En uskalla arvailla syitä, mutta nämä harmaalla alueella toimivat yrittäjät voivat myös hankkia tavaransa sieltä b-laarista mitkä eivät niille paikallisille "prismoille" kelpaa.
Viime vuodelta on ja hyvin toimi.Juomavarasto.com kokemuksia?
Luultavasti tölkityskone panimolla on tehnyt temput.Tosiaan nää tuli ja olen 1/2 Norlands Guldin avannu ja joka ikinen tölkki on kolhiintunu. Miten se on mahdollista? Jokaisessa on joku ruttu eikä vaan keissin reunimmaisissa niinkuin yleensä, vaan jokaisessa on jonkinlainen kolhu. Niin NG paketti kuin pahvilaatikkokin täysin ehjiä. Onkohan tossa toisessa keississä sama?
Juuri kotiutui laatikollinen viiniä. Ei teippejä. Norrlog. Hyvin toimi. 21.3 tilattu.Omakohtaista ei ole antaa, mutta tarkista edes nämä: Juomavarasto - Alkoholia-netista.info
Välipurettu jossain, ja mitä pidempi reitti sen enemmän kolhuja tärinästä. Tai vaikka joku täyttänyt rahtikirjaan jotain muuta ja viimeinen valvottu osuus tulee jollain muulla kuin virallisella kalustolla.Aikoinaan kiinnittänyt samaan huomiota muiden oluiden osalta. Ei muistaakseni merkitystä kaupalla tai olutmerkillä, mutta kolhuja tuntuu olevan järjestäen tölkeissä. En uskalla arvailla syitä, mutta nämä harmaalla alueella toimivat yrittäjät voivat myös hankkia tavaransa sieltä b-laarista mitkä eivät niille paikallisille "prismoille" kelpaa.
Tosiaan nää tuli ja olen 1/2 Norlands Guldin avannu ja joka ikinen tölkki on kolhiintunu. Miten se on mahdollista? Jokaisessa on joku ruttu eikä vaan keissin reunimmaisissa niinkuin yleensä, vaan jokaisessa on jonkinlainen kolhu. Niin NG paketti kuin pahvilaatikkokin täysin ehjiä. Onkohan tossa toisessa keississä sama?
Mulla oli sama homma taannoin, Alko24plus ja Norrlog. Oikein ryhdikäs pahvipaketti tuli, mutta kun ne kolme kaljapakkia sieltä riisuin, niin lommoilla lähes kaikki.
Ihan olivat alkuperäisessä muovikääreessäkin, eikä mitenkään uudelleenpakattua varaston seinustoilta kerättyä hukkakaljaa.
Omituista kyllä.
PayPal palautti Beerdomeen maksetut rahat.
Mä eskaloin sit ku toi disputen 20 päivää tulee täyteen. Olen kyllä ihan varma, että ei sieltä mitään kaljaa olla lähettämässä. Mulle eka kerta näin, sen 25 vuotta mitä netistä tullut ostettua. Mun on hirveän vaikea hahmottaa, että mikä tän källin strategia oli. Noi Renen vuodatukset on vähän tuollaisia nigerialaiskirjeitä. On häröä saada "sairaalasta" ihan vitun pitkä wa viesti. Viestissä Rene kertoo, että tilausten määrä ylitti hallintarajan lokakuun lopulla. No, tässä kohta on ihan vitun "loogista" lyödä tammikuulle tilauksia boostaava -50% kuljetusmaksusta. Imo on se tulkinta, että kassaan yritetään pumpata maksimimäärä rahaa joka suunnasta. Pay pal ei ole ainoa maksutapa. Tälläkin hetkellä sivusto on auki. Tarinassa, jossa ainoa duunari ja toimari on lasaretissa. Jotenkin olisi kutkuttavaa tietää totuus tästä.
Tarinan opetus, pay pal on loistava keksintö
Jos A24 tilaat, niin ainoa vaihtoehto kuljetukselle Norrlog. Shippii/UPS big buck suoraan tulliin, eivätkä edes nouda juomia ennenkun toimitat A24 tilausvahvistuksen heille, jonka toimittavat tullille suoraan.
@ako_finn jossain vaiheessa noi menee sen rajan yli, että mainostat täällä alkoholia, varsinkin kun suoraan kopioit mainoksen. Ja se on Suomen lain vastaista. Ihan vaan tiedoksi..
(ja jos sinut joku raportoi, se en ollut minä)
Ihan omakohtainen kokemus. Ei mikään lavatilaus vaan muutama laatikko. Shippiitä ei todellakaan kannata käyttää, mutta ihan itsehän jokainen voi tilata miten haluaa.Olisko tähän väitteeseen jotain lisätietoa, vai onko kokemus lavatilauksesta?
Aluvuodesta pienpakettina Shippii/UPS toimi kuinjunan vessa, ilman tulleja, ja kuljetus oli edelleen noin puolet kilpailijoita edullisempi. Samaan aikaan Alks/Fransbergit jäi tulliin. Nyt taas Alksilta on tullut monta tilausta läpi.
Alksista olut on sen verran kallista jotta jää suosiolla tilaamatta, joten ihan mielellään kuulisi onko AS24/UPS tehnyt jonkin tuollaisen linjauksen
Pistin tuon meiliini tulleen alelööpin rajattuna ilman kaupan nimeä. Lisäsin kaupan nimen pienenä alareunaan (toki olisi voinut jäädä mainitsematta). Tuo alennus vaan tuntui hetkisen huikealta! Jostain syystä mainos aktivoitui kahtena, mikä ei ollut tarkoitus. Jos Alkossa olisi mm. parasta ennen päiväystuotteille kampanjatarjouksia, olisi täällä huikea juttu.Kuluttajien välinen viestintä ei edelleenkään ole laitonta.
Ihan omakohtainen kokemus. Ei mikään lavatilaus vaan muutama laatikko. Shippiitä ei todellakaan kannata käyttää, mutta ihan itsehän jokainen voi tilata miten haluaa.
Onko kellään suositella mistä tilata lonkeroa? Nyt meinaan ihan Gin lonkeroa enkä Cool Grapea, koska eihän sitä lonkeroksi voi edes laskea.
Vanhasta tutusta alkc.fi / alks.fi varastosta ei tällä hetkellä löydy perus lonkeroa valitettavasti.
Tuollahan ei ole Hartwallin Original lonkeroa, sitä tavallista.Täällä et näe lonkeroa?
Long drink arkistot
Meidän verkkokaupasta löydät laajan valikoiman maailman parhaita long drink -brändejä ja kaiken tämän markkinoiden parhaaseen hintaan.alks.fi
Eiköhän tässä mennä muissa Euroopan maissa(esim. Ruotsi, Viro ja Saksa) käytössä olevaan malliin, jossa myyjä rekisteröityy verovelvolliseksi tilaajan maahan ja ilmoittaa tullille sellaisten pakettien tunnukset, joista verot on maksettu ja muut jäävät tulliin odottamaan verojen maksua ennen hävitystä.Jokohan uusi hallitus mahtaa tajuta alentaa mietojen verotusta, jotta verorahat jäisivät suomeen? Toiveikas sen suhteen olen. Iltalehtikin jo maalailee kuvaa Suomesta jossa viinit ja näemmä nuuskakin vapautettu päivittäistavarakauppaan.
"Suurin osa suomalaisista haluaisi viinit ruokakauppoihin. Millainen olisi Suomi, jossa tämä olisi sallittua? Tämä juttu vie vaihtoehtoiseen tulevaisuuteen, jollaisen moni poliitikko kevään vaalien jälkeen haluaisi luoda. Siinä tulevaisuudessa myös nuuskan myynti olisi laillista."
Tällainen olisi Suomi, jossa viiniä ja nuuskaa myytäisiin ruokakaupassa
Tunnuksia en omista, mutta mielenkiintoista olisi lukea. Myös näin nuuskankäyttäjän näkökulmasta
Kuluttajien välinen viestintä ei edelleenkään ole laitonta.
kaban linkki sanoi:Tässä kohtaa kannattaa huomioida, että mikään ei muuttunut väkevien juomien (yli 22 tilavuusprosenttia) markkinoinnin suhteen: edelleen kaikki mainonta on kiellettyä, paitsi poikkeusluvalla. Mutta mikä on eri tavalla mietojen juomien suhteen?
Eiköhän tässä mennä muissa Euroopan maissa(esim. Ruotsi, Viro ja Saksa) käytössä olevaan malliin, jossa myyjä rekisteröityy verovelvolliseksi tilaajan maahan ja ilmoittaa tullille sellaisten pakettien tunnukset, joista verot on maksettu ja muut jäävät tulliin odottamaan verojen maksua ennen hävitystä.
Näihin asioihin laki ei edelleenkään puutu:Ne muut pointit siellä on mietojen juomien suhteen. Suora lainaus:
Ihan sähköpostista jossa näin ilmoittivat. Ilman että et toimita tilausvahvistusta, eivät edes nouda tilausta ja tullia varten tarvitsevat vahvistuksen.Mutta mistä siis tuo uskomus, että kuljettaja veisi tulliin ja lähettäisi kaikki listat kun useimmat ovat onnistuneesti tilanneet?
Tuollahan ei ole Hartwallin Original lonkeroa, sitä tavallista.
edit. @k0nsta nimen omaan halusi perus gin lonkeroa, joten uskoisin tarkoittavan sitä Hartwallin lonkeroa. Alkoholitonta toki tuolta saa, mutta tuskin ajaa asiaansa.
Niin? Edelleen tuolla ei ole Hartwalli Original lonkeroa. Tuo ainoa perus lonkero on alkoholiton. Ja toinen on Cool Grape, joka ei ole Original.