No mitä myyjän olisi pitänyt reklamaatioosi vastata? Sait olutta, jota tilasit, oluiden parasta ennen päivämäärä on tulevaisuudessa.
Jos parempaa palvelua kaipaa, niin se on sitten etsittävä verkkokauppa, joka kertoo nettisivuillaan reaaliaikaisesti kyseisen myyntierän pullotuspäivän, tai muun, vaativan asiakkaan tärkeäksi kokeman tiedon.
No ihan vähintään vaikka juuri noin. Ei anna hyvää kuvaa jos viesteihin ei vastata mitään.
IMO minusta se on tärkeää että tuore tuote kuten olut on ei ole juuri menossa parasta ennen päiväys. Näitä parempia oluita kuitenkin ostan pidemmälle aikavälille, eikä tarkoitus ole kitata kaikkia saman tien. Luultavasti olut ei pahan makuiseksi kerkeä muuttumaan, mutta päiväys on kuitenkin valmistajan lupaus että tuote on parhaimmillaan tuohon asti.
E: Nyt kun katson alkostarin sivuja niin eihän siellä ole mitään yhteystietoja tai mitään muutakaan tietoa koko firmasta. Aika hämärää puhhaa
Voi olla että tuo sähköpostiosoite josta sain tilausvahvistuksen ja johon laitoin viestiä ei ole sähköposti jota ihmiset lukevat, vaan jokin automaattijärjestelmä.