Minun kohdallani tilaus 16.1. on ollut varsinainen souvi Shippiin kohdalla. Netprisin avittamana saanut vihdoin jonkinlaista kommunikointia Shippiille lähetettyjen kyselyni jälkeen. Tosin nyt tulleessa viestissä Shippii vasta pyysi suoraan olemaan yhteydessä tulliin (alla koko viestiketju):
Nico (Kundeservice)
Feb 26, 2023, 10:00 GMT+1
Hello,
I hope you are doing fine, thanks for reaching out to us!
I´m deeply sorry to hear about this!
I will assist in reaching out to Shippii in order to get a status
@Shippiii please tell us where the order is right now and how we can get it to the customer ASAP!
NExxxxxxxxx
we are looking forward to hearing from you again
we are here for your help
Customer Service
BrandHouse UG
Apenrader Strasse 41 -45
24939 Flensburg
Germany
Register court : Flensburg
Nico (Kundeservice)
26. helmikuuta 2023, klo 10.00 GMT+1
Hei,
Toivottavasti sinulla menee hyvin, kiitos yhteydenotostasi!
Olen syvästi pahoillani tästä!
Autan Shippiin yhteydenotossa saadakseni status
@Shippiii, kerro missä tilaus on juuri nyt ja miten saamme sen asiakkaalle ASAP!
NExxxxxxxxxx
odotamme innolla kuulevamme sinusta uudelleen
olemme täällä avuksesi

Asiakaspalvelu
BrandHouse UG
Apenrader Strasse 41-45
24939 Flensburg
Saksa
1.3.2023
Dear customer,
We are very sorry for the late reply!
It is difficult for us to say a estimated delivery time, since it is all of our deliveries to Finland that is being held back at the Finnish customs.
All the packages has been opened and gone through and afterwards is being repacked, relabelled, loaded and unloaded all over again.
This is the cause of the delay of you package. Also now that the strike has begun that is also going to cause an extra delay from our side as well.
Unfortunately, Shippiis hands are tied, because we are not receiving any guideline from the Finnish customs. So we can not for sure inform you when it will be delivered.
We know you have been waiting a long time for you deliverance and we understand you confusion and frustrations in this matter.
We are doing our best to get you goods delivered as fast as possible.
Please be patient with us...
We apologize for the inconvenience.
Shippii
1.3.2023
Hyvä asiakas,
Olemme erittäin pahoillamme myöhäisestä vastauksesta!
Meidän on vaikea sanoa arvioitua toimitusaikaa, koska Suomen tullissa on pysäytettynä kaikki toimituksemme Suomeen.
Kaikki pakkaukset on avattu ja käyty läpi ja sen jälkeen pakataan uudelleen, merkitään uudelleen, ladataan ja puretaan uudelleen.
Tämä on syy paketin viivästymiseen. Myös nyt, kun lakko on alkanut, se tulee myös aiheuttamaan ylimääräistä viivettä myös meidän puoleltamme.
Valitettavasti Shippiin kädet ovat sidotut, koska emme saa Suomen tullilta ohjetta. Emme siis voi varmuudella ilmoittaa, milloin se toimitetaan.
Tiedämme, että olet odottanut vapautumistasi pitkään ja ymmärrämme hämmennyksen ja turhautumisen tässä asiassa.
Teemme parhaamme, jotta tavarat toimitetaan sinulle mahdollisimman nopeasti.
Ole kärsivällinen kanssamme...
Pahoittelemme aiheutunutta häiriötä.
Shippii
14.3.2023
As we have informed previously, Shippii can unfortunately not assist you with this query. You must keep the dialog with the customs, as they have seized your order. It is up to the customs to share and provide further information as we unfortunately does not have any further information from them.
We apologies for the circumstances
Shippii
14.3.2023
Kuten olemme aiemmin ilmoittaneet, Shippii ei valitettavasti voi auttaa sinua tässä kyselyssä. Sinun on pidettävä vuoropuhelua tullin kanssa, koska he ovat takavarikoineet tilauksesi. Tullin tehtävänä on jakaa ja toimittaa lisätietoja, koska emme valitettavasti saa niistä lisätietoja.
Pahoittelemme tilannetta
Shippii