Superalko.deMikä verkkokauppa tässä on kyseessä?
Niillä on kyllä todella toimiva asiakaspalvelu, kunhan kirjoittaa lontooksi.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Superalko.deMikä verkkokauppa tässä on kyseessä?
Kirjoitin viiden sivun vastineen, jossa parhaani mukaan todistelin kuvin ja linkein Alksin ja Fransbergin oleen käytännössä samaa perheyritystä, niillä on ja on ollut yhteinen hinnoittelupolitiikka sekä että Fransberg toimii ilman työntekijöitä kolmessa eri maassa tehden miljoonien liikevaihdon, mikä ei olisi mahdollista ilman puitesopimuksia kauppojen kanssa, täten meidän tapaus olisi katsottava etämyynniksi. Ei ole kuulunut vastausta verottajan puolelta.Toivottavasti nää nyt ei ihan sekaisin ole mutta nyt olisi neuvot tarpeen. Miten kävi sille jonka isä sai myös verolaput?
Kirjoitin viiden sivun vastineen, jossa parhaani mukaan todistelin kuvin ja linkein Alksin ja Fransbergin oleen käytännössä samaa perheyritystä, niillä on ja on ollut yhteinen hinnoittelupolitiikka sekä että Fransberg toimii ilman työntekijöitä kolmessa eri maassa tehden miljoonien liikevaihdon, mikä ei olisi mahdollista ilman puitesopimuksia kauppojen kanssa, täten meidän tapaus olisi katsottava etämyynniksi. Ei ole kuulunut vastausta verottajan puolelta.
Huomioitavaa muuten että Alks ja Fransberg on nytttemmin, ilmeisesti tänä vuonna, vaihtanut omistajafirmaa, samoin Fransberg, joiden takaa löytyy ihan eri nimet kuin vielä viime vuonna.
En valitettavasti osaa vinkkiä antaa että mistä kulmasta kannattaisi vastinetta sinun tapauksessasi ruveta kirjoittamaan, tuo taitaa olla aika selvä etäostotapaus. Ei taida olla mitään yhteistä linkkiä Alkostoren ja shippiin kesken.
Vanhoja... Norrlogin kumppani on DHL, Suomen posti toimittaa paketit kotiin.Kiitos! Eihän tämä nyt maailman loppu olekyllä noista porukalla selvitään. Jotenkin vaan tilausta tehdessä ajattelin shippiillä jollain tavalla olevan puite sopimus kun shippiille ei tarvinnut juuri mitään kertoa ja osasivat kaiken hoitaa. Ja varsinkin kun shippii mainostaa kyseistä kauppaa. Alkostore24 sopimusehdoissa ainakin saksaksi kertovat käyttävänsä toimituksissa DHL mutta erikseen perään kyllä todetaan ettei suomeen tai ruotsiin. Ainakin kytkös DHL löytyy
Moni verkkokauppa on tehnyt Suomen etäostokikkailun vuoksi niin, että heillä on muualle Eurooppaan toimitussopimus DHL:n tai UPS:n kanssa, mutta Suomen käsittämättömän ja EU:n vastaisen kikkailun vuoksi etäoston vuoksi suomalaisen pitää itse tilata kuljetus kuten tuossakin tapauksessa. Tämä on myös yksi suomalaisille kustannuksia korottava tekijä, koska yrityksillä on hyvät sopimukset, mutta yksityiselle hinta on kalliimpi. Mielestäni jo tämä on suomalaisten aseman vääristämistä ja EU:n kaupan haittaamista. Mutta silti siis verkkokauppa tekee tuossa asiasta juuri etäoston suomalaiselle.Kiitos! Eihän tämä nyt maailman loppu olekyllä noista porukalla selvitään. Jotenkin vaan tilausta tehdessä ajattelin shippiillä jollain tavalla olevan puite sopimus kun shippiille ei tarvinnut juuri mitään kertoa ja osasivat kaiken hoitaa. Ja varsinkin kun shippii mainostaa kyseistä kauppaa. Alkostore24 sopimusehdoissa ainakin saksaksi kertovat käyttävänsä toimituksissa DHL mutta erikseen perään kyllä todetaan ettei suomeen tai ruotsiin. Ainakin kytkös DHL löytyy
Näin ymmärsin mutta täytyy vielä ajatuksella lukea kaikki läpi.Oliko laiminlyöntimaksu 100€ koko tilauksesta?
Eiköhän ne tuolla samassa paikkaa ole kuin omatOnko muuten joku saanut jotain kautta Shippiiltä viimeiseen pariin viikkoon mitään elonmerkkiä asiakaspalvelusta. 3 postia laittanut, mutta ei yhtään vastausta ole näkynyt. Tavarat olleet ready for pickup kuukauden päivät ja shoppi sanoo, että haettu on.
Mahdollisesti, mutta kun ei ole seurantakoodiakaan eikä mikään viite anna tuollakaan palvelulla mitään tietoa. Epätietoisuus on se pahin ongelma kun ei tiedä mistä kysellä. Joskus ennenkin paketteja hukkunut, tosin lähinnä Viron puljujen toimesta, mutta ne sai sentään kiinni.. no, niin sai ennen Shippiinkin.Eiköhän ne tuolla samassa paikkaa ole kuin omat
1. 2023-02-28 Your package is pending release from a Government Agency. Once they release it, your package will be on its way.
2. 2023-02-28 Your package is pending release from a Government Agency. Once they release it, your package will be on its way.
3. 2023-02-28 Your package is pending release from a Government Agency. Once they release it, your package will be on its way.
![]()
ALL-IN-ONE PACKAGE TRACKING | 17TRACK
17TRACK is the most powerful and inclusive package tracking platform. It enables to track over 170+ postal carriers for registered mail, parcel, EMS and multiple express couriers such as DHL, Fedex, UPS, TNT. As well as many more international carriers such as GLS, ARAMEX, DPD, TOLL, etc.t.17track.net
Ei ole. Postilla menee täällä ja yleensä lähimpään Postin pisteeseen.Mites kun tuolta Beerdomesta tilaa ja ottaa ton dhl 11euron toimituksen niin onko se siis kotiintoimitus?
Okei. Kiitos avusta!Ei ole. Postilla menee täällä ja yleensä lähimpään Postin pisteeseen.
Vastaava tapaus jo tammikuulta. Netpris lupasi toimittaa kyselyn Shippiille tilauksieni perään.Onko muuten joku saanut jotain kautta Shippiiltä viimeiseen pariin viikkoon mitään elonmerkkiä asiakaspalvelusta. 3 postia laittanut, mutta ei yhtään vastausta ole näkynyt. Tavarat olleet ready for pickup kuukauden päivät ja shoppi sanoo, että haettu on.
Lopeta ny jo toi älytön jauhanta ja nosta käsi virheen merkiksi! Kyllä tuo verottajan kommentti näyttäisi olevan ihan legit ja ao. nettisivu todellakin oli tuolloin toiminnassa (tarkastin itse kun sieltä joku viikko sitten tilasin). Kuluttajan päänvaiva ei ole setviä, missä syöverissä joku sivu on jos Googlen kautta löytyy simppelillä haulla 10 sekunnissa.
"ja ao. nettisivu todellakin oli tuolloin toiminnassa"
Mitkä ovat foorumilaisten lempi etämyynti verkkokaupat?
Ah,unohdin tätä päivittää. On selvinnyt.Mitä tälle tilaukselle tapahtui, löysikö perille ja oliko ylimääräisiä teippejä ilmaantunut? Itsellä samalla combolla nyt pari viikkoa ollut hukassa paketti ja Shippiiltä eivät ole vastanneet mitään..
Beerdome.cz kyllä jaksaa ihmetyttää. Yksikään tilaus ei ole tullut perille ilman, että sen perään olisi joutunut kyselemään.
Mun beerdome on jo kuukauden ja KOLME päivää. Mitä voitin? Katsellaan mitä tapahtuu. Raportoin. Toi 70e on mun kaltaiselle massimiehelle niin vähän, että en ihan heti pistä disputea. Kyllä mä ne paypalilta saan vaikka olis mennyt konkkaan koko lafka. Zdenkan olen ajatellut aivan vitun ihanaksi ja kuumaksi tsekkiminkiksi. Minua ei haittaa, että se selvästi puhuu paska. Ja tiedän, että ajatukseni ei ole totta. Keep it coming Zdenka!
Mun beerdome on jo kuukauden ja KOLME päivää. Mitä voitin? Katsellaan mitä tapahtuu. Raportoin. Toi 70e on mun kaltaiselle massimiehelle niin vähän, että en ihan heti pistä disputea. Kyllä mä ne paypalilta saan vaikka olis mennyt konkkaan koko lafka. Zdenkan olen ajatellut aivan vitun ihanaksi ja kuumaksi tsekkiminkiksi. Minua ei haittaa, että se selvästi puhuu paska. Ja tiedän, että ajatukseni ei ole totta. Keep it coming Zdenka!
Kaveri sanoi:17.10 tilattu ja 23.12. tuli viimeiset..
Ja mitenkäs tämä liittyy kysymykseeni?![]()
Nuori kiinnostuu alkoholista - Mannerheimin Lastensuojeluliitto
Keskusteleminen on tärkeää Nuori on kuullut alkoholiin liittyvistä riskeistä muun muassa koulun terveystiedon opetuksessa. On tärkeää, että myös sinä vanhempana keskustelet nuoren kanssa. Voit kertoa, mikä sinua huolestuttaa nuorten alkoholinkäytössä ja että välität nuorestasi. Vanhemman...www.mll.fi
Älkää auttako lasta saamaan alkoholia. Alkoholin pariin auttaminenkin voi olla jossain määrin rangaistava teko.
Ja mitenkäs tämä liittyy kysymykseeni?
Entä jos paketti menee noutopisteeseen, niin pitääkö minun todistaa ikäni, sillä näytän selkeästi alaikäiselle.
No entä jos olen alaikäinen. Pitääkö minun todistaa ikäni?
Arvasin että joku tulee laittamaan jotain tälläistä. Mutta saanko kysyä että eikö sinulla ole nuorena ollut halua juoda tai etkö sinä ole nuorena koittanut ostaa alkoholia mistään. Ja ylipäätään minkä takia edes vastaat kysymykseeni mitään kun todennäköisesti itsekin tiedät ettei se vaikuta mihinkään mitenkään eikä muuta asiaa ollenkaan.
Sillä oli ainakin vaikutusta. Tänään tuli Shippiiltä viestiä. Tulli on ollut näemmä pääsyy viivästymisiin. Lisäksi ahtaajien lakko 2 viikkoa sitten.Vastaava tapaus jo tammikuulta. Netpris lupasi toimittaa kyselyn Shippiille tilauksieni perään.
Sillä oli ainakin vaikutusta. Tänään tuli Shippiiltä viestiä. Tulli on ollut näemmä pääsyy viivästymisiin. Lisäksi ahtaajien lakko 2 viikkoa sitten.
We are very sorry for the late reply!
It is difficult for us to say a estimated delivery time, since it is all of our deliveries to Finland that is being held back at the Finnish customs.
All the packages has been opened and gone through and afterwards is being repacked, relabelled, loaded and unloaded all over again.
This is the cause of the delay of you package. Also now that the strike has begun that is also going to cause an extra delay from our side as well.
Unfortunately, Shippiis hands are tied, because we are not receiving any guideline from the Finnish customs. So we can not for sure inform you when it will be delivered.
We know you have been waiting a long time for you deliverance and we understand you confusion and frustrations in this matter.
We are doing our best to get you goods delivered as fast as possible.
Please be patient with us...
We apologize for the inconvenience.
Kolmisen viikkoa kaksi pakettia olutta tuli juuri ennen lakon alkamista ihan ajallaan ilman turhia availuja.Kellään lähiviikoilta kokemuksia Alkostore24 + Norrlog?
Aika monella paketit jumissa ahtaajien lakon takia.Kellään lähiviikoilta kokemuksia Alkostore24 + Norrlog?
Siis, mitä tarkoitat?Jos joku on tilannu useita paketteja on aika kusessa kesällä kun tulee perässä isot laskut
Toivottavasti on rahaa maksaa takasin
Kuten tänään tulleesta Shippiin vastauksesta meiliini ilmenee, tulli on aiheuttanut tulpan toiminnallaan ja ei ole antanut selkeitä ohjeita.Jos joku on tilannu useita paketteja on aika kusessa kesällä kun tulee perässä isot laskut
Toivottavasti on rahaa maksaa takasin
On kokemusta Shippiin vakuutetun lähetyksen reklamaation käsittelyajasta. Olen niin kyllästynyt kyseisen firman toimintaan, että totean vain, että lupaukset eivät pidä ja jos sattuu saamaan kirjallisia vastauksia kuukaudenkin päästä niin senkään jälkeen ei tapahdu mitään. Ei kannata käyttää Shippiitä minkään kombinaation kanssa. Menetykseni ei ollut suuri, mutta tuli hyvin osoitettua, että palvelulupaus ei pidä. En ymmärrä, miten vieläkin jotkin maksunvälittäjät, luottokorttiyhtiöt ym. antavat kyseiselle firmalle mahdollisuuden maksuihin.Jaahas, mitähän tässä on nyt tehtävissä...
UPS:n kuriiri siis 14.2. päättänyt ottaa täydennyksiä omiin juomavarastoihin, tai vaihtoehtoisesti "paketti hävitettiin lähettäjän pyynnöstä".
UPS asiakaspalvelu kehotti olemaan yhteydessä lähettäjään (Shippii). Heille laitettu mailia heti 14.2. Sitten reklamaatio 16.2. Uusi sähköposti 22.2, sekä myös soittoyritys 22.2. ja uudestaan pari päivää myöhemmin, mutta numerossa pyörii vain nauhoitus, että ovat kuulemma kovin kiireisiä. Mihinkään näistä ei mitään vastausta tai elämän merkkiä Shippiiltä. Pitäisikö tässä vielä odotella (onko kellään kokemuksia claimien käsittelyajoista?), vai jokohan olisi aika ruveta reklamoimaan PayPalille ja luottokorttiyhtiölle? Ja sitäkin kautta, mitkä on mahdollisuudet saada tuotteiden kustannukset korvattua, koska eihän Alkostar tässä ole mitään väärää tehnyt?
Oli muuten viimeinen kerta kun itse käytän Shippiitä JA UPS:ää näissä hommissa. Melkein joka kerta ollut jotain häikkää, vähintäänkin viivästyksiä, ja nyt sitten homma kusi oikein kunnolla.
Good Evening,
I have just done a reconciliation between orders we have received and orders delivered by our courier company. It shows that your package was not delivered. We will replace this package and aim to ship the replacement during next week. Due to illness (I have pulled a muscle and can not lift anything heavy), I am not able to ship it still this week but it will go out during next week.
I am very sorry for the delay that the lost package have caused but we will make sure that your order will get to you this time.
Kind Regards,
Rene Aurin
Beerdome.cz
Mulle myös oli tullut samainen viesti. Tilaus tehty 29.1.Tämmönen oli tupsahtanut spostiin yöllä
En ole ollut beerdomeen yhteydessä sitten 9.2. Tilaus tehty 26.1.
Tämmönen oli tupsahtanut spostiin yöllä
Minusta siinä vain todetaan ettei sitä ole toimitettu ja lähettää uuden. Sääliksi käy Renetä. Kuljetukset takkuilee ja nyt vielä lihasrevähdys. Kaikkensa joutuu antamaan kun kaikki lähetykset pakkaa vähintään kaksi kertaa uudelleen.Sama tuli tänne. Ymmärränkö viestiä oikein, että kuriiri olisi kuitenkin kuljettanut ja yrittänyt toimittaa jotakin? Eli ovatko tullilla hallussa? Vai onko tämä vain selittelyä?
Joo hieno hommaJuuri tuli uutinen, että ahtaajat pääsivät sopimukseen. Kohta tavara taas liikkuu.
Good Evening I have just done a reconciliation between orders we have received and orders delivered by our courier company. It shows that your package was not delivered. We will replace this package and aim to ship the replacements during next week. Due to illness (I have pulled a muscle and can not lift anything heavy), I am not able to ship them still this week but they will go out during next week. I am very sorry for the delay that the lost packages have caused but we will make sure that your order will get to you this time. Kind Regards, Rene Aurin |
Tää oli hyvä, mimmi pahoitti mielensä eikä aio enää tilata Zalandolta mitään. Olisi vaan myynyt viinat eteenpäin ja ostanut vaikka kuinka monta pinkkiä paitaa.Heh, kuka tunnistaa omakseen.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.