Huomenna lähtee PayPal-dispute Beerdomelle. Vielä hetken odottelen. Eilen lähetin viestiä, että lähettäkää edes tämä osa tilauksesta, niin olemme ok, mutta eipä siihenkään vastattu mitään. Disputea olen väläyttänyt viime viikon tiistaina, jolloin annoin viikon aikaa.
Mielestäni Rene vaan on haukannut liian ison palan. Ihan normaalia kommunikaatiota tuo on, ja tarina on ollut looginen ja selkeä. Heillä on liian pienet katteet, että kannattaisi palkata tuntipalkalla joku lähettämöön.
Tämä on vaan huonoa bisnestä, sitten pitäisi vaan nostaa hintoja ja niillä rahoilla palkata se extrahenkilö.
Jos/kun Renen sanoma on totta, niin tottakai vituttaa, kun asian on selittänyt moneen kertaan ja silti porukka vetää PayPal disputeja ja vielä eskaloi niitä. Niitä viestejä on varmaan kirjoiteteltu huolella.
Tietenkin Rene ei ymmärrä, että kaikki eivät tilaa uutiskirjettä. En saanut sitä viime vuodatusta. Enkä ole lähestynyt Whatsappilla, niin en niitäkään.
Toinen mahdollisuus on, että firman rahat on loppu ja uusilla tilauksilla rahoitetaan menneitä. Edelleen, niitä hintoja pitäisi saada ylös, että toiminta voi edes jotenkin jatkua.. Minusta tuntuu, että siellä ei vaan olla kunnon bisnesmiehiä ja nyt tuli pahaan paikkaan monta eri tapahtumaa (lapsen syntymä, selän revähtäminen, nuo suomalaisten disputet), niin Rene on hajoilemassa siellä ja vitutuksessa tulee kirjoiteltua, mitä oikeasti ajattelee käyttäjälle
@mikakont ja sitten jos tämä menee vaikka Trustpilottiin, voi kasetti hajota lopullisesti.
Kaikesta huolimatta tuntuu siltä, että siellä yritetään jotenkin järjestellä tilauksia ja hirveä stressi on päällä. Siksi en noista viesteistä ainakaan tuomitsisi, Rene siellä vaan purkaa kiukkuaan, kun asiat ei mene hyvin. Tietenkin rahat takaisin pitää saada, mutta enpä yrittäjää rankaisi siitä, että kertoi mielipiteensä sensuroimattomana.