Itse olen huomannut saman. Käyvät ilmeisesti Latviasta juomat.
Mutta minne tölkit pitää palauttaa, että saa panttinsa takaisin? Latvia, Viro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen huomannut saman. Käyvät ilmeisesti Latviasta juomat.
Tähän vielä lisäys että näyttää 2-3 viikon pakkausaika olevan. No, 6 laatikkoviiniä tilaukseen, tulee kun on tullakseen. 11.44e laatikko kotiovelle kannettuna. Kohtuullista.Alkostore24 on taas auki.
Tähän vielä lisäys että näyttää 2-3 viikon pakkausaika olevan.
Tölkit ovat latviasta tuotuja ja latviassa ei ole panttia.Mutta minne tölkit pitää palauttaa, että saa panttinsa takaisin? Latvia, Viro?
Oottele vaan rauhassa, ei ole hätäsen miehen kauppa VH! Eiköhän ne sieltä kotiudu myöhemmin ajallaan?viinahuudosta loppui näköjään myös kommunikointi, 27.5 laitettu tilaus menemään. Ensimmäisiin viesteihin vastasivat liittyen kuljetukseen. Sen jälkeen ollut täysi hiljaisuus. Laittanut kyselyä 11.6 ja tänään aamulla. Kai se pitää kohta vetää maksut takaisin ja siirtyä seuraavaan kauppaan.
viinahuudosta loppui näköjään myös kommunikointi, 27.5 laitettu tilaus menemään. Ensimmäisiin viesteihin vastasivat liittyen kuljetukseen. Sen jälkeen ollut täysi hiljaisuus. Laittanut kyselyä 11.6 ja tänään aamulla. Kai se pitää kohta vetää maksut takaisin ja siirtyä seuraavaan kauppaan.
Oottele vaan rauhassa, ei ole hätäsen miehen kauppa VH! Eiköhän ne sieltä kotiudu myöhemmin ajallaan?
tänään tilasin olutta ja näyttää jo nyt olevan kuljetuksessaTähän vielä lisäys että näyttää 2-3 viikon pakkausaika olevan. No, 6 laatikkoviiniä tilaukseen, tulee kun on tullakseen. 11.44e laatikko kotiovelle kannettuna. Kohtuullista.
Tämä (tai vastaava) ollut kotona toiveissa. Nyt tuli sellaiseen hintaan, että oli tartuttava. Kiitokset vinkkauksesta.
Eli mistä noin nopeeta toimintaa?tänään tilasin olutta ja näyttää jo nyt olevan kuljetuksessa
Koskas tuolla Alkcin kuljetuksessa pitäisi alkaa tapahtumaan? Keskiviikkona tilattu ja Omnivan seuranta sanoo edelleen
Shipping information received 11.06.2020 13:58
Vähän turhaan myöhään liikenteessä, mutta näinköhän mistään ehtisi saamaan +10 viini tönkkää heinäkuun 18 mennessä? vai onko turha edes lähteä yrittämään.
Kestohan riippuu monesta asiasta, mutta kun tilaus on matkahuollolla, ei kestä enää kauaa ja matkahuollolla hyvä seuranta toisin kuin ulkomaan posteilla. Malttia.Tähän ku tietäs, itellä sama homma seuranta näyttää tyhjää ja viimeviikon keskiviikkona tilaus sisään.
Mikäköhän nettikuskin palveluissa kestää, kun tilaus on noudettu Saksasta 4.6. ja vieläkään matkahuollon seurannassa ei näy
Ainakin eilen joku noista liikkeistä ilmoitti toimituspäivä arvioksi heinäkuun kolmannen, jos olisin tilannut sieltä. Kyl ne edelleen parissa viikossa kulkee.Vähän turhaan myöhään liikenteessä, mutta näinköhän mistään ehtisi saamaan +10 viini tönkkää heinäkuun 18 mennessä? vai onko turha edes lähteä yrittämään.
Sain matkahuollon koodin, kun kysyin nettikuskin asiakaspalvelijaltaSama homma.. Itse en ole saanut edes seurantakoodia, nettikuski haki paketin jo viikko sitten
Itellä sama homma 28.5 tehdyn tilauksen kanssa. Arvioitu toimituspäivä näyttää seurannassa ”1 päivä”, mutta paketti näyttäisi olevan Koge Pakkecenterissä.
Itsellä taasen Discandooosta 9.6. tehdyssä tilauksessa lukee: 13.6. klo 5.09 Køge Pakkecenter - Lähetys on matkalla. Arvioitu toimituspäivä 23.6.Itellä sama homma 28.5 tehdyn tilauksen kanssa. Arvioitu toimituspäivä näyttää seurannassa ”1 päivä”, mutta paketti näyttäisi olevan Koge Pakkecenterissä.
Itellä sama homma 28.5 tehdyn tilauksen kanssa. Arvioitu toimituspäivä näyttää seurannassa ”1 päivä”, mutta paketti näyttäisi olevan Koge Pakkecenterissä.
Sergei ei toimittanut tilaamaani Pilsner Urquell:ä, vaan oli vaihtanut ne Carlsbergin Pilsneriin.
Urquell:ä piti olla 24x33cl ja tilalle oli laitettu Carlsbergiä 16x50cl eli litramäärä täsmää, mutta laatu ei
Juomissa päiväystä huhtikuu/toukokuu 2021.
Vihreitä vissiin molemmat ni tarpeeks lähellä..Auts! Saada nyt jotain carlsbergin kaltaista myrkkyä tilalle...
Ja varmaan aatellut että kun prosentit muuttuu 4,4% --> 5,0%, niin suomalainen on hyvillään. Pistin mailia.Vihreitä vissiin molemmat ni tarpeeks lähellä..
Tilasin eilen A24 n. klo 15 kolme laatikollista erilaisia päihtymysaineita ja tänä aamuna klo 8 tilaus oli jo Hampurin satamassa. Saattaapi olla jo matkalla Suomeen. Ennätysajassa lähti.Tähän vielä lisäys että näyttää 2-3 viikon pakkausaika olevan. No, 6 laatikkoviiniä tilaukseen, tulee kun on tullakseen. 11.44e laatikko kotiovelle kannettuna. Kohtuullista.
Tilasin eilen A24 n. klo 15 kolme laatikollista erilaisia päihtymysaineita ja tänä aamuna klo 8 tilaus oli jo Hampurin satamassa. Saattaapi olla jo matkalla Suomeen. Ennätysajassa lähti.
Koskas tuolla Alkcin kuljetuksessa pitäisi alkaa tapahtumaan? Keskiviikkona tilattu ja Omnivan seuranta sanoo edelleen
Shipping information received 11.06.2020 13:58
Sanoppa muuta. Täällä toinen vastaava tapaus. Tilauksen tein A24:ään eilen ja tänään tuli Norrlogilta ilmoitus että tavara liikkuuMitä helv? Ja sivuilla lukee että 3 viikon jono
Vähän vastaava tilanne kanssa kun tilattiin viime viikon alussa alkc:sta lonkeroa. Eivät ole vieläkään saapuneet. Eilen oli Matkahuollon seurantaan tullut tällainen merkintä:
Jännitetään saadaanko juhannukseksi vielä paketti vaiko ei.
mites pitkään packing stauksesta viinivotkalla mennyt toimitukseen?
Itse tilasin viime viikon keskiviikkona alkc.fistä, en saanut minkäänlaista tilausvahvistusta tai kuljetus seurantanumeroa. Sähköposti kyselyyni sain torstaina vastauksen onko tilaukseni tullut heille, kun ei tilausvahvistusta ole minulle tullut. Everythink is ok with your order. It goes out today. Ihme touhua..Itsekin tilasin keskiviikkona alkc.fistä ja tänään seurannassa päivittyi "Arrival to post office". Mistä saitte matkahuollon seurantakoodin?
mites pitkään packing stauksesta viinivotkalla mennyt toimitukseen?
Tilasin nyt 15.6.2020 ja samana päivänä tuli seurantakoodi, muttei se kyllä mihinkään liiku eikä ole tullut Viron postin kuljetukseen. Matkahuolto ei myöskään tunnista seurantakoodia vielä. Edellinen tilaus oli 31.5.2020 sunnuntaina ja se tuotiin kotiin 4.6.2020 torstaina. Silloin kaikki meni kyllä nappiin.Itse tilasin viime viikon keskiviikkona alkc.fistä, en saanut minkäänlaista tilausvahvistusta tai kuljetus seurantanumeroa. Sähköposti kyselyyni sain torstaina vastauksen onko tilaukseni tullut heille, kun ei tilausvahvistusta ole minulle tullut. Everythink is ok with your order. It goes out today. Ihme touhua..
Yleensä nuo päivällä myöhästyvät arvioistaan.Osaako joku kertoa, kuinka hyvin nuo Postnordin arviot toimituspäivästä pitävät paikkaansa. Arvioitu toimituspäivä on Tänään 17.6, mutta paketti seurannan mukaan lojuu vieläkin Tanskassa... Pitääkö jo heittää hyvästit halvoille juhannusjuomille?