Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
36
Tampereen alueelta ei ole tullut viinivodka. Toki lähdin juhannuksen viettoon muualle. Sain ihme puhelun jostain virolaisesta numerosta mut en tiedä oliko se jostain muualta. En tiedä sitten ovatko käyneet kotonani. Oli vaan pakko lähteä kun olin niin sopinut. Miten muuten käy tilauksen jos ei ole kotona . Meneekö postiin noudettavaksi?
Itse olen tampereen suunnalla ja kyllä tuli tänään. Eli kuulostaa siltä, että yrittävät toimittaa, mutta et ollut kotona. Perseestä tosiaan kun eivät ilmottele mitään millon olisivat tulossa.

Ja joo ei ollut mikään iso auto millä oli liikenteessä, ehkä perus pakua vähän reilumpi muttei mikään sprintteri kuitenkaan.
 

Lihansyöjä

Tukijäsen
Liittynyt
14.04.2017
Viestejä
91
Niin tosiaan. Piti jo päivällä tänne päivittää, mutta 2.6. tilattu netprisin tilaus tuli tänään perille. Kaikki tuli mitä tilattiin ja muutenkin kunnossa.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
909
Itse olen tampereen suunnalla ja kyllä tuli tänään. Eli kuulostaa siltä, että yrittävät toimittaa, mutta et ollut kotona. Perseestä tosiaan kun eivät ilmottele mitään millon olisivat tulossa.

Ja joo ei ollut mikään iso auto millä oli liikenteessä, ehkä perus pakua vähän reilumpi muttei mikään sprintteri kuitenkaan.
joo samma här, reissuun lähdössä joten saapas minne toimittavat. Josko vievät lähimpään postiin. Näin ainakin oli nettisivuilla maininta.
 
Liittynyt
18.06.2020
Viestejä
20
Tovotaan nyt sitten että veisivät sen postiin. Ilmeisesti sitten se oli viinavodkasta se virosta tuleva puhelu. En oiekin kuullut sitä kun olin just silloin hirveen hälinän keksellä. Hitto kun jäin arpoon iltapäivästä, että jäänkö odottaan vai lähdenkö kavereiden kanssa viettään juhannusta. Tietysti valitsin sen lähtemisen. Matkahuollolla kyllä homma toimii kun aina sottavat aikahaarukan milloin ovat tulossa.
 
Liittynyt
06.06.2020
Viestejä
7
Viinivodkan tilaus sujahti juuri kotiovelle kuljetettuna. Viron pojat soittivat noin 30 min ennen saapumista että olenko kotona. Yksi lonkero salkku jäi tilauksesta uupumaan, vielä se jonka oli tarkoitus mennä rouvalle... No katsotaan millainen lasku tulee jälkeenpäin. Kaikenkaikkiaan tilauksesta meni noin 2 viikkoa että juomat olivat perillä.
 

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
Niin, mahtaako joku noista toimittaa tuota oikeaa lonkeroa myös 6000 alueelle kotiinkuljetuksena?
En olisi edes tiennyt, ettei Viinivodka sitä tee, mutta onneksi täällä mainittiin ennen kuin kerkesin tilaamaan. Kesäki juomaa, juhannukseksi ei tarvi keritä.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
Viinivodkan tilaus sujahti juuri kotiovelle kuljetettuna. Viron pojat soittivat noin 30 min ennen saapumista että olenko kotona. Yksi lonkero salkku jäi tilauksesta uupumaan, vielä se jonka oli tarkoitus mennä rouvalle... No katsotaan millainen lasku tulee jälkeenpäin. Kaikenkaikkiaan tilauksesta meni noin 2 viikkoa että juomat olivat perillä.
Oliko miten iso auto millä toivat juomat?
 
Liittynyt
15.06.2020
Viestejä
7
Tähän vielä lisäys että näyttää 2-3 viikon pakkausaika olevan. No, 6 laatikkoviiniä tilaukseen, tulee kun on tullakseen. 11.44e laatikko kotiovelle kannettuna. Kohtuullista.
Nämä lähtikin 2 päivässä ja DHL:n seurannan mukaan eilen oli jo Hampurissa. Portilta tulikin jo viesti tuodaanko kotiin vai haenko automaatista. Nopeaa.
 
Liittynyt
15.06.2020
Viestejä
7
Kyseessä siis Alkostore24. Pahoittelut, ei näkynyt viestistä. Tuntuu tavara lähtevän ripeästi, liekö Viron matkailun avautuminen vähentänyt painetta.
 

Jammaz

Kirka Saatana
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
97
Kyseessä siis Alkostore24. Pahoittelut, ei näkynyt viestistä. Tuntuu tavara lähtevän ripeästi, liekö Viron matkailun avautuminen vähentänyt painetta.
Ihmiset tilasivat juomia kesäksi ja varsinkin juhannukseksi. Nään hyvin ton käyttäytymisen Google Analyticsistä. Alkokauppoja haettiin tällä viikolla yli 30% vähemmän mitä aikaisempina viikkoina ja vastaavasti 4-6 viikkoa sitten ennätysmäärä liikennettä.
 

Jammaz

Kirka Saatana
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
97
Tässä Suomalaisten googlettelut. A24 vetää ykkösenä ja alkc agressiivinen Facebook markkinointi näkyy hyvin viimeisen viikon sisällä.

1592578897262.png
 
Liittynyt
13.12.2019
Viestejä
16
Näköjään vinosonline.es tarjoaa tällaista:

For a minimum purchase of 80€ in products, you get a 5€ in a discount coupon as a gift.

Don't forget to use the code!

Code: 5EUROS
For a minimum purchase of 160€ in products, you get a 12€ in a discount coupon as a gift.

Don't forget to use the code!

Code: 12EUROS
 
Viimeksi muokattu:

Jammaz

Kirka Saatana
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
97
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
567
Tuli kyseltyä Matkahuollolta kun ei ollut paketti liikkunut yli viikkoon, vastasivat muutaman päivää myöhemmin, että kadonnut. Onkohan mitään toivoa saada rahoja takaisin? Alkc.fi tilaus ja heidän kautta se kuljetus.eu kuljetus, Paypalilla maksettu sekä juomat, että kuljetus.
 

Jammaz

Kirka Saatana
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
97
Tuli kyseltyä Matkahuollolta kun ei ollut paketti liikkunut yli viikkoon, vastasivat muutaman päivää myöhemmin, että kadonnut. Onkohan mitään toivoa saada rahoja takaisin? Alkc.fi tilaus ja heidän kautta se kuljetus.eu kuljetus, Paypalilla maksettu sekä juomat, että kuljetus.
Saat kaiken takaisin kun teet Paypal disputen.

 

KUK

Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
505
Sergei ei toimittanut tilaamaani Pilsner Urquell:ä, vaan oli vaihtanut ne Carlsbergin Pilsneriin.

Urquell:ä piti olla 24x33cl ja tilalle oli laitettu Carlsbergiä 16x50cl eli litramäärä täsmää, mutta laatu ei
Laitettuun mailiin tuli vastaus ....
"Kyllä, Pilsner Urquell (24x33cl = 7,92 l jäi ohi varastossamme), ja korvasimme tämän Carlsbergillä (16x50cl = 8 l).
Jos et ole tyytyväinen tähän - voimme harkita korvausta.
Auttaako seuraavan tilauksen -5% alennus ratkaisun saavuttamisessa? "


Ja kun kerroin ettei kuulosta hyvältä, kun samainen -5% alennuskoodi oli juhannuskortilla paketin mukana, niin siihen loppui sähköpostit Sergeiltä.

Onneksi en tilannut alkupeäräisen suunnitelman mukaisesti neljää Urquell-laatikkoa. Ois tullut turhan kalliiksi jos/kun kaikki ois korvattu Carlsbergillä.
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
250
Onko tullut missään vastaan Riga Black Balsam Currantia? Alkostorestahan tuota normi balsamia saa, mutta Currantia tekisi mieli :D
 
Liittynyt
18.06.2020
Viestejä
20
Viinivodkan tilauksesta ollaan nyt viisaampia. En ole vielä saanut lähetystä,koska en ollut kotona silloin kuin toivat, mutta pitäs tulla smartpostilla- Laittovat email, että lähetyksestä puutuu yksi laatikko ja hyvättävät sen karnalla. Eli ihan hyvä juttu. Eli jos tilaa niin kannattaa olla etelä-suomessa kotona päivämääränä joka on sivuston ylähäällä eli se on todennäköisin päivä jolloin sen lähetyksen tuovat. Ei ole siis mikään"posti" vaan tuovat lähtyksen itse eli se voi tulla päivällä tai illalla ihan koska vaan varmaan viikonloppunakin tai jopa sunnuntaina.
 
Liittynyt
07.11.2019
Viestejä
45
Sen verran ruhtinaaliset toimituskulut, että ei kyllä mitään bulkkia tuolta ainakaan viitsi tilata. Ettei olisi itse kauppias täällä mainostamassa?
Paulaner Hefe-Weißbier 5,5%. 1 24,99 €
1 x RAJOITETTU TARJOUS Slots Classic 4,6% 1 5,99 €
Ceres Royal Økologisk Pils 4,8% 1 11,49 €
Bryggmästerens Bästa Ekologiska 5% 1 12,49 €
Smirnoff Vodka 37,5% 0,5l 1 8,54 €

En myy kuin Taunuksen takakontista. Ensitilaajan 5%-alennuskupongilla yhteensä 58,60e + postikulut 39,90e. Tilaus on kuulemma keräilty, eli jokohan ensi viikon alkuun mennessä saapuisi? Suomen päässä toimituksesta vastaa Posti, mikä lienee se heikoin lenkki. Vaikka lähettävän pään toimitusfirma onkin ilmeisesti rekisteröity Sloveniaan.
 
Liittynyt
07.04.2018
Viestejä
476
Onko tullut missään vastaan Riga Black Balsam Currantia? Alkostorestahan tuota normi balsamia saa, mutta Currantia tekisi mieli :D
Varmaan nollapostaus mutta oman maun mukaan jätän tuon hyllyyn ja sekoitan mustaherukkatiivisteestä ja perus-balsamista totin itse. Kaupallisessa versiossa kun ei sitä Black Balsamin omaa herkkumakua juurikaan tunnu.
 

M1R

Liittynyt
18.06.2020
Viestejä
6
Kuinka pitkään muilla on menny nuissa alkc tilauksissa? Itse tilasin 15.6 ja vieläkin seurantakoodissa lukee "Shipping information received", matkahuolto antaa samalla seurantakoodilla tekstin "Odotamme lähetystä kuljetettavaksi".
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
132
Itse tein alkc tilauksen 12.6. ja tänään tuli ilmoitus että on noudettavissa lähi-Ärrältä.

EDIT: Ja lähetystiedoissa lukee edelleen tuo sama. Kyselin tätä to, niin sanoivat että matkahuollolla ja sillä toisella kuljetushässäkällä on järjestelmissään jotain feelua mikä tekee tuon
 
  • Tykkää
Reactions: M1R
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
88
Kuinka pitkään muilla on menny nuissa alkc tilauksissa? Itse tilasin 15.6 ja vieläkin seurantakoodissa lukee "Shipping information received", matkahuolto antaa samalla seurantakoodilla tekstin "Odotamme lähetystä kuljetettavaksi".
10.6 tilattu ja sama lukee MH sivulta katsottaessa.
 
  • Tykkää
Reactions: M1R

M1R

Liittynyt
18.06.2020
Viestejä
6
Itse tein alkc tilauksen 12.6. ja tänään tuli ilmoitus että on noudettavissa lähi-Ärrältä.

EDIT: Ja lähetystiedoissa lukee edelleen tuo sama. Kyselin tätä to, niin sanoivat että matkahuollolla ja sillä toisella kuljetushässäkällä on järjestelmissään jotain feelua mikä tekee tuon
Kiitos nopeasta vastauksesta. Helpottaa tietää että paketti saattaa lähipäivinä olla kotiovella.
 
Liittynyt
17.07.2019
Viestejä
68
Kysellääs täällä vaikka alkoholista ei olekaan kyse.. Onko postit noussut ihan järkyttävästi vai mitää ihmettä? Netpris sekä discandooo (postnord) postit nyt sitä luokkaa että ei oikein järkeä edes tilata enää. Postnordilla joku juttu nyt että tuo hinta koskee vaan 10kg. Ennen tais olla tuplat. Eli yhteen 15€ toimitusmaksuun menee yks lava limua.. Halvemmalla saa kaupasta.

Onko mitään mistä tilata jossa tilaus ei menisi postnordin kautta?
Spritbox ja Alkostore24 toimittaa samoilla hinnoilla vieläkin, eli laatikko 26 € ja lava 319 €. Vai mitä tarkoitit?
 
Liittynyt
22.03.2020
Viestejä
114
Kuinka pitkään muilla on menny nuissa alkc tilauksissa? Itse tilasin 15.6 ja vieläkin seurantakoodissa lukee "Shipping information received", matkahuolto antaa samalla seurantakoodilla tekstin "Odotamme lähetystä kuljetettavaksi".
Itse tilasin 10.6.20, en saanut tilausvahvistuskaan. Alkuun sähköposti kyselyni meni ilmeisesti vastaanottajalla alkc:lla roskapostiksi. Tänään pyysin tilaukseni seurantanumeron ja tuli 15min vastaus. Seurannassa luki: Shipping information received 11.6.20 17:03, Arrival to post office soorteerimiskeskus 19.6.20 9:38. Luultavasti jotain tulossa joku päivä..
 

Jammaz

Kirka Saatana
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
97
A24 ruuhkat näyttää olevan entiset. Tilaus 19.06. ja on jo matkalla.
 

Victor

Minä olen munamies
Tukijäsen
Team Apple
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14
Tässä oma aikajanani Alkc.fi:n tilauksia odottavien avuksi:

9.6.2020 klo 21:25: Alkc.fi tilaus tehty

10.6.2020 klo 16:15: Kuljetus.eu:sta tuli sähköpostiviesti että "tilauksen käsittely saatu päätökseen"

16.06.2020 klo 23:25: Seurantakoodi löysi lähetyksen matkahuollon sivulla: Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta

22.06.2020 klo 17:07: Lähetys on nyt noudettu. Kiitos, että valitsit Matkahuollon!
 
Liittynyt
03.11.2019
Viestejä
146
Tässä oma aikajanani Alkc.fi:n tilauksia odottavien avuksi:

9.6.2020 klo 21:25: Alkc.fi tilaus tehty

10.6.2020 klo 16:15: Kuljetus.eu:sta tuli sähköpostiviesti että "tilauksen käsittely saatu päätökseen"

16.06.2020 klo 23:25: Seurantakoodi löysi lähetyksen matkahuollon sivulla: Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta

22.06.2020 klo 17:07: Lähetys on nyt noudettu. Kiitos, että valitsit Matkahuollon!
Itsellä melkein identtinen tarina, tosin tilasin vasta 11. tai 12. päivä. ja tänään kävin noutamassa. :D

EDIT: Ja ainiin, mukana oli kaikki mitä tilattu + jostain syystä 4 irtotölkkiä jotain outoa olutta ja jotain limpparia.
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
250
Miten nuo olutlaatikot muuten tulee? Pulloja olen tilannut, mutta miten ne nuo laatikot pakkaa?
 
Liittynyt
03.11.2019
Viestejä
146
Miten nuo olutlaatikot muuten tulee? Pulloja olen tilannut, mutta miten ne nuo laatikot pakkaa?
Ainakin omissa tilauksissa aina tällätty 3 laatikkoa per pahviloota. Ei jää väljää eikä ole vaurioitunut ainakaan omat tilaukset koskaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
480
Alkc:n kohdalla omakohtainen kokemus osoitti, että nopeiten saa kun valitsee toimituspisteeksi paikallisen Matkahuollon terminaalin jonkun asiamiespaikan sijaan. Paketit lähialueelle kulkevat sen kautta joka tapauksessa ja jälkimmäisessä tilauksessa uhkasi venähtää juhannuksen yli, vaikka paketit makaa terminaalissa. Tämä siis jos on mahdollista paketit itse noutaa (mahdollisesti) vähän kauempaa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
196
Havaintoja viinahuudon lähetyksistä?
27.5 tehty 330kg tilaus tuli tänään ilmeisesti ihan postin kuljettamana, soittivat ja varmistivat että voiko jättää terassille. Ikävästi oli kuitenkin 24pll kuoharia jäänyt tilauksesta. Pitää olla yhteydessä viinahuutoon ja kysyä mitäs tehdään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 129
Alkc:n kohdalla omakohtainen kokemus osoitti, että nopeiten saa kun valitsee toimituspisteeksi paikallisen Matkahuollon terminaalin jonkun asiamiespaikan sijaan. Paketit lähialueelle kulkevat sen kautta joka tapauksessa ja jälkimmäisessä tilauksessa uhkasi venähtää juhannuksen yli, vaikka paketit makaa terminaalissa. Tämä siis jos on mahdollista paketit itse noutaa (mahdollisesti) vähän kauempaa.
Mulla oli tilattu Alkista muistaakseni 10. tai 11. päivä ja tänään ne kiikutettiin kotiin. Tossa myös tuo juhannus haittasi kun ne oli viime torstaina jo matkiksen hallussa mutta ei sitten kuulunut mitään kunnes tänään. 10 lootaa A. Le Coq ölppää, neljä Original harmaata ja yks Original Orange.
 

M-J

Liittynyt
18.09.2019
Viestejä
104
Mistä löytyisi Suomihintoja halvemmalla Asti Ganciaa?

Jotain erityistä syytä miksi pitää olla just tota? Jos speksi on että makeaa ja kuplia, niin tämä on oleellisesti tota Gancia parempaa: Saracco Moscato d'Asti 2018 ja löytyy isossa pullossa noin 16€ rahteineen vaikkapa täältä: https://www.superiore.de/wein/piemont/paolo-saracco/moscato-d-asti-dop-2019.html näytti olleen myös Autunno versio tarjouksessa. Kannattaa testata. Jos taas hakusessa on makeahko kuohuviini, niin vaihtoehtoja on läjäpäin jotka on tota bulkkia parempia
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 807
Viestejä
4 204 233
Jäsenet
70 988
Uusin jäsen
paallikkopc

Hinta.fi

Ylös Bottom