Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
390
Viinahuuto ei ole vastannut edellispäivänä lähettämääni mailiin koskien 1.6. tekemääni tilausta. On yhä "varastolla käsittelyssä". Menee mielenkiintoiseksi... Onneksi tuli maksettua PayPalilla, niin rahat saa ainakin takaisin jos hiljaisuus jatkuu.
 

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
806
Onko muuten tullut mieleen että verottaja seuraa näitä keskusteluja ja ottaa myyjiä sen perusteella tarkasteluun? Näyttää yhä useammalla toimitukset katoavan jonnekin? Myyjän kun kuuluisi maksaa valmistevero Suomeen.

Aikoinaan kun valtio yritti parhaansa mukaan estää käytettyjen autojen maahantuontia, virkamiehet roikkuivat päivittäin alan palstoilla keräämässä tietoa. Hävisivät sitten myöhemmin kaikki mahdolliset tapauksensa EU-tuomioistuinta myöden, tarkoituksena vain verotuottojen maksimointi ja markkinoiden avautumisen estäminen.
 

Sande_

white male
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
312
Ei varmaan tule juhannukseksi kaljat alkostoresta. 8.6 norrlog laittoi viestiä, että paketti lähetetty. DHL:n seurannassa vieläkin ennakkoilmoitus paketista. Norrlog vastasi nopeasti sähköpostiin ja tuumasivat, että DHL:n skannauksissa voi mennä koronan takia jopa 8 päivää. Joko tuo tarkoittaa sitä, että paketti on jo matkalla vaikka ei näy seurannassa, tai sitten lähetyksissä melkoinen viive.
 
Liittynyt
04.06.2020
Viestejä
42
Onko muuten tullut mieleen että verottaja seuraa näitä keskusteluja ja ottaa myyjiä sen perusteella tarkasteluun? Näyttää yhä useammalla toimitukset katoavan jonnekin? Myyjän kun kuuluisi maksaa valmistevero Suomeen.

Aikoinaan kun valtio yritti parhaansa mukaan estää käytettyjen autojen maahantuontia, virkamiehet roikkuivat päivittäin alan palstoilla keräämässä tietoa. Hävisivät sitten myöhemmin kaikki mahdolliset tapauksensa EU-tuomioistuinta myöden, tarkoituksena vain verotuottojen maksimointi ja markkinoiden avautumisen estäminen.
Eiköhän verottaja ja tulli oo tietoinen ainakin jollain tasolla noista kaikista ilman näitä keskustelujakin. Itse oon kuitenkin kiinnittänyt huomiota kuljetusten painorajojen tippumiseen -> hintojen nousuun. Pari viikkoa sitten38 kg maksoi 38 € nyt melkein tuplat Shippiillä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 121
Pitäiskö verokeskustelulle luoda uusi ketju, niin siellä voidaan kerrata sitten päivän välein ne samat kysymykset liittyen aiheeseen?
Itse kokeilin Viinivodka.fi:stä tilalla muutaman salkullisen lonkeroa, mutta tilaus on pysähtynyt vaiheeseen Payment Accepted. Sivuilla lupailivat, että ehtii ennen juhannusta.
Vai pitäisikö näillä sivutolkulla toistuville "tilasin kossua-pakkaseen.lol:sta lavallisen Jelzin-vodkaa 4.5. eikä vieläkään näy, mites muilla?"-äimistelyillä ja "mistä inter netti kaupasta saa halvinta Koffia"-kyselyillä olla se oma ketju? Ei tarvitsisi verokeskustelua toistaa joka viidennellä kun se ei huku kohinaan.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
718
Lähtökohtasesti lähes kaikilla ollut ilmeisen hyvä asiakaskokemus tuosta puljusta. Ehkä unohtunut kiireiltä tai koittavat selvittää asian ennen, kun palaavat asiaan tiedä noita. Ja voihan se lähikaupan kesähessukin pölliä patukan ja kameroista sen sitten näkee.
Jos itse olisin yrittäjä, vastaisin selvittäväni toimitusketjun osalta asiaa.
Tuossa heti leimautui joku pakkaaja rosvoksi vaikka ei sitä olisikaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
589
Niin sitä vaan että valmiste- ja autoveroasioita ovat aina hoitaneet sama porukka, vaikka nimellisesti tehtävä siirtyi tullilta verohallintoon jokin aika sitten. Sellainen reilut 220 henkilöä niitä laskee ja tekee päätöksiä Pasilassa. Siellä kyllä osataan kaikki mahdolliset temput ja erikoiset tulkinnat.

Perusta vaikka joku oma ketju tälle aiheelle, viimeksi pidit täällä ulinaa siitä miksi joku ylipäätään tilaa netin kautta jotain juomia.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 891
Perusta vaikka joku oma ketju tälle aiheelle, viimeksi pidit täällä ulinaa siitä miksi joku ylipäätään tilaa netin kautta jotain juomia.
Kyllähän se harmittaa, kun on menny maksamaan omatoimisesti valmisteverot tilauksistaan ja nyt selviää, että kukaan muu ei näin tee :cool: voi tullaa tänne sitten huutelemaan joka toinen päivä verokarhusta ja perästä kuuluu.
 

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
806
Kyllä nämä jatkuvat "juomat kateissa" viestit kertovat pienestä paniikista. Eli pelätään verottajaa ja ties ketä. Tuo että joku janoinen rekkakuski sattuu vetämään välistä, ei yllätä.

Kyllä näistä veroasioista pitää pystyä vapaasti keskustelemaan, se on oikeasti ainoa seikka joka tässä alkoholin ulkomailta tilaamisessa on kiinnostavaa. Eli tämä oikeuskäytäntö, ei itse juomat joita saa ihan lähikaupastakin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22
Onkos ketään tilannut ViiniVodka.fi - Viron parhaimmat alkoholijuomat. sivulta? Siellä olisi muutama janon hillitsijä kohtuu hinnalla ja postimaksu vaivaiset 19€ :hmm:
En suosittele, tilattu 28.5 ja en vieläkään ole saanut tilausta.
3.6 asti ollu tilassa "Awaiting Carrier Pickup".
Eilen piti lähtee tännepäin ja tänään/huomenna perillä mutta ei ole liikkunut mihinkään.
Täytyy ilmeisesti perua koko tilaus..
 
Liittynyt
26.05.2017
Viestejä
3
Itse kun tilasin ensimmäisiä kertoja kesällä -19, niin yksi paketti oli pari viikkoa jossain kateissa. Lopulta kun saapui näki heti että paketti oli avattu ja teipattu uudelleen kiinni. Sisältä löytyi tullin muistutus että lähetys sisältää valmisteveron alaisia tuotteita.

Myyjä ohjasi valitsemaan kuljetuksen, joten ei koskettanut minua.

Tuon jälkeen ei ole yksikään tilaus jäänyt mihinkään jumiin. Aika harva paketti lopulta nähtävästi tarkastetaan kun täälläkään ei näy mainintoja.
 
Liittynyt
07.04.2018
Viestejä
476
Kyllä nämä jatkuvat "juomat kateissa" viestit kertovat pienestä paniikista. Eli pelätään verottajaa ja ties ketä. Tuo että joku janoinen rekkakuski sattuu vetämään välistä, ei yllätä.

Kyllä näistä veroasioista pitää pystyä vapaasti keskustelemaan, se on oikeasti ainoa seikka joka tässä alkoholin ulkomailta tilaamisessa on kiinnostavaa. Eli tämä oikeuskäytäntö, ei itse juomat joita saa ihan lähikaupastakin.
Heikoissa kantimissa on asiat mikäli satasen-parin tilaus, josta kaiken lisäksi luottokunta palauttaa hyvinkin helposti rahat, aiheuttaisi paniikkia. Harmia kyllä tulee aina jos mikä tahansa tilaus on hukassa.

Minua kuluttajana kiinnostaa valikoima, kiireetön shoppailu kotisohvalla ja vaivaton kuljetus kotiovelle. Meidän lähikaupassa ei ole tuhansien viski- ja viinilaatujen valikoimaa mutta kiva jos sulla on. Veroasioissa ei ole toistaiseksi ollut mitään kummempaa keskusteltavaa EU:n myötä. Etämyyjä vastaa ja that's it.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 437
Kyllä nämä jatkuvat "juomat kateissa" viestit kertovat pienestä paniikista. Eli pelätään verottajaa ja ties ketä. Tuo että joku janoinen rekkakuski sattuu vetämään välistä, ei yllätä.

Kyllä näistä veroasioista pitää pystyä vapaasti keskustelemaan, se on oikeasti ainoa seikka joka tässä alkoholin ulkomailta tilaamisessa on kiinnostavaa. Eli tämä oikeuskäytäntö, ei itse juomat joita saa ihan lähikaupastakin.
Ehkä sinua kiinnostaa vain veroasiat, mutta aika vahvalla mutulla ja tätä ketjua seuranneena heittäisin että suurinta osaa kiinnostaa myös valikoimat, hinnat, toimitusajat, toimitusvarmuus ja luotettavuus nettikauppojen suhteen. Saapihan sitä lähikaupastakin sitä Koffin kolmosta ja Alkosta sitten samat perus väkevät, mutta jos vähän diversiteettiä haluaa juomiin niin netistähän nuo on tilattava.
Omat tilaamani tuotteet ovat lähes 100% sitä mitä omasta paikallisesta Alkosta ei saa.

Asiasta toiseen, mydrink.ee:n tilaus tuli kyllä taas nopsaan perille, viikossa. Jos jollakin on hätä juhannusjuomien suhteen niin tuolta saattaa vielä nippa nappa ehtiä. :cool2:
Siis jos valikoima/hinnat tuolla on itselle sopivia.
 
Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
390
Noniin, taitaa Viinahuuto lukea näitä viestejä. ;) Eipä mennyt kauaakaan kun sain tänne kirjoitettuani Kirstiltä postia:

> Hei!
> Kuljettaja tulee hakemaan ensi viikolla
> Ystävällisin terveisin,
> Viinahuuto.com asiakaspalvelu
> Kirsti

Ei siis taida ehti Jussiksi 1.6. tekemäni tilaus. No, eipä tuo haittaa kun on onneksi varastossa juominkeja vaikka useampaankiin juhlaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.04.2020
Viestejä
10
Ohjeissa lukee, että laita se alkc.fi tilausnumero sinne oikeaan kenttään. Tilisiirrossa en osaa auttaa sillä maksoin paypalilla.
Tuleeko tilauksesta erikseen joku tilausvahvistus vai laitetaanko kuljetukseen se pitkä kirjain/numerorimpsu mikä tuli paypalilla maksettaessa?
 
Liittynyt
25.04.2020
Viestejä
10
26.5. tilaus sisään Alkc.fi, 2.6. oli jo noudettavissa. Seurantakoodin sai heti kun kuljetus oli lähtenyt Suomea kohti ja lonkeroissa näyttää olevan päiväystä elokuuhun 2021 asti. Ei voi kuin suositella.
Mistä sait kuljetukselle sen tilauksen tilausnumeron? Maksoin paypalilla enkä saanut sähköpostiin muuta kuin sen kuitin. Onko siinä jossain myös se tilausnumero?
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
757
En suosittele, tilattu 28.5 ja en vieläkään ole saanut tilausta.
3.6 asti ollu tilassa "Awaiting Carrier Pickup".
Eilen piti lähtee tännepäin ja tänään/huomenna perillä mutta ei ole liikkunut mihinkään.
Täytyy ilmeisesti perua koko tilaus..

No en mä tuosta toimitusajasta ole niin murheellinen. Alkostoresta tilattu 17.5 ja ei ole vieläkään liikahtanut.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
331
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
93
Tuleeko tilauksesta erikseen joku tilausvahvistus vai laitetaanko kuljetukseen se pitkä kirjain/numerorimpsu mikä tuli paypalilla maksettaessa?
Mulle tuli alkc:lta tilausvahvistussähköposti, jossa oli kuljetus.eu:lle ilmoitettava tilausnumero. PayPal-kuitissakin tuo tilausnumero _ehkä_ näytti olevan (Invoice ID WC-XXXX, jossa XXXX oli sama kuin tilausvahvistuksessa ollut tilausnumeroni), mutta en tiedä päteekö tämä päättely 100%
 
Liittynyt
22.03.2020
Viestejä
114
[QUOTE="weetm, post: 7083796, member: 598"
Mulle tuli alkc:lta tilausvahvistussähköposti, jossa oli kuljetus.eu:lle ilmoitettava tilausnumero. PayPal-kuitissakin tuo tilausnumero _ehkä_ näytti olevan (Invoice ID WC-XXXX, jossa XXXX oli sama kuin tilausvahvistuksessa ollut tilausnumeroni), mutta en tiedä päteekö tämä päättely 100%
[/QUOTE]
Minä tilasin eilen, en saanut minkäänlaista tilausvahvistusta sähköpostiin. Klarnalta tuli ilmoitus maksusuoritettu. Maksoin verkkopankin kautta ja maksun jälkeen tuli neljä numeroinen tilausnumero maksutapahtumasta tilaus sivulla. Sitten tilasin kuljetuksen ja ilmoitin sen neljänumeroisen tilausnumeron kuljetus.eu:le. Sähköpostia laitoin eilen, että tuleeko tilausvahvistus. Ei ole vielä kuulunut mitään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22
No en mä tuosta toimitusajasta ole niin murheellinen. Alkostoresta tilattu 17.5 ja ei ole vieläkään liikahtanut.
Jos luvattiin alunperin 4.6 mennessä niin hiukan heittää ja A24 ruuhka on tiedossa, jokakeväinen/kesäinen juttu.
Sergei lupaili että keskiviikkona lähtee ja nyt kun kysyin niin huomenna..
Siittä pisteet että vastaa 5min sisällä.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 022
Nyt tuli illalta sieltä seuraavanlainen sähköpostivastaus:

"We did send the notice to Matkahuolto. We need to see the delivery kg-s and the pick up kg-s.
Then we can handle this. There are missing 3 bottles. As You told, but from our warehouse camera all is in the box.
When Matkahuolto will send the kg-s we will let You know.
Sorry, but we will find the solution.
"

Eli ilmeisesti heidän päässä olisi kaikki pakattu ja nyt matkahuollolta pitäisi saada kilot tietoon.. Saapa nähdä miten tässä käy, sentään vastasivat vielä kuitenkin.
Päivitystä tähän tapaukseen. Äskettäin tuli matkahuollolta tekstari että paketti noudettavissa ja kävin sen juuri hakemassa. Sisältönä oli puuttuvat 3 pulloa. Minulla, eikä ilmeisesti tuolla Alkc.fi:n asiakaspalvelulla ei ollut mitään tietoa toisesta paketista, mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Tuli eri lähetystunnuksella, ei siis ollut monipakettilähetys tmv.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 891
Tuleeko tilauksesta erikseen joku tilausvahvistus vai laitetaanko kuljetukseen se pitkä kirjain/numerorimpsu mikä tuli paypalilla maksettaessa?
[QUOTE="weetm, post: 7083796, member: 598"
Mulle tuli alkc:lta tilausvahvistussähköposti, jossa oli kuljetus.eu:lle ilmoitettava tilausnumero. PayPal-kuitissakin tuo tilausnumero _ehkä_ näytti olevan (Invoice ID WC-XXXX, jossa XXXX oli sama kuin tilausvahvistuksessa ollut tilausnumeroni), mutta en tiedä päteekö tämä päättely 100%
Minä tilasin eilen, en saanut minkäänlaista tilausvahvistusta sähköpostiin. Klarnalta tuli ilmoitus maksusuoritettu. Maksoin verkkopankin kautta ja maksun jälkeen tuli neljä numeroinen tilausnumero maksutapahtumasta tilaus sivulla. Sitten tilasin kuljetuksen ja ilmoitin sen neljänumeroisen tilausnumeron kuljetus.eu:le. Sähköpostia laitoin eilen, että tuleeko tilausvahvistus. Ei ole vielä kuulunut mitään.
[/QUOTE]

Mulle tuli tilausvahvistus lähes välittömästi maksun jälkeen ja siitä linkillä siirryin kuljetus.ee jossa maksoin kuljetuksen. 4 numeroisen tilausnumeron poimin kuitista.
 
Liittynyt
26.01.2019
Viestejä
165
Mikähän tuon kuljetus.eu:n tarina on? Hoitaako se oikeasti mitään muuta kuin tuon alkc.fi:n kuljetuksia? Ja onko se oikeasti ihan samaa firmaa? Sellainen tunne tuli aikanaan myös Discandoon edellisen kuljetusfirman kanssa, kun niin saumattomasti ja saman oloisella sivun layoutilla hyppäsi tilauksesta kuljetukseen.
 
Liittynyt
22.03.2020
Viestejä
114
Minä tilasin eilen, en saanut minkäänlaista tilausvahvistusta sähköpostiin. Klarnalta tuli ilmoitus maksusuoritettu. Maksoin verkkopankin kautta ja maksun jälkeen tuli neljä numeroinen tilausnumero maksutapahtumasta tilaus sivulla. Sitten tilasin kuljetuksen ja ilmoitin sen neljänumeroisen tilausnumeron kuljetus.eu:le. Sähköpostia laitoin eilen, että tuleeko tilausvahvistus. Ei ole vielä kuulunut mitään.
Mulle tuli tilausvahvistus lähes välittömästi maksun jälkeen ja siitä linkillä siirryin kuljetus.ee jossa maksoin kuljetuksen. 4 numeroisen tilausnumeron poimin kuitista.
[/QUOTE]
Ei ole vieläkään tullut tilausvahvistusta... Kaksi sähköpostia laittanut info@alkc.fi, kukaan ei toistaiseksi vastannut sieltä mitään.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 891
Itse sain vastauksen myös tiedusteluun joka ei liittynyt heihin mitenkään ja oli vain omaa sekoilua. Siitä tosin on jo muutama viikko joten ruuhkaa on voinut syntyä tässä välissä.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
746
Mulle tuli tilausvahvistus lähes välittömästi maksun jälkeen ja siitä linkillä siirryin kuljetus.ee jossa maksoin kuljetuksen. 4 numeroisen tilausnumeron poimin kuitista.
Ei ole vieläkään tullut tilausvahvistusta... Kaksi sähköpostia laittanut info@alkc.fi, kukaan ei toistaiseksi vastannut sieltä mitään.
[/QUOTE]

Itellä meni sähköpostit roskapostiin aluksi.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 891
Mikähän tuon kuljetus.eu:n tarina on? Hoitaako se oikeasti mitään muuta kuin tuon alkc.fi:n kuljetuksia? Ja onko se oikeasti ihan samaa firmaa? Sellainen tunne tuli aikanaan myös Discandoon edellisen kuljetusfirman kanssa, kun niin saumattomasti ja saman oloisella sivun layoutilla hyppäsi tilauksesta kuljetukseen.
Jotenkin jäi sellainen mielukuva, että samat kaverit pyörittäis molempia. Olikohan nettisivut niin saman kaltaiset tai jtn, mutta tälläisen johtopäätöksen vedin.
 
Liittynyt
06.06.2020
Viestejä
7
Onkos ketään tilannut ViiniVodka.fi - Viron parhaimmat alkoholijuomat. sivulta? Siellä olisi muutama janon hillitsijä kohtuu hinnalla ja postimaksu vaivaiset 19€ :hmm:
6.6 tilasin 4 salkkua lonkeroa ja bisseä. Tänään tilaus siirtynyt "lajittelu" kohtaan. Juhannukseksi tosiaan lupasivat joten odotellaan pitääkö lupaus paikkansa. Luultavasti odottavat että saavat kaikki juhannukseksi luvatut juomat pakattua ennenkuin paku lähtee köröttelemään lahden yli.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
36
En suosittele, tilattu 28.5 ja en vieläkään ole saanut tilausta.
3.6 asti ollu tilassa "Awaiting Carrier Pickup".
Eilen piti lähtee tännepäin ja tänään/huomenna perillä mutta ei ole liikkunut mihinkään.
Täytyy ilmeisesti perua koko tilaus..
Itse tilasin 1.6. Noin viikon oli payment accepted tilassa. Sitten vajaan viikon sortin center tilassa ja tänään muuttui packaging tilaan. Ensiviikon ke-to akselille lupailivat toimitusta. En tiedä mikä siellä sitten kestää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 890
Alkostoresta 23.5 tilattu paketti 22030XX lähtenyt liikkeelle ja postin mukaan poistunut lähtömaasta,joten taitaa sittenkin ehtiä jussiksi jos posti ei möhli mitään. Ovat tainneet tehdä paakkamossa pitkää päivää että saavat suman purettua,ymmärtäähän tuon kiireen, paras myyntisesonki käynnissä ja kauppa kiinni.
 

KUK

Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
501
1591883489235.png

No ei Sergei saanut pakettia liikkeelle, ainoastaan sähköisen ennakkoilmoituksen. Joten Klarna-lasku taukotilaan ja katotaan lähteekö tuo tilaus ikinä liikkeelle.
 
Liittynyt
02.11.2018
Viestejä
266
Itsellä alkostoresta tilattu 24.5 ja pikkuhiljaa pitäis liikkua, veikkaan et huomenna tai ma lähtee, mutta juhannukseks ei taida keretä, sillä ei o sinänsä väliä, tulkoon juhannuksen jälkeisellä viikolla. Mutta kyllä on järkyttävät ruuhkat. Ei oo kapasiteettia noilla puljuilla pahemmin kun näin juntturaan menevät?
 
Liittynyt
20.04.2020
Viestejä
36
Hivenen offtopic: Onko ihmisillä ollut ongelmia tuon UPS My Choice-palvelun kanssa? En meinaa millään päästä rekisteröitymään ko. palveluun, heittää kuvan mukaista herjaa. Asiakastukeen soitto oli täysin tyhjä arpa.
ups.PNG
 

Ree

Liittynyt
09.04.2020
Viestejä
51
Itsellä alkostoresta tilattu 24.5 ja pikkuhiljaa pitäis liikkua, veikkaan et huomenna tai ma lähtee, mutta juhannukseks ei taida keretä, sillä ei o sinänsä väliä, tulkoon juhannuksen jälkeisellä viikolla. Mutta kyllä on järkyttävät ruuhkat. Ei oo kapasiteettia noilla puljuilla pahemmin kun näin juntturaan menevät?
Alkostoresta tilattu 22.5 ja tänään on liikahtanut. Kerkiää nämä ainakin juhannukseksi. :p
 
Liittynyt
05.09.2017
Viestejä
26
Hivenen offtopic: Onko ihmisillä ollut ongelmia tuon UPS My Choice-palvelun kanssa? En meinaa millään päästä rekisteröitymään ko. palveluun, heittää kuvan mukaista herjaa. Asiakastukeen soitto oli täysin tyhjä arpa.
Joo muutaman kerran olen yrittänyt rekisteröityä noin vuoden sisällä. Ei ole juuri tuota kyseistä virhettä tullut, mutta en ole kertaakaan päässyt siihen vaiheeseen asti, että saisi ohjattua pakettia tai näkisi toimitusaikataulua. Joku siinä palvelussa mättää.
 
Liittynyt
29.07.2017
Viestejä
538
Päivitystä tähän tapaukseen. Äskettäin tuli matkahuollolta tekstari että paketti noudettavissa ja kävin sen juuri hakemassa. Sisältönä oli puuttuvat 3 pulloa. Minulla, eikä ilmeisesti tuolla Alkc.fi:n asiakaspalvelulla ei ollut mitään tietoa toisesta paketista, mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Tuli eri lähetystunnuksella, ei siis ollut monipakettilähetys tmv.
Aika mielenkiintoinen, varsinkin jos on lähetetty yhdessä paketissa kaikki. Saivatkohan sisäisesti kiinni kaverin.
 
Liittynyt
06.06.2020
Viestejä
2
Onko muilla tullut tälläistä vastaan postin lähetysten seurannassa?
"Lähetyksen toimitus on keskeytynyt sen sisällön tai puutteellisten asiakirjojen vuoksi. Asiaa selvitetään."

Alkostoresta tilatut 3 laatikkoa olutta kyseessä joista tullut jo eilen postilta kyselyä toimitustavasta s.postiin. Eli ei nyt ainakaan asiakirjat pitäisi hukassa olla.
 

SK.

Liittynyt
17.01.2020
Viestejä
44
Hivenen offtopic: Onko ihmisillä ollut ongelmia tuon UPS My Choice-palvelun kanssa? En meinaa millään päästä rekisteröitymään ko. palveluun, heittää kuvan mukaista herjaa. Asiakastukeen soitto oli täysin tyhjä arpa.
Olisikohan ääkkösiä osoitteessa? Itsellänikin Ä on muutettu AE ja toimii. Tosin en muista itse sitä noin kirjoittaneeni.
 

Ree

Liittynyt
09.04.2020
Viestejä
51
Alkc:ltä tuli paketti, pahvilaatikossa matkahuollon osoitekortti mutta laatikon sisällä "elkukelmua" ja Omnivan osoitekortit.. Eikö nämä pahvilaatikot kestä vai mikähän tässä on jujuna..
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 891
Alkc:ltä tuli paketti, pahvilaatikossa matkahuollon osoitekortti mutta laatikon sisällä "elkukelmua" ja Omnivan osoitekortit.. Eikö nämä pahvilaatikot kestä vai mikähän tässä on jujuna..
Tai matkahuolto/joku pelannut fudista paketilla ja pakattu uudestaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 235
Alkc:ltä tuli paketti nopsaa. Sisältö ei vaan ihan vastannut tilausta. Tilattu 2 lonkeroa ja 1 olut, sisällä 1 lonkero ja 2 olutta.

Katsotaan miten korjaavat tilanteen.
 
Liittynyt
11.04.2019
Viestejä
12
Täällä sama, paitsi perjantaina eikä torstaina. PostNordissa ei ole vielä näkynyt fyysisten pakettien liikkeitä.

Aiemmissa tilauksissa on tullut rekisteröinti Köge pakkecenterissä noin päivän päästä lähetyksestä, mutta ruuhkat on nyt epäilemättä toisenlaiset.
Sen verran päivitystä omaan tilanteeseen, että Kögessä on tänään rekisteröity paketit. Jossei nyt hommat mene aivan perseelleen, niin ei tarvinne juhannusjuomia hakea pitkäripaisesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Zat

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 082
Sen verran päivitystä omaan tilanteeseen, että Kögessä on tänään rekisteröity paketit. Jossei nyt hommat mene aivan perseelleen, niin ei tarvinne juhannusjuomia hakea pitkäripaisesta.
Tämä oli kiva kuulla (omat ei vielä näy seurannassa). Itsellä ei ole mitään tarvetta saada näitä juhannukseen mennessä, mutta kiva tietää että kumminkin luultavasti tulossa. Juhannuksen ajan aion olla eri paikkakunnalla, joten luultavasti vasta palattuani saan omani sitten.
 
Liittynyt
11.06.2020
Viestejä
6
Netprisestä tilannut kuun alussa. Onko muille tullut samaa sähköpostia kuin minulle
Hello,

We regret to inform you that our carrier is experiencing some technical issues at the moment with scanning our packages, and this will cause some delay to your order.
They are working hard to solve the problem so that your order can be delivered as soon as possible.

We apologies for the delay.
 
Liittynyt
11.04.2019
Viestejä
12
Netprisestä tilannut kuun alussa. Onko muille tullut samaa sähköpostia kuin minulle
Hello,

We regret to inform you that our carrier is experiencing some technical issues at the moment with scanning our packages, and this will cause some delay to your order.
They are working hard to solve the problem so that your order can be delivered as soon as possible.

We apologies for the delay.
Saman vastauksen sain, kun kyselin oman lähetyksen perään. Tilasin 18.5 ja tänään siis kirjattu Kögessä. Ilmeisesti aikamoiset ruuhkat siellä päällä.
 
Liittynyt
11.06.2020
Viestejä
6
Saman vastauksen sain, kun kyselin oman lähetyksen perään. Tilasin 18.5 ja tänään siis kirjattu Kögessä. Ilmeisesti aikamoiset ruuhkat siellä päällä.
Perkele ku meillä häät 4.7 niin Saas nähdä meneekö juhlat pilalle tämän vuoksi
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 481
Viestejä
4 192 472
Jäsenet
70 744
Uusin jäsen
Rroy

Hinta.fi

Ylös Bottom