29.5 tilattu viinivodka kotiutui tänään, eli ei oo hätäsen ostospaikka. Positiivisena toimintana seuraava kuvio... viikko sitten sunnuntai aamuna lueskelin Sergein laittamaa spostia, jossa se kyseli, että palautetaanko rahhaa vai laitetaanko jotain korvaavaa tuotetta, kun pina colada lonkeroa ei ollutkaan saatavilla. Unentokkuraisena vastailin siihen, että rahojen palautus ok. Noin 5min tästä mulla sytytti, että voisihan se laittaa karpalokossua sillä rahalla tulemaan tännepäin.(oli silloin ilmeisesti pienimuotoinen hinnoitteluvirhe a 65centtiä tölkki, niin mulla oli niitä tilauksessa 6 mitkä mahtui postikulujen optimoimiseen) Samantien viestiä tästä ideasta, että karpaloa kiitos, niin ei tarvii niitä rahoja palauttaa. Sergei vastasi samantien juuri palauttaneensa rahnat niistä olemattomista pina coladoista, sekä nyt sitten lukeneensa, että herra olisikin halunnut lissää karpaloa... Totesi siihen sitten laittavansa 15 tölkkiä karpalokossua kyytiin, hyvää juhannusta! Ja saakeli, nämä 15 hyvän jussin karpaloa sieltä löytyi, +muu tilaus ok. Kiire mulla ei oo, joten tuolta mä lonkeroni tästä eteenpäin tilaan, jos klarna pysyy vaihtoehtona,(maksaa kun saanut tuotteet, holdissa oli maksu nytkin välillä) eikä hinnat pomppaa ihan saakelisti.