Neuropsykologin soittoaika testien tuloksista oli tänään.Testit takana. Tunnin alkuhaastattelu, jossa aika paljon päällekkäisyyttä aiempien tutkimusten kanssa. Sitten oli 3 tai 4 monistetta missä piti ympyröidä tai yliviivata merkkejä. Lisäksi tarkennettiin DIVAa.
Minun haastattelussa ei ilmennyt juuri uutta. Uutena osiona oli nyt vanhemman sekä puolison haastattelu, jotka olivat kertoneet samantyylisiä asioita kuin itsekin.
Neuropsykologisista testeistä, eli noista em. monisteista, kävi ilmi, että keskittyminen lyhyissä (sekunteja) tehtävissä "keskimääräinen" ja pidemmissä (minuutteja) "erittäin huono". En tiedä noista tuloksista sitten sen enempää, mitä käytännössä tarkoittavat.
Neuropsykologin arvio lyhyesti oli, että keskittymishäiriöpainotteinen adhd minulla on. Suositteli lääkekokeilua, jos psykiatri on myötämielinen asiaan. Ensi viikolla menen sitten psykiatrin juttusille, jos vaan aikoja on saatavilla.
Olo on jokseenkin vapautunut tai helpottunut. Koska tästä on ollut tietynlaista haittaa eri elämän osa-alueilla, on mukavaa saada selitys omalle toiminnalleen ja toimimattomuudelleen. Kaikki töpit ei olekaan olleet vaan laiskuutta ja tyhmyyttä. Toivottavasti nyt vielä saa sen lääkityksen kokeilla ja siitä olisi apua oireisiin.
Tänään sain myös julkisen puolen jonosta vastauksen, kun tuossa edellisessä heidän yhteydenotossaan kysyin palveluseteliä, jota lupasivat selvittää vielä.Btw tein tänään kantelun aluehallintovirastolle hoitotakuun noudattamatta jättämisestä. Meinasin aiemmin antaa asian olla, mutta soittivat mulle polilta, heillä jono venähtänyt nyt puoleen vuoteen ja kyselivät et voinko mennä johonkin muualle hoitoon kuin heille. Eivät siis luvanneet maksusitoumusta vaan halusivat mut vaan pois jonosta.
He katsovat hoidon alkaneeksi, koska mulla on ollut puhelinkontakti sairaanhoitajaan -> ei palveluseteliä Ja tämä kontakti on siis ollut se, kun sieltä on kahdesti soiteltu ja kyselty jos voisin hoitaa ongelmani jossain muualla, kuin kotikuntani psykiatrian vastaanotolla Toiminta on siis aivan vitun naurettavaa siellä.