Hienoa kuulla että homma nykyään toimii! Viittasit aikasemmin siihen että viesti on kohdennettu tarkasti, onko niin että kaikki uudet ovat tämän ongelman ulkopuolella vai onko tässä alueellisia eroja?Trimaran copy-pasteama viesti laitettiin tänään niille asiakkaille, jotka ovat olleet meihin yhteydessä ja ilmoittaneet, että N5368X pätkii.
Viesti on siten todella kohdennettu, ja viesti ei koske kaikkia asiakkaita.
Allekirjoittanut vastaa mm. Koti 5G tuotteen kehityksestä. Tulin tänne viestimään sen takia, että täällä yhdistettiin eri vikoja toisiinsa ilman, että niillä asioilla on mitään yhteyttä toisiinsa.
Allekirjoittaneella ei ole mitään tarvetta vääristellä totuutta vaan pyrin kertomaan mahdollisimman avoimesti sen mitä julkisesti voi kertoa. Kun kerron suoraan, että maaliskuun alusta eteenpäin asennetut laitteet eivät kärsi pätkimisestä niin tämä tieto pitää kyllä paikkaansa.