- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 6 680
Näin viime aikojen valossa kumman luulet paremmin sitouttavan operaattorin tekemään vioille jotain, 24 kk määräaikaisuus vai asiakkaan mahdollisuus sanoa liittymä irti samantien, jos palvelu ei miellytä? DNA:n yleiset ehdot kun antavat hyvinkin leppoisat kriteerit ja ihan haistapaska-tason korvaukset, jos nyt sattuiskin niin, että vikaa ei heti saada kuntoon. Ei siinä paljon kirjallinen nopeuslupaus siinä kohtaa lohduta. Joka muuten varmaan katoaa "mystisesti" ehtojen päivityksen yhteydessä, kun alkaa kaista olla iltaisin täynnä. Lähtökohtaisella viittasin siihen, mitä Elisan palkkaama asentaja kertoi miniimikriteereistä sille, että suostuvat 5G:n paikalle asentamaan.Lähtökohtaisesti Elisalla ja Telialla voi palveluehtojen puitteissa jäädä siihen 10mbps. Ihan vastaava taulukko heiltä molemmilta löytyy. DNA:lta saa "heti" halutessaan asentajan tutkimaan vikaa mikäli nopeus alittaa 100mbps eikä tokene sillä perinteisellä töpselin ulkoiluttamisella ja/tai verkosta löydy vikaa minkä näkevät heidän päästään.
Keskeytyksetöntä toimivuutta tuskin taataan edes kuluttajille myytävissä kiinteissä yhteyksissä. En tosin jaksa varmistaa ko. palveluiden ehdoista.
Viimeksi muokattu: