Teit hyvän valinnan ostaessa kyseisen tulostimen. Tärkeintä on sitten kun alat kokoamaan tulostinta, että teet sen rauhassa. Asemoi tulostin rauhassa, käyttäen aikaa siihen. Jos pikkusenkaan tuntuu siltä, että jokin niistä 6mm kuusioruuveista vetää runkoa vinoon, kiristä rauhassa uudelleen ja mittaa tarkasti runko "vaateriin". Käytä tarvittaessa vaikka useampi päivä asemointiin.
Osat kyllä asettuvat omille paikoille hyvin tarkasti.
Suosittelen varaamaan 2kpl 1mm paksuista 6mm rikkaa, jotka laitat z-akselin moottorin ja rungon väliin jo kokoamis vaiheessa. Noilla rikoilla saat sen kierretangon varmuudella suoraksi, jolloin saavutat helposti 20cm suoran tulostus korkeuden. Jouduin itse lisäämään kyseiset rikat. Tuo on ainut "modi", jota itse käytän tulostimessa ja se tekee vakio osilla täydellistä tulostus jälkeä.
Huomioi, että kaikki noista rungon kuusioruuveista ei ole valmiiksi kiristetty, vaan joudut itse ne kiristämään. Ne on tarkoituksella jätetty löysäksi asemointia silmälläpitäen.
Jos tuntuu, ettei kokoamisesta tule mitään, niin kysy ketjuun niin autamme asiassa.