Yrittäjyys ja oma firma

Ei, alivakuuttaminen ei tarkoita mitään näistä. Alivakuuttaminen tarkoittaa, että työeläkeyhtiön yrittäjälle vahvistama työtulo on matalampi kuin laissa työtulolta edellytetty taso eli ts. sitä että yrittäjällä on työtulo liian alhaisella tasolla edellytettyyn tasoon nähden.

Jokainen työtulotarkastuksen mukainen ehdotus käsitellään käsin. Jos tarkastuksesta annettuun päätökseen tekee valituksen, käsitellään valitus käsin. Työtuloa tarkastaessa päätös työtulon korottamisesta tulee voimaan seuraavan toisen kuukauden alusta tai voi olla ettei työtulo muutu lainkaan, mikäli voidaan osoittaa ettei korotukselle ole perusteita.

Tuliko vakuutusyhtiöiltä joku chattibottikin uudistuksessa? Osaatko kelata taaksepäin noita vanhoja virheväitteitäsi vai onko minun vastuulla korjata nämä uudemmat ensin? Botti lienee sama joka valjastetaan käsittelemään tuhatta valitusta viikossa. Käsin se on Atrian maksalaatikkokin kuulemma tehty ja hyvälle maistuu.
 
Asiassa ei voida soveltaa automaattista päätöksentekoa koska jokainen tapaus vaatii harkintaa. YEL-vakuutuksen päätökset ovat hallintolain mukaisia päätöksiä ja hallintolain mukaan automaattisia päätöksiä voidaan antaa vain, mikäli tapaus ei edellytä tapauskohtaista harkintaa.

Botti voi toki valmistella asian taustalla, mutta ihminen tekee aina päätöksen tutkittuaan ensiksi tapauksen mikäli yrittäjä antaa lisätietoa. Mikäli yrittäjä ei ota kantaa tarkistuksen kuulemiseen, päätetään asia niillä tiedoilla jotka on lähtötilanteessa.

Valituksessa täysin sama asia, jokainen valitus käy muutoksenhakuprosessin läpi. Jokainen valitus käsitellään käsin ja jokaisessa annetussa päätöksessä on 30 vuorokauden valitusaika jonka aikana valitus on tehtävä. Mikäli ei voida toimia valituksen mukaisesti, siirretään tapaus Työeläkeasioiden muutoksenhakulautakuntaan ratkaistavaksi.

Vaikuttaisi hieman siltä, ettet tiedä yhtään mistä kirjoitat. Chatbotteja on ollut käytössä jo vuodesta 2013.
 
Vaikuttaisi hieman siltä, ettet tiedä yhtään mistä kirjoitat. Chatbotteja on ollut käytössä jo vuodesta 2013.

Kuule noiden sinun asiavirheiden kanssa on selvää ettet tiedä yhtään mitään vaan larppaat tietäväsi. Joten varmasti olet saanut työpaikan vakuutusyhtiöstä, siellä tuota panosta tarvitaan. Kyky tuottaa A4 verran puhdasta roskaa nopeasti tienaa heille aika kovan summan.

Minä olen täällä keskustelemassa, mutta sinä olet selvästi tuottamassa ihan disinformaatiota.
 
Kuule noiden sinun asiavirheiden kanssa on selvää ettet tiedä yhtään mitään vaan larppaat tietäväsi. Joten varmasti olet saanut työpaikan vakuutusyhtiöstä, siellä tuota panosta tarvitaan. Kyky tuottaa A4 verran puhdasta roskaa nopeasti tienaa heille aika kovan summan.

Minä olen täällä keskustelemassa, mutta sinä olet selvästi tuottamassa ihan disinformaatiota.
Viesteissäsi ei ole ollut vielä yhtäkään asiaa oikein, joten voit katsoa peiliin tuon disinformaation osalta. Kun jutut loppuvat, ad hominem alkaa.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
254 045
Viestejä
4 417 726
Jäsenet
73 285
Uusin jäsen
Onni9001

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom