Youtube keskustelu

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Aivan. Eli mikä tässä on se ongelma siis?
Tää on tällainen youtubekeskustelu, jossa voi jutella youtubesta. Ajattelin nyt vain kertoa mielipiteeni eräästä asiasta.

Minusta erittäin huono idea. Ei saa kyllä katsojia.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Minua ei ainakaan ne sisällöntuottajan omat mainokset haittaa, saahan ainakin rahaa tehdä sisältöään. Sen sijaan mitään Youtuben mainoksia en todellakaan katso. Eihän se firma enää periaatteessa edes maksa niille sisällöntuottajille niistä mainoksista.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
22
Minua ei ainakaan ne sisällöntuottajan omat mainokset haittaa, saahan ainakin rahaa tehdä sisältöään. Sen sijaan mitään Youtuben mainoksia en todellakaan katso. Eihän se firma enää periaatteessa edes maksa niille sisällöntuottajille niistä mainoksista.
Kyllä mulle taas tipsahti rahaa viime viikolla, kun 70 taalaa tuli täyteen. Edelliset 28 päivää näyttäisivät olevan 85k minuuttia katseluaikaa, 11k näyttökertaa ja noista $14,97 mainostuloja.

Kuinkakohan paljon saisin, jos joka videon alussa ja lopussa muistuttaisin, että tilatkaa mun kanava? ;)
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
52
Olen tässä vähän jonkin aikaa ihmetellyt, kun YouTube -videot ovat eri kokoisia kuin se videoikkuna. Ennen ne olivat samankokoisia. Että onko tässä tapahtunut jokin uudistus, itseäni on vähän häirinnyt, kun on tottunut, että videoikkuna on aina saman kokoinen.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Mielenkiintoista. Jenkkien suosituin ohjelma telkussa on America's gor talent. Katsojia about 12 miljoonaa.
Shane Dawsonin viimeaikaisen dokumenttisarjan huonoimmat katsojaluvut ovat 13 miljoonaa. Tolla perusteella Shane ja Youtube olisivat nykyään selvästi televisiota merkittävämpi viihdemuoto.

Toki siinä on se ero omasta mielestäni, että youtubessa videot ovat ikuisesti näytillä, kun taas telkkuohjelman katsojaluvut tulevat vain siltä päivältä.

Edit. Tämä siis jenkkien näkökulmasta, kun Shane on noissa dokkareissaan käsitellyt jenkkejä kiinnostavia asioita ja on jenkki.
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Kaikki heti mulle nyt ilmaiseksi ilman mainoksia jne. Paskat siitä saako sisällöntuottaja korvausta tekemästään työstä ja käytetystä ajasta kunhan minä saan katsoa videot ilman häiriötekijöitä ja minkäänlaisia mainoksia.
Useilla youtuben kanavilla ei ole mainoksia kun eivät ole ”mainostajaystävällisiä”.

Reilua vai ei?
 

freekevin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
549
edit. Ja Sampsahan korjasi, vika on siis twitchissä.

En jaksanut lukea kaikkea mitä täällä keskustellaan, mutta yksikään video ei ole minulle niin tärkeä, että jaksaisin katsoa mainosta. Ei vaan pysty, menee heti samantien kiinni jos alkaa työntää mainosta.
Saman olen huomannut twitchissä. Ei aukea kuvayhteys itselleni jos lähettäjä on niin vammainen, että tunkee mainoksia katsojille like @Sampsa jonka ei käsittääkseni pitänyt niitä alunperin kanavalleen laittaa.
@Sampsa korjannee jos olen väärässä.
Mutta raha tekee ihmisistä sikoja ja ahneita.
 
Viimeksi muokattu:

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
En jaksanut lukea kaikkea mitä täällä keskustellaan, mutta yksikään video ei ole minulle niin tärkeä, että jaksaisin katsoa mainosta. Ei vaan pysty, menee heti samantien kiinni jos alkaa työntää mainosta.
Saman olen huomannut twitchissä. Ei aukea kuvayhteys itselleni jos lähettäjä on niin vammainen, että tunkee mainoksia katsojille like @Sampsa jonka ei käsittääkseni pitänyt niitä alunperin kanavalleen laitta.
@Sampsa korjannee jos olen väärässä.
Mutta raha tekee ihmisistä sikoja ja ahneita.
Twitchissä on väkisin mainos, sen voi lähettäjä säätää minimissään 30 sekunnin mittaiseksi, mutta ei kokonaan pois.
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Youtuben algoritmien sääntöjä ei ole paljastettu kenellekään.
Luulen että kanavan omistajat ja videoiden tekijät tietävät millaista kontenttia sinne työntävät? Joten luulisin että heillä on aika hyvä haju siitä millainen kontentti ei saa mainoksia mikäli heidän uppaamaan kontenttiin ei niitä videoita ilmesty? :D
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Luulen että kanavan omistajat ja videoiden tekijät tietävät millaista kontenttia sinne työntävät? Joten luulisin että heillä on aika hyvä haju siitä millainen kontentti ei saa mainoksia mikäli heidän uppaamaan kontenttiin ei niitä videoita ilmesty? :D
Eli siis sisältö joka ei ole tuubin asenneilmapiirin mukaista ei saa mainoksia, vaikka itse sisältö olisi sallittu kaikenikäisille.

Tämän päätöksen tekee ensi automaattinen algoritmi, sitten kun kanavan pitäjä tekee valituksen moderaatiolle, niin rajoitus nostetaan parin päivän päästä kun video on jo kerännyt 95% katsojistaan.

Toimiva systeemi tosiaan, ainoastaan vasemmistolainen propaganda ja kissavideot saavat mainoksia. :)
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Luulen että kanavan omistajat ja videoiden tekijät tietävät millaista kontenttia sinne työntävät? Joten luulisin että heillä on aika hyvä haju siitä millainen kontentti ei saa mainoksia mikäli heidän uppaamaan kontenttiin ei niitä videoita ilmesty? :D
Minähän en ole nyt niin tarkasti perehtynyt noiden sisäisiin keskusteluihin, mutta kyllä tässä jossain välissä ainakin noi jotkut kansainväliset tubettajat ihmettelivät, että millä perusteella videoista lähtee mainokset pois. Tai se termi oli demonetizing.

Nyt muistui mieleen, että yhdessä vaiheessa tuo suomalainen Deata itki ainakin jossain päin somea, että miksi hänen videonsa eivät kelpaa vaan youtube lätkii niitä demonetizing statuksen alle.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Mielenkiintoista. Jenkkien suosituin ohjelma telkussa on America's gor talent. Katsojia about 12 miljoonaa.
Shane Dawsonin viimeaikaisen dokumenttisarjan huonoimmat katsojaluvut ovat 13 miljoonaa. Tolla perusteella Shane ja Youtube olisivat nykyään selvästi televisiota merkittävämpi viihdemuoto.

Toki siinä on se ero omasta mielestäni, että youtubessa videot ovat ikuisesti näytillä, kun taas telkkuohjelman katsojaluvut tulevat vain siltä päivältä.

Edit. Tämä siis jenkkien näkökulmasta, kun Shane on noissa dokkareissaan käsitellyt jenkkejä kiinnostavia asioita ja on jenkki.
Jatketaas samasta aiheesta. Jos joku ei tiedä, niin Shane Dawson tekee seuraavaksi sarjan Jake Paulista. Veikkaisin että katsojaennätykset paukkuvat, etenkin kun Shane on päättänyt tehdä oikein mainostrailereita asiasta.

Jotenkin se näyttää omiin silmiin oudolta, että periaatteessa kyseessä pitäisi olla rahallisesti ja katsojamäärillä mitattuna jenkkiläistä ammattituotantoa, mutta silti se on edelleen käytännössä kotikutoista youtubaamista. Enpä uskoisi, että Shane läpäisisi ainuttakaan televisiofirman castingia, jos haettaisiin juontajaa. Toisaalta sisältökin olisi aivan eri, jos joku ammattilainen suunnittelisi homman. Ja sillä kai se myy, kun se mukamas on aito. Tiedä vaikka olisikin, mutta jenkkiläinen aitous nyt vain on jotenkin erilaista kuin täkäläinen ja jos on viettänyt koko elämänsä puhumassa kameralle ja julkaisemalla sen, niin ei sellainen voi mitenkään olla samanlainen kuin joku, joka ei elämäänsä esittele.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Jatketaas samasta aiheesta. Jos joku ei tiedä, niin Shane Dawson tekee seuraavaksi sarjan Jake Paulista. Veikkaisin että katsojaennätykset paukkuvat, etenkin kun Shane on päättänyt tehdä oikein mainostrailereita asiasta.

Jotenkin se näyttää omiin silmiin oudolta, että periaatteessa kyseessä pitäisi olla rahallisesti ja katsojamäärillä mitattuna jenkkiläistä ammattituotantoa, mutta silti se on edelleen käytännössä kotikutoista youtubaamista. Enpä uskoisi, että Shane läpäisisi ainuttakaan televisiofirman castingia, jos haettaisiin juontajaa. Toisaalta sisältökin olisi aivan eri, jos joku ammattilainen suunnittelisi homman. Ja sillä kai se myy, kun se mukamas on aito. Tiedä vaikka olisikin, mutta jenkkiläinen aitous nyt vain on jotenkin erilaista kuin täkäläinen ja jos on viettänyt koko elämänsä puhumassa kameralle ja julkaisemalla sen, niin ei sellainen voi mitenkään olla samanlainen kuin joku, joka ei elämäänsä esittele.
Pidän näköjään yksin tämänkin ketjun pytyssä:=

On muuten hämmentävä toi Dawsonin Jake Paul-sarja. Periaatteessa siellä on jatkuvasti tiedonmurusia ja pätkiä, mitkä ovat uutta. Mutta Dawson on kyllä hylännyt kaiken dokumentaarisuuden ja se on lähinnä Dawsonin ennakkoluulojen perässä juoksemissa höystettynä erilaisilla klipeillä.
Tässä kyllä näkyy mielestäni selkeästi se, että kun aletaan muka tekemään televisiomaisempaa pitkää sarjaa, jossa jaksojen pituudet on yli puoli tuntia ja materiaalia ilmeisesti valtavasti, niin ei yksi mies sitä pidä kasassa. Tai käsittääkseni kaksi. Etenkin kun sitä tehdään todella nopealla aikataululla, ehditään siis kommentoimaan kaksi päivää aikaisemmin tulleen jakson kritiikkiin.

Mutta saa tälläkin tavalla aika lailla selville, että on toi Paulien porukka aika erikoista. Ja koko somemaailma on aika erikoista, kyllä ne elää jossain ihan omissa sfääreissään verrattuna siihen porukkaan, joka ei sitä kameraa kanna mukanaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 287
@Lallijuoppo mielestäni keskustelu tuosta Dawsonin sarjasta ei kuulu yleiseen keskusteluun youtubesta vaan sopisi enemmän vaikka omaan ketjuunsa. Jos luet ketjua taaksepäin niin täällä on keskusteltu enemmän youtuben toimivuudesta, mainoksista ym. eikä niinkään yksittäisien kanavien sisällöstä. Jake Paul on nimenä varmasti monelle tuttu kohua herättäneistä videoistaan, mutta ei tuo dokumenttisarja tällä hetkellä taida olla niin iso asia, että se vaikuttaisi youtubeen yleisellä tasolla.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
@Lallijuoppo mielestäni keskustelu tuosta Dawsonin sarjasta ei kuulu yleiseen keskusteluun youtubesta vaan sopisi enemmän vaikka omaan ketjuunsa. Jos luet ketjua taaksepäin niin täällä on keskusteltu enemmän youtuben toimivuudesta, mainoksista ym. eikä niinkään yksittäisien kanavien sisällöstä. Jake Paul on nimenä varmasti monelle tuttu kohua herättäneistä videoistaan, mutta ei tuo dokumenttisarja tällä hetkellä taida olla niin iso asia, että se vaikuttaisi youtubeen yleisellä tasolla.
Ei tää nyt oikein tuntunut sopivan mihinkään, joten valkkasin sitten tämän.

Mutta mites musta tuntuu, että toi Dawsonin sarja on kyllä puhutuin ja eniten liikettä aiheuttava just nyt? Vai onko vika vaan siinä, että kun on erehtynyt yhdenkin jakson katsomaan, niin tuben algoritmit lykkää kaikkea siihen liittyvää suositukset täyteen?

Tuo lähestymiskulma taitaa sopia tähän ketjuun.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 287
Vai onko vika vaan siinä, että kun on erehtynyt yhdenkin jakson katsomaan, niin tuben algoritmit lykkää kaikkea siihen liittyvää suositukset täyteen?
Tuo havainto on varmasti ihan oikein ja tässäkin ketjussa on tainnut siitä olla aikaisemmin puhetta. En tiedä olisko sillä sitten enempi vaikutusta, jos aina videon katsottuaan antaisi sille ylä-/alapeukun, niin tulisiko suosituksista tarkempia? Mutta tosiaan youtuben suosituksia ei voi oikein pitää minään suosion mittarina, koska se perustuu yhden henkilön katseluhistoriaan. Nousussa -sivu taas näyttää alueellisesti (Suomessa) sillä hetkellä suosituimmat videot.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Nyt tuli niin outo homma, että mitäs tää nyt on olevinaan.
Minulla lukee siis tuossa videon otsikossa:"Hirveä lukionopettaja LeLe Pons & Anwar Jibabi."
Miten se on mahdollista, tuo on kaiken lisäksi ainoa mikä on tullut vastaan. Ei minulla siis voi olla missään mitään automaattikäännöstökään valkattuna.


Kun käyn tsekkaamassa kyseisen kanvan videoita, niin kyllä kaikki muut ovat englanniksi kuten odottaakin, mutta tässä on käännös. Kuitenkin selaimen välilehden nimenä on Terrible High School teacher. Enkä todellakaan ole mainostamassa kyseistä kanavaa, ihan hirveetä.

Edit: Upotettuna tälle foorumille, niin tuossa se otsikko on taas englanniksi. Kun klikkaa katsomaan sitä youtuubissa, niin johan on taas käännettty suomeksi. Otan vaikka kuvakaappauksen, jos kukaan muu ei näe.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 287
@Lallijuoppo Noita videoiden otsikoita, kuvauksia ja tekstityksiä voi youtuben käyttäjät itse kääntää toiselle kielelle jos videon tekijä on sen sallinut. Klikkaat sieltä videon alta kolmea pistettä ja sieltä "Lisää käännös".
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
@Lallijuoppo Noita videoiden otsikoita, kuvauksia ja tekstityksiä voi youtuben käyttäjät itse kääntää toiselle kielelle jos videon tekijä on sen sallinut. Klikkaat sieltä videon alta kolmea pistettä ja sieltä "Lisää käännös".
Eipä ole ennen tullut vastaan. Koitin itsekin tehdä ja ainakin lähti. Saas nähdä meneekö läpi, ei kai niitä sentään automaattisesti hyväksytä. Tosin mistä joku videon tekijä tietää, että onko käännös sinnepäinkään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 124
Tuli vastaan tuollanen, jossa otsikko ja kuvaus on suomeksi. Mikä homma? Joku automaaginen käännösjuttu vai mikä tämän aiheuttaa?




EDIT: ylempänä olikin juttua :facepalm: :dead:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 421
Tohon ei visiin vaikuta Youtuben kieli, vaan selaimen kautta tunnistettava käyttöjärjestelmän kieli.

Koska mulla uloskin kirjautuneena tulee englanti.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Millä logiikalla nuo käännökset tulee? Ehkä prosentissa videoita noita tulee vastaan ja käännös voi olla vain yhdellä videolla jonkun tubaajan listalla.
Ilmeisesti sillä logiikalla, että joku viitsii tehdä sen käännöksen ja kanava hyväksyy sen.
Ei ilmeisesti kovinkaan suosittua touhua suomalaisten keskuudessa, kun niin harvoin tulee vastaan. Se pitää olla tietenkin myös sallittu kanavan toimesta.

Eikä näköjään mun käännöstäni ole hyväksytty, kun yhdelle kanavalle testasin.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
YT on näemmä kehittänyt uuden kivan uudistuksen, shadowbanningin:

Ja "verboten" video, joka kertoo amerikkalaisen muslimisaarnaajan juutalaisvastaisuudesta:


Koska se on rasismia!!
/s
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 006
Millä saan youtuben muistamaan pidemmältä ajalta noi videot mitä oon kattonu?

Ärsyttävää, kun toi alkaa ehdottamaan x-vuotta sitten katotut videot uudestaan kaikki läpi, kun se ei muista että oon kattonu ne jo.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Kohta joutuu Youtubea ja vastaavia käyttämään VPN verkon kautta. Voi tämä olla hyväkin asia ja ihmiset alkaa tajuamaan, miten haitallinen EU onkaan :shifty:
Olikos se Henna Virkkunen, joka kirjoitti, että EU on niin iso markkina ettei Youtube sieltä voi vetäytyä.

Saas nähdä, itse uskoisin Youtuubin pomoa enemmän kuin jotain poliittista broileria.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 421
Millä saan youtuben muistamaan pidemmältä ajalta noi videot mitä oon kattonu?

Ärsyttävää, kun toi alkaa ehdottamaan x-vuotta sitten katotut videot uudestaan kaikki läpi, kun se ei muista että oon kattonu ne jo.
Eiköhän se ne muista, mutta taitaa olla tarkoituksellinen juttu. Näet vanhan hyvän videon niin tulee halu vaikka jakaa se tai joku vastaava logiikka tässä täytyy olla taustalla.
 
Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
253
Hmm. ei helmi vaan kysymys...

Muistelin että täällä olisi ollut "youtube keskustelua" triidi mutta findi ei löytänyt sitä joten...

Itse on viimeaikoina alkanut kyrpimään ihan huolella se että youtube ohjaa minua kokoajan katsomaan videoita mitä olen katsonut, tai samanlaisia. Mutta esim nyt kun kirjoitin Turisas hakukenttään, ja kuuntelin tuon rasputinin, niin siinä oikealla ei ole kuin muutama musiikkiin viittaava ehdotusta, loput on kaikkea paskaa mitä olen katsonut aikaisemmin :/

Vielä parivuotta sitten kun kuuntelit musiikkia se ehdotti musiikkia ja näin löysit uusia bändejä, mutta nyt jos satuit katsomaan jonkun "flathearthers are so stupid" videon, voit katsoa musiikki videon ja kaikki ehdotukset on jotain flatearth paskaa...

Eli voiko tolle tehdä jotain tai onko youtubelle jotain järkevää korvaajaa, sillä aikaisemmin nautin siitä että kuuntelin musiikkia ja klikkailin "related" linkkejä ja löysin mahtavaa musiikkia mitä ei soiteta radiossa... :/

Pistetään nyt se turisaksen video tähän että on edes jotenkin ontopic, tosin kuuntelin sen vain nähdäkseni monta musiikki aiheista linkkiä saan, ja se oli ~5/30, muut oli kanavia/videoita mitä olen katsonut....

 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 274
Millä saan youtuben muistamaan pidemmältä ajalta noi videot mitä oon kattonu?

Ärsyttävää, kun toi alkaa ehdottamaan x-vuotta sitten katotut videot uudestaan kaikki läpi, kun se ei muista että oon kattonu ne jo.
Komppaan tätä! Jostain syystä näkyy katotut videot suosituksissa, vaikka niisä näkyy se punanen palkki merkkinä mihin asti oot kattonu. Ja jotkut videot ei poistu, vaikka ne on katottu loppuun asti.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
190

Mikähän on tämän kanavan idea? Mies eli puhuva pää sanoo eri sanoja.

Edit. Tavallaan vastasin itse itselleni, mutta liekkö jotain syvällisempää ideaa.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
6 192
Tiedättekö mitä tarkoittaa/ilmaisee, omaa kanavaa katsoessa, videoiden kuvan alla olevat punaiset eripituiset viivat. Mitä viivan pituudella "kerrotaan"?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 287

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Mikä ihmeen pewdiepie kampanja oikein on menossa, kun sen seuraajat sitä masinoi ja yrittää saada sille lisää seuraajia. Heppu jo miljoonia tienaa ja sen katsojat haluaa sille vielä enemmän rahaa :greedy:
Pewdipie osaa kyllä hommansa. Mielenkiintoinen sekoitus, että tulee ihan täyttä asiaa ja sitten sitä normaalia youtubehömppää. Eikä onnistu karkoittamaan ihmisiä sillä, että on lähes aina pakko katsoa videota tietääkseen sen sisällön, koska otsikot ja pikkukuvat ovat ihan mitä sattuu.
 

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 017
Mikä ihmeen pewdiepie kampanja oikein on menossa, kun sen seuraajat sitä masinoi ja yrittää saada sille lisää seuraajia. Heppu jo miljoonia tienaa ja sen katsojat haluaa sille vielä enemmän rahaa :greedy:
T-Series menossa tilaajissa ohi, siitä se johtuu
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
T-Series menossa tilaajissa ohi, siitä se johtuu
Kuka tonkin T-series vahtaamisen mahtoi aloittaa? Jos oli Pewdipie itse, niin sillä on pelottavan kovat kyvyt manipuloida kansaa.
Jostainhan mä luin, että periaatteessa pari muutakin isompaa firmaa on jo ajat sitten mennyt Pewdipien ohi ja kun T-series on myös firma, niin miksi ne sitten edes lasketaan samaan kategoriaan?
No, Pewdipie on ottanut ilon irti ja saanut varmaan yli kymmenen videota aiheesta ja pirusti uusia tilaajia.

Tosin kummallisen vähän sillä on katsojakertoja tilaajiin verrattuna, useimmat tilaajat eivät taida katsoa sen ainuttakaan videota.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Lue nyt noita vastauksia, joita tänne kirjoitetaan. Mä en tiennyt koko asiasta mitään 10 minuuttia sitten ja nyt tiedän jo vastaukset kysymyksiisi.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 828
nyt kun kattelee vaikka omaa watch later listaa, niin related listan videoiden thumbnailissa ei ole enää sitä "add to watch later" nappia. Saako sen jotenkin takasin?

Kauhean hankalaa nyt lisätä lisää katsottavia videoita kesken katselun...
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
nyt kun kattelee vaikka omaa watch later listaa, niin related listan videoiden thumbnailissa ei ole enää sitä "add to watch later" nappia. Saako sen jotenkin takasin?

Kauhean hankalaa nyt lisätä lisää katsottavia videoita kesken katselun...
YT teki joitain muutoksia tänään, jossain uutisessa näin mainittavan. Pahus, kun en lukenut tarkemmin. Ainakin ne tekijöiden liittämät "päälleliimatut" tekstikentät poistettiin, jonka piti haitata ainakin vanhempien videoiden katselua tai jotain.
 

SaddleSniffer

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
158


Vapesta mielenkiintoinen Murica-näkökulma.
Itsekin vapetelleena, mukavahan se tässä Non-Lethal-Vapesta & Correctionsin kanssa:hungry:

Vittu paljon siellä hinataan rahaa vankeinhoidon kustannuksella.
Ja niitä € mitä menee paikalliseen kampaviineröintiin :facepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 274
Saako niitä joidenki pätkien loppussa ilmestyviä (varmaan) kanavan sisäisiä suosituksia seuraavaksi pätkäksi, kytkettyä pois päältä, kun ne tunkee aina keskelle ruutua, jossa tapahtuu jotain jonka haluaisi nähdä?

En tarkoita niitä alareunaan tulevia ehdotuksia kun pistää videon pauselle, vaan juurikin niitä videon loppuun tulevia ehdotuksia. "Merkinnät" vipu on jo pois päältä, mutta se ei vaikuta asiaan ollenkaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 287
Saako niitä joidenki pätkien loppussa ilmestyviä (varmaan) kanavan sisäisiä suosituksia seuraavaksi pätkäksi, kytkettyä pois päältä, kun ne tunkee aina keskelle ruutua, jossa tapahtuu jotain jonka haluaisi nähdä?

En tarkoita niitä alareunaan tulevia ehdotuksia kun pistää videon pauselle, vaan juurikin niitä videon loppuun tulevia ehdotuksia. "Merkinnät" vipu on jo pois päältä, mutta se ei vaikuta asiaan ollenkaan.
Tuohan on videontekijän moka jos jättää jotain mielenkiintoista katsottavaa sinne loppuun ja peittää sen omilla videosuosituksillaan, koska youtube ei sitä itse tee vaan tekijä määrittelee ne loppuun tulevat "linkit".
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
On viime aikoina tullut vastaan ns. suomennettuja videoita, joissa videon nimi ja kuvaus on ns. suomennettu vaikka itse video on englanninkielinen. Ja nimi ja kuvaus on nimenomaan ns. suomennettu, eli siis niin kuin ajettu Google translatorin läpi tai vastaavaa ja tulos on sen mukaista.

Onko muilla samaa kokemusta?
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
On noita jonkin aikaa näkynyt silloin tällöin.
On viime aikoina tullut vastaan ns. suomennettuja videoita, joissa videon nimi ja kuvaus on ns. suomennettu vaikka itse video on englanninkielinen. Ja nimi ja kuvaus on nimenomaan ns. suomennettu, eli siis niin kuin ajettu Google translatorin läpi tai vastaavaa ja tulos on sen mukaista.

Onko muilla samaa kokemusta?
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
On viime aikoina tullut vastaan ns. suomennettuja videoita, joissa videon nimi ja kuvaus on ns. suomennettu vaikka itse video on englanninkielinen. Ja nimi ja kuvaus on nimenomaan ns. suomennettu, eli siis niin kuin ajettu Google translatorin läpi tai vastaavaa ja tulos on sen mukaista.

Onko muilla samaa kokemusta?
Kysyin itse samaa viestissä 205. Eli käyttäjät saavat suomentaa nimen ja kuvauksen, kunhan videontekijä on sen sallinut. Olen huvikseni yrittänyt tehdä sen parille videolle, mutta videon tekijä ei näköjään ole sitä hyväksynyt. Sama homma tekstitysten kanssa.
Klikkaa sitä kolmea pistettä videon alta, niin tulee valittavaksi.
Edit: Ja on siis käsityötä ja huono käännös on pelkästään kääntäjän omaa huonoutta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 202
Viestejä
4 194 549
Jäsenet
70 871
Uusin jäsen
Hedelma

Hinta.fi

Ylös Bottom