Kiitos, helpottaa jo tieto siitä, etten ole ainoa.

Siltähän tuo vaikuttaisi, että jossain mustalla listalla ollaan. Tämän voisi jo delegoida DNA:lle selvitettäväksi, koska selvästi ei ole kyseessä yksittäisen käyttäjän/asiakkaan ongelma. Vähän vastaava tilanne, kuin välillä jonkun ISP:n sähköpostipalvelimet joutuvat spammin tai muun takia spammitarkkailulistalle, jolloin ISP:n täytyy erikseen selvitellä syy ja anoa listalta vapautusta.
Vaikka Youtubea ei nyt ehkä ihan yhtä tärkeänä pidetä kuin sähköpostin kulkua, niin onhan tämä nyt hivenen kiusallista...