Youtube keskustelu

Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 274
On viime aikoina tullut vastaan ns. suomennettuja videoita, joissa videon nimi ja kuvaus on ns. suomennettu vaikka itse video on englanninkielinen. Ja nimi ja kuvaus on nimenomaan ns. suomennettu, eli siis niin kuin ajettu Google translatorin läpi tai vastaavaa ja tulos on sen mukaista.

Onko muilla samaa kokemusta?
Noita NIMEN suomennoksia on tullu vastaan. Mutta noista kuvaksista en osaa sanoo kun oon automaattisesti välttäny niitä sen takia kun kun videon NIMI on yleensä suomennettu pän per*****.
 
Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
1 355
Harvemmin tulee hyvä mieli videosta mutta nyt tuli. 5/5 settiä. Eli Nigeriaan vastahuijaus. Mukavasti kuvia ja videota:

 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Taas sekoillaan:

1) Suositelluissa videoissa ei kaikissa näy sitä punaista palkkia merkkinä siitä että olen jo nähnyt ko. videon. Vaikka tiedän monet niistä jo katsoneeni.
2) Jo katsotuissa videoissa ei näy tykkäys kirjaantuneen, vaikka tiedän ko. videosta tykkäysnappia painaneeni.
3) Suositetuissa videoissa toistuu joidenkin kanavien osalla samat perhanan, jo katsotut, videot.

:confused2:
 

Holotna

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
1 378
1) Suositelluissa videoissa ei kaikissa näy sitä punaista palkkia merkkinä siitä että olen jo nähnyt ko. videon. Vaikka tiedän monet niistä jo katsoneeni.
Missäs tämmönen? On kyllä erittäin hyvä lisäys kunhan tietäisi missä se on. Koskeeko se vain suosituksia vai kaikkia videoita?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 283
Missäs tämmönen? On kyllä erittäin hyvä lisäys kunhan tietäisi missä se on. Koskeeko se vain suosituksia vai kaikkia videoita?
Mulla ei näy suosituksissa yhtään katsottua videota, mutta kanavien sivuilla ja historiassa näkyy näin:

upload_2019-2-6_14-54-21.png


Eli ilmeisesti kyseessä tuo punainen palkki joka osoittaa kuinka paljon kyseisestä videosta on katsonut.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Mulla ei näy suosituksissa yhtään katsottua videota, mutta kanavien sivuilla ja historiassa näkyy näin:



Eli ilmeisesti kyseessä tuo punainen palkki joka osoittaa kuinka paljon kyseisestä videosta on katsonut.
Eikä sekään pidä paikkaansa. :shifty:
 

Holotna

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
1 378
Mulla ei näy suosituksissa yhtään katsottua videota, mutta kanavien sivuilla ja historiassa näkyy näin:
No tuosta ole paljon hyötyä. Pitäisi olla neutraali peukku katsomisen merkiksi, kyrsii joutua antamaan yläpeukkua kaikelle jonninjoutavalle mille viitsi alapeukuttaakaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 283
Eikä sekään pidä paikkaansa. :shifty:
Niin mikä ei pidä paikkaansa?

Eiks tuolla suosituksissa pitäis näkyä nimenomaan katsomattomat videot. Vika taitaa olla siinä, että sulla ei jostakin syystä katsomiset ja tykkäykset rekisteröidy, voi johtua ihan selaimen lisäosistakin jos on vetäny privacy-asetukset kattoon.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Taas sekoillaan:

1) Suositelluissa videoissa ei kaikissa näy sitä punaista palkkia merkkinä siitä että olen jo nähnyt ko. videon. Vaikka tiedän monet niistä jo katsoneeni.
2) Jo katsotuissa videoissa ei näy tykkäys kirjaantuneen, vaikka tiedän ko. videosta tykkäysnappia painaneeni.
3) Suositetuissa videoissa toistuu joidenkin kanavien osalla samat perhanan, jo katsotut, videot.

:confused2:
Minusta suositukset on ihan hajalla. Jos haluaa jotain uutta ja mielenkiintoista, niin pitäisi yrittää vain keksiä sopivia hakusanoja, joilla voi jotain tulla vastaan.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Niin mikä ei pidä paikkaansa?
Se, että se palkin pituus kertoisi paljonko videosta on katsonut. Tarkoitan, että sen pitäisi ilmeisesti kertoa se, mutta todellisuudessa niin ei tapahdu.

Eiks tuolla suosituksissa pitäis näkyä nimenomaan katsomattomat videot. Vika taitaa olla siinä, että sulla ei jostakin syystä katsomiset ja tykkäykset rekisteröidy, voi johtua ihan selaimen lisäosistakin jos on vetäny privacy-asetukset kattoon.
Ei se selitä sitä, että monissa videoissa ne rekisteröityvät.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 028
Minusta suositukset on ihan hajalla. Jos haluaa jotain uutta ja mielenkiintoista, niin pitäisi yrittää vain keksiä sopivia hakusanoja, joilla voi jotain tulla vastaan.
Suositukset ovat mulla olleet hajalla varmaan 1,5 vuotta. Tube lykkää jatkuvasti suosituksiin jo katsottuja videoita ja nyt uusimpana villityksenä tuputetaan koko ajan Marcus&Martinus -videoita vaikka en _ikinä_ ole yhtään katsonut ja kaikista ilmoittanut etten pidä eikä kiinnosta.

Jotenkin ihan käsittämätöntä, että joutuu selaimeen asentamaan videoblockerin jotta ei tarvitse saada suosituksia kanavista jotka eivät todellakaan kiinnosta pätkän vertaa.

Lisäksi toki suositukset ovat muutenkin aivan perseellään. Usein suositukset perustuvat johonkin äsken katsomaani videoon mutta ovat täysin käsittämättömiä muuten eivätkä tunnu liittyvän siihen katsottuun videoon millään lailla.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 284
Viime aikoina törmännyt ilmöön, jossa ulkomaisen kanavan videoiden otsikoita on alettu ilm. automaattisesti suomentamaan. "1968 Ford Tornio täydellinen palauttaminen" -tyylisiä ehdotukisa pukkaa. Todellisuudessa näillä ole kotimaisen kanssa mitään tekemistä.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Viime aikoina törmännyt ilmöön, jossa ulkomaisen kanavan videoiden otsikoita on alettu ilm. automaattisesti suomentamaan. "1968 Ford Tornio täydellinen palauttaminen" -tyylisiä ehdotukisa pukkaa. Todellisuudessa näillä ole kotimaisen kanssa mitään tekemistä.
Lukeekohan kukaan koskaan vanhoja viestejä?
Mistä tuo johtuu löytyy ihan samalta sivulta.
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Tietääkö joku onko mitään väliä periaatteessa mihin kategoriaan laitat videon kun sen uppaa tubeen? Esim kun noita reissuvlogeja uppailee niiin onko sillä merkitystä laittaako sen people&blogs kategoriaan vai travel&events? Suositteleeko se niitä erilailla ihmisille riippuen kummassa se on? (en nyt tarkota että onko väliä jos joku reissuvlogi ois jossain elektroniikka kategoriassa onko sillä väliä...)

Tuosta tuben touhusta ei ota erkkikään selkoa että mikä olis paras tapa tehdä tiettyjä asioit ja tuohon vielä nuo SEO hommat ja tagit, ihan ulapalla :D Mutta tuo kategoriahomma ois hyvä selvittää ensin :p
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Juutuubi ei enää suosittele mitään videoita?
Suorastaan suosittelee kaikkea epäolennaista, katsot jotain diy pätkää ja suosituksissa on matka saturnukseen ja porkkanan edut salaatissa. Kaikkea päinvastaista, mitä on hakenut aikaisemmin.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Suorastaan suosittelee kaikkea epäolennaista, katsot jotain diy pätkää ja suosituksissa on matka saturnukseen ja porkkanan edut salaatissa. Kaikkea päinvastaista, mitä on hakenut aikaisemmin.
Jep, se on muisto vain, että pääsi sukeltamaan syvälle youtuubiin katsomalla jonkun videon ja sen jälkeen klikkailemalla suositusten suosituksia.
Nyt tuntuu, että youtube yrittää estää pääsemästä pois omasta kuplastaan, vaikka kuinka haluaisi mennä vain sinne minne tuuli kuljettaa.
 

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 284
Itse olen huomannut, että Youtube tykkää suositella paljon videoita niiltä kanavilta, joiden tilaaja olen. Ne kyllä löydän itsekin, olisi mielenkiintoisempaa nähdä esim. samoihin aiheisiin liittyviä videoita sellaisilta sisällöntuottajilta, joihin en ole vielä ehtinyt törmätä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 028
Youtuben algoritmin pääasiallinen tarkoitus on pitää käyttäjä katsomassa (sopivia) videoita mahdollisimman paljon. Silloin käyttäjän näkee enemmän mainoksia.

Tuo uusi algoritmi taisi tulla käyttöön vajaat pari vuotta sitten, ainakin mulla hajosi silloin suositukset totaalisesti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 815
Jestas että mua ärsyttää että noi (uutis)tubettajat aloittaa ja lopettaa noi juttunsa aina TÄSMÄLLEEN samoilla lauseilla. Kuten esimerkiks YoungYea ja HeelsvsBabyface. YougYean joka vitun videon lopussa on täsmälleen sama litania. Eikö sitä vois muuttaa edes VÄHÄN? Rupee ärsyttämään ton kuunteleminen vaikka jutut noin muuten on hyviä.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Jestas että mua ärsyttää että noi (uutis)tubettajat aloittaa ja lopettaa noi juttunsa aina TÄSMÄLLEEN samoilla lauseilla. Kuten esimerkiks YoungYea ja HeelsvsBabyface. YougYean joka vitun videon lopussa on täsmälleen sama litania. Eikö sitä vois muuttaa edes VÄHÄN? Rupee ärsyttämään ton kuunteleminen vaikka jutut noin muuten on hyviä.
Tuohan on jostain tubettamisen käsikirjasta.
- Aloita omintakeisella tervehdyksellä. Terve, fanipoitsulit. Hiahoi. Oottekse kaivannut mua, niin mäki teitä. Baddi bada bom, moikkelis. Se on aina sama.
- Muista sanoa ainakin kerran, mieluummin useammin, että painakaa sitä tykkäystä ja subcribatkaa kanava.
- Kertokaa kommenteista mitä te pidätte mun uudesta lävistyksestaä, hiustenleikkauksesta tai ihan mistä vaan.
- Pitää muistaa sanoa, että tämä on vain minun mielipiteeni, voi olla toistakin mieltä.
- Sitten lopetus myös omintakeinen ja aina sama. Näihin voi yhdistää jotain käsimerkkejä, eleitä tai ties mitä. Nähdään ensi viikolla, subatkaa, tykätkää, kommentoikaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 815
Tuohan on jostain tubettamisen käsikirjasta.
- Aloita omintakeisella tervehdyksellä. Terve, fanipoitsulit. Hiahoi. Oottekse kaivannut mua, niin mäki teitä. Baddi bada bom, moikkelis. Se on aina sama.
- Muista sanoa ainakin kerran, mieluummin useammin, että painakaa sitä tykkäystä ja subcribatkaa kanava.
- Kertokaa kommenteista mitä te pidätte mun uudesta lävistyksestaä, hiustenleikkauksesta tai ihan mistä vaan.
- Pitää muistaa sanoa, että tämä on vain minun mielipiteeni, voi olla toistakin mieltä.
- Sitten lopetus myös omintakeinen ja aina sama. Näihin voi yhdistää jotain käsimerkkejä, eleitä tai ties mitä. Nähdään ensi viikolla, subatkaa, tykätkää, kommentoikaa.
Joo kyllä mä tiiän. Mutta melkein nykypäivänä sais enemmän huomiota jos olis sellainen tubettaja joka EI hoe kokoajan samoja asioita.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 028
- Muista sanoa ainakin kerran, mieluummin useammin, että painakaa sitä tykkäystä ja subcribatkaa kanava.
Mä oon ottanut sellaisen periaatteen, etten tilaa yhtään kanavaa enkä tykkää yhdestäkään videosta jossa moisia toimenpiteitä pyydetään.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Mä oon ottanut sellaisen periaatteen, etten tilaa yhtään kanavaa enkä tykkää yhdestäkään videosta jossa moisia toimenpiteitä pyydetään.
Näin äkkiä ei tule kyllä mitään mieleen, missä noin ei sanottaisi. Tosin kun on niin tottunut noihin vakiofraaseihin, niin ei taida edes huomata, jos joku ei sano niitä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 028
Näin äkkiä ei tule kyllä mitään mieleen, missä noin ei sanottaisi.
Okei, joustetaan sen verran ettei noita sanota heti videon aluksi. Lopussa sitten eri asia, siellä ei niin haittaa kun sisältö on jo käynyt selväksi.

Uskon vahvasti siihen, että mikäli kanava tuottaa hyvää sisältöä, ihmiset tilaavat sen ilman eri kehotusta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 815
Mua taas ei noi "muistakaa tilata ja tykätä" fraasit häiritse yhtään niin kauan kun ne tulee sulavasti jutussa ja vaihtelevasti, mutta hokeminen ja samojen lauseiden toistaminen videosta toiseen alkaa ottaa pannuun nopeasti.
 

Rehellinen_lapinmies

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.03.2019
Viestejä
32
Tuohan on jostain tubettamisen käsikirjasta.
- Aloita omintakeisella tervehdyksellä. Terve, fanipoitsulit. Hiahoi. Oottekse kaivannut mua, niin mäki teitä. Baddi bada bom, moikkelis. Se on aina sama.
- Muista sanoa ainakin kerran, mieluummin useammin, että painakaa sitä tykkäystä ja subcribatkaa kanava.
- Kertokaa kommenteista mitä te pidätte mun uudesta lävistyksestaä, hiustenleikkauksesta tai ihan mistä vaan.
- Pitää muistaa sanoa, että tämä on vain minun mielipiteeni, voi olla toistakin mieltä.
- Sitten lopetus myös omintakeinen ja aina sama. Näihin voi yhdistää jotain käsimerkkejä, eleitä tai ties mitä. Nähdään ensi viikolla, subatkaa, tykätkää, kommentoikaa.
Tämän vuoksi ei voi katsoa mitään suomitubetuspaskaa. Liian cringeä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
372
Tässä on tullut talven aikana streemailtua android luurilla junnujen pelejä reissussa livenä kotirintamalle. Nyt loppui sitten se:mad:. Google laittoi 1000 tilaajan alarajan puhelin liven käyttäjille.
Paska homma, mutta vaikeuttaa ainakin hieman sekopäiden tekemisiä. Vastahan se uuden seelannin terroristi striimasi facebookiin livenä sitä ammuskeluaan. Youtube varmaan haluaa pitää tuollaiset pois sivustolta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
626
Paska homma, mutta vaikeuttaa ainakin hieman sekopäiden tekemisiä. Vastahan se uuden seelannin terroristi striimasi facebookiin livenä sitä ammuskeluaan. Youtube varmaan haluaa pitää tuollaiset pois sivustolta.
Mjoo, no tuommoiset sekopää hommat pitääkin saada pois netistä. Pieni harmihan tämä mulle vaan on.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 009
Jostain syystä ei käynnisty mikään video selaimessa.
Mielestäni en ole ainakaan vaihtanut firefoxin asetuksia tai asennellut liitännäisiä.

E: Ghostery ainoa liitännäinen, mutta se on kyllä ollut käytössä jo vuosia.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Jostain syystä ei käynnisty mikään video selaimessa.
Mielestäni en ole ainakaan vaihtanut firefoxin asetuksia tai asennellut liitännäisiä.

E: Ghostery ainoa liitännäinen, mutta se on kyllä ollut käytössä jo vuosia.
Mulla toimii (FF). En tiedä mikä sitten mättää.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 284
Ei tubesta vaan legendaarisen toimivasta mtv3.fi:stä

mtv

Yrittänyt eilisestä lähtien katsella rikospaikan uusinta jaksoa ja aina tuppaa jumimaan tuohon n. 1min30sek kohdalle. Mainokset kyllä toistuvat moitteetta mutta video ei bufferoidu tuosta eteenpäin. Toimiiko muillakaan?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 184
Ettei nyt olisi kyse laajemmasta sisällönjakeluverkkojen häiriöstä. Eilisiltana oli ongelmia useammallakin on demand -palvelulla, ainakin Ruutu mukaanlukien. Jos pitää arvata, niin MTV ostaa ehkä samalta puljulta jakelunsa kuin Nelonen.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 284
Ennen oli ainakin mahdollisuus valita miten videot ovat listattu kanavalle. Monta vierekkäin tai kaikki allekkain. Onko tuo mahdollisuus valita poistettu vai enkö vain löydä sitä enää?
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 284
Jotain häikkää tuossa vidoiden sorttaamisessa päiväyksen mukaan? Välillä lajittelu (lisäyspäivä uusin) tuottaa ensimmäisten joukossa tyyliin vuoden vanhoja pätkiä ja alla on 3 päivää vanhoja. Sekoittaako tuo sitten mukaan myös lajittelua osuvuuden mukaan?

Onko tubesta poistettu mahdollisuus listata videoita allekkain? Ennen kanavalta pystyi valita, että näkyvätkö videot juuri allekkain vai rinnakkain (taitaa mennä kolme rinnakkain)? En ainakaan kirjautumatta tuota enää löytänyt.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Onko kukaan huomannut, että nuo automaattisesti käännetyt tekstitykset tulisi myöhässä? Rupesin ihmettelemään yhdessä venäjänkielisessä videossa, kun automaatti-enkkuteksti tuli selkeästi parikymmentä sekuntia myöhässä puheesta:confused:
Minua häiritsee youtube tekstitysten levottomuus, ne ovat aivan liian vähän aikaa ruudulla ja tulevat just kun puhuja aloittaa puhumisen.
Tämä siis riippumatta siitä, että onko automaattinen vai tehty.
Kannattaisi ottaa oppia miten television tekstittäjät asian hoitavat, se käännös pitää tarvittaessa jopa vähän tiivistää, jos puhe on liian nopeata ja sanoja on aivan liikaa tilaan nähden.

Ja kun siis olen käyttänyt automaattia, niin ei se mielestäni ole ollut jäljessä. Tosin en ole katsonut ainuttakaan venäläistä videota.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 108
Saakeli kun uuden sisällön löytäminen on tehty hankalaksi youtubessa. Tai ainakaan mä en keksi muuta tapaa kuin incognito välilehti, josta pitää sitten kopsia se mielenkiintoinen normilehdelle..

Jännän homman huomasin tuossa myös.. Yksi tilattu kanava ei rekisteröi katseluja. Eli näyttää siltä että en olisi ensimmäistäkään videota katsonut ko. konavalla, vaikka käytännössä viikonsisällä uudesta julkaisusta katson videon..

Toinen hullu mika youtubeen on tullut on tää kommentoinnin poisto videoista joissa näkyy lapsi?!? Siis virallisesti haluavat estää ettei pedosedät lähesty kommenttikentän kautta pikkulapsia, mutta hemmetti jokin aikuisten ihmisten pyörittämä travel-vlogi, jossa niiden 4v. muksu satunnaisesti horisee jotain, ja jonka keskustelua moderoidaan asiallisesti..
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
193
Katselin tässä tätä triidiä hieman taaksepäin nopeasti selaillen, mutta en löytänyt suoranaista ohjetta...

https://i.imgur.com/qBfNhi7.png

Joku googlen jutku keksinyt, että ei vielä tarpeeksi mainosteta noita videoita oikealla puolen olevassa loputtomassa listassa, saati videon jälkeen nähtävässä ruudukossa, niin pitänyt vielä paussiruutuunkin tunkea noita kuvottavia mainoksiaan alalaitaan... Millä nuo saa pois? Saako uBlockilla jotenkin? Aivan helvetin ärsyttäviä.

Monesti on pistetty video paussille, että näkee jotain yksityiskohtaa tarkemmin/muuta nopeasti vilahtavaa kohtaa, hiiren kursori on tuolla alhaalla jota sit klikkaa, ja kun näkee sen mitä etsi, klikkaa uudestaan niin NOPE, MENNÄÄN TOISEEN VIDEOON kun pitää tuo mainoslauta tuoda siihen videon päälle.

Ai että rutistelee rusinoita :D
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Katselin tässä tätä triidiä hieman taaksepäin nopeasti selaillen, mutta en löytänyt suoranaista ohjetta...

https://i.imgur.com/qBfNhi7.png

Joku googlen jutku keksinyt, että ei vielä tarpeeksi mainosteta noita videoita oikealla puolen olevassa loputtomassa listassa, saati videon jälkeen nähtävässä ruudukossa, niin pitänyt vielä paussiruutuunkin tunkea noita kuvottavia mainoksiaan alalaitaan... Millä nuo saa pois? Saako uBlockilla jotenkin? Aivan helvetin ärsyttäviä.

Monesti on pistetty video paussille, että näkee jotain yksityiskohtaa tarkemmin/muuta nopeasti vilahtavaa kohtaa, hiiren kursori on tuolla alhaalla jota sit klikkaa, ja kun näkee sen mitä etsi, klikkaa uudestaan niin NOPE, MENNÄÄN TOISEEN VIDEOON kun pitää tuo mainoslauta tuoda siihen videon päälle.

Ai että rutistelee rusinoita :D
Ublockki vaan käyttöön ja sitten oli vielä joitain youtube addoneja esim firofoxiin joilla voi customoida sitä youtubea ja poistaa mainoksia.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 108
HUomasin tässä juuri yhden hullun homman. Mainoksia ei voi kelata edes taaksepäin. Sattui eräs mielenkiintoinen mainos, jonka alku meni vähän ohi, niin koitinpa kelata sen alkuun.. Ei onnistu, mainos näytetään ja sitten hypätään alkuperäiseen videoon.

Mä ymmärrän jotenkin sen että niitä mainoksia ei voi kelata eteenpäin, mutta mikä tuonkaan järki on, sen 5 sekan jälkeen kun sen voi skipata, niin miksi se olisi mainostajalta jotenkin pois jos sitä mainosta voisi kelailla edestakaisin?
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
HUomasin tässä juuri yhden hullun homman. Mainoksia ei voi kelata edes taaksepäin. Sattui eräs mielenkiintoinen mainos, jonka alku meni vähän ohi, niin koitinpa kelata sen alkuun.. Ei onnistu, mainos näytetään ja sitten hypätään alkuperäiseen videoon.

Mä ymmärrän jotenkin sen että niitä mainoksia ei voi kelata eteenpäin, mutta mikä tuonkaan järki on, sen 5 sekan jälkeen kun sen voi skipata, niin miksi se olisi mainostajalta jotenkin pois jos sitä mainosta voisi kelailla edestakaisin?
Luultavasti tuollaista toiminnallisuutta ei vain ole sinne koodattu kun kukaan ei ole ajatellut, että ketään kiinnostaisi katsella mainoksia.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Tänään alkoi mainokset näkymään videoissa. Ilmeisesti YT on muuttanut jotain ja nykyisen selaimen aiemmat estot eivät enää sen osalta toimi. Onko muilla tullut samaa?
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Tänään alkoi mainokset näkymään videoissa. Ilmeisesti YT on muuttanut jotain ja nykyisen selaimen aiemmat estot eivät enää sen osalta toimi. Onko muilla tullut samaa?
En oo just nyt katsonut, mutta tuollaista on tapahtunut mulle joskus aiemminkin.
Ilmeisesti tuo on sitä ikuista kamppailua, että youtube yrittää saada mainoksia näkymiin adblokkereista huolimatta ja sitten adblokkerit taas julkaisevat päivityksen, jolla kiertävät asian.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 542
Viestejä
4 190 226
Jäsenet
70 765
Uusin jäsen
Railsteri

Hinta.fi

Ylös Bottom