No kyllähän ne suoralla tiellä toimii jossa kädet pysyy samassa paikassa ratissa, mutta vähänkään tiukempi kiertoliittymä niin tekisi varmaan mieli olla käyttämättä vilkkua poistuttaessa. Tässäkin piti keksiä pyörä uudestaan vaikka olemassa oleva ratkaisu toimi moitteetta.Mikä niistä napeista tekee paskat? Oletko testannut? Ainakin tässä 2024 vuoden Model 3 LR:ssa ratin ”nappien” haptiikka antaa hyvän ja selkeän palautteen niitä käytettäessä ja niiden sijainti on itselle juuri sopiva peukaloon nähden.
Itse ajelen omat ajot enimmäkseen viiksellisellä autolla ja ottaisin kyllä ennemmin napit milloin vain, ihan vain koska mielestäni niiden käyttö on vaivattomampaa. Ainoa miinus tulee siitä, jos ratti on ylösalaisin esim. parkkipaikalla, mutta siihenkin tottui melko nopsaan.