tjkoo
Tukijäsen
- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 3 802
Formula E ei ole juurikaan kiinnostanut suurta joukkoa, siinähän ajetaan sähköllä.F1 mainittu, niin sen piti kuolla kun ne äänet latistu, ei tainnut käydä niin vaan päinvastoin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Formula E ei ole juurikaan kiinnostanut suurta joukkoa, siinähän ajetaan sähköllä.F1 mainittu, niin sen piti kuolla kun ne äänet latistu, ei tainnut käydä niin vaan päinvastoin.
Mikään muu kuin kuninkuusluokka ei vedä katsojia. Joten jos sille sähkölle halutaan katsojia niin säännöt sellaisiksi että ajavat nopeimpia kierrosaikoja.Formula E ei ole juurikaan kiinnostanut suurta joukkoa, siinähän ajetaan sähköllä.
En tiedä mutta oletan autojen seisovan ainakin sen 15 minuuttia EK välissä niin ei muuta kuin ajetaan siksi aikaa oman huolto peräkärryn viereen jossa on 200 kW akku. En nykyisellä teknologialla näkisi mitään kovin vaikeita ongelmia olevan. Ihan vaan järjestelyihin muutoksia.
Siinä taitaa eniten kiinnostaa nimenomaan se sähköllä ajaminen, ilman sitä ei kiinnostaisi senkään vertaa.Formula E ei ole juurikaan kiinnostanut suurta joukkoa, siinähän ajetaan sähköllä.
Eikö noihin voisi laittaa esim 50km/h nopeusrajoitukset jolloin autot pysyisivät paremmin hallinnassa? Samalla kisattaisiin oikeasti parhaasta kuskista joka osaa laskea matemaattisesti optimaalisimmat ajolinjatEnkä myöskään tiiä, että mitä 300 kiloa akkuja tykkää, kun pohjapanssariin vedetään Kreikassa joka toisen mutkan jälkeen niin että paikat lähtee hampaista.
Joo. Ennen oli hatchback(suurin osa nykyisistä myös suvit, jenkeillä on joitain pidemmällä perällä olevia katumaastureita), liftback (5 oviset pitkäperät kuten Mazda626, Mondeo jne.), sedan ja farkku. Sportback on vissiin hot hatch tyyppinen jolla halutaan jotenkin esittää hatchback töpöperä urheilullisena?Menee vanha sekaisin kun pitää keksiä uusia mallinimiä jatkuvasti tutuille korimalleille, niin se olikin että spörtbäk on luiskaperä.
Mistä se sarjan liikevaihto, raha tulee, sieltä poluilta vai jostain muualta.
Siinä vaiheessa kun enään vai ääni on se juttu, niin sähköautot tulee ralliin.
F1 mainittu, niin sen piti kuolla kun ne äänet latistu, ei tainnut käydä niin vaan päinvastoin.
Minullakin viimeinen F1 kisa jota paikanpäällä kävin katsomassa oli eka hybridikausi. Ei siitä enää saanut sellaista elämystä kuin ennen ja nyt vielä lyhensivät harjoituksia niin vielä vähemmän aikaa näkee autoja viikonloppuna.Raha tulee monesta suunnasta, poluilta tulee merkittävä osa suoraan ja epäsuorasti.
Voi olla että näin on mutta se on aika iso riski, monelle rallifanille ääni on merkittävä osa kokemusta.
Ei kuollut mutta kaikki haluavat ne vanhat äänet takaisin, nyt ollaan tekemässä muutoksia joilla saadaan vähän kovemmat äänet
F1 ready to consider different engines from 2030 in push for more noise
Formula 1 CEO Stefano Domenicali has revealed that he is open to considering different engine rules from 2030 in a bid to deliver more noise to fans.
And while they have got louder, and hopes were of a big step for 2026, it is clear that they are still not at a level that F1 wants.
Instead, F1 could look at a range of options - potentially including new technologies or even old-school V8s - to find a solution that fits grand prix racing’s needs.