No niinkuin aikaisemmin jo sanoin niin ei mulla oo tarve ollu koskea noihin ollenkaan..kyllä automaatti on ihan sekaisin, mutta mulla on kiinteät manuaaliasetukset mihin en oo syksyn jälkeen koskenut, eli ei eroa tuosta sikäli, päinvastoin kaikki muut täällä vaatii fyysisiä näppäimiä niille kun niihin kosketaan kokoajan…
Premiun nappuloita on kiva hiplata . Nappulat kun alkaa kohta olemaan premiumin tunnusmerkki
Mutta vakavasti puhuen, talvella nappuloita tarvitsee enemmän kuin kesällä. Sumuvalot, peilien sulatus, takalasin sulatus, takapyyhin, tuulilasin tehopuhallus, penkinlämmittimet, hieronnat yms...Kesällä nappien käyttö paljon vähäisempää. Myös tuulilasinpyyhkimien manuaalikäyttö on talvella tavallisempaa kuin kesälllä ( lumet pois ikkunasta, jäät pois ikkunasta )
Ja sitten se keskikonsoli motikka, luonnollisempi / mukavampi mutikka säätää asioita kuin esim rattinappulat, vaikkapa esim biisien vaihto, voluumi yms.
ja miksipä niitä nappulita ei siellä kojelaudassa voisi olla, kun tilaa on. Mutta hyvä muistaa, että nappulat eivät ole ihan helppo homma. Niiden ergonimia, sijoitus ja toiminnalisuus ja järkevyys ei kaikille tunnu olevan ihan helppoa.
Ei kosketusnäyttö huono asia ole, ei ollenkaan, erinomainen lisuke autoon, mutta parhaan ergonomian ja käytettävyyden saavuttamiseksi se tarvitsee kaverikseen useamman napin.