Ei ilman silti ole parempi kuin sen kanssa.
Se nyt vielä puuttuisi että joku väittäisi moista. Ev9:n kohdalla Kris Rifa käytti manuaalista lämmitystä kun ei osannut lähtiessä/ajaessa sanoa vielä missä aikoo pysähtyä, joten turha stressailla asiaa kun voi lätkäistä lämmityksen päälle ja pysähtyä sellaiseen paikkaan kuin haluaa/sillä hetkellä tuntuu. Joo, ei ehkä kulutuksen kannalta optimaalisinta mutta kuski saa toisaalta päättää miten haluaa autoa käyttää.
Sinänsä ymmärrän toki esim. teslakuskin skeptisyyden kun eihän siellä puolella pääse nauttimaan esim. Googlen assistantista jolta voi kysellä aukioloaikoja ja sitten navigoida sinne (ja kytkeä lämmitys päälle manuaalisesti halutessaan) tai mitä ikinä. Mitä ei ole niin eipä sellaista välttämättä osaa kaivata. Eikä osa tietty muutenkaan tarvitse tai halua käyttää tuollaisia eikä siinäkään mitään. Mukavampi kuitenkin olla vaihtoehtoja ainakin itseni kannalta.
Se nyt vielä puuttuisi että joku väittäisi moista. Ev9:n kohdalla Kris Rifa käytti manuaalista lämmitystä kun ei osannut lähtiessä/ajaessa sanoa vielä missä aikoo pysähtyä, joten turha stressailla asiaa kun voi lätkäistä lämmityksen päälle ja pysähtyä sellaiseen paikkaan kuin haluaa/sillä hetkellä tuntuu. Joo, ei ehkä kulutuksen kannalta optimaalisinta mutta kuski saa toisaalta päättää miten haluaa autoa käyttää.
Sinänsä ymmärrän toki esim. teslakuskin skeptisyyden kun eihän siellä puolella pääse nauttimaan esim. Googlen assistantista jolta voi kysellä aukioloaikoja ja sitten navigoida sinne (ja kytkeä lämmitys päälle manuaalisesti halutessaan) tai mitä ikinä. Mitä ei ole niin eipä sellaista välttämättä osaa kaivata. Eikä osa tietty muutenkaan tarvitse tai halua käyttää tuollaisia eikä siinäkään mitään. Mukavampi kuitenkin olla vaihtoehtoja ainakin itseni kannalta.
Viimeksi muokattu: