- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 12 932
Ainoa järkevä syy pakottaa se esilämmitys navigaattoriin (kuten se korealaisissa vissiin on) on nimenomaan se, että silloin käytännössä varmistetaan ettei akku voi loppua kesken. Nyt jostain syystä estetään lämmitys kun seisotana valoissa odottamassa ABC:n pihaan kääntymistä vaikka akkua on 19% ja 70km jäljellä…Tuo on vähän niin ja näin, että miksi tuosta pitäisi raippaa antaa. Jos auto antaisi lämmittää akkua ihan 0%:n asti niin silloin riski kasvaa sille, ettei laturilla pääsee ollenkaan. Varsinkaan kun nuo 800V korealaisten akku ei pidä olla ihan tyhjä ottaakseen hyvin latausta vastaan. Paljon huonompi minusta se on, että laturille pitää päästää mahdollisimman tyhjällä akulla, jotta lataus on nopeaa. Paljon joustavampaa, että akku latautuu hyvin akun tasosta riippumatta.