Vähemmän yllättäen ei päästy sopuun paikalla olleen myyjän kanssa joka tarjosi vaan reilusti huonompia malleja tilalle (johon niihinkin osaan olisi joutunut maksamaan lisää). Itseasiassa mulla meni itsellä hermot totaalisesti koko kaveriin kun ei tuntunut olemaan mitään tietämystä laitteiden ominaisuuksista, ja muutenkin ylimielinen ja välinpitämätön asenne koko hommaa kohtaan. Rasvatukka kyttäili pelkästään hintoja koneelta katsomatta yhtään laitteiden ominaisuuksia (josta hänelle myös mainitsin ilman mitään vaikutusta). Tässävaiheessa pyysin sitten että käy hakemassa esimiehen paikalle, jolla sentään tuntui jonkunsortin perus tietämys laitteisiin olevan ja ymmärrystä siihen etten kelpuuta heikompaa tilalle. Saatavilla olevista laitteista QN93A spekseiltään lähinnä Q95T:tä ja tuohon olisi pitänyt maksaa 500€ lisää että olisi saanut heti mukaan, ja tuo ei kyllä itselle käy.
Nyt sit ollaan tilateessa jossa paikallinen gigantti odottelee vastausta vaateeseen gigantin "pääkonttorilta" ja esimies sanoi palaavansa alkuviikosta asiaan. Sanoin hänelle kyllä ihan suoraan että joko hommaavat jostain uuden Q95T tilalle, tai jos ei löydy ni tän vuoden malleista oltava QN91/92/93. Esim QN90 ja QN85 on IPS paneelilla/surkealla kontrastilla (musta harmaata), reilusti huonompi HDR/maksimikirkkaus. Noissa ei myöskään ole samanlaista antiglare kalvoa/filtteriä kun Q95T/QN91/2/3 (joka itselle tärkeä kun kämppä vähän mallia akvaario) joten noita en vaihdossa kelpuuta.
"Hankalan asiakkaan maine" hankittu nyt sitten giganttiinkin. Onhan se tietysti hirveää kun uskalletaan vaatia hajonnutta vastaavaa laitetta tilalle, eikä hyväksytä mitä vaan p*skaa hymyssä suin.