Ja minulla on täällä n. kymmenkertaisesti enemmän viestejä kuin sinulla, ja siksi minun mielipiteelläni on kymmenkertainen arvo sinun mielipiteeseesi nähden?
Käytä omia silmiä ja aivojasi äläkä ulkoista päätöksentekoa jollekiin ”moderaattorille”. Et selvästikkään halua telkkaiasi päivittää, sillä et näe nykyisessä töllössäsi mitään vikaa suhteessa päivityksen hintaan, ja se on ihan OK!
Onpas nyt taas vaikeaa ja vänkäämistä. Minä vastasin ssg:n pähkäilyyn ja te koitatte vääntää että minulla on ongelmia asioiden kanssa. Huhhei.

Sinulla on paljon viestejä, mutta et ole moderaattori ja täällä keskustellaan vaikka mistä. Dodgexander vastaa varmastikin myös muihin AV aiheisiin, mutta tekee myös sivuille listoja mitkä ovat parhaat TV:t mihinkin käyttöön ja on tehnyt monta vuotta.
Tottakai annan sinunkin viesteille enemmän arvoa kuin jonkun jolla on vähemmän, mutta en päättele noin niinkuin hölmösti koitat vihjata. Tosin viestittely sinun kanssa on ollut sen tasoista, että en toisaalta anna kovin paljoa arvoa.
Kiitos ja käytän omia silmiäni, enkä edelleenkään ulkoista sitä päätöksentekoa. Onpas taas tehty kärpäsestä härkänen kun viestittää ssg:lle joka sanoi että ei ole 8 vuoteen tutkinut TV:tä ja koitin kertoa hänelle yhdenlaista näkemystä aiheeseen.