Se on niin hankalaa kun olen just muuttamassa uuteen asuntoon, niin en oikeen vielä tiedä kuinka valoisaa siellä tulee olemaan... Viimeviikolla olin melkein varma että Q95T menee tilaukseen, mutta nyt sitä CXää saa samaan hintaan ja muutenkin se ehkä kuitenkin houkuttaa enemmän.
Mutta tiedän että olisin tyytyväinen molempiin!
Jos telkkariin meinaat kytkeä muitakin kuin yhden 4k/120hz laitteen esim. Ps5 tai series x niin ei ole olemassa muita vaihtoehtoja kuin lg cx.
Mulla nyt cx ssä kiinni ps5 ja series x omissa tv n hdmi paikoissa...samsungin q950t kiinni earcissa ja saundbarissa kiinni nvidia shield tv niin saa ulos dts x formaatinkin. Ja toisessa barin hdmi paikassa hdmi piuha mistä voi jakaa esim kameralle ym. Laitteille jotka voi irroittaa.
Ja vielä jäi telkkariin yksi hdmi 2.1 paikka jäljelle johon tulevaisuudessa ehkäpä vielä kunnon vr kykenevä teho pc.
Mulla oli toi samsung q90t telkkari kokeilussa ilman tota one connect box liitäntää js siinä ei ole kuin 1 hdmi 2.1 paikka...aivan perseestä. Se antiglare kslvo tekee tosi pahan rainbow efektin joka itseäni kyllä häiritsi tosi pahasti. Kuva siinä on kyllä hyvä ja kirkkautta riittää aivsn hemmetisti...tuntuu välillä liikaakin.
Itsellä palautu telkkari noiden js etenkin umpipadkan paneelin takia joks oli täynnä dse tä ja bandingiä.
Toi cx on aivan tarpeeksi kirkas vaikka verhot aukikin ja kuva siinä riippuen lähteestä hyvästä uskomattomaan.
Ja tunnetusti paneelien uniformityt parhaita näissä oledeissa.
En kadu kyllä tippaakaan ostosta.