Mulla on nyt vihdoin ja viimein hyväpaneelinen lg cx 65" missä ei mitään valittamista.
Palautuneet olivat lg bx joka oli aivan liian himmeä mun käyttöön (paneeli oli tosin hyvä), samsung q80t ja q90t ( molemmissa tosi pahaa vertical bandingiä, q90t vielä järkky dse), sony xh90 ( 2 kpl kokeilussa 75" ...toinen hemmetinmoinen dse vaikka arvosteluissa saanut hyvät paperit uniformitystä ja toinen pixelivikainen...2 kuollutta pixeliä), sitten päätin että pakko ostaa oled koska fald ledeissä aivan paska laatu noissa paneeleissa grey uniformityn osalta...
Eka lg cx palautui kanssa liikkeeseen koska olediksi aivan liikaa bandingiä ja etenkin mustan pää ihan tukossa vaikka annoin tunteja kunnolla niin tosi pahaa black crushia.
Televisiot ostettu ja ollut kokeilussa noin 4 kk välisenä aikana ja ostettu verkkiksestä,powerista ja gigantista missä hyvä palautus systeemi jos saat kuten mun tapauksessa umpihuonoja yksilöitä.
Lisäksi noista palautuneista samsung q80t repsotti tosiaan ylhäältä oikealta paneelin reunus joka ois takuulla käynyt myöhemmin rämisemään.
Eli sellainen tv n osto seikkailu mulla, en toivo kellekkään koska ousin kuvitellut että saat 1500 euron hintaan kunnon telkkarin ilman vaihtamisia.
Samsung q90t oisin tykännyt ilman tota pahaa dse tä, q80t en tykännyt vaikka olis ollut huippu paneeli, sony xh oli pirun hyvä kuva suoraan paketista mutta 2 kpl huonoja paneeleja riitti mulle....lg cx ylivoimaisesti paras laatuvaikutelma kaikista ja onneksi tärppäsi toisella osumalla kohdalleen.
Alkoi jo kaveritkin ihmettelee että miksi taas lähtee takas, mut aattelin että paskasta laadusta en maksa sanoo kukaan mitä tahansa