6-7 vuotta kuulostaa todella surkealta laadulta, jos se ei koske pelkästään yhtä satunnaista yksilöä. Mulla on edelleen Sony KDL-40EX500, ostettu luultavasti 2011, ei lähde tuosta kuin kilon kappaleina. Edelleen soiva peli perustöllöttelyyn (ok, DVD-käytössä minunkin silmäni havaitsevat tiettyä harmautta mustan kohdalla), mutta hidas kuin perkele käynnistyessään. On muuten sukuvika, broidilla on sama vekotin ja mutsilla pari numeroa pienempi. Tuon iän takia olen näissä ketjuissa hiljalleen aktivoitunut, muuta syytä mulla ei ole kuolata uutta elektroniikkaa tohon kotiteatteriin. Mahtaakohan tuo hajota ykskaks yllättäen, vai alkaako ikääntymisen merkit näkyä jollain tunnistettavalla tavalla?
Siis kyllä siinä kuva näkyy ja möin kaverille asevelihintaan. Sillä se on olohuoneessa nytte ja ihan tykkää. Mulla on 2007 ostettu LG lcd hd-ready töllö makkarissa. Ei mitään vikaa vieläkään. Kuumentaa kämppää kyllä hyvin jos hieman pidempään katsoo esim netflixiä. Samsung ei kestänyt 100% kunnossa kuin sen noin 6 vuotta. Onhan se aika lyhyt aika kyllä..
Siitä johtuen, otin sonyn.